sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Faith of Illusion


Keltakaa kohtaan 1:00 niin laulu alkaa nopeammin :3 Ellette halua kuunella koko aloitusta~

Shoot: Singing the Stars


Torinokosareta hitomi no oku ni

Left behind inside my eyes



Kodoku wo daite ikiru shoujo wa

I am just a girl who lives embracing her loneliness



Hagureta hoshi no hikari wo kazoe

Counting the myriads of lost stars



Yoru no yami ni mi wo furuwaseta

Her body trembles in the darkness of night



Yasashiku kami wo nadete anata wa itta

The words you told me while gently caressing my hair



Sono namida wo nugutte, saa uta wo utatte goran

Please, wipe away those tears and sing this song



Hoshizora ni hibikiwataru kiyorakana shirabe

The pure melody resounding above the starry sky


Anata no namae wa merodii, kokoro ni sasu hikari

Your name is "Melody", the light that illuminates my heart


Kanashimi wo tsutsumikonde yume wo tsumugidasu

Concealing my sadness, I craft my dream



Kamisama no okurimono ~ Katachi no nai inochi

The gift I received from God ~ Is a formless life



Was yea ra hymme mea ks maya gyen yeal

I shall be happy to cast the magic I have crafted through my singing 

*    *    *

Feeling non-existent

Siinä oli joitain muokkaamiani kuvia :-3 En keksinyt järkevämpää postausta, joten toivottavasti tämä kelpaa ^__^  Ton shootin ideana oli ensksi vain se, että testasin sillä muokkaus taitojani koska... oon hieman alakuloisella tuulella blogini suhteen, vain hieman, mutta silti (Д) Oon ruvennut epäilemään mun muokkaus& bloggaus- taitojani, joka on saanut mut hieman hermostuneeksi, jonka takia nukkejen kuvaamisesta on tullut pelkkää säätöä. Ja koska olen niin itse kriittinen, en perfektionisti, vaan liian itse kriittinen niin tätä tunnetta on tooooosi vaikea saada pois (*´*) hushus mene jo tämä tunne pois >3< !!!

Mutta toivon, että nautitte pieni muotoisesta shootista. Tähän loppuun pistän pari yhteiskuvaa mun nukeista (ω) I hope that all of you enjoyed those pictures ! mun englanti oli 8, joten ei mitään sanomista sitten mun englannin kielestä, hehe :D





Toivon muuten, että te kaikki tiedätte jos siitä, että olen tulossa desuun o 3 o" Mukaani tulee perjantaina Izaya, lauantaina Tewi ja sunnuntaista en tiedä vielä :o Tewin voitte tunnistaa siitä, että hän näyttää desussa tältä; 




Tewillä siis on Pullip Bansheen stock- mekko päällä :3 Sain lainata kaverilta, eli kiitän Pinjaa tässä > o <
Tosta Tewin kampauksesta en tiedä, että miten sen ajattelin pistää, mutta katsotaan nyt (*゚▽゚*)

Minua saa tulla moikkaamaan, en pure, halaan vain ^3^" Eli saatte varautua siihen, että jos tunnistan teidät, niin saatan rynnätä teidän luokse, mumista siinä jotain ja kysyä että "Saanko mä halata?" e__e" Voitte te aina kieltäytyä, muistakaa se :D !

Siinä oli tämänkertainen postaus, mutta ennen kuin lopetan tän postauksen niin
KIITÄN TEITÄ 80 LUKIJAA (*´*)

ps. mitä muuten pidätte uudesta bannerista sekä ulkoasusta :3 ?

29 kommenttia:

  1. aws tosi ihana toi Scarlet shootti <33 ja oot tosi hyvä muokkaan kuvia sekä kuvaamaan, ei kannata siit murheilla ^____^ ja aaw Tewi on tosi sulonen tossa mekossa *o* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! > o < Tossa yhdessa vaiheessa mulle tuli sellainen tunne, että mun muokkaukset on tosi yksipuolisia, koska en oo vielä keksinyt uusia muokkaus juttuja, niin ajattelin, että se häiritsee teitä lukijoita tai jotain sellaista e__e"
      Niin ja Tewi nappula kiittää myös :3 !

      Poista
  2. ihana shootti :3 <3 scarlet oli tosi ihana :3 muokkaukset oli tosi tosi tosi hyviä! ja toi musa sopi niihin kuviin tosi hyvin. ja sun on turha epäillä sun muokkaus ja bloggaus taitoja, etenkään muokkaus koska sä oot ihan masteri muokkaamaan sun kuvia! tuutko sä desuun siis pe-su, eiks sun aluksi pitäny tulla vaan la-su!? selitätkö, en ymmärrä ;D awawaww tewi on syötävän söpö tos mekossa ;3 ole varovainen saatan hiippailla sinne yöllä ja ottaa mukaani ;) ja joo täs tää, ei tästä kovin kummonen kommentti tullut

    dolllywonderland.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apueasefj, KIITOS ;__; Kiitos ihan sairaasti Ä///Ä <3 Ohmy pitää sitten varautua tuloosi (Tewi jossakin taustalla: Voit tulla viemään minut pois täältä ihan vapaasti o u o!!")


