lauantai 20. heinäkuuta 2013

Tewi thö kuumailmapallo

Annika muuten auttoi mua luomaan mulle flickrin, käykää ihmeessä katsomassa sitä tästä linkistä >klik< ^-^


Hello~ Earl. You're as tiny as ever - undertaker


Jellouh kaikki ! Kuten te kaikki varmaan tiedätte, että olin Annikalla tuossa torstaista perjantaihin ewe Sain otettua siellä normaaleja kuvia tosi tosi paljon ^3^' Siellä oli hauskaa ja vaikka mun tietokone rupesikin ryppyilemään minulle kuvia ladatessa, niin silti sain ladattua ne kaikki köhköh yli 400 kuvaa mun koneelle ~ Annikalla niitä taisi olla paljon enemmän, sen muistikin meni täyteen jo perjantaina, eikä se saanut niitä hienoja TravonxIzaya kuvia, mutta mä sain 8) Paitsi että vain yksi niistä oli köhköh julkaisu kelpoinen.. Torstailta tuli ihan sairaan vähän hyvälaatuisia kuvia, koska koko päivä melkein satoi ;__; Paitsi sitten illemalla ei satanut.


Mutta ensin tähän alkuun shootti, joka liittyy otsikkoon ~ Tän shootin kuvasin Annikalla ja tuossa alhaalla teille on kuva siitä, minkälainen sää siellä oli perjantaina. Välillä paistoi aurinko, mutta kun oltiin kuvaamassa niin aina rupesi satamaan -__-"

Shoot: Kuumailmapallo hattarapää
























:o Mitä ihmettä tämä tarkoittaa Sonja-chan? Kyllä, juu, Tewi on saanut uuden peruukin ^-^ Ensiksi vain Annika sovitti sitä Sofien vanhaa peruukkia Tewin päähän ja sitten yhtäkkiä.. mä rakastuin Tewiin uudestaan *-* <3 Ton vikan kuvan otin kotona, kun vaihdoin Tewille toisen silmän tollaiseksi sinipunaiseksi ja nyt tämä neiti näyttää tältä  En tiedä vielä, että mitä sen toisen peruukin kanssa teen, joko säilytän sen tai myyn eteenpäin, katsotaan o u o

Jos musiikki ei ole vielä loppunut niin käykkää sammuttamassa se ~

Nyt muihin kuviin ~

Torstai - satoi vettä melkein koko päivän, illalla ei sitten satanut, mutta yöllä sitten taisi :o


Annikahan tykkää viharakkaus-suhteista, joten tottakai, tämä kuva ansaitsee paikan c:




Onko teitä koskaan kiinostanut, että mistä Dexter on luonteensa perinyt? No minullapa on vastaus !
Dexter on perinyt luonteensa Pyryltä (Annikan koiralta) ~  Mulla on hyvä selityskin: Ne molemmat ovat
a) Miespuolisia
b) Ahdistelevia
c) Molemmilla on oikukas katse
d) Ne tykkää naisten huomiosta :o
e) Niiden nimet ovat melkein samanlaiset !! no ei vaineskaan



hieno yhteiskuva




Nää kuvat ovat otettu perjantailta, mutta liitin ne nyt tähän ^-^ Annika oli kuvaajana.



Mä en saa Dexupojua mun rakkaakseni, joten tyydyn ihastuttavaan Pyryyn ˘ ³˘ Pyry oli kyllä ihana vaikka se kyllä ahdisteli 




Melkein koko torstai päivän, hiottiin kaulatappeja Sofielle ja Yukarille, mutta sitten minun hienosti ideastani, Annika otti Sofien obitsun vanhan kaulatapin ja sitten hiottiin vain Yukarille kaulatappia mutta se suoritus jäi vajaaksi, koska ei jaksettu hioa köhköh  joten Annikan super iskä, sitten teki Yukarin kaulatapin ^^"



Tähän väliin hieno minun muokkaamani kuva. Tää kuva oli yhdessä Annikan kuvatarinassa ~ Mä vähän kokeilin Annikan muokkaus- ohjelmaa 8)

Sofie: . . . Dexter, miksi nenästäsi tulee vihreää valoa ? onko se räkää ??



