torstai 24. tammikuuta 2013

Bad Omen~ Illuusiosi on vahvistettu 東方萃夢想



Heissuralarraa~

En tiedä että mitä sanoisin joten puhun sitten tossa lopussa hieman
enemmän (-: & Haluan omistaa tämän seuraavan kuvatarinan
Mimosalle siitä että hän omisti minulle kuvatarinan ja ennenkaikkeaan
hänen ihanista kommenteista ja aktiivisuudesta ! ^ 3 ^

 Mulla on jo 42 lukijaa? <3 Aika menee liian nopeasti tai sitten oon vaan niin hidas älyinen :DD
Haluan niiden joukosta kiittää kaikkia aktiivisia kommentoijia,
joiden kommentit piristävät mua aina 

Tässä kuitenkin tämä kuvatarina nyt :

Picfic: Poison Lead to lllusion part b


Miten tekisin sen ?



Tewi: Pyytäisinkö Scarlettia pidättelemään häntä sillä välin kun minä luon illuusion joka
poistaisi manipuloinnin? Ei, Scarlet voisi kuolla silloin, vai pyytäisinkö Scarletin koittamaan omaa illuusiotansa Izayaan? Ei, en voisi riskeerata Scarletin henkeä, siinä että hän pidättelisi Illuusion yhtä vahvimpaa nukkea




Scarlet: Mikä hänellä on Tewi?




Tewi: En ole ihan varma, mutta hänet on varmaan manipuloitu tappamaan meidät




Scarlet: Mitä hän hyötyy siitä jos hän tapaa minut ja sinut? Sitä paitsi ei hän varmaan sinua tappaisi, olette tunteneetkin ennen-

Izaya: Ja mitä sinuun tulee Scarlet *keskeyttää Scarletin puheen* 



Izaya: Olen hieman pettynyt itseeni etten saanut tapettua sinua silloin kerran.




Scarlet: *muistaa tapahtuman*




Scarlet: Izaya ! Etkö sinä tajua että Yukari on manipuloinut sinut?!




Izaya: *katsoo kummastuneena Scarlettia* En pidä sinusta, joten en näe syytä uskoa sinua.




Scarlet: Olet ihan tyhmä jos et usko minua.




Izaya: Täällä maailmassa on vain yksi joka saa kutsua minua tyhmäksi.




Tewi: *kuiskaa* Scarlet, sinuna en ärsyttäisi häntä.




Scarlet: *kääntyy Tewiin päin* En minä häntä ärsytä o w o Vai ärsytänkö? ^^"




 Izaya: *katsoo mielipuolisesti alas hetken aikaa*





Scarlet: *kiukustuu Izayan katseesta ja ottaa askeleen eteenpäin* Izaya, etkö sinä oikeasti tajua että Yukari on manipuloinut sinut? Minä luulin että sinä olit hieman älykkäämpi.




Tewi: *pystäyttää Scarletin* Anna olla. Minä yritän poistaa sen manipuloinnin yhdellä illuusiolla.




Scarlet: *katsoo Tewiin huolestuneesti*





Tewi: *vetäisee kätensä pois Scarletin edestä* Älä huoli, minä olen yhtä vahva kuin hän. Olen vain aina halunnut saada selville hänen kykynsä. *naurahtaa hieman*





Izaya: *hymähtää*


Tewi: Miksi Izaya hymähti niin ilkeästi? Niin, ei siihen voi olla muuta syytä kuin.





Tewi: *havahtuu nopeasti ja vetäisee itsensä pois Scarletin läheisyydestä*


Scarlet: M-mitä nyt?






Tewi* pieni illuusio osuu häneen*





Tewi: *katoaa yhtäkkiä*


Scarlet: *katsoo peloissaan Tewiin*



Izaya: *on keskittynyt luomaan illuusiota*






 Tewi: Onpa pimeää. Onneksi ehdin vetäisemään itseni Izayan illuusion eteen, muuten Scarlet olisi joutunut hänen illuusioonsa ja en edes halua tietää että mitä silloin olisi käynyt..





Tewi: *havahtuu kun huomaa olevansa jossakin huoneessa* Missäköhän minä nyt olen?





Tewi: *tuntee kuinka hänen sydämmensä rupeaa lyömään tiheämmin* 
Rauhallisesti. Kyllä minä kestän kaiken mitä hän tulee näyttämään minulle, koska se ei ole totta, älä usko siihe..




Tewi: *havahtuu yhtäkkiä*




Tewi: *kääntyy nopeasti*





Scarlet: *katsoo kuinka Tewi ilmaantuu hänen vierellensä makaen maassa* Tewi?





