lauantai 25. toukokuuta 2013

"We got the power !"


sonja, kiltti

me pyydämme,

näytä meille Izayaa ja Tewiä vielä kerran?

Kuuntelin omaa päätäni ja tajusin, että mun suosikit Tewi ja Izaya ovat kadonneet jonnekin? Kun kuvatarinassa ei tule oikeastaan näkymään muuta kuin Scarlettia tai no, en vielä itse asiassa voi sanoakkaan noin, haha :--D mun on pakko aina paljastella kaikkea

Niin eli tein Izaysta ja Tewistä shootin, koska mä en voi olla näpläämättä niitä ;o Oon ottanut Tewistä, ehkäpä enemmän kuvia kuin Izayasta ja mun rakas herrani on jäänyt tonne hyllyn nurkkaan homehtumaan ;____; Oon ollut kamala, joten sen takia nyt otin uhkarohkean askeleen ja menin kuvaamaan viimein Izayaa ja Tewiä c:


Shoot; And who is given up?



laulu alkaa, odottakaa kärsivällisesti. 


I can't wait



 To come around to raise the stakes 



I truly love a fight that's won 


Before it's started; so much fun 


I can't stay 


In case I read your inner page 



Don't tell me "I'm a right that's wrong"




I'd better put my jeans back on


*     *


'Cause you're not big in my life 

Not big in my life 

Not big in my life at all 




And I'm not big in your life 

Not big in your life 

Not big in your life at all 







I don't ask



 For everything we've done has passed 




Who cares if we will meet again? 




It's obvious that we're not friends 




I daren't speak 



Of what I'm wishing uselessly 




My stupid vision clears to see 



A sugar mountain melt in me 




'Cause you're not big in my life 

Not big in my life 

Not big in my life at all 



And I'm not big in your life 

Not big in your life 

Not big in your life at all 

~  ~  ~ 


~    ~    ~



I can cut my heart out 



just like you do 



And I can suck the life out of it 



just like you do 


I'm gonna pick myself up and pull myself together; 



Never revel in recovery mode 




For when commitment is a dirty word 

You can't afford to ever slip 



Or let down your guard 



*toisen musiikin pysäytys*



Toi musiiki jonka nyt muuten pistätte soimaan, on mun viimeisen nuken theme : D


Hey ~ Desu info is here !!

Kuten huomasitte tosta väliotsikosta, että olen tehnyt hieman desu infoa. 
!!! Lukekaaaas !!! En tiedä että pääsenkö perjantaiksi desuun, koska äiti ei halua yöpyä hotellissa ja sen takia joutuisin heräämään joka aamu aikaisin ja sit ajettais sinne lahteen tunti ja sitten joutuisin lähtemään ihan sairaan aikaisin sieltä desusta ja ajettais taas kotiin ja näin tapahtuisi joka päivä D-: Olis kivaa jos tuntisin jonkun joka asuisi lahdessa tai lahden lähellä, niin jos voisin yöpyä sitten hänen luonansa, koska haluan tulla perjantainakin desuun, enkä halua tollasta ramppaamista ;w; Mutta katsotaan nyt...
Ja lisää infoa 8) En cossaa mitään, koska en jaksa, koska oon niin laiska > u < Pukeudun nyt miten pukeudun mutta tässä teille pari kuvaa, joista näätte mun naamani, että tunnistatte mut, jos haluatte tulla moikkaamaan (mulla on jo parisataa henkilöä, jotka haluan tavata niin mielessäni) Otan desuun Izayan ja Tewin ~ Scarletin jalka kun on niin vamppi... Miun laukussa varmaan lukee jotain, kerron siitä sitten myöhemmin, että mitä siinä lukee O//////O Mulla on muuten varmaankin joka päivä desuun sitten eri asu, ehehehe..

