lauantai 27. huhtikuuta 2013

Chiiiii~ SKYFALL IS WHERE DO WE START


Party time my darlings !

Yksi kuvatarina
Höpinää (kutakuinkin)
Shootti
Tietoa
Jotain turhaa
Liikaa kiittelyä

Sisältö selvillä?
Okei! Sitten vaan aloitetaan juhlapostaus.



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Aloitetaan kahdella tärkeällä käsitteillä, jonka kaikkien blogien lukijoiden tulisi ainakin nyt ymmärtää (jos ette siis ole tajunneet kuvatarinoideni avulla näitä) :---3 

Illuusio - Se mystinen paikka mistä me olemme tässä puhuneet. Illuusio on siis ööh voi selittää tämän kuvan avulla ^^"
Eli toi ihme pallo on leikisti maapallo (normaali maailma tämän blogin mukaan) niin illuusio on toi ihme "kehä" sen ympärillä :D Ja jos sielä Illuusiosta päin katsoo normaalia maailmaa niin sitten Illuusio on tuo pallo ja se "kehä" on normaali maailma. Älysittekö te? 8) Upside down 

illuusio - (kirjoitus tyyli eri) On taas se voima. Illuusion voi kuvailla harhaksi, mutta kyllä
se välillä mun tarinoissa on todella aitoa :--D 
Tuollaiset ihme hörpäkkeet Gimpin loistavia brusheja (y) ovat täällä minun blogissani illuusioita :--3
Tuo vihertävä eli 1. On Scarletin illuusio, keskellä on Tewin illuusio ja oikealla on Izayan illuusio (jonka pitäisi olla musta väriltään, mutta tohon mustaan taustaan sitä on nyt vähän vaikea pistää, hehe)



Nyt kurkistetaan  vielä "tärkeämpään" aiheeseen, joka teidän olisi korkea aika tietää, nimittäin minut e___e Taidan joskus väsätä oman esittelyni tonne, mutta antakoon tämän haasteen valaista teitä, hieman ? ^^ 



Minut haastoi Hirvi o.oMaidi sekä   joten kirjotan siis 33 asiaa itsestäni ja vastaan 33 kysymykseen
.___.



Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata yhteentoista haastajan kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastajille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


33 asiaa itsestäni:

1. OLEN TOUHOU FANI
2. Rakastan värikkäitä farkkuja :3
3. Jos juon coca colaa, mulle tulee hikka Dx
4. Tykkään halailla ihmisiä ^3^" (Joten ne jotka ovat tulossa desuun niin varautukaa siihen, että kysyn teiltä varmaankin heti ensimmäisenä että "Saanko halata" > u <)
5. Tykkään kaikesta mikä liittyy taivaaseen (siis avaruudesta, pilvistä, tähdistä jne.) niin toivoisin että 
tulevaisuuden ammattini olisi joku tähtitieteilijä, meteorologi tai joku vastaava c:
6. Pelkään korkeitapaikkoja >/////< Ja silti tykkään kaikesta mikä liittyy taivaaseen : D
7. Jos en saa sanoja suustani niin hymyillen (: (Ne jotka ovat tulossa desuun, varautukaa tuohonkin ilmiöön)
8. Jos mulle sanotaan että oon outo niin yleensä vaan hymyillen ja kiitän tätä ihmistä e__e
9. Kiittelen ja pyydän anteeksi aina jos huomaan että olen sanonut jotain ikävää vahingossa, koska haluan olla mahdollisimman mukava ja kiltti kaikille n u n 
10. Kamerani on Canon EOS 400D
11. Mulle on sanottu monesti että mulla on tosi erikoinen ja monipuolinen mielikuvitus > 3 <
12. Pidän myös Pewdiepiestä ◕‿◕
13. Minulla on epäonnenkoru olemassa ja uskon siihen !
14. Rakastan[huom. rakastan, pidän myös joistakin muista väreistä] vihreää, punaista ja oranssia väriä *o* 
15. En pysty pukemaan itseni päälle melkein mitään vaaleanpunaista, paitsi yhden neuleen e w e"
16. Piirrän paljon
17. Umineko no naku koro ni, on yksi parhaimmista animeista, mangoista [+ lisäosajuttu, Umineko no naku koro ni chiru] mitä olen elämässäni koskaan nähnyt tai lukenut ^ω^
18. Käy seitsemättä luokkaa eli kesäloman jälkeen (hiphei<3) siirryn kasille c:
19. Tykkään tikkareista >o<
20. Oon nirso joillekkin ruuille
21. Olen omituinen sen asian suhteen, että en voi sietää ihmisiä jotka valehtelee huonosti ^ w ^"
22. Olen puhelijas
23. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin c:
24. Tykkään "muokata" nimiä eli yksinkertaisesti tykkään lisätä jonkun nimen perään tavun "liini" tai "chan" tai "sama". Tämän jotkut ovat varmaan huomanneet jo, eh n__n 
25. Mulla on maantien vaaleat hiukset
26. Ja mutantti vihreät silmän ^o^
27. Tykkään laulaa yksikseni japaniksi :--D
28. Haluan vaihto-oppilaaksi Japaniin e___e
29. Mun lempifarkut on mun punaiset farkut
30. Sählään paljon T w T
31. Mulla on surkea nimimuisti...
32. Haluaisin osata lukea ihmisten ajatuksia >8 D
33. Tykkään sanoa aina välillä "Nyahahahaa".. Kiitos monogatareiden...


