lauantai 6. heinäkuuta 2013

Izayan lempinimi on pumpulipoika

Annika keksi Izayalle yli kawaiin lempinimen ω Pumpulipoika 


Picfic: The one, who understand you



Olen turvassa.

Haistan tutun hajun.

Olen kotona.



Scarlet: *avaa äkisti silmänsä*






Scarlet: *näkee jonkun edessään*







Scarlet: Ku-kuka? *liikauttaa kättänsä*






?: *kääntää päänsä Scarlettia päin* Ai heräsithän sinä.






Scarlet: *nousee pystyyn* Kuka te olette?






?: Etkö sinä tunnista minua? ihme tyyppi Olen sinua ylemmällä luokalla.






Scarlet: *hieroo silmiään* Anteeksi, en halua nyt muistella koulua.






Scarlet: *havahtuu*






Scarlet: Sinäkin siis näit sen?



?: *taustalla* Minkä?





Scarlet: Sen kun minä tapoin Eimin ja-





?: Älä siitä murehdi. Heidän olikin jo aika kuolla, olivat tuhonneet jo liikaa tässä maailmassa. Hm~ Miksi kaikki ovat niin tuhoisia, vaikka itse toivovat maailmalta rauhaa?






Scarlet: *tuijottaa edessään istuvaa nukkea* Olen kuullut nuo sanat ennenkin. Milloin? 






Scarlet: Mieti Scarlet.






Scarlet: *sulkee silmänsä*






?: Mitä sinä nyt Scarlet?




?: Mitä sinä nyt Scarlet?
?: Mitä sinä nyt Scarlet?
?: Mitä sinä nyt Scarlet?










 ”Tämän saaren nuket kaikki haluavat sitä, että kaikki eläisivät hyvin ja maailmalle rauhaa, mutta sitten he itse tuhoavat, saadakseen sen aikaan. Mitä järkeä siinä on?” Tuo sama tyttö sanoi sen.





Scarlet: *avaa silmänsä* Yukarihan se oli *hiljaa*






?: Hm?


Scarlet: Sinun nimesi oli Yukari. Vai mitä?






Yukari: Onhan se vieläkin Yukari? Vai miksi sanoit oli?






Scarlet: *katsoo Yukaria hämmentyneenä*





Yukari: *hymähtää* Aivan sama.






Yukari: Pysy täällä tai muuten sinut tapetaan. Lähden ostamaan lääkkeitä, koska sinä vaikutat todella sairaalta.





Scarlet: . . . *katsoo hämillään Yukarin perään*



~    ~    ~


But you're still three hundred million, five thousand light-years too early to go up against me in a contest of traps ! - Satoko Hojo 



Nyaw my stalkers ΦωΦ Nyt edellisestä postauksesta ei ole edes viikkoakaan, jeij ! Okei turha meidän on vielä riemuita, koska seuraava postaus tulee vasta hmhm 17.7 :d Koska Tewin synttärit on silloin, enkä jaksaisi postata ennen sitä, tai no katsotaan minkälaisen määrän kommentteja saan tähän ≦ Heti seuraavana päivänä Tewin synttäreiden jälkeen joudun meen Annikalle. Katsotaan nyt kuinka paljon turhia järkeviä kuvia ehdin ottaa siellä  
By the way ~ Voitin viime viikolla taruolennon given ja sain sieltä kaksi tosi söpöä mekkoa sekä sukat, ja nyt haluan näyttää teille kuvan, että miltä Scarlet näyttää se ihana mekko päällä ^з^

ohmydear miksi olet niin söpö vaaleanpunaisessa mekossa ()ノ ?
Scarlet ~ Luonnonlahja 
Niin juujuu tosiaan ε=( ̄。 ̄;) *muistelee rahoja, joita on käyttänyt tehdäkseen Scarletista söpön*

Näin loppuun, me tilattiin Yukarille obitsu sekä lisäkäsiä ^-^ ! ~

29 kommenttia:

