perjantai 15. helmikuuta 2013

and finally ya get it ☆





Picfic: At the End of the Winter part b


On kulunut jo, monta tuntia siitä kun Tewi vain katosi omaan maailmaansa... jonnekkin muualle




Scarlet: *katsoo murtuneilla silmillään kaukaisuuteen*




Izaya: *katsoo Scarlettia hieman huolissaan*





Izaya: ..




Izaya: *pitelee Tewin kädestä kiinni* …





  Izaya: *purkaa Tewin luoman illuusion*















Scarlet: Mitä tapahtui, en tajua tätä vieläkään. Miksi en ymmärrä 





Scarlet: ..





 Izaya: .. Anteeksi



Scarlet: `...?



Izaya: Tapa minut, sinähän vihaat minua nyt vai mitä? .





Scarlet: Mutta kun en minä … osaa tappaa ketään.




Izaya: Henki hengestä, vai miten se olikaan?





Scarlet: *katsoo ahdistuneena sivulle* 


Sen jälkeen seurasi

pitkä hiljaisuus.

Jonka jälkeen Izaya sanoi, että olisi viisainta vain viedä

Tewi pois hänen lähettyviltään.




Izaya: *katsoo apeana Tewiin*







Izaya: *sulkee huoneen oven ja lähtee Scarletin luokse*





Scarlet: Nyt minä en enää tiedä miten edetä tästä, kun Tewi ei ole neuvomassa minua..en muista mitään menneisyydestäni..






Scarlet: Mutta nyt monet asiat vaivaavat minua; Mikä Izayalla oli? Miksi hän halusi tappaa Tewin ja minut? Miksi hänen luonteensa muuttui heti kun Tewi oli painanut kätensä hänen käteensä? Ja mitä nyt oikein tapahtuu.





Izaya: *huokaisee* Scarlet, minun täytyy nytkertoa sinulle hieman enemmän yksityiskohtia minun ja Tewin menneisyydestä.




Scarlet: Mutta Tewi kertoi sen jo minulle kauan aikaa sitten..






Izaya: Niin, minä kyllä tiedän sen koska kuulin sen, olin silloin vielä Tewin sisällä vangittuna.
Mutta Tewi jätti pari tärkeää asiaa kertomatta.




Scarlet: M- mitä hän jätti muka kertomatta?





Izaya: Sen, että kuka hän on ja mitä hänelle ennen sitä kun hän joutui sinne laitokseen oli tapahtunut.





Scarlet: Tewi kyllä sanoi että hän oli hylätty ja oli syntynyt ilman ketä-




Izaya: Se on valetta. Kaiken muun minkä hän kertoi oli totta, paitsi tuo.





Scarlet: *katsoo epäluuloisesti sivulle* Mistä sinä sen muka tiedät?


Izaya: Minä vain teidän. Usko minua.





Scarlet: Hyvä on.

Izaya: *helpottunut huokaisu* Minä kerron sinulle kaiken, minkä Tewi jätti kertomatta









oon popittanut tätä kappaletta tällä vikolla c:<



Siinäpä se oli~ Jatkoa tulee sitten jossakin vaiheessa, mutta ennen kuin saatte kuulla koko totuutta Tewistä
ja Izayasta niin täytyy odottaa kevääseen :D Miksi? No se takia, koska se kuvatarina tulee sisältämään menneisyyttä kahdella vuodenajalla: talvella ja keväällä. Eli seuraava osa tulee varmaan seuraavalla viikolla kun on hiihtolomaa :3 & Seuraava osa tulee sitten kun on hieman keväisempää ^^" En millään jaksaisi tai sitten pilkon sen silleen hienosti niin saattekin vielä kolme kuvatarinaa, jeij~

Muttamuttamutta mulla on teille hieman ilmoitettavaa. Ensiksi se, että mua harmittaa ihan sairaaaasti, koska Yukarin että mysteeri nuken mallit ovat kadonnet pullipstylestä o___o Mä oon ihan kauhuissani, koska plasticpopissa ne on sold out ja äiti ei suostu ostamaan niitä ebaysta tai mistään tommosesta, joten toivon että ne palaisi takaisin sinne e___e
Ja Scarletin synttärithän on .. (lunttaa yumen saapumis päivän, koska Scarlet saapui samanapäivänä 8)) ) 27.4 !! Ja kun mulla ei ole mitään ideaa sen synttärilahjaksi joten koitan saada blogilleni uusija lukijoita vaikkapa silleen että siihen mennessä olisi 70 lukijaa (?) :dd Pystyisinkö mä siihen teidän mielestänne u n u ?