Saatiin nyt molemmille neideille obitsut ~ Sofielle vaan uusi obitsu, koska se vanha oli ihan mäsä ewe





Täydellistä ~ Kuvan on ottanut Annika ihanan heilahtanut kuva by the way



Sillä välin, minä olin koneella, hehe ja opettelin käyttämään flickriä.



Annikan nukkekoti :o Ja kaksi kuolutta miestä. Mä voin jo sitten kertoa, että en saanut Amandasta ja Travonista varmaan yhtään normaalia yksittäiskuvaa Dx Koska ne olivat heilahtaneista, nyyh ;-;





Pari yhteiskuvaa ~




Sitten kun sade loppui torstai iltana, niin rynnättiin kuvaamaan Dexua ja Scarlettia :'3
Nyt kaduttaa se, etten ottanut Dexua mukaani, koska se ja Scarlet ovat niin täydellisiä yhdessä. Okei kyllä Sofie Scarletin voittaa, aina, vaikka se ei kehtaa myöntää sitä että se tykkää Dexusta, njah ω










Dexter on söpö *-*





Scarlet: *poke*


Siinä oli torstain kuvat, nyt perjantain kuviin ~

Perjantai - välillä aurinko paistoi ja välillä satoi. Sade pääsi yllättämään joka ikinen kuvauskerta, kun oltiin ulkona Dx



Annika kokeili mun kameraani ja mä kokeilin sitten vaihteeksi Annikan kameraa kuten kuvasta näkyykin e3e




Hieno Annikan ninjailu- kollaasi ^-^ Tossa keskimmäisessä kuvassa näkyy Annikan toinen koira Papuhaisupata eli Papu x3 Joka on siis tyttö

Näiden kuvausten aikana sade yllätti meidät ewe Kuvattiin yhtä hienoa kuvatarinaakin, mutta mun osin se jäi vajaaksi, Annikasta en tiedä Д



'


Sofie kultamussukka <3 Sen peruukki oli ihanan pehmoinen *-*






Tewihän haluisi, että Sofie olisi sen äiti, mutta Annika epäili, että Sofie ei ole oikein äiti ainesta :'D 




Miksi en varastanut häntä myös.





Noi kuvat ovat siitä dramaattisesta kuvatarinasta, joka sitten jäi vajaaksi kuten jo mainitsin ewe


Sitten alkoi sataa, joten mentiin sisälle ja . . .



Ainut ja onnistunut yksittäiskuva Travonista (y)

Sade loppui, menimme ulos ~






Annika on huoleton nukkejen omistaja, eikä edes laita omille nukeilleen alusvaatteista e o e'




Tämän kuvan vuoksi, jouduin nousemaan ton pöydän päälle, missä noi nuket makasivatkin n__n"



Kaikille Juliet faneille tiedoksi, että Jullen peruukki oli pehmoinen myös <3



Pyrtsii ~




krhm.. seuraavaksi sitten minun kuvaamani hieno ja epic kuvatarina ~

Picfic: Aika pysähtyi.. vai pysähtyikö ?




Dexter: Hmm, aika pysähtyi juuri tällaiseen aikaan, tämä on outoa.




Dexter: Nyt ei ole aikaa hukattavaksi, täytyy kiirehtiä.




Dexter: Minun pitää olla koko ajan varuillani, kuten ninjat ~




Dexter: Siellä !




*tyttöjen höpötystä*



Dexter: *pysähtyy*




Dexter: WAUHH ! Minä keskeytin tyttöjen hetken !! 

Scarlet: Oho, oho, kuka se siellä on ? o 3 o

Juliet: *Höpisee jotain*

Sofie: .___. *huomaa Dexterin*



Dexter: Viimein unelmani toteutui ;___; vaikka luulin, että aika on pysähtynyt...



Sofie: *Silmämestarin ensimmäinen liike: Kuulustelu - aktivoitu*



Sofie: Deeeexteeer !!

Dexter: Nyt käsitit väärin ! En minä tullut urkkimaan !



Sofie: *Silmämestarin toinen liike: Potku - aktivoitu*



Sofie: Hooojoooh !

Dexter: Eiiihh Sofiee ;o; !