33 kysymystä jotka minulle annettiin:

1. Oletko asunut ulkomailla?
- En e___e
2. Jos saisit matkustaa johonkin maahan, minne menisit mieluiten?
- Venäjään, Japaniin, Egyptiin, Madagascariin, Pariisiin sekä Pääsiäissaarille :3 + Pohjoisnavalle
3. Kuulutko mihinkään uskontoon?
- Mikä tää kristinusko onkaan.. 
4. Mitä televisiokanavaa katsot eniten?
- Hankala kysymys, koska en katso televisiota miltein ollenkaan Dx Sielä kanavalta mistä tulee criminal minds niin sitä kanavaa katson (en muista nimeä >//////<) sekä mtv3 :D
5. Montako tietokonetta teillä on?
- Kaksi.
6. Paljonko vietät keskimäärin aikaasi tietokoneella?
- Tähän en edes kehtaa vastata, no okei kaksi tuntia tai ..yli > u < ?
7. Kauanko olet pitänyt blogiasi?
- Tänään tuli vuosi täyteen :--3
8. Mitä pelkäät?
- Sitä että joku läheinen ihminen kuolee tai sitä että en pysty käyttämään enää oikeaa kättäni (koska piirtäminen on mulle kaikki kaikessa 3:) 
9. Lempiaineesi koulussa?
- Haaah, kuvaamataito, fysiikka, kemia ja kotitalous ! n3n
10. Mikä on kaukaisin paikka/kohde kotoasi, jossa olet koskaan käynyt?
- Koulu...no ei sentään 8) Kanarian saaret
11. Tuleeko sulle mieleen mitään hauskaa juttua, mihin uskoit pienenä?
- Uskon vieläkin kaiken maailman henkiin Dx Tai jos sanon että "Mun kaverilta murtu käsi" niin sitten
mä aina puhallan mun käteeni 8 D Oikeasti. Se ei ole hauskaa, koska jos edes ajattelen jotain tollasta
käden murtumista tai jotain vastaavaa sairautta niin mun on pakko puhaltaa e___e Tästä saan kiittä kaveriani, joka kerto mulle ton puhaltamis jutun ja siihen liittyvän tarinan kun olin natiainen... > Eli jos ajattelen tai sanon jotain tollasta mun pitää siksi puhaltaa, ettei mulle sattuisi niin  c:

1. Koska aloitit nukkeilun?
- Tasan vuosi sitten :-3
2. Minkä nuken (jos saisit päättää minkä tahansa) ottaisit?
- Pullip Barasuishou tai Eos, jos siis nukkemalleja piti sanoa o w o
3. Dal vs Byul?
- Dal
4. Aiotko jatkaa nukkeilua pitkään?
- Haluan ainakin vielä neljä nukkea eli katsotaan nyt n u n
5. Oletko kaikkiin nukkeihisi tyytyväinen?
- Taidanpi olla, paitsi Scarletin obitsun jalka ja Izayan jalka, voisivat korjaantua eli toivotaan että ne murheet järjestyisivät pois ! Eli ruokoillaan Beatoa, eikun..
6. Mistä tilaat eniten: Mollamaniasta, Plasticpopista vai Pullipstylestä?
- Pullipstylestä olen tilannut Tewin ja Izayan, Scarlet tuli Plasticpopista ja Mollamaniasta on tullut Scarletin peruukki ja yhdet chipsit + obitsut :D Eli ihan tasapuolisesti olen tilannut..
7. Suklaa vs marmeladi?
- Marmeladi ≧^≦ Paitsi oon hullaantunut suklaa tikkareihin ^////^
8. Lempi blogisi (voi olla enemmän kuin yksi) ?
- Rakastan kaikkia blogeja, mutta kyllä välillä musta huomaa, että keiden blogeista on tullut niitä parhaimpia mun silmissäni > u < Kiittelen tuolla alhaalla hieman ihmisiä, niin voin taata, että pidän heidän kaikkien blogeista :---3 !!
9. Monessako miitissä olet käynyt?
- öh kahdessa, jos sellaisia pikku "miittejä" ei lasketa ?
10. Osaatko tehdä nukeillesi vaatteita?
- En .___.
11. Onko sun mielesä bloggaaminen kivaa?
- On >33> !! Vaikka välillä se on hieman raskasta :D