      HOXHOX!!! NIIN JA KAIKKI IHANAT KOMMENTOIJAT & LUKIJAT HUOMAA TÄMÄN !! En ole ihan varma vielä siitä, että tulenko perjantaiksi desuun, koska meidän suunitelmat muuttu just äsken :D Ilmotan sitten uudella postauksella ennen desua jos joku asia muuttuu, mutta jos en ilmota, niin oon tulossa kaikkina päivinä sinne (-:

      Poista
  3. Toi Scarlet-shootti... <3 ;w; Mä kuuntelin musan alusta asti, ja se sopi kyllä ihan mahtavasti<3 Ja en toki rakastunut noihin kuviin kauniista pikku Scarletista, jonka punaiset hiukset saa joka ikisen kuvan aina loistamaan~ *-* Nyyh toi oli aivan ihana shootti, niin rauhallinen ja taianomainen. Ja kun siihen vielä lisäs muokkausmestarin upeat muokkaukset, niin... ohmysweetjesus i'm in heaven. *o* Ja sulla kyllä noita taitoja riittää sekä muokkaamisessa että bloggaamisessa, älä kuule yhtään murehdi sitä!! o n o Näissäkin kuvissa noi muokkaukset oli just niin täydellisiä että huhhuh, varsinkin toi vika kuva sai mut taas melkeen potkasemaan varpaan tuoliin. nwn"
    Oih noi yhteiskuvat oli älyttömän söpöjä<3 Scarlet halaa Tewin suloista päätä, naaws minäkin haluan halata Tewiä ;w; <3 Ehkä Desussa sitten krhm.. 8---) Ja jos Tewillä on toi Bansheen stock-asu niin... i'm in heaven part 2. ;--;
    Noh mutta, sinunkin on sitten syytä opetella rimpsu, joka taitaa muuten nyt päättyä? D: Koska jos sä et postaa (ainakin muistan sun sanoneen viime postauksessa niin?) enkä mä postaa enää ennen desua, niin hmmmh se oli nyt sitten tässä. >w< Noh, pistänkin siis viimeisen kerran ennen desua pääni giljotiiniin, irrotan silmät ja varpaat, sydän pomppaa paikaltansa pois, taivas putoaa niskaani, kaadan päälleni fluoriantimonihappoa, syön lamppuja, lennän kanuunalla Muumilaaksoon, huudan 'I'M AN ANGEL WITH A SHOTGUN', pyyhin kyyneleeni Scarletin hameen helmaan, toivotan itselleni kaikkea jännää ja sulle kaikkea PARASTA (triple kosto 8--D), piiloudun pöydän alle, varastan Julietin silmät, nappaan mukaani ne sakset joilla Scarlet leikkasi söpön jalkansa, laulan itselleni synttärilaulun, tukehdun syötyäni tussin ja kuolen sitten loppujen lopuksi toteutettuani kaikki nämä rimpsun uhkaukset. ^-^"
    Desussa sitten kai nähdään ja valmistaudu haliin (ellet siis ehdi ensin)! n w n" + lunttilappua tekemään eikun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asfdjfskjlfj *meni sanattomaksi* >///< *epämääräistä lagausta* KIIIITOS ANNIKA ;A; Ihanaa, että joku kuunteli ton biisin alusta asti, koska pidän tosta kappaleesta ihan sairaasti :3 ! Kiitos tästä öh palautteesta, jos siksi tätä voi kutsua ^___^"
      Ohyes Annika is in heaven part 2, milloinkohan tulee part 3 >3> ?
      Eikääh, meidän rimpsu ; n ; Niin tai jos postaan niin postaan vaan muutoksista desua kohden, mutta nyyh tähän se loppui sitten ;o Älä huoli oon jo tehnyt lunttilapun (tai kohta köhköh) Jee halii Ä 3 Ä !

      Poista
  4. Kaikki sun nuket on niin ihania. <3 Äläkä oo yhtään huolissas sun bloggaus tai muokkaus taidoista, ne on tosi hyviä molemmat. Uusi banneri on ihana ja ulkoasustakin pidän.