Dexter: Dxx 




Dexteri: *kuolema*

Vähän ajan päästä, tälle herralle pidettiin hautajaiset



Scarlet: Sitä varmaan sattui e3e'

Amanda: e w e' Miksi minä olen täällä?

Tewi: Toivottavasti heräät kuoleista isoveli .3.

Sofie: E-ei minua haittaa, vaikka näin kävi e__e 



Yukari:  En edes tuntenut häntä kunnolla, joten aivan sama se on minulle, että kuka kuolee tai ei o u o'

Juliet: Hahaa, kuolihan se viimein. Nyt salattu silmämestari on ylpeä minusta vaikka Sofie sen teki, mutta what ever..



Söpö :3



Yksi ja ainut julkaisukelpoinen kuva Izaysta ja Travonista ^^'



Stailus by Annika







Travonin villasukat c:







Izaya: Minä vihaan sinua, älä puhu minulle .___.

Yukari: Minä tiedän sen ^-^ Silti puhun sinulle










Söpö ; A ; <3 ~ Mutta tähän kuvaan ei ole vielä hyvä lopettaa, vaan haluan näyttää vielä toisen kuvan tai itseasiassa saman kuvan jonka muokkasin tuolla ylhäällä, mutta vaan erimuokkauksilla. Kiitos kuuluu Annikalle joka lähetti mulle tän upean kuvan :--3




Loppusanoiksi haluan vielä toivottaa Annikalle hyvää Amerikan matkaa ^3^ !

Kiitos kaikille, jotka jaksoivat lukea tämän postauksen ja miettiä sitä, että: "Onpa Sonja ottanut aika awesomeja kuvia, joista melkein kaikki epäonnistuivat" 

Sonja-chan kuittaa ()

28 kommenttia:

  1. Toi kuvatarina oli ihan paras :D Jostain syystä aloin nauramaan Amandan ''Miksi minä olen täällä'' ajatukselle~
    Izaya ajaa pyörällä > u < se on niin söpö!
    Ja Tewin uusi peruukki on upea, sopii Tewille tosi hyvin o u o (En muuten ehtinyt kommentoida Tewin syntymäpäiväpostaukseen ; n ; ~Hyvää syntymäpäivää Tewi!)
    Kuvat oli ihanan söpöjä (Scarlet ja Dexu >ux<

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitos, kiitos *kumarrus* Kiva että pidit mun kuvatarina ideastani ~ ^-^
      Hih, se olikin :3 Se olisi vielä ratsastanut hevosellakin, mutta niiden kuvien laatu oli e__e'
      Hih kiitos > u < Tewi kiittää ~ <3 Juuri niin, Scarlet ja Dexter ^3^'