1. Tykkäätkö sushista?
- Onhan se ihan hyvää c:
2. Pidätkö Lolitasta?
- Joo, ne ihmiset jotka pukeutuu vaaleanpunaisiin hattara-asuihin on aina söpöjä >33< Sekä sellaiset gootti lolitat myös, mutta mua ei sais koskaan pukeutumaan sellaseen röyhelö mekkoon ja varsinkaan vaaleanpunaiseen T___T yngh..
3. Onko sinulla sisaruksia? Jos on niin monta? nwn
- On. Yksi pikkusisko.
4. Ihanin tuoksu koko maailman kaikista tuoksuista? 
- Jos pääsisin joskus karkkimaailman, niin karkkimaailman tuoksu *o* Siellähän olisi paljon tikkareita, jotka tuoksuu hyvälle ^//////^ <3 Okei kyllä mä pidän tosta mun hajuveden tuoksusta myös :D Ja toi karkkimaailma on vaan joku mun unelma, hih~
5. Ihanin ohjelma kun olit pieni? n o n
- Nalle Puh (--: ! 
6. Lempiblogisi?
- Aaargh mä rakastan vieläkin monia blogeja, mutta kyllä te musta huomaatte, että milloin jonkun blogista
on tullut mun suosikki > w < Sen voi huomata mun kommentin pituudesta tai sisällöstä esimerkiksi 8)
7. Saat lipun lempibändisi/laulajasi keikalle. Fiiliksesi?
- o_______o <3<3 Näenkö mä Black Eyed Peasin livenä? ^^" Ehehe, sittenhän mä voin koskettaa will.i.amin kenkiä, eikun ,__,
8. Unelmiesi loma olisi ... ? 
- Tällähetkellä haluaisin Pariisin nukkekauppaan ;3 Eli Pariisiin. Mutta toisinaan haluaisin myös Japaniin.
9. Mitä mieltä olet luontokuvaamisesta?
- Se on kivaa o n o Harrastan katsos itse sitä myös ^____^
10. Pidätkö Pinkie Pie:sta? (kuva tossa ylhäällä) 8
)
- Ai se poni?? En. Se on liian vaaleanpunainen ja muutenkin tosi pelottava e__e
11.Suklaamunkki vai jäätelökakku?
Ei ainakaan suklaamunkki, joten jäätelökakku.


Haastan:
Misumin
Mimosan
Shiron
☆Amien
Morson
Pandarandan
Zipi~ 
Mau Miun
Feel
Maidin
Yumin

Voiiih olisin halunnut haastaa vielä yhdelle, mutta tällä neidillä olisi ollut yli kaksisataa lukijaa e w e

Kysymykset haastetuille
1. Tiedätkö mikä on Touhou peli?
2. Lempivärisi ?
3. Onko sinulla onnea tuovaa esinettä?
4. Tiedätkö kuka on Pewdiepie? 8 D (Jos et niin googlaa youtubesta, voi luoja mikä sana..)
5. Lempiaineesi koulussa?
6. Omistatko lemmikkiä? Jos omistat niin minkälaisen/laisia lemmikkejä ja jos et omista niin haluaisitko lemmikin?
7. Omistatko itsesi mielestä hyvän huumoritajun?
8. Millainen on pukeutumistyylisi?
9. Onko jostakin nukesta kehittynyt lellikkisi?
10. Odotatko innolla kesää?
11. Oletko keksinyt nukeillesi mitään hulluja lempinimiä? Ja jos olet niin minkälaisia?

Sain muuten kaksi New Blog Love- tunnusta :3 Toisen sain Shirolta ja toisen Maidilta , kiitän heitä c: !




Niin. Olen pitänyt tätä blogia nyt tasan vuoden !! <3
Oi herran jestas kuinka ihanasti mulle on kertynyt ihania lukijoita ja aktiivisia kommentoijia :--3

Jos minun pitää joku erityismaininta näistä aktiivisimmista antaa - palkitsen teidät nyt tässä siis kultapienet c:
Haluan kiittää Annikaa - Oot kommentoinut vähintään joka ikiseen postaukseen sellaisia uniikkeja ja pitkiä, sekä mut sanattomaksi saaneita kommentteja, aina mun toisesta postauksesta lähtien ;w; <3 Muistan tämän jutun vieläkin !
Mimosaa - Mistä nakista ja muussista sinäkin olet tänne kommentoinut Dx <3 Sitten vielä olet kirjoittanut
sellaisia ylipitkiä kommentteja, johon ei ihan kuka vaan pysty. Mä ainakin haluaisin osata kirjottaa niin pitkiä kommentteja u n u
Misumiiih~ Mistä lähtien sinäkin olet kommentoinut ^^ <3<3 En oikeasti muista mitään >w<" Mutta kiitos sinullekkin aktiivisuudestasi ja pitkistä kommenteista ja sellaisista kehuista >/////> <3
Feel - Mä muistan sen sun ekan kommentin mun blogiini vieläkin o w o Etsippä se noiden mun postauksien joukusta, hehe : D Kiitos sinullekkin aktiivisuudesta :3
☆Amie - Sitten vielä sinäkin 8D Täällä on liikaa ihan mahtavia ihmisiä, joiden nimen haluan mainita > o <"
Sitten tietysti on vielä Mmaddy ja Tikru Shiney mutta niitä nään koulussa ja vapaa-ajalla, joten kiitän niitä sitten siellä :3 Kiitän vielä sitten nimeltä Morsoa, Rime-chania, mau miuta, Zipii~, Pandarandaa ja Shiroliiniä, sori oli pakko kirjottaa se noin e w e" eli siis Shiroa > 3 < <3<3<3
Te kaikki olette parhaita, uniikkeja, aktiivisia jaja ihania ;____;

... Tulipa kiiteltyä ^^" Toivottavasti muistin nyt kaikki T____T"


Niin just sonja, nyt hiljaa, koska on

kuvatarinan aika !