älkää kuolko, ei mitkään parhaimmat kuvat e___e







heippa~

22 kommenttia:

  1. ihanii kuvii<3 oot über taitava muokkaaja (:

    VastaaPoista
  2. Ihana musiikki♥ Tykkäsin kuvista tosi paljon, muokkaukset oli kivat! n v n
    Aww Izaya ja Tevi on yyyybbbeeerr söpöjä. Heh voisin tulla varastaan ne XD
    Sun on pakko päästä tulemaan Desuun edes jollain tavalla!!! D:
    Toivotaan ,että pääset♥ JA sit mä nään sut ja sun ihanat nuket :Dd
    Oot nätti noissa kuvissa~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, ihanaa että musiikki nappasi :-3 ♥ Tewi ja Izaya, sekä minä olemme kaikki otettuja, mutta varastamisesta en oikein tiedä e////e"
      Toivotaan että asia järjestyy edes jotenkin u w u Ja sitten mä näen sut ja sun ihanat nuket <3
      Ja kiitos >///<

      Poista
  3. Eih sait mut kuolemaan lopullisesti koska tämä postaussss. *w* Kai mun täytyy heti tähän alkuun sanoa että tungen pääni giljotiiniin, irrotan silmät ja varpaat, sydän pomppaa paikaltansa pois, taivas putoaa päälleni, kaadan päälleni fluoriantimonihappoa, syön lamppuja, lennän kanuunalla Muumilaaksoon, huudan 'I'M AN ANGEL WITH A SHOTGUN' pyyhin kyyneleeni Scarletin hameen helmaan, toivotan ittelleni kaikkea jännää ja sulle vielä paljon parempaa ja piiloudun pöydän alle koska tää oli ihana postaus. *A*
    Iih Izaya ilman paitaa <33 Fangirl-kuolema on paras tapa kuolla joten ehkä ihan hyvä että kuolin. 8) Ja sitten kun Tewi ja Izaya oli yhessä tossa shootissa niin.. ;n; <3 Tewin silmät on niin ihanat ja sopii sille pikku söpöliinille täydellisesti. >w< Ja muokkausmestari valloitti koko universumin muokkauksillaan jälleen, noi Scarletin kuvat tuolla välissä oli niin upeita! *-* Ja laatu oli ihan taivaasta ja musiikki myös. Tosta shootista tuli oikeesti kylmät väreet! OwO <3
    Oh nooouh harmi jos et pääse sitten perjantaina desuun, ja uskon tosi hyvin että se on ärsyttävää rampata joka päivä tunnin ajomatkalla sinne Sibeliustalolle. D: Mä kyllä asun Lahdessa (tai oikeestaan ihan sen vieressä) mutta se sua tuskin tässä asiassa auttaa. D: Ja voiih sä oot niin nätti ja säkin hymyilet, mikä on kunniamaininnan arvoinen juttu~! ^w^ Sulla ja Scarletilla on muuten tosi samanlaiset silmät, yhtä nätit molemmat. :3 Mutta postailehan taas pian mahtipoika ja sanon vielä että toi shootti oli järkyttävän ihana! ;u; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohmy Annika piiloutuu pöydän alle 8-D ..En muista tosta rimpsusta edes puoliakaan nyt ^^"
      Ehehehe, mäkin kuolin sun ihanasta kommentista :///: ♥ Kiitän todella nöyrästi T w ~
      Woooow sitten sä oot ensimmäinen ihminen, jonka tunnen, joka asuu lähellä lahtea :D Eli kyllä toi tieto jotenkin auttoi, koska nyt tunnen jonkun joka asuu lähellä lahtea 8 D Toivotaan että tämä kriisi asia järjestyy ja pian n u n >///< Mutta KIIITOS paljon Annika-sama ;w; ♥ !