   ☆ Seuraavaan postaukseen 

8 kommenttia:

  1. Mulla on sama ongelma, se kevään oottaminen. Talvella on oikeesti jotenkin hankala kuvata nukkeja, kun tulee nii aikasin pimee ja valoo ei oikein oo :c Tulis jo kevät! >:[

    Ja tää osa oli myös kiva :3 Odotan innolla, että pääsee kuulemaan Tewin ja Izayan menneisyydestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D Se on ärsyttävää kun koulu loppuu kolmelta ja on jo pimeää, eikä voi mennä kuvaamaan, mutta onneksi päivät on ruvenneet olemaan hieman pidempiä eli kevättä odotellessa ~ ^^

      Oih mäkin ootan innolla sitä että pääsen kuvaamaan sen C; Kiitos <3

      Poista
  2. ihana ja tällanen surumielinen tarina :3 Hyvää työtä ! B3
    Odotan innolla jatkoa owo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos nee-sama :3 yaij~ Jatkoa tulee varmaankin tässä hiihtolomalla (:

      Poista
  3. Oooih miten upea osa jälleen! ♥ Ihan mahtavaa työtä, noi kuvakulmat oli jotain täydellistä, samoin tää juoni. * w * Sulla kyllä riittää mielikuvitusta, ihmeellistä miten joku osaa tehdä tämmöisiä tarinoita! >u< Izayan viimeiset vuorosanat oli ihan parhaat, se oli ihana tommonen loppukevennys tälle omalla tavallaan karmivalle tarinalle. ♥ (Ja tarkoitin tuota karmivaa positiivisessa mielessä, ettet käsitä väärin ^^") Mutta eäääääh en malta taaskaan oottaa jatkoa, hienoa huomata, miten joku todella jaksaa panostaa niin paljon tarinoihin, että oottaa kevääseen yhden osan tekemistä varten. Ihailtavaa, oikeasti. ♥ Niin ja ihanat muokkaukset ja rakastan noita kuvia, joissa näkyy vaan Izayan huulet. ^-^ Ihana herra. ♥ Ja mahtavaa päästä kuulemaan hänen ja Tewin menneisyydestä, sitä siis odotellessa! n____n
    Anteeksi, tästä tuli kauheen sekava kommentti, mutta mua ei sais päästää väsyneenä kommentoimaan. :D Niin ja toivotaan että Yukarin ja mysteerinuken mallit tulee takas Pullipstyleen. nwn
    Mutta tiivistettynä sanon vielä että täydellisen ihana postaus! n______n ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;A; ♥♥ Kiiitos ihan himskutin paljon !! :3 Ja en ottanut tuota karmivaa millään negatiivisellä tavalla vastaan, sehän on just hyvä juttu ^^
      Eikä ollut edes sekava kommentti, vaan just ihana, en tajua miten säkin aina jaksat kirjoittaa tuommoisia ihania kommentteja e w e <3

      Poista
  4. TÄÄ OLI MAHTAVA. soricaps:D En osaa sanoa, kuin, että tää on oikeesti tositositositosi hyvä!!!! :3 jatka samaan malliin:) Varmastikkin saat uusia lukijoita, koska tää blogi on tosi mahtaisa :3 ^^ Meidän pitää oikiasti tavata joskus c: mut juuh hyvä tarina, vai sanoinko tuon jo? :3 ♥

    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS ♥♥ Jatkan samaan malliin, sir n____n Niin olisihan se ihanaa nähdä joskus :3 Eääh en osaa muuta kuin kiitellä ,__, <3

      Poista