Tewi: *hengittää tiheästi ja rupeaa tärisemään*




Tewi: *alkaa yhtäkkiä kiljumaan*




Scarlet: Tewi ! Mikä sinulla on? Herää !! *yrittää herättää Tewiä*




Izaya: *lopettaa illuusion luomisen*





Tewi: *säpsähtää hereille*





Tewi: *nousee salamana pystyyn* Se ei ollut totta? Eihän. Ei illuusio ole totta, paitsi mitä jos oli?




 Tewi: *katsahtaa Izayaan*




Tewi: Ei, se ei ollut totta.





Tewi: *nousee ylös*




Tewi: No nyt minäkin voin näyttää, erityisesti sinulle tutun illuusion.. *alkaa luomaan illuusiota*




Tewi: .. nimeltään kuolema.



Tuommoisen kuvatarinan sain sitten aikaiseksi :D Näitä kuvatarinoita joissa koko ajan 
tapahtuu jotain tulee olemaan enää kolme tämän jälkeen - Sitten tulee hieman rauhallisempia
kuvatarinoita e w e Kertokaahan sitten mielipiteenne tästäkin kuvatarinasta 



&& Jaksoin tai no itse asiassa halusin vielä tehdä tämmöisen
shootin jossa on molemmat pikku neitini, kun kävin ostamassa kartonkia taustaksi o n o
Ja haluan omistaa tän shootin Misumille :3


Mutta ennen tätä shoottia haluan kiittää suuresti tähän postaukseen kommentoineita ihmisiä
Kiitos teille !! <3

Shoot: OurBuNNy&SunnYDreams~

Tää lyhyempi versio oli mun mielestä kivempi ~






























































Kiitos muuten Pinjalle tosta Yumen stock-hatusta <3 Ja lisäkäsien lainauksesta vieläkin unu

~ Itse olen ihan tyytyväinen tuohon shoottiin (-: Haluaisin silti että
joku shoottijen maailmanmestari tulisi ja opettaisi mua n_____n

Mä en silti halua että tää postaus vieläkään loppuisi tähän joten haluan
kertoa hieman kahdesta tulevasta nukestani, jotka saan sitten joskus syksyllä Tiedän siihen on todella pitkä aika mutta silti ..

Nukkejen malleja en kerro, mutta sen voin paljastaa, että toinen tulee olemaan Yuksutin eli Yukari c:

Scarlettia voisi kutsua muistinsa menettäneeksi, niin sitten näitä kahta nukkea
voisi kutsua; Luonnon katastrofiksi (Yukari) ja pahan ilman linnuksi (Mysteeri nukke)
Noi nimet tulee jotenkin liittymään nukkeen aina c: Senkin voin muuten kertoa, että vaan toinen tulee olemaan
pullip niistä ~

Ja themetkin oon jo molemmille löytänyt u n u Haluan kertoa ne tässä, ja syitä en jaksa kertoa ^^


Loppuun vielä pari kuvaa Izayasta







11 kommenttia:

  1. MULLE OMISTETTU KUVATARINA!!!!!!!!?!!?!!?!!! Whyyyyy!! :3 Enkä mä ole ollut edes aktiivinen!! Sä tässä olet kommentoinut joka postaukseen jo siitä asti kun Hinata ja Takeshi saapui!!?!!?!?!!! Toi oli ihan mykistyttävän hieno kuvatarina! Ei voi kun ihailla. Jotkut vaan osaa kirjottaa noin sujuvasti. Kuvatkin oli tosi hyvälaatuisia! :' ) Oikein tulee vieläkin tippa linssiin kun olet ommannut kokonaisen kuvatarinan mulle! omg, mulle.. Nyt kyllä harmittaa, ettet tule Frostiin.. : (( Olisin niin halunnut tavata sut ja nukkesi!!^^ Izaya, Scarlet & Tewi on niin ihania!!!!!! <3 <3 Mä suorastaan pakastan niitä!! <3 Varsinkin Tewistä mä tykkään nykyään paaaljon enemmän kuin stockina! Oot saanut siitä ihanan näköisen kaikkine peruukinvaihdoksineen ja chipseineen! Toki Izayasta ja Scarletista olen pitänyt alusta saakka, mutta Tewi on varmaan muuttunut kaikkein eniten ja on siksi suosikkini. ;3 Ja sen luonne.. <3 Ah. <3 Ja olin ihan silleee "whuuuuuuut???" kun kuulin ton lukijamäärän! Oot saanut jo todella paljon lukijoita!! nwn Ja lisää tälläisiä ihanaisia pitkiä postauksiaaah!! <3<3 Mäkin rakastan näitä! x))) Sä osaat laittaa sun postauksiin kaikkea sopivassa suhteessa, kun taas mä tungen jotkut postaukset niin täyteen kaikkea ettei siirä saa hullu erkkikään selvää! Sun blogi on vaan muutenkin niin täyddllinen!! <3 <3 Ulkoasu, jota muuten ihailen aina, on tosiaankin aivan kuolettavan ihana ja blogin nimi ja kaikki sopii tähän blogiin mahtavasti. Tää on kyllä niiden harvojen näin persoonallisten ja ainutlaatuisten blogien joukosaa mitä tiedän! : ) Osaisimpa itsekkin tehdä blogistani näin nukkejani kuvastavan! ;3 Arvostan suuresti sinua juuri eäsen takia, että olet alusta saakka kehittänyt tätä illuusiojuttua yhä vain koukuttavammaksi ja koukuttavammaksi ja ei varmaan mene kauaakaan kun sun blogi on jo tiiAn & Annikan blogejen lukijamäärissä! Kuvatarinoita vaan vieläkin lisää! Niitähän kansa rakastaa. ;) Mutta aivan ihana postaus!! Mahtava! Loistava! Täydellinen! <3 <3 <3 Ja anteeksi, kirjoitin tämän kännykällä, joten tässä on varmaan miljoona kirjoitusvirhettä ja tästä tuli vaan keskivertopituinen ja kaikkea! :( Mutta jatka samaan malliin! Sulla on mahtava blogi ja ihanat nuket + olisi joskus mahtava näh teidät livenä. ;) <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;_____; Vedit mut taas sanattomaksi, ei saa kirjoittaa noin pitkää kommenttia, joka vetää sanattomaksi joka ikisellä lauseella 3; <3
      Ihanaa, että olet pitänyt Tewille tapahtuvista muutoksista :3 Ja KIITOS ihan sairaasti noista sun kaikista kohtelijaisuuksista !!! ♥
      Muakin harmittaa etten päässyt Frostiin, olisin halunnut niin kovasti nähdä sut ja pari muutakin nukkeilijaa e w e Kyllä me joskus varmaankin tullaan näkemään livenä toisemme, musta ainakin tuntuu siltä~ omo

      Poista
    2. Niin. Toivottavasti nähdään pian. :3

      Poista
    3. Toivottavasti >3< en oo muuten koskaan nähnyt ketään nukkeilijaa livenä (siis semmosta jonka blogia luen(jos ennestään tuttuja ei lasketa) enkä tajuu itteeni et miksi mä nyt tämmöstä rupeen kertoo tässä :D Tulipahan vaan mieleen u n u

      Poista
  2. Oiih, miten oot noin hyvä tekemään kuvatarinoita? ;A; Tää oli taas tämmönen...niin uskomattoman hieno tarina. ;u; ♥ Ihania noi kuvakulmat ja vuorosanat ja kaikki. Ihan sanattomaks vetää. owo
    Ja shoottikin oli ihan supersöpö, Scarlet ja Tewi on tommosia suloisuuksia molemmat~ ♥ Ja noi kartongit on kyllä tosi hyviä taustaksi, niiden värit sopi mun mielestä ihanasti molempien tyttösten kuviin. ^-^ Toi lol mikun stock-päähine on tommonen naminams Scarletilla. >w< ♥ Ja kiva kun tää oli tavallaan tämmönen ommauspostaus, kyllä Mimosa ja Misumi ovat ommauksensa ansainneet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eäääh ;3; Sinäkin olisit ansainnut ommauksen >_________< <3 sunkin kommentit on aina olleet ihania ja oot ollut vuodesta nakki ja muusi mun blogini lukija 3:: (mua rupes kaduttaa) joten omistan seuraavassa postauksessa sulle jotain c: Kiitos silti kommentistasi <33 !!

      Poista
  3. Ö w Ö Aivan ihana kuvatarina, kyllä sie vain osaat niin hyvin ♥
    Scarletin nassu + LOL Mikun stock päähine = Söpöysyliannostus > u <
    Tewikin on aivan ihana, sen nassu on todella söpö ja se on muutenkin todella lutunen o u o
    Ja Izaya on upea ja ihanan synkkä hiippari, juuri minun makuiseni synkkä hiippari ^^

    Miten muuten olet saanut nuo hienot illuusiot noihin kuviin? Jollain kuvanmuokkausohjelmalla vai mistä sie ne löysit? (Pahoittelen sekavaa kysymystä)

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih u w u Kiiitos~ :3 Ihanaa että pidät nukeistani

      Muokkasin ne Gimpillä ja latasin Gimpiin noi brushit täältä; http://browse.deviantart.com/?q=Gimp+brushes
      (Toivottavasti ymmärsit :D)

      Poista
  4. Jännä ja Mystinen tarina, taas ihanat kuvauskulmat ja asennot. :3 <33

    VastaaPoista
  5. millä liimalla pullipin peruukki laitetaan?

    VastaaPoista