      Poista
  2. Ahahahahhaaa voi ei :' DD En ainakaan nauranu tälle postaukselle xD
    Toi kuvatarina on kyllä tosi dramaattinen ja surullinen! D: Voi Dexteriinaa, nyt Scarletista tuli leski, eikun~
    Voi vitsit kun Tewi on söpö, tykkäsin kyllä älyttömästi sen vanhasta peruukistakin, mutta onneksi toi sininen (joka vähän sotkuuntuu) sopii Tewille mielettömän hyvin myös (vaikka itse sanonkin)! ^3^ JA SÄ ANNOIT MULLE SEN TYYNYN ;______; !! <3 (mun nukkejen kodissa on nyt 1 prosentti Sonjan nukketavaroista, ooooh *3*)
    Izaya oli kyllä mahtava hevospoika, ja sen sixpack oli hieno. :o Ja jostain syystä repesin melkeinpä eniten tolle 'Papuhaisupata'-nimelle XD (erittäin kuvaava nimi (y))
    Mutta oli kyllä mahdottoman hauskaa & tahdon kaikki sun nukkejen vaatteet - w - <33 Varsinkin sen takin! Nawnaw se oli söpö *o* Ja tietty haluisin myös kaikki sun ihanat nuket! ;w;
    Toi Izayan tonttutyyli on muuten aika hot :D Ja nää kuvat oli tosi hyvälaatuisia, kyllä sulla vaan on toi kuvaamisen(kin) lahja, oi Mahtipoika! o w o Ja toi Tewi-shootti onnistui näköjään loistavasti, noi kuvat oli nimittäin hirmu söpöjä '3' <33 !! Ja sitten kun vaihdoit Tewille vielä sen toisen silmän, niin i'm in heaven part 6 :333 <3
    Mutta hei, nähdään taas (toivottavasti) pian ja kiitos tästä awesomesta postauksesta! ^w^ Viimeinen kuva kruunasi kaiken, varsinkin kun Muokkausmestari pääsi taas taiteilemaan :''D (Kyllä sekin oli hieno kuva, jossa Dexun nenästä tuli erikoinen valosäde XD) Mutta goodbye Äpply :D
    Ja i know, asun metsän keskellä ja täällä sataa aina :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälle postaukselle kuuluikin nauraa 8--)
      Se oli :o Paitsi että toi ninjailu kohta oli pelkkää toimintaa ~ ! o u o Niin tulikin, poor little Scarlet 3:
      No hyvähän se on jos se peruukki sun mielestä sopii Tewille e3e <3 Kiitos vielä kerran tosta peruukista ja niistä sukkahousuista ; A ; <3
      Eli siis Izayalla on sixpack 8) Nomuttakun se nimi on hieno ja hyvä että sunkin mielestä se kuvaa Papua ihan täydellisesti (y)
      Hehee sen takin saisit, jos se olisi mun oma, mutta mun nukeista en tiedä e w e Saat vähintään alastoman Izayan, eikun ;D
      Hihii kiitos vielä kerran lamppujumala ; 3 ;
      Kyllä me nähdään vielä ennen frostia o u o ! Eipä kestä ~ Hehee, ton kuvan muokkaaminen oli hauskaa 8--D (Varmaan mun mielestä se on hauskaa kun mä koko ajan vaihdan tekstin tyyliä ja sä joudut kirjottaa ^-^')
      Good bye Annikaah, annikaah ~ !! <3
      Sepä kiva, että tiedät senkin itse c: No ei sentään, olihan siellä silloin kun ei satanut niin hyvä ilma n___n

      Poista
  3. Aaawwss<3 ihanii kuvii :DD ja toi kt oli sika hyvä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij kiitti :--3 Heh, kiva että pidit 8' D

      Poista
  4. Repesin muutamaan otteeseen :---D Tewi on söötti noin o U o Ja Dexter on ihan sselvästi Pyry (?).
    Teilläpä näytti olevan... vauhdikasta :'D

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih >//<' Olen kiitollinen siitä, että sinäkin pidät Tewistä nyt noin :3 Kyllä, Dexter ja Pyry ovat kuin kaksi marjaa ~
      Meillä oli vähän liiankin vauhdikasta ewe (Varsinkin silloin, kun juostiin sadetta pakoon Annikan luokse ~)

      Poista
  5. Viimeinen kuva... mun reaktio siihen -> *huutonaurua*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä että pitäisikö nyt kiittää ^-^" Kiitän kuitenkin :-D

      Poista
  6. Oii Tewistä tuli entistä ihanempi ja tyksin hänestä hirveästi nyt nwn ja hän päätyin mun lemppariks sun nukeista owo ♥ vaikka kaikkihan ne on hirveän söpöi mut silti! ja hauskaa kyl näytti teil olleen ja kaikkee ja onneks Yukaril on nyt obitsu :33 aww Dexter ja Scarlet on yhdessä todella ihania ! oi oi oi Annikan koirt on sentä suloisia <3 mut joo kiva te tiel oli hauskaa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, oho Tepsukka on jonkun lemppari ;3 Tewi kiittää ^.^ ~
      Kiitos ja minunkin mielestä on ihanaa että Yukarilla on nyt obitsu o u o
      Hihii ne on aika ihania yhdessä .3. <3 Ne oli, varsinkin Pyry 8)
      Kiitän vielä kerran n___n Ja meillä oli superuber hauskaa ~ ^//^