      Poista
  4. Oi oi oi upea shootti niin hienosti kuvattu ♥ Izaya ja Tewi on niin sulosii hehe aww oikeesti ~ äwäwää varsinkin yhdessä 8) no ookoo kukaan ei toki tienny xd mut siis hei oikeesti kuolaan niitten takia tääl iha. mut siis loistava shootti ja kaikkee likaa ~

    + oot tosi nätti hihii ja toivottavasti pääsisit perjantainakin desuun ♥ ;w; jee on pakko tulla moikkaamaan sua ja kuvaamaan sun nukkeja hehh kun niin nättikin oot okei moi

    ++ ihana Scarlet ja sinä tos lopus hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awaw kiitos Tewi ja Izayahan ne siellä, hehe 8) Kiitos paljon silti '3' <3
      No tässä ollaan jotakin hommailtu ja väännetty rautalangasta äitin kanssa, eli ilmeisesti pääsen perjantainakin desuun :3 Joo Scarlet se tässä meistä on ihanempi > u <

      Poista
  5. Aww ihana shootti <3 hui muokkaukset ja musiikki sopi hyvin ^^ Izaya on ihan älyttömän söpö ja sulonen ja ihana ja tietty Tewi kans <33 (: ja oot tosi kaunis ;3; ^w^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! (-: <3 Izaya on kyllä aika söpis 'o' <3<3
      Kiitos vielä itsenikin puolesta~

      Poista
  6. JES SÄ POSTASIT!!! et uskokkaan kuinka paljon aina ootan et postaat xd mut joo asiasta toiseen, sä oot tosi mahtava kuvaan ja muokkaukset.. uuh ;) oikeesti.. sun nuketki on kaikki niin ihanan täydellisiä.. miks mul ei voi olla tollasii ;_____; ja toivottavasti nähdään sitten desussa (uskon kyllä että nähdään) ;) ja oikeesti vähänks sä oot nätti mua ärsyttää se ku kaikki muut ihmiset on sellasii täykkäreit jä mä tällanen paska kasa muiden joukossa -.- mut joo taidan lopettaa tän tähän

    dolllywonderland.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sä odotat mun postauksia e//e" Kiitos paljon Naomi-chan *3*
      Äläs nyt, sun Harumi on täydellinen !! >3< ♥
      Niin ja näkyilään sitten desussa ! c: Heheheheheheheheheh, miussa ei ole mitään täydellistä, njah > u <

      Poista
  7. MUOKKAUSTEN YLIJUMALA!
    NUKKEILUN YLIJUMALA!
    KUVAUKSEN YLIJUMALA!
    KÄSSÄREIDEN YLIJUMALA!
    MIELIKUVITUKSEN YLIJUMALA!
    juu ei mulla taaskaan oo kaikki jauhot pussissa, eiku xd (XD)
    Öääöädlogöfdjh. Tää oli ihan mahtava! Ihan superhyperdyperextramiljoonatsiljoonaihanatäydellinenmahtavaawesomwkauneinihaninhienoinsöpöinsopivin & 58678 miljoonaa muuta x33
    (^ sokerihumala)
    Mä en enää osaa kommentoida mitään kun nää kaikki sun postaukset on niin täydellisiääää :DD ♥
    Mä en edelleenkään ymmärrä miksi sulla ei oo jtn 9849569 lukijaa kun tää blogi on niin paras x3 ♥ ♥ ♥
    KESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTIKESÄSHOOTTI = mun unelma *Q* *W*
    WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. (capsin ylikäyttöä taas xd)
    Sä olet ihan saakelin nätti!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ *QQQQ*
    äwäwääwäwäwwwwäää. x3333 sä se pehmee hattara olet x''3
    gaah mä en malta odottaa desuun asti, että pääsen näkee sut ja Izayan ja Tewin jajajajjaajjajaja ♥
    VOI KYLLÄ MÄ VOIN SUN TAKIA OTTAA FUJIN DESUUN, vaikkei kukaan muu sitä (ehkä) haluaisikaan sinne! ♥ ♥
    Voi kyllä tosiaankin voin!! (:
    Mutta koska mä kirjoitan ylisekavia ja vaikeasti ymmärrettäviä ja luettavia kommentteja ja niinpäin pois, niin taidan lopettaa tän tähän x'D

    Ainiin:
    Huomasin, että olet lifestyleblogini lukija. Liity lukijaksi uudelleen nähdäksesi postaukset. Blogger kenkkuilee!
    Kiitos.

