perjantai 23. elokuuta 2013

grandiloquent



Eternal red is the color of illusion 

Ja kiitos kuuluu teille sadalle lukijalle ! 

G'day everybody ! Mulla ei ole oikein mitään muuta sanottavaa tähän alkuun, kuin se että; viime postauksessa monet taisivat tajuta että Tewi esittää Yoshikaa ^-^' Siis esittää ~ Joten älkää nyt ruvetko mitään suunitelmaa tekemään siitä, että "Menneisyydessä Tewi oli Yoshika" tai "Yoshika ja Tewi ovat sama persoona" - Ei, ei ja ei. Tewillä ja Yoshikalla ei ole mitään yhteistä, neijneij > u <

Tästä kuvatarinasta sen verran, että tämä on aikas pitkä ja.. jännä :'D Kuvatarinan alun oon kuvannut sillä uudella objektiivillä ja lopun vanhalla ^-^ ~  Huomaatte sitten lukiassanne tätä tarinaa sen ~ Mulla on vielä muuten yksi ohje teitä, tätä tarinaa varten (tai koko tarinasarjaa itseasiassa):

Älkää säälikö ketään


~                 ~                ~                 ~

keskellä kuvatarinaa tulee musiikki vasta

Day: 23.4 Eli kaksi viikkoa ennen tämän kuvatarinan tapahtumia


"Minä tiedän kaikki liikeesi Scarlet, minä tiedän että käyt aina joka sunnuntai ilta lukemassa 
siellä metsässä...
Joten minä päätin vähän muuttaa poistumisrutiiniasi"





Scarlet: *kävelee rauhallisesti ja rutiininomaisesti metsätietä pitkin*





Scarlet: Hmm, mitäköhän söisin tänä iltana? Olisiko kenties joku ihana paisti hyvä idea vai - -


*puhetta*





Scarlet: ?? Mutta, eivätkös nuo ole...





Scarlet: Eimi ja Ami... ja jotain muitakin henkilöitä...





Scarlet: Parasta lähteä pois, eikä jäädä häiritsemään heitä *rasahdus*






Eimi: *kuulee rasahdyksen* Mitä?





Eimi: Hetki pieni *tajuaa kenestä on kyse* Eikös tuo ole Scarlet?






Eimi: Heeeei ~ ! Scarlet !


Ami: Oh, sehän on Scarlet...


Yukari: *kääntää katseensa Scarlettia päin* Hm?





Yukari: Aijoitukseni osui oikeaan ~ *ivallisesti* Täydellistä.


*hetken päästä*




Ami: *iloisena* Tämäpä vasta yllätys Scarlet! Me olimme juuri tässä Yu- - ainiin. Ette tunne vielä toisianne.





Ami: Tämä tässä on työ- - Siis eräs kaverimme Yukari, joka järjesti nämä pienet 'kutsut' meille.




Yukari: *katsoo Scarlettia lumoutuneesti*


Aimi: *selittää jotain taustalla siitä, että kuka Yoshika on*




Scarlet: Niin ~ Minä olen Scarlet, olen...


Yukari: Täydellistä. Miten sainkaan syötin näin helposti ansaani?





Ami: Ainiin Scarlet, mitä edes teet täällä metsässä? ja näin myöhään vielä.





Scarlet: No, lyhyesti kerrottuna olin lukemassa hieman tuolla syvemmällä metsässä erästä kirjaa..





Eimi: Kirjaa?





Eimi: *syvä huokaisu* Hankkisit kunnon elämän Scarlet ~ Luet kirjaa metsässä *pilkkaavalla äänensävyllä*





Scarlet: *nousee äkisti pystyyn* Mikä sinua vaivaa Eimi ? Aina sinä pilkkaat minua ja minun juttujani.





Eimi: hupsistakeikkaa.. Pilkkaanko? *naurahtaa omahyväisesti*





Scarlet: *ärtyneesti* Nyt sinä pieni pullamössö, saat tuntea nahoissasi, Scarletin koston!


Eimi: He-hetki pieni!! Kutitus ei ole taistelukeino!





Eimi: *naurua ja kikatusta* Lopeta Scarlet, olen herkkä kutiamaan- -



Yukari: Neiti Scarlet *korottaa epämukavasti ääntänsä* Näytätte janoiselta, haluaisitteko juoda viimeisen lasillisen omatekemää mehuani?




Scarlet: *lopettaa kutittamisen* Hm? Mehua? No, kai se minulle sopii ~






Eimi: *nousee ylös* Hei Scarlet! Katso nyt mitä teit hiuksille- Hetki pieni, etkö sinä edes kuuntele minua?


Scarlet: *istahtaa pöydän ääreen*




Scarlet: Kiitos paljon, olit itseasiassa oikeassa, olinkin jo hieman janoinen metsäretkeni jälkeen *ihmeissään*





Yukari: Ilo on minun puolellani ~ Tyhmä tyttö.







Scarlet: *laskee mukin pöydälle* Hmm, olipa hyvää mehua.. vaikka hieman oudon makuista..


Yukari: Lähtölaskenta on alkanut.







Scarlet: *tuntee piston rinnassaan*




Scarlet: *alkaa yskimään rajusti*




Yoshika: ... *epävarmasti* Onko kaikki hyvin?