____________________________________________________________________

PicFic: Desire




Palataan takaisin maanpinnalle, pois muistoista.





Scarlet: *katsoo järkyttyneenä pöydällä lojuvia esineitä*



Izaya: Mitä minä voisin nyt sanoa? No, en oikeastaan mitään. Scarlet ei tainnut ihan tätä odottaa.






Izaya: *katsahtaa Scarlettiin*





Scarlet: *hiljaa* Miksi? *tärisevä ääni* Miksi näytit nämä minulle?

Izaya: En ole koskaan valehdellut totuudesta. Minä ja Tewi halusimme molemmat että saisit joskus tietää tästä.




Scarlet: Tewikin.. *havahtuu*






Scarlet: Sydämeni lyö lujaa- jotain outoa tässä ilmapiirissä on.




Izaya: *siirtää hiuksiaan pois silmänsä edestä* Tewikin halusi että näkisit nämä, koska haluamme että
sinusta tulee jumala uudestaan.





Scarlet: *katsoo Izayaa ihmeissään*




Izaya: *huokaisee* Tuo on oikeasti hieman tyhmä. Minä selitän sinulle-





Silloin kun menetit muistisi 



 niin muistosi, sekä samalla mielesi ”piiloutuivat” Illuusioon 




jonka seurauksena katosit 



Scarlet: ..Haluatteko minusta siis sellaisen niin kuin ennenkin?





Izaya: Riippuu sinusta. Halusimme tuon tapahtuman jälkeen, että voimasi palautuisivat uudelleen ja niin on jo meinannut tapahtua parikin kertaa.


Scarlet: *hiljaa* Mutta tehän olitte Yukarin puolella?




Izaya: ”Olimme”. Yukarin motivaatio oli sinua kohtaan ilmeisesti kosto, sitä se nainen ei meille koskaan kertonut, mutta me halusimme että voimasi palautuisivat, nyt kun olet menettänyt muistosi niin sinusta voisi tulla parempi Jumala jopa kuin ennen.





Scarlet: *naurahtaa hieman* Mutta miksi annoit Yukarin manipuloida itsesi?





Izaya: *hämmästyneesti* Anteeksi kuinka?




Scarlet: Sinähän tapoit Tewin, koska olit Yukarin manipuloinnin vallassa!





Izya: Se juttu... En minä ollut manipuloinnin vallassa vaan, Yukarin luomassa illuusiossa jossa näin että Tewi olisi ollut Yukari – Säikähdin sitä sen takia koska luulin että Yukari olisi tappamassa sinua, joten yritin pelastaa sinut ja tappaa Yukarin. Mutta siinä lopussa Tewi oli ilmeisesti tajunnut sen että olin illuusion vallassa ja poisti illuusion viime hetkillä.




Scarlet: *Koittaa sisäistää kaiken kuulemansa itseensä*


*Vaimeaa nyyhkytystä*




Izaya: Scarlet? Itketkö sinä?

Scarlet: *kuulee itsekin itkun* En, miten niin?





Izaya: Kuka sitten-






?: Izaya! *itkevällä äänellä*





Scarlet: *katsoo eteensä*




Izaya: *kääntyy*









Izaya: Mitä helvettiä tämä tarkoittaa




Tewi: *pyyhkii kyyneleitä poskiltaan*



Rikotaan aikajana ja muistot. Muistathan nyt kaiken, rakas?



~                            ~                            ~


<3 Jos blogini kerran siis täyttää vuoden niin...







Hyvää syntymäpäivää Scarlet !

Niinkuin Annika menikin jo paljastamaan viime postauksessa, että liittyisikö juhlapostaukseen mitenkään Scarletin syntymäpäivä c; No tottakai se liittyy ! 
Scarlet nuppuhan siis täyttää tänään vuoden, mutta tämä neitihän ei silti tästä vanhene miksikään normaalista iästään :D Päätinpä siis tehdä shootin tästä yhden vuoden täyttäneestä nukestani :-3 + Pistän tähän alkuun joitakin Tewi kuvia, kun Tewihän nyt sai taas itselleen Izayan stock chipsin takaisin, sekä lisäsin neidille ripsiä niin en voinut olla räpläämättä tätä neitiä *o*

























































Kuinkahan kauan menee siinä että he tajuavat sen? Minun unilauluni merkityksen.
Sen tajuamiseen tarvitaan puhdasta oveluutta jonka voi saavuttaa tajuamalla sen,
että ei auta peiliin katsominen, koska siellä sinä näet vain harhan.
Tai no- Koko ajanhan sinä olet näkenyt harhaa? Elämäsi silloin perustui Illuusioon eli
typerään _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ni[?]