    Sori kun mä nyt mainostin, mutta ei voi mitään. :c Blogger on %&¤#/ kun lagii koko ajan XD (Ihan niinkun sä et huomais, et toi on tommonen kiertoripmsu jonka mä olen kopioinut jo 12 blogiin x33)


    Juu sun on varmaan tosi hauskaa ja kiinnostavaa lukea näitä mun sepustuksia XD XD

    juumoi.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TULIPAS SIITÄ PITKÄ OWO XD

      Poista
    2. Voi elämä, mä en pysty vastata tähän pitkästi, senkinnnnn, ei saa kirjottaa (no okei saa 8D) tuollaisia pitkiä kommentteja, koska MÄ EN PERKULE OSAA VASTATA NIIHIN > u > !!!! Sokerihumalla, ehehehe (-;
      Mutta kiitos ihan sairaaaaan paljon ♥♥ JEEEEE FUJI DESUUN *biletys* Oooh kiitos paljon tiedosta, joo toi blogger on aika köh tyhmä, kun se nyt tolleen tekee u n u
      Olit ihan oikeassa, tota sun kommenttia oli hauska lukea :D !

      Poista
  8. Izaya ja Tewi on niin suloisia. c: ♥
    Izaya on just ihana tommonen vähän synkempi poitsu (ja hehheh, minähän satun tosiaan tykkäämään niistä, hehheh).
    Niinkuin muutkin ovat tässä sanoneet, että olet kyllä überhyvä muokkaaja. ouo
    En edes yritä tehdä tästä mitään kilometrikommenttia, Annika ja Mimosa saa hoitaa sen puolen (tai siis, ovat jo hoitaneet :DD), mutta toivottavasti tämä riittää ainakin tältä erää. :DD
    Mutta ihania nukkeja sulla, odotan innolla kt:n jatkoa! ^u^ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwaah sinäkin kommentoit >///< ♥
      Izaya lähettää sulle lentosuukkoja ja minä taas yritän halata sinua tästä ruudun läpi, mutta auts toi ruutu on tossa tiellä 3:
      Ei se haittaa, vaikka ei tee kilometrikommenttia, koska niitä on joidenkin mielestä raskas kirjottaa, mutta mun mielestä se on hauskaa ^^" Mutta sähän teit tällasen ihanan kommentin, kiitos siitä Will-sama :-3 ♥

      Poista
  9. Voi kun ne on suloisia yhdessä c: ~ !! Ja oot kyllä oikeesti tosi hyvä muokkaamaan noita kuvia! ♥ sen huomaa owo

    hohoo en osaa nyt oikein kommentoida mitään vaikka shootti olikin tosi upea ja kaikkea ;___________; ♥ anteeksi ja hyvää yötä ~

    P.s oot nätti noissa kuvissa (:

    ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIIITOS PALJON ;A; ♥ Olen otettu jajaja KIIIIITOS O////O <3<3 Ja mitä sä anteeksi pyytelet :3 ? Ja hyviä öitä, eikun oho kello on kohta vasta seitsemän, hehehe ^^"

      Poista
  10. Aws, nämä kaksi ovat niin ihania ♥ >w< Saat niistä aina jotain mystistä keksittyä OuO Viimeset kolme kuvaa ♥ lempparit...

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi elämä olen otettu >/////< ♥ Kiitos ihan sairaasti ! :-3

      Poista
  11. Niin sä kysyit niitä ohjeita desuun? Käys kurkkaamassa postaus mihin sen kommentin kirjoitit. Sieltä löytyy. Tuli aika pitkä niin en taida tähän kopioida. XD

    VastaaPoista