Scarlet: Mm, kaikki on ihan hyvin, taisin vain nielaista hieman mehua - 





Scarlet: *alkaa yskimään taas*





Ami: Hei Scarlet, onko sinulla ihan varmasti kaikki hyvin?





Scarlet: *katsoo järkyttyneenä kättänsä* Verta? mitä helvettiä tämä tarkoittaa?





Scarlet: *nostaa katseensa ylös* Miksi silmissäni sumenee?








Scarlet: *kaatuu sivullepäin*





Eimi: *pomppaa nopeasti ylös kannolta* Scarlet!




Eimi: *ravistelee pyörtynyttä Scarlettia* Scarlet? Mitä tapahtui? Hei vastaa minulle!





*hälinää Scarletin ympärillä*



Yukari: Shakki ja matti, Scarlet.








Picfic: Spider web part b

palataan takaisin nykyhetkeen  ~







Yoshika: *kuiskaa itselleen hiljaa* Mahdotonta, mahdotonta, mahdotonta…




Scarlet: *kävelee tyynesti Yoshikan vierestä Yukaria kohti*





Scarlet: Yo Yukari ~ Odotitko näkeväsi minut täällä?






Yukari: Hm, mitä mieltä itse olet? Odotinko sinua, vai en?






Scarlet: *heiluttaa sormeaan* Noh, noh, myrkyttämisesi ei taaskaan onnistunut, mitä nyt ajattelit? Hirttää minut, ampua, pilkkoa palasiksi vai jotain ihan muuta?







Scarlet: *katsoo Yukaria vihaisena* Hei Yu-chan, kerro minulle jo- -






Yoshika: *ihmeissään* Hetki pieni, Scarlet. Mistä sinä oikein puhut?






Scarlet: Oho, Yukari ei ole tainnut kertoa sinulle mitään, mitä hän on oikein puuhaillut *tirskahtaa*





Yoshika: Yukari... *vihaisena* Vaadin Scarletin sanoille selityksen..






Yukari: *huokaisee* Tästä tulee pitkä tarina, mutta kai minä sen voin kertoa lyhennettynäkin.






Yukari: *istahtaa maahan*





Yukari: Minä olen valehtelija, minä valehtelen kenelle mieleni tekee, joten minä valehtelin teille kaikesta ~ Vaikka minä en mennyt tappamaan Scarlettia metsään, olen silti yrittänyt tappaa hänet ennen sitä monia kertoja.





Scarlet: *naurahtaa* Niin, hän on monesti pistänyt myrkkyä minun vesilasiini. Koulussa ja ensimmäisen kerran silloin siellä metsässä ~






Scarlet: Ensimmäisellä kerralla en tajunnut sitä, joten sain vain lievän myrkytyksen, mutta seuraavilla kerroilla aina huomasin sen, koska Yu-chan ei koskaan oppinut vaihtaa myrkkyä jota hän käyttää *huokaisu*






Yukari: Yritinhän minä silloin kerran kaataa sinut portaissa naamallesi ja heittää tikkaa kaulallesi, mutta väistit kaikki yritykseni..







Scarlet: No, kyllä sinä vielä joskus saat minut tapettua, kokeilisit uusia keinoja ~





Yukari: Tuossa kuulit Yoshika, tuon takia en edes halunnut mennä yrittää tappaa häntä sinne metsään, koska silloin minä olisin varmaan kuollut sinne samaan paikkaan.






Yoshika: *tyynenä* Kiitos paljon tiedoista






Yoshika: ..joista veljeni voi repiä monia asioita irti, mutta nyt hyvät ystävät, jätän teidät tänne kuolemaan.





Yoshika: *taputtaa käsiään yhteen*






*aitaan muodostuu sähköa*





Yoshika: Tämän paikan nimi on ’varma kuolema’, vaikka Scarletilla onkin omat pienet saksensa, hän ei mahda niillä mitään sähkölle, eikä joukoilleni, jotka odottavat teitä uloskäynneillä, jos yritättekin lähteä ulos täältä ~





Yoshika: Eikä siinä vielä kaikki. Varmistan kuolemanne vakoojallani joka saa aistinne sekaisin, vähän niin kuin korento hallusinaatiossa.




Yoshika: *hengittää tiheästi ja innostuneesti* No, no, mitä ajattelitte tehdä? *itsevarmasti*





Yukari&Scarlet: *katsovat toisiaan*








No, mitä tässä tilanteessa pitäisi yleensä tehdä?

17 kommenttia:

  1. Ihana tarina * Q * Jatkoa odottelen

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Pidän otsikosta jälleen erittäin paljon. 8) Se oli erittäin mahtipontisen mahtaisa~

    Ooooh Izaya-rakkaani ilman paitaa ja ase kädessä, i'm in heaven part 100000! ; A ; <3 Miksi tuo poika on niin hemmetin komea, en vaan tajua. Izayan motto voisi sittenkin olla: 'Jos katse voisi tappaa', koska hänen ilmeensä on ihanan murhaava ja mystinen. ;3 (Ja tarkoitin tuolla murhaava-sanalla todellakin pelkkää hyvää, koska olen koukussa murhaaviin katseisiin 8) vink vink, eiku)
    Noh noh, siirrytäänpäs sitten tähän tarinaiseen~ Voisin