      Poista
  7. ääh en tiiä miten alottaa toi tewin ''uus peruukki'' on nniin ihana sille että, tekis mieli tulla ja ottaa se mukaan >:) toi shootti oli muutenki tosi hyvä :3 muihin kuviin vähän vaikee kommentoida mut vaikutti olleen aika hauskaa.. ja usko tai älä mä tiedän millasta on tehdä höpö materiaalia nukeista.. mutta et oo viel läheskään nii hyvä ku mä ja mun kumppani ;D hehee ;) mut joo lopetan tähän näin

    dolllywonderland.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwata, ei nyt ainokaista lapseani saa viedä ,3, Kiitti ~
      Joo meillä oli uberhyber hauskaa e 3 e ! Heh joo mä näin ne postaukset :-D Ei mun tarvitse olla niin hyvä, tää taso riittää ^-^'

      Poista
  8. yhyyy tappakaa mut ;___; oon maailman laiskin kommentoija yh :(
    Muttajoo. Teillä on ihan sairaan ihania nukkeja ♥ kannattaa yöllä nukkua silmät auki ;) teillä näytti olevan tosi kivaa Annikan kans:3 hih, repesin tuolle kuvatarinalle ja noille kuville :D IzayaxTravon näyttää hienolta parilta ;3 mutta entäs Tewi..:D AWAWAW Izayaaaa miten se voi olla noiin täydellinen <33<3<3<33 :3 Tewi oli kauheen söpö tuossa shootissa aw♥ enkeksienäänmitäänjärkevää:c Mutta ihanan tädydelliset nuket teillä ja hyvä postaus ;)♥

    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkä ole 3:
      Joo pidän varani ^-^ Olihan meillä <3
      Hih nukkeni kiittävät ~ Kiitos kuitenkin paljon :--3

      Poista
  9. :D:D Sain kunnon naurut, kiitoksia. Teillä oli varmasti hauskaa *o* Nyt Allukalle tuli semmonen mieli että haluaa tavata teidät kaksi joskus > o < ♥ Yhhyh ; u ; Tepsukka on todella suloinen uusin simmuineen ja peruukkeineen <3 *w* Yhhyhy ihania miehiä teillä siellä, Dexter, Travon, Izaya *nosebleed* <3 ; ___ ; Kyllä tuli naurettua (ehhehe joka kohas varmaankin e w e) tää oli mahtava postaus! :D (Sait allupalleron haaveilemaan teidän kahden jumalan tapaamisesta .. ; n ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on hyvä asia jos sait nauraa ;) ! (toistan tän miljoonannen kerran) Meillä oli uberhybermega hauskaa > o < (tai ainakin mulla oli 8--D)
      Hihii ja Sonja haluaa tavata sinut ^3^
      Tewi-chan kiittää ~ Joo, noi meidän miehet olivat aika ihania e//e Kiitoksia paljon ! ~
      (Annika se jumala tässä on, mä olen vain pelkkä pojantyllerö n__n' Kiitoksia kuitenkin vielä kerran <3)

      Poista
  10. Teillä oli varmaan hauskaa! :D Toi kuvatarina oli paras, haha :D Dexterin kuolema! Kivoja kuvia olit ottanut ja muutenkinn :3 Söpöjä nukkeja kaikki :3 Ja Izaya on tosi söpö siinä pyräily-kuvassa o^o En nyt oikein osaa kommentoida mitäänjärkevää, joten lopetan tähän :D

    Ainiin, yks asia vielä: mikä ton kuvanmuokkaus-ohjelman nimi on? owo'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :3 !
      Munkin mielestä Izaya on söpö siinä kuvassa > u <

      Jos tarkoitat tota Annikan kuvanmuokkaus ohjelmaa niin, mun mielestä se oli joku Pain Shop Pro (mun muistaakseni) ^^"

      Poista
  11. AWW! Ihania kuvia! Tewille sopii hyvin se sininen peruukki. :) XD Dexterin nenäästä tulee jotain vihreätä! XD Itse sain juuri sunnuntaina tarpeeksi obbarin laitosta... -.-' (Laitoin sit udelle nukelleni 3tuntia! Ja 2päivän aikana se katkaisi 2 kaula tappia. Se nukke...) Naawww.... Sophiella oleva sininen-takki on ihana!!!! *Palvon* Kuvataria oli Ihana, hauska ja ja ja.... En ala nyt luettelemaan mten ihana se oli Sonja-Chan. Vika kuva! XDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tshih kiitti ;3 !
      Voi sua parkaa Dx Sen kaulatapin hiominen oli ärsyttävää e w e
      No se kuvatarina oli niin upea, että mikään sana ei pysty kuvaamaan sitä ;) (okei mun huono huumori on taas vauhdissaan ~)