Shahala~ Mä voin kertoa, että jos joku tajusi tosta kirjotelmasta jotain, niin huh on jo lähellä
koko tämän tarinan ns. ytimeä :o Eli siis mihin tää tarina perustuu, sekä tosta voi jo päätellä sen suuren ja mahtaisan kysymyksen (--;

Ainiin, ainiin ~

Seuraava postaus on Izaya nurkkaus, eli jos teillä on vielä kysymyksiä Izayalle,
niin niitä saa laittaa ^^ Oon saanut jo muutamalta ihmiseltä kysymyksiä, mutta ainahan
se olisi kivaa jos olisi enemmän, koska Izaya ei ole oikein ehtinyt kamalasti sisäistä-itseään esittelemään 
:--D


Eli siis kysymyksiä tulemaan Izayalle T w T

 Mulla on muuten tulossa sitten ihan kamalasti kokeita seuraaville viikoille u n u Joten postaustahti voi hidastua, paitsi että seuraava postaus tulee toivottavasti aika nopeasti 0 3 0 Mulla on nyt kolme suuniteltua postausta valmiina (mielessäni ja käsikirjoitukset yhteen niistä) niin kerron nyt että missä järjestyksessä ne tulevat (-:
 Izaya nurkkaus
 IzayaTewi draaman viimeinen osa
 Shootti



Oon sinäänsä onnellinen, koska saan tämän draaman päätettyä, mutta toisaalta oon taas tosi ärtynyt, koska ne tarinat jossa Yukari ja yks toinen ilmaantuu voin vasta toteuttaa öh monien kuukausien päästä, koska pitää säästää rahaa molempiin nukkeihin ja haluan heti Yu-chanille peruukin ja obitsun ö ^ ö
Mutta älkää huoliko~ Mulla on teille ennen Yukarin ilmaantumista vielä jotain näytettävää, hih :--) Kerron siitä sitten tossa shootti postauksessa.



Scarlet: ...


Arvaa mitä Scarlet? :--3

Scarlet: Mmm? Herätit minut kesken unieni..


Tänään on juhlapäivä !

Scarlet: ...


Koska....

Scarlet: Nndga >o<


KOSKA MEILLÄ ON 60 LUKIJAA JA TÄNÄÄN ON VUOSIPÄIVÄ BLOGILLANI !!

Scarlet: .... 



Scarlet: *lagaus*

Mi-mitä?


Scarlet: Jippii!! 


Scarlet: Anna ylävitonen jätti, me teimme sen ! o n o


Hy-hyvä on o w o Mitä me teimme muuten?


Scarlet: No tuota..


Scarlet: Olemme kestäneet toisiamme vuoden e w e

AAARGH VAI ETTÄ SEN TAKIA D:< No okei tuo on kyllä totta..


Scarlet alusta tähän hetkeen~





26 kommenttia:

  1. Taivas putoaa päälleni ja pistän tällä kertaa varpaani tehosekoittimeen koska tää oli aivan ihana juhlapostaus jonka lukeminen vei mut vähäks aikaa pois tästä maailmankaikkeudesta. '3' ♥ Ensinnäkin ONNEA SCARLET, ja minä suurisuinen mömmö kehtasin paljastaa sinun tärkeän juhlapäiväsi kun en tiennyt että se oli salaisuus! ;___; Anna anteeksi ;u; Mutta toi tarina oli jälleen liian ihana ja jännittävä ja TEWI herran jumala äöäääh. ;3; Meen taas ihan sanattomaks mutta onneks mulla on sormet joilla kirjottaa~
    Tätä blogia on ollu ihan mahtava lukea koko tän vuoden, onnea 60 lukijasta ja oot kyllä kehittyny valtavasti! ♥ Ja eiih, mäkin muistan sen kun kommentoin sillon siihen sun tokaan postaukseen jotain ihan ihmeellistä, anteeksi siitäkin XD ... Mutta kiitos noista ihanista kohteliaisuukista, mun pitäis kiittää sua 5000 kertaa enemmän! D:
    Toi Scarlet-shootti oli jotain taivaallista, muokkaukset oli taas niin upeat. ;3; <33 Ja tää postaus oli muutenkin täynnä kaikkea supermielenkiintosta! ♥ Ootan sitten innolla sitä Izaya-nurkkausta! *-*
    + Scarletilla on toi söpö pinkki paita tossa vikassa osiossa, hihi<3
    Ps: Älä ihmettele kun poistun nopeesti lukijoista koska yritän liittyä uudelleen lukijaks koska julma blogger ei näyttäny tätä postausta D:

    Izayalle vielä muutama kysymys:
    - Vai mitä että vaaleanpunainen on lempivärisi? ^-^
    - Onko ihanuutesi vain osa jotain suurta salajuonta, josta et ole meille vielä kertonut? -3-
    - Onko Tewi mielestäsi suloinen? ::3 ♥
    - Milloin olet viimeksi itkenyt?

    Nääh siinä, pää on ihan tyhjä niin en keksiny mitään järkevää. ewe Mutta voih, toistan vaan itteäni sanomalla vielä kerran että täydellisen ihana postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..Kuinka kauvan sulla kesti oikein ton kommentin kirjottamiseen 8 D <3<3 Nyyyyh mähän en pysty vastaamaan normaalisti tällaisiin, mut yritän vastata mahdollisimman pitkästi ^^"
      ANNIKAAH EI VARPAITA !!! ei sun nättejä varpaita voi pistää tehosekoittimeen D-: (Voin sanoa noin koska muistan sen yhden raalin postauksen missä oli kuva sun ninjapotkusta u n u !) Voi Annika senkin pikku mömmö, ei se ollut salaisuus 8) Kyllä kaikki mun vihjailusta olis sen tajunnut > o <
      Voi luoja, älä pyytele anteeksi jostakin ikivanhasta kommentista x D Sitä paitsi mä sain semmosen kamalan kiljumis (köhköh) kohtauksen, kun tajusin että sä olit kommentoinut B D Eikä sun tartte mua kiittää niin montaa kertoo o w o
      Hihhi ♥♥ Kiiitos Annika-samaa ;__; !! ... Voi ei, nyt blogger tekee tämän minulle eikä näytä mun postauksia D--; Mutta toivottavasti ne näkyvät nyt ! T w T
      Hah, kiitos kysymyksistä Izayalle (; Herrani vastaa noihin varmasti innostuneesti : D Jaja KIITOS TUHANNESTI ♥♥♥