  1. Ó u Ò Eikääh, olet mahtava mahtipoika kun osasit tehdä tämmöisen ultramegahienon kuvatarinan!! ♥ Oon niin järkyttynyt siitä kuinka paljon omistat tämmösiä taitoja, lahjoittaisit edes yhden prosentin mulle > w < !!
    Toi laatu ! ; u ; Se oli ihan mahtipontisen taivaallista! QwQ Varsinkin toi kuva, jossa Scarlet sanoo 'Mieti Scarlet', oli superihana. ♥ Ja tää juoni on myös taivaallinen ja tää kt ei todellakaan ollu tylsä, siinä oli paljon tietoa ja Yukarin luonne tuli taas askeleen lähemmäksi minun aivojani. *w* (ei noin voi sanoa, i know) Kaikki asennotkin oli niin luonnolliset, osaat vaan asetella tota Yukarin stock-vartaloa niin hyvin. * 3 * (ja sitten kun Yukari saa vielä sen obitsun ja lisäkädet niin se voi heittää vaikka kärrynpyöriä Merkuriuksessa, eikun 8--D)
    Toi kohta muuten, jossa Scarlet muistelee että milloin se on kuullu ton Yukarin lausuman lauseen ennen, oli tosi taidokkaasti tehty! owo ♥ Siinä noi kuvien rajaukset ja muokkaukset sopi siihen tunnelmaan ihan loistavasti! >o< + toi Scarletin aamutakki oli hirmu söpö, vaikka me molemmat tiedetään että se ois hurjasti söpömpi jos sillä ei olis mitään päällä 8---) ♥ ... (sovitaan että en kirjottanu tota äskeistä lausetta)
    Mutta siis tosiaan, aivan mahtava & überihana tarina, nyt sitten odotan sitä 17.7. tulevaa Tewin synttäripostausta :33 ♥ (vaadin nähdä Pumpulipoitsun ilman paitaa! u __ u Jos en näe niin kostan sinulle kaksinkertaisesti) Ja odotan myös sitä, että tuut tänne ja opetat mua tekemään paperilennokin ja Dexu pääsee vihdoin Scarletin kanssa treffeille. ;w; ♥ Scarlet on niin ihana<3
    Oih, toi givestä saatu mekko näyttää niin muuten söpöltä Scarletin päällä, vaaleanpunainen sopii neidille hyvin! (8 Ja pidän erityisesti tuosta otsikosta~ ;D Oon niin ylpee ittestäni kun keksin Izayalle tommosen kawaiin lempinimen josta Izayakin piti kovasti. (; (No ei se silti oo mitään verrattuna niihin sun keksimiin lempinimiin :'D)
    Mutta eipä mulla muuta, toivottavasti tajusit tästä loruilusta että rakastin tätä kuvatarinaa ja siinä oli kaikki täydellisen kuvatarinan ominaisuudet! ; 3 ; ♥ Hyvästi~! ♥ *dramaattinen poistuminen*
    PS: Anteeksi kun tästä tuli kauheen lyhyt kommentti! D;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei näin pitkiä kommentteja ,u, En osaa vastata näihin normaalisti tai no, sä kyllä tiedät että mitä näiden mun lauseiden takana on, niin what ever ewe' ~ Voih kiitos paljon Annika, olen ihan otettu Q___Q ♥ Sinun aivojasi :o Tämä alkaa käydä mielenkiintoiseksi, mutta kiva että tykkäät mun stock-vartalo asennoista 8' D Kiva että olen tehnyt tän sinun mielestäsi hyvin (oudosti sanoin tonkin..) ! ^u^
      Toivottavasti kukaan mun muista lukijoista ei lukenut tota lausetta XD Saisi iänikuiset traumat ^^" Rauhotu, kyllä sä näet sen yhden tyypin ilman paitaa o u o ! Eheheh <3 Hysss älä spoilaa mitään Dexterin ja Scarletin treffeistä >83
      Mä tiesin että sä pitäisit tosta otsikosta ~ Jooh Izayahan siitä lempinimestä pitääkin, juujuu e w e'
      Todella dramaattinen poistuminen, juuniin n___n' Mutta kiitos vielä kerran ♥
      PS: Haista Travonin sukkamehu ~ <--- Dramaattinen lopetus

      Poista
  2. Jjjjjjesss~! ♥
    (Miten nää mun kommenttien alotukset on aina näin super genious? 8''D)
    Täääääääää on ihan liian siistiä. owo ♥ Siiis, vaikka oon aina ihaillut näitä sun kuvatarinoita ja kaikkea, niin siis tästä osasta pidin jopa vielä enemmän kuin edellisistä. Siiis... Tää oli ihana!! ♥
    Yukari on ihanan tyyni ja varma kaikessa mitä tekee tai sanoo. Se on IHANA neiti. ♥♥♥ (noniin taas tää alkaa tää sydän overload 8DDD)
    Silloin kun Scarlet sanoi: "Sinun nimesi oli Yukari. Vai mitä?", olin sillei "Hmmm... Eikös se ole vieläkin Yukari? 8DDD". Sitten Yukari sanoo: "Onhan se vieläkin Yukari? Vai miksi sanoit oli?" Olin ihan sillei: "Oo, minä ja Yuksutin ajatellaan samalla tavalla~! owo ♥♥"
    Hehheh. :D Sori jos tää on ihan sekava kommentti, mutta hullaannuin Yukariin. owo ♥♥♥ Yuksutin näyttää muuten hirmu suloselta siinä kuvassa missä se huomaa että Scarlet on herännyt. c: ♥
    Ja Scarlet olet tottakai myös ihana neiti! ♥♥ nwn Niin suloinen pikku punapää~ ♥
    Mutta voi että tää on niin jännää. owo Siellä se Yukari hoivaa pikku Scarlettia niin nätisti, vaikka onkin ilmeisesti hänelle vihainen. o.o Jännää, jännää! ♥♥ En oikeasti malta odottaa seuraavaa osaa! c:

    Hehe, täytyy kyllä vielä sanoa että nautin aina suuresti lukea sitä kun olet vastannut mun kommenttiin. :DD
    Tuun aina tänne blogiin silleen: "Onko Moottinen jo vastannut mulle~? c:"
    Oioi. :D
    Nojuu, mutta innolla odottelenpi jatkoa ja seuraavaa postinkia~ ♥
    Niin joo, ja Scarlet on syötävän suloinen pinkissä mekossa~ ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noi sun kommenttien aloitukset ovat just hauskoja >8--D ! ♥
      Miten musta taas tuntuu siltä että tää oli todella tylsä osa hmhm, no ehkä Will-samalla on omanlaatuinen maku (mun päättelyt ja ajattelut ne tässä ovat super genius (y) ) Mutta takaisin asiaan ~ Sydän overload 8) Mä aina odotan näitä, mutta sitten sä pistät noita sydämmiä ihan liikaa enkä osaa vastata niihin kuin sanomalla KIIIIIITOS ♥♥♥ ; u ;
      Yuksutin on otettu ja jeijj Yukari löysi sielunsiskonsa ;3 ! Onneksi olkoon Will !~
      Hih, ihanaa että pidät mielessäsi sen että Yukari on nykyään vihainen Scarletille o3o Kannattaa pitää se mielessään n___n (Sonja tädin neuvo, eiku)

      Jee joku odottaa että vastaan sen kommenttiin o///o' <3 Voi elämä, ehhh KIITOS TAAS KERRAN (toistuva refleksi) Hihi no nyt tämä Sonja eli se teille tuttu Moottinen on vastannut kommenttiisi ^u^ ! Vaikka nää mun vastaukset ovatkin sekavia, mutta hällä sen väliä ja Scarlet sekä minä kiitämme > o < (vielä kerran ehdin kiittää sua tässä postauksessa (y))

      Poista
  3. Ihana postaus, Moottinen.
    Vaikka tällä kertaa et muokannut kuviasi niin paljon kuin yleensä/ollenkaan.?!
    Saat aina silti vaikka kuvia ei olla muokattu, ja musaa ei ole. Niin täydellisen kuvatarinan. :D
    Scarlet näyttää oikeasti suloiselta pinkissä mekossa.
    Muuten tuletko seuraa vaan Desuun/Frostiin kumpi onkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos ^-^
      No kyllä mä noita paria muokkasin ja hieman muutin valoitusta, koska muuten noi kuvat olisivat olleet kamalan pimeitä ´∀` Voi elämä kiitos taas kerran ♥ Scarlet kiittää myös :3

      Jos tarkoitat sitä seuraavana vuonna olevaa Frostbiteä niin olen ilmeisesti tulossa ⌒ー⌒ (tai no riippuu omista rahoista silloin)

      Poista
  4. oo wow tää oli jotenki hieno, vaikka ehkä semmonen rauhallisempi ^.^ Yukari on tosi sulonen nomnom tuun joskus varastaan sen khehe B) oikeestaa voisin viedä kaikki nukkes ku ne on tommosii ylisöpöi ja täydellisii *o* ja onnee viel given voitosta ! ~ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai mun kuvatarinoiden joskus pitää olla rauhallisia ewe Okei pari seuraavaa osaa tulee olemaan myös rauhallisia eikä sellaisia "TAPETAAN KAIKKI JA SIT ITSENI HAHAHAHAH", huono esmerkki, mutta aivan sama 8' D
      (Yukari: Tule ihan vapaasti viemään minut pois täältä läävästä !) Mutta kiitos ihan sairaasti ♥ ; u ;

      Poista
  5. Oii upee tarina jälleen kerran (taas sanoin noin) !! ♥ jotenkin semmonen tunnelmallinen öääff en osaa kuvailla tätä koska tää on niin upea ja kaikkee ! (: ootan innolla jatkoo ja onnee tosiaan given voitosta ja Scarlet oli sulonen toi mekko päällään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään vaikka sanot noin taas koska toi piristää ihan sairaasti mun mieltäni ^3^ ♥ Kiitos kuitenkin tosi tosi paljon ; u ; Scarlettu kiittää myös c:

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Oho feilasin edellisen kommentin XD
    Muttajoo laatu oli ihan pa~ras~ta ;o; ♥ Scarlet oli jotenkin aivan tajuttoman kaunis tässä ja tykkäsin tunnelmasta u w u ♥ Muutenkin aivan ihhhana tarina ja onnee muuten given voitosta! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shiro feilaaah ~ Miten mainio päivä eiku :' D
      Eheh kiitos ; u ; Vaikka me molemmat tiedämme että sun kamera on laadukkaampi joten jos kuulen jotain tuollaista sulta niin mä, nolostun e///e Kiitos taas kerran (miksi mä aina vain kiittelen ewe')

      Poista
    2. Tsihii x3
      Ainiin, unohdin vielä sanoa että pitäkää sit hauskaa Annikan kanssa :3 ~

      Poista
  8. Awww, Scarlet niin ihana pallopää et sulan sen kauneudelle ♥ Eiku... No siis ihanahan se on :3 mut kova pähkinä purtavaksi :P Jotain niin hienoo tää tarina et aina jännittää kovasti kun lukee ewe Ja laatu tosiaan ^^ ~ hienoa hienoa, onnea myös given voitosta :3

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei e///e' Kiitos ihan sairaan paljon kehuista ♥

      Poista
  9. Awäwäwäwäwäwääww ;3; *kuolee*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (voikohan tähän kommenttiin vastatta ä^ä) Mutta kiitos kumminkin ^3^

      Poista
  10. Uuuuu~
    Taas hieno kuvatarina > u < Tarina oli todella jännittävä ja Scarlet on niin suloinen ja söpö ja jännä > x <
    Onnea Given voitosta :D Ja obitsut ovat kivoja ^^
    Yukari on jännä hyyppä, haluan tietää lisää :D
    Tuo Scarletin sänky näyttää tosi mukavalta o u o Ja kuvien ympäristö/tausta oli muutenkin todella ihana o u o

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet: Voi kiitos e3e"
      Kiitos paljon Amie-chan ja kyllä obitsut ovat kivoja ≧◡≦ Hih Yuksutin on aika jännä persoona ja lisää saat tietää tulevien kuvatarinoiden avulla ^-^
      Tuon sängyn teki kaverini ja kiitos, yritin tehdä tosta mun hyllystä mahdollisimman luonnollisen näköisen :-D (paitsi että noi kartongit vähän vamppailee, mutta kestäkäämme sen)

      Poista
  11. VOI HERRAN JESTA SONJA SAMA! >:3 Kerro nyt miksi sun postaukset non noin ihania hmm ? ♥ ...ainiin kyllä mä tohon vastauksen tiedän: OLet yber hyvä kuvaaja! OLet hyvä asettelemaan nukkejasi! Olet kekseliäs! Olet odottamaton! ^3^ HuOh.... mutta vaikka tiedän että sun kuvatarinat tulee olee täydellisiä joka kerta, yllätyn kuitenkin aina miten ne ovat niin täydellisiä!!! Kiiruhdin koneelle, koska halusin nähdä sun uuden postauksen! (anteeksi, että kommenttini on lyhyt minulle tuli kiire lähteä)
    ~ Hei, Hei♥
    ___________________________________________________
    Liittyjiä blogiini? :3
    http://shinydayofmay.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sä kyllä tiedät että jos sä noin sanoisit mun edessä niin vajoisin maanalle häpeästä ; u ; ♥ Kiitos ihan sairaasti, vaikka en ole kyllä ihan mikään paras kuvaaja, mutta oon mä kyllä aika odottamaton 8--)
      Eikäääh >///< Sä sä sä, okei kiitos kuitenkin e3e Soot suloinen kun sanot tolleen ja kiiruhda sinne pietariin (vai minne ikinä menitkin ! ~)

      Poista
  12. Ihana!! Oot ihan sairaan hyvä kuvaamaan ja Scarletin luonne... se on niin... mahtava, ihana, oot tosi hyvä keksimään noita luonteita!! ♥♥ Ja uusi nukkesi... sai mut kuolaamaan ihastuksesta ♡~ Rei Ayanami, mun suurin rakkaus!!! Oijoi ja miten ihanan nimen hänelle annoit :3 *kuolaa* Liityn heti kohta blogiisi, tää on ihana. Ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwah uusi lukija Q^Q Kiitos ♥ Ihanaa että pidät mun nukkeni luonteista :3 ! Hih ihanaa että Yukarin malli mielyttää ja nimi mielyttää ^-^ e///e Eeh kiitos vielä kerran n____n <3

      Poista