      Poista
  12. Hahaha :D This is pure awesomeness!
    Ja hei anteeksi tuhannesti taas myöhässä olevasta kommentista, mutta mökki + lots of sukulaisia = en päässyt koneelle. ;___;
    Mutta nyt menen asiaan~
    Hehe, aika mahtipontisia (eikös se niin mennyt? :D) kuvia kyllä kaikenkaikkiaan! Repesin moneen otteeseen, ei kyllä voi epäillä etteikö teillä olis ollut hauskaa Annikan kanssa! 8D
    Izaya x Travon olis kyllä aika suloista. <3 (Goddamnit, oon taas puhelimella, en saa laitettua mun vakio sydämiä!! No kai näilläkin sydän overloadin saa aikaiseksi. xD)
    Ja awws, Tewi hattarapää! <3<3<3 Tuo uusi peruukki on niin suloinen ja sopii tosi hyvin Tewille. n___n <3
    Se on kyllä maailman ärsyttävin tunne kun on just innoissaan lähössä kuvaamaan ulos, ja just kun astut ovesta ulos, huomaat että sataa~ :D
    Hehe, Dexter-ninja-ladies man. :D Kuvatarina oli myös äärimmäisen eeppinen ja hieno~ <3
    Scarlet ja Yukari ovat myös suloisia, ja kiva kun sait Yuksuttimelle obbarin. c: Sofien ja Julietin peruukit tosiaan näyttää pehmoisilta... <3<3<3
    Anteeksi jos tämä kommentti nyt on täynnä kirjoitusvirheitä etkä ymmärrä tästä sanaakaan (kännykän autocorrect...). ;__; Yritin parhaani! xD
    Eiköhän tämä tässä ollut. :D Will kiittää ja kuittaa~ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh well, thanks ^3^ <3
      Mitä mitä sä nyt höpötät myöhästyneestä kommentista Dx Mikään kommentti ei tule koskaan myöhässä !
      Kyllä, mahtipontisia kuvia 8) Hyvä että kuvat kertovat enemmän kuin noi minun hömpötykseni :3
      Niin olisikin ;__; Mutta sitte Tewipallero ja Amsku jäisivät yksinäisiksi e//e Kyllä noilakin sydämmillä pärjää <3<3 (Olen itse koneella, mutta en jaksaisi nyt laittaa niitä, hehe)
      Niin onkin D: Sade ei ole mukava kuvaus sää e n e'
      XD Hienon lempinimen keksit Dexulle (y) (pitää heti kertoa Annikalle tosta upeasta lempinimestä 8))
      Niin, Yukari on nyt ihana obitsun kanssa *-* Seuraavassa postauksessa ajattelin pistää pari kuvaa siitä ~
      Eikä tämä sinun kommenttisi ollut täynnä kirjoitusvirheitä ja hyvin sä kirjoitit tollasen pitkän kommentin puhelimella :o Sonja never can't do the same..
      Kiitos ihanasta kommentista :--3 <3 !

      Poista
  13. "Minä lennän! Eiku siis roikun!"

    Oh my god... Nyt kyllä repesin ja pahasti! Ja hyvä että Dexterin luonteen alkuperä on selvitetty, eiku... Todellakin hauska postaus ja toi Julietin voitonmerkki ton Dexterin "kuoleman" jälkeen oli aivan ÄÄRIMMÄISEN HAUSKA! Hyvä että Yukari sai obitsunsa~ Hehe Izayan tonttustyle on söpö<3 Ja sitten... WTF Travonilla on villasukat?!?!? Ihanaa, toi Yewin peruukki on suloinen!!
    Ihana podtaus, toit iloa synkkään arkeeni^.^

    myperfectdolls.blogspot.fi
    Liittyisitkö lukiaksi?

    VastaaPoista
  14. Hyvä minä, kirjoitin Yewi kun piti kirjoittaa Tewi >_<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kirjoitin podtaus kun piti kirjoittaa postaus...
      Ja noi kaks muokattua kuvaa oli niiiiin.... niiiiiiin..... HAUSKOJAAA!!!

      Poista