    VastaaPoista
  5. Oii oi oi ja vielä kerran oikeen kunnon oi ~ ♥ Scarlet on niin suloisen upeaa ja ää ^.^ musta sä oot just ylihyvä muokkaamaan ja kuvaamaan ja kaikkee et mul käy aina kateuden tunteita kun ttä blogia lueskelen :D Mut siis oikeesti tää oli upee shootin pyöryle ♥ c: niin kaunis ja kaikkee !!
    Muuten Tewi on tosi suloinen että pakko neitosesta on tulla räpsimään pari kuvasta ;33 SUN ON PAKKO PÄÄSTÄ PERJANTAINAKIN DESUUN !! > w < muuten saatan (huom. vain saatan) olla surullinen :c no okei oon ~ jos minä sitten uskaltaisin antaa sulle halinkin hihi ~
    mut tosi hieno uus banneri ja ulkoasu ! erica pitää =^.^=



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet kiittää > o < ♥
      Kiitos myös minunkin puolesta ja älä nyt sentään kateelliseksi tuu, ei tää blogi ole sen arvoinen ^^"
      Katsotaan nyt, että mitä me ton äidin kanssa sovitaan n u n Mulle saa tulla antamaan haleja ihan vapaasti ! En mä pure 8)

      Poista
  6. Ihania kuvia :---) Scarlet on hyvin ihana > w <
    JA millä kameralla kuvaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja Scarlet kiitämme nöyrästi *o* <3
      Kuvaan Canonin EOS 400D'llä c:

      Poista
  7. Uiuiuiii Scarlet mikä neitonen. o3o ♥♥♥ Itse kauneus! Ihana shootti, ja mitä sä sun muokkaustaitojas epäilet, pah, niitähän kaikki täällä aina ylistää maasta taivaisiin, mukaanlukien minä! :D Itse olen niin surkea muokkauksien kanssa että en koskaan jaksa edes yrittää mitään hienoa, ja sitten sinä teet tämmöisiä upeita taideteoksia kuten tuo viimeinen kuva ensimmäisessä shootissa. owo Ou mai gaad Moottinen, olet taitava ihminen. c: ♥
    Tewi on aivan sairaan söpö! *w* ♥ Ja hyvin sopii tuo Bansheen stock neidille! c: Tewi-pieni on niin suloinen neiti että syön sen kohta. ♥
    Ja Izaya on ihana poitsu, sillä on niin ihanat hiukset ja aahh~ ♥♥♥
    Ja uusi ulkoasu on ihana, ja heti kun aukaisin tämän blogin tähän ja näin bannerin niin oioioi. ♥ n3n (...häh? :DDD)
    Kaunista. ♥
    Eipäs minulla muuta. :D (Miten en jotenkin osaa enää kirjottaa kommentteja ollenkaan, kun tulee näin kamalan sekavaa tekstiä että huhhuh? 8''D)
    Mutta Will kiittää ja kuittaa~
    Harmi että en pääse desuun. :c Ehkä kuitenkin jossakin conissa vielä tapaamme! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Will, sä kyllä tiedät että mun kyynelkanavat ovat todella herkät ; n ;
      Liiian paljon kiitos, kiitos ♥♥
      Scarlet, Tewi ja Izaya kiittävät Will suurta n3n ♥
      Sä kirjoitat mun mielestä hyviä kommentteja, eikä ne ole sekavia ^u^

      Nyyyh, minä olisin halunnut nähdä sinutkin ;A; Mutta toivottavasti sitten jossakin muussa conissa c: <3

      Poista
  8. Erittäin kaunis postaus sulta taas keran ;___; Nyt mua alko pänniä, etten pääse Desuuun >o< Kun Tewi on noin nättinä!!! ♥ JA Scarlet, oi Scarlet, olet niin kaunis, en osaa kuvailla tunteitani, kun nukuit siinä nurmikollakin... >u< Ulkoasu on toki mukava :3 Mutta valkoiset pallurat muistuttavat lumihiutaleita vähän liikaa :D Noh, onhan ne kuitenkin ihan Kivat ^^ JA banneri... OI BANNERI ;____; ♥ Kuolen sinulle, olet niin hieno. Sain sulta inspistä, Moottinen ^3^

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos ;w; ♥ Nuket kiittävät, sekä minä vielä kerran ^3^
      Eikäh, sinäkään et ole tulossa desuun ;3; Olisin halunnut niin kovasti nähdä sinutkin > o <
      Kiva, että perustelit ulkoasu tykkäämisesi (onko toi edes sana?) noin hyvin ! owo Omhggh, multa saatiin inspiraatio *o*

      Poista
  9. IHAN ALKUUN:
    1. wtf! Tällänen Canonin tavaroiden ylikäyttäjä olen enkä tiedä, että Canonilla on sellainenkin kameramalli kuin 400D XDXD Hyvä minä!!
    2. Anteeksi, etten ole ehtinyt kommentoimaan edelliseen postaukseen. Olen sad, mutta yritän nyt kommentoida tähän sitten paremmin. ^w^