      Poista
  2. Äärärär bloggeri ei näyttänyt tätä postausta! >:0
    Uii, paljon onnea Scarlet ! >u< ♥ Ja onnittelut 60 lukijasta, ansaitsisit kyllä näin ihanalle blogille paljon enemmänkin lukijoita! *w*
    Toi Picfic oli tosi ihana, äqwfsda rakastan sun nukkejas ♥ Toi kuvien laatu oli ihan nannaa silmille, puw ;__; <3 Kaikki muutkin kuvat täs postauksessa oli upeita~
    Anteeks tämmönen tönkkö kommentti, oon tosi huono kommentoimaan, eh >A<"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogger, me tulemme ja tapamme sinut vielä joku päivä >____< ! Toivottavasti tiedät mitä tehdä että postaukseni näkyvät taas e__e Nyt tämä kirous levisi minun blogiini, btw täs näkyy et olisin postannut mukamas eilen 26 päivä, vaikka oikeesti postasin tänä aamuna ö__ö
      Uih Scarlet kiittää :---3 ♥♥ Voih eih KIITOS SHIROLIINI ;A; !! <3<3
      Munkin nuket rakastaa sua > 3 < Ihanaa että laatu oli kunnossa ja kiitos vielä kerran T 3 T
      Mikä tönkkö kommentti o w o Mä en ole tönkköä kommenttia nähnytkään ja sä oot just hyvä kommentoimaan ♥ ;o

      Poista
    2. Voi että oon kyllä hajamielinen, en ees muistanu kiittää maininnasta tuolla kiitoksissa ;A; ♥ Kiitoskiitoskiitos tosi paljon >u< ! ♥

      Poista
  3. OWO Se oli sitte juhlapostaus ^^ OIKEESTI JIPPIIIIIIIIIIIIIIH ! ! ! Onnee sun blogille ja Scarletille ♥ Kiitti haasteesta ja mulla ei näkyny ne sun postaukset, joten poistuin lukijoistasi ja liityin tietty uudelleen (8 ! AAAAAAAAAA, tuo kuvtarina, siis oot vaan nii taitava ! Oon sanaton ! owo Rakastan vaan sun blogias ♥ ja sun nukkejas ♥ Kiva jos postaat pian ! ^--^


    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whippii!! Miksi minäkin olen iloinen 8 ) ♥♥ Kiitos ihan kamalasti ;___; ! Lähetän onnittelut Scarletille :-3 Ihanaa että pidät minun blogistani ja nukeistani ;o; <3 KIITOS TAAS KERRAN ♥ !

      Perhanan blogger Dx Hyvä että tiedät mitä tehdä ja toivottavasti postaukseni näkyvät sitten sinne taas ;3;

      Poista
  4. Tämä.. Postaus..oli....TÄYDELLINEN ouo !!!
    Noi kuvat, muokkaukset, repliikit, kaikki !! Upee postaus :3 ! Kuvatarinas tuli ihana käänne ja siinä pysyi helposti mukana ^^ sittes shootit owo..... Fantastisia !! Asennot ja muokkaukset ja kuvaus tyyli on taidokasta ja siistin näköstä !! :) ihana blogi, onnea blogille ja Scarletille nwn <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ; n ; Kiitos paljon Erissa-sama ! ;__; <3 On aivan mahtava tunne nyt kun on kuullut niin monilta hyvää palautetta :--3 + Kiitos ns. rakentavasta palautteesta c: !
      Scarlet kiittää > u <

      Poista
  5. Sinulla olisi ollut minunkin blogissani haaste :DD http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/ mutta koska tässä postauksessa taisi olla jo kaksi haastetta, niin ei tartte pakolla tehdä minun :P Ja oon ihan samaa mieltä erissan kanssa, tää oli ihan mahtava! ^3^ replat, selitykset ja kuvat niin ihania kaikki! Oot niin hyvä tässä nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä huoli, huomasin sun haasteesi jo ja ajattelin tehdä sen ^w^ Pitkästä aikaa kun saan haasteita, haha :-D
      Nyyh ;3; Kiitos sinullekin Yumi-chan T 3 T Mua rupee hymyilyttää ihan sairaasti tällaset ihanat kommentit n u n <3

      Poista
  6. Sulla on varmasti mennyt tosi paljon aikaa tähän postaukseen, mutta se kannatti! Tää oli hieno postaus :3 ensinnäkin noi muokkaukset! Oikeesti miten sä OSAAT muokata noin hyvin ;w; niin ja opin jotain uutta susta :D ainakin toi halausinnostus :3 harmi että en oo tulossa desuun D: möh. Mutta kyllä mä ihan varmasti vielä johonka desuun meen joskus toiste! Se on ihana varma (:

    Hii mäkin muistan sun ensimmäisen kommentin mulle :D mä olin sillon hotellin ilmaisella koneella ihan pikasesti vaan käymässä :D ja sitten olin silleen, että kuka Moottinen ;) hehheh. Siitä on kohta vuosi aikaa :3 aika hurjaa owo ~

    Hei mutta onnea Scarletille :3 !! Siitä on tullut hirmu persoonallisen näköinen vuoden aikana! Mä en tiennytkään, että sä oot tehnyt sen huulet. Ne on HIENOT owo ja onnea myös 60 + 1 lukijasta, sulla on 1 lukija enemmän kun mulla :D

    Toivottavasti postaat taas pian :3 JA kiitos muuten haasteesta, taidan tehdä sen tänään (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin unohdin kysymykset Izayalle :D

      □ mistä olet kotoisin?
      □ millainen Tewi on?
      □ onko illuusioiden luominen vaikeaa?
      □ mitä aijoit tehdä kesällä?
      □ pääseekö desuun? (:

      Siinä. Toi mun kommentti on muuten pisin minkä oon koskaan kirjoittanut owo

      Poista
    2. Hali-des? ♥~
      Eeeeew ^/////^ KIIITOS SINULLEKIN <3 Möhmöh et ole tulossa desuun D-: Olisin niin kovasti halunnut tavata sut ! ono <3

      Wooow sä muistat et miten sä löysit mut 8 D Hih kiitos aktiivisuudestasi tähän asti :-3

      Naaaw Scarlet kiittää c: Ihanaa että pidät neitini ulkonäöstä ^^ Eh olisinpa mä tehnyt noi huulet, pidän niistä itsekkin e w e Mutta en ole mä noita huulia ole tehnyt vaan kaverini > hänen bloginsa onhttp://dream-of-good.blogspot.fi/ (--:
      Ja ole hyvä ono Kiitos muuten kysymyksistä ! <3

      Wooow pisin kommentti o___o Tunnen itteni jotenkin spesiaalisesti kun se kirjotettiin mun blogiin : D"

      Poista
  7. Aivan ihana postaus, en tiedä mistä aloittaisin > u <

    Onnea 60 lukijasta, olet ne ansainnut, blogisi on todella ihana > w < Ja onnea Scarletille myös o u o
    Kuvatarina oli aivan mahtava ja todella upea ja mielenkiintoinen~ (kuten aina). Nämä siun kuvatarinat ovat niin ihania ja Izaya on todella ihana ja naaaws! Haluan pian jatkoa! Harmi, että tämä loppuu (kaikki hyvä loppuu aikanaan) o n o
    En malta odottaa Izayan vastauspostausta, kysymyksethän jo laitoin > u <
    Mutta kysymyksenä siulle, oi mahtava Sonja: Izayallahan on uusi peruukki, niin minkä kokoisen peruukin hommasit? Ehkä jossain vaiheessa hommaan Juliukselle peruukin, mutta en tiedä minkä kokoisen.

    Toi shootti oli todella ihana <3! Upeat muokkaukset ja musiikki loi upean tunnelman~ Scarlet on erittäin ihana x u x
    Ja Tewi myös! Ja tuo minikuvatarina oli hauska :D

    Oijoij sain oikein erikoiskiitokset :D En tiedö ansaitsenko ne, olen aika laiska kommentoija > n <''
    Mutta erittäin kiitollinen ja imarreltu olen kyllä~ Ja sain haasteenkin o u o

    Niin, ja vastauksena siihen siun kommenttiin: En näe uusinta tekstiä hallintapaneelissani o n o
    Toisaalta se ei oikeastaan haittaa, koska käyn täällä melkein jatkuvasti stalkkailemassa muutenkin > u <

    Mutta vielä kerran ONNEA > U <


    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amie-chan, taas kerran tällanen pitkä kommentti *myhämyhä* n___n ♥♥♥
      Ihanaa kuulla tuollaista (kuulostan ihan joltain herttualta köhköh). Kaikki sulta tulleet kommentit saavat aina mut hymyilemään > o < <3
      Jatkoa tulee Izaya nurkkauksen jälkeen. btw~ vaikka tämä tarina loppuu ja Yukari tarina tulee joskus vuoden päästä, niin mulle on tässä välissä kehittynyt uutta inspiraatiota 8 D
      Oih Sonja vaastaa siihen kysymykseen että; Izayan peruukki on Cancanista ja on kokoa 9-10, koska 8-9 puolelta ei löytynyt sellaista peruukkia minkä halusin c: Eli Isuleille käy 9-10 (Hieman löysä) ja 8-9 o w o

      Kiva että pidit tosta musiikista n u n Mua aina jännittää pistää Touhou musiikkia näihin shootteihin, koska jotkut eivät varmaankaan pidä siitä~~ e w e KIITOS TAAS KERRAN ♥♥
      Kyllä sinä ne erikois kiitokset ansaitset, koska sinä olet ollut AHKERA KOMMENTOIJA. Kyllä. Sait haasteenkin jonka saat tehdä ! o n o