    ÄÄÄÄÄ MOOTTINEN! ÄLÄ TAPA MUA! x''DD Aivan liian ihana shootti! JA sen sanon, että jos sun bloggaus & muokkaustaidoissa olisi muka vikaa niin sitten saisin mm. minä ruveta tappamaan blogejaan, eikun. Tarkoitan siis sitä, että mm. minä olen paljon huonompi esim. muokkaamaan kuvia, joten ei kannata huolehtia, eikun.. Äh. En mä osaa enää edes kirjoittaaa. asdfghjkl. Tiivistettynä: tuolla kaikella hömpänpömppällä yritän siis sanoa, että sä olet aivan helvetin hyvä (sori, kiroilin, sad) tekemään postauksia ja kuvaamaan ja kaikkea että tollaset luulot pois!! TULETKO SÄ PERJANTAINA DESUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNN??????!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!!!!!!!!!!! TULETKO!! TULETKO!!!!! JA TEWI JA IZAYA MUKAANNn!!!!fHJKLSökgökslöfkgökflhL äääääääääääääÄÄÄÄÄ. Mä oleskelen siellä pe-la, joten ehdin nähdä molemmat!kjdhgfgkjshdkaaöosiotluwavdmklds. Mahtavaa!
    Toi shootti oli vaan niin yksinkertaisen mahtava! En koskaan osaisi itse väsätä tuollaista! Mä arvostan sua tosi paljon nukkeilijana ja blogaajana ja kaikkea! Tää on mun lempiblogi. ♥

    Miten mun kommenteista tulee aina näin kamalan sekavia! XD Noh. Tämä saakoon kelvata tällä kertaa x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wäääh D8 Olisiko sittenkin pitänyt kirjoittaa pidempi? Toi vaikuttaa niin lyhyeltä jälkeen päin katsottuna! XD

      Poista
    2. Herranjumala, toi kommenttihan on pitkä 8 D
      Hah, no toi mun kamera on tollanen kivikautinen ;-) Eikä se mitään, ei joka mun postaukseen tarvitse kommentoida ! n u n
      Kiitos paljon, Mimosa-chan ♥ Ymmärsin ton pointin, ehkä ei olisi pitänyt muotoilla noi muokkaustaito ongelmat sillein, että "miusta tuntuu, että mun muokkaukset ovat liian yksipuoleiset" tai jotenkin silleen : D Sori jos susta tuntui pahalta 3-: Ja olet sinäkin hyvä muokkaamaan ! <3
      Ilmeisesti olen tulossa desuun myös perjantaina, katson sitten tällä viikolla tarkemmin ^^ Apuwaah, ei tää voi olla sun lempiblogi ;A; Kiitos vielä kerran ♥

      Poista
  10. Millä muokkaat kuvas?! Tosi hyvin muokkasit! Shootti oli ihana! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan kuvani PhotoScapella ja Gimpillä c: Molemmat latasin ilmaiseksi netistä ^u^
      Kiitos paljon sinullekin ! ♥

      Poista
    2. Ja muuten bannerista....
      SE ON IHANA! Ei voi olla noin jumalaista banneria!
      Oot liian hyvä muokkaa OwO

      Poista
    3. Eikäh, kiitos vielä kerran ! ;o <3

      Poista
  11. Ihana shotti (:: rakastan sun muokkauksii ^^

    VastaaPoista
  12. Sun muokkaustaidoissa ei kyllä oo mitään vikaa! Noi on tosi hienosti muokattu ♥ Ja aww noi yhteiskuvat ;w; Varsinkin keskimmäinen ~ ♥ Tewille sopii toi asu tosi hyvin ja se on hirmu suloinen >u< Pääsisisnpä desuun ;_____; !!!!



    ja muuten uus ulkka on ihanan kesäinen öwö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että pidit kaikista kuvista !! <3 ;A; ♥♥ Eikääh, olisin halunnut siutkin nähdä niin kovasti >3< Mutta jossakin toisessa conissa sitten nun

      Ihanaa, että ulkoasu mielyttää c:

      Poista
  13. Kuvat oli taas sitä mahti laatua! :33 Ja kaikki oli täydellistä, rakastan sun pikku höpönassu Scarlettia. Jos ikinä myyt sen, niin myyt kyllä mulle. ;u; Ulkoasu on ihana, kuolen sen lumoon. ;A; Jajajajajaaaa sun kuvanmuokkaustaidot ♥ ~ Elämässä ei olisi sisältöä ilman ihanaa blogiasi! ♥ ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws kiitos paljon ! :--3 <3 Mä ihan liikutun, eikun mitä 8' D

      Poista