      Hih, mulla on stalkkaajia, eiku. KIITOS VIELÄ KERRAN ;A;

      Poista
  8. Hmm no alotetaan vaikka siitä, että tää blogi on tosi upee, heti kun aloin lukeen tätä, tajusin miten taitava oot kuvaan ja muokkaan kuvia. Sanon tän varmaa joka kommentis, oot oikeesti hemmitin hyvä muokkamaan kuvia. Niist oikeesti näkee et oot käyttäny aikaa muokkaamiseen. Täytyy sanoo et sun postaukset saa mun nukkeinnonkin aina kohoomaan ja piristyn ~ ^w^

    Kaikki nukkes on ylisulosii ja niil on ihanat luonteet, jotka tulee kivasti esiin kuvatarinois c: Joo toi tarinan osa oli tosi ihana, rakastan noit kaikkii kuvien rajauksii ja muutenkin tunnelmaa n___n <3

    Scarletille sopii todella hyvin noi letit, neiti näyttää jotenkin niin viattomalta ~ ihana shootti muutenkin ja tietysti toi Tewi/Scarlet shootti, molemmat on hyvin kauniita ja loistaa nois kuvist et oon ihan sillai woaah ^___^ !! ja nii ihana toi sinipunanen pilvikuva (: <3

    Minikuvatarina on oikeesti tosi söpö ja Scarletin ripset omnomnom <33 <3 toi paita on kans tosi sulonen c:
    Onnee viel neidille ja sulle kans, vuosi on kummiski merkittävä aste blogin historiassa ~~

    AINIIN mul oli viel niit kysymyksii Izayalle ~ :

    Miltä tuntuu asua kahden tytön kanssa ?
    Millaisista vaatteista pidät ?

    Joo vaan kaks, sori en nyt oo kauheen kekseliääl tuulel ja must tuntuu et Izaya ei ois varmaan vastannu kaikkein henkilökohtasimpiin (mikä sana) kysymyksiin, hehe :D (;
    Ja kiitti tosta haasteesta ja maininnasta, tuli hyvä mieli (: <3 kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäh, saako mun postaukset nukkeintoa kohoamaan *o* W-wow KIITOS paljon !! T w T <3
      Jee, oon yrittänytkin tuoda mun nukkejen luonnetta esille tässä kuvatarinassa :-D Ihanaa että se näkyy muidenkin silmiin c:
      Tshihi Scarlet on kyllä aika söppänä noissa leteissä ^o^ Voi ei taas kerran tällaset nolot kiitokset multa >/////< ♥
      Btw, kiitos noista kysymyksistä :3
      Ei se mitään vaikka tuli vaan kaksi kysymystä. Haha, kiitos että ajattelit Izayaa! (;
      Eipä kestä ♥ Olethan maininnan ansainnut !! ♥

      Poista
  9. Yhyyy;__; Blogger ei mullekaan näyttäny tätä postausta D:<
    Kiitos haasteesta!<3 Ihana kt :3 Izaya on söpö ja kaikki muutkin sun nuket jjaaaaaa Onnea Scarlet n3n
    Tää juhlis oli aivan ihana ja paras + kaikkee muuta<333<3<3
    Sun blogi on yks parhaista mitä tiiän [pitäälisätämunblogiinlinkkihehheh]
    ja tällä on kiva idea,illuusio!!! :DD
    Sori en keksi mitää kysymyksii Izayalle~
    Hih mäki tuun Desuu ,tavataa sie :'33
    Pewds on paras!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TULE~ Mennään ja kirotaan yhdessä blogger ♥ ?
      Eipä mitään > w < Naaw mun nuket ovat otettuja, kiitokset heiltä nwn ♥
      APUWAAH<3 Kiitos Zipi ^3^ !! Eh kiva että pidät blogini teemasta :-3
      Juuh eihän se mitään c;
      O___O <3 JEIJJ ! Kyllä olen varma että tulemme tapaamaan desussa n u n Jos saan niin haluan halata sinua >////<
      Näin on~ Pewdie rules the world 8 ) !

      Poista
    2. Juu kirotaan vaikkaheti♥
      *hölkötipölkötipillerinpöllerin* >:DD
      Ja kyllä saa halata >w< josvaintapaamme~

      Poista
    3. Hahahahaa blogger saastukoon!!
      Haliih <3 uskon kyllä että tapaamme 8-)

      Poista
  10. tää kuvatarina sai mut taas itkemään.... ja oon nyt ihan sanaton..........

    VastaaPoista
  11. Aluksi anteeksi kun kommentoin näin myöhään ;__;
    Yleensä minusta tuntuu tyhmältä kommentoida vanhaa postausta, mutta nyt on pakko!

    Oikeesti! Kuvatarina oli ihana (kuten kaikki sun kuvatarinat) en ymmärrä miten joku voi olla noin hyvä!
    Lisäks noi sun muokkaukset on ihan mahtavii! En oo ikinä nähny noin hienost muokattui kuvii!Ne on niin aidon näkösii!
    Oli hyvä et selitit noi illuusio jutut tarkemmin.
    Kiitos maininnasta ^^

    Kaiken kaikkiaan IHANA postaus! ♥

    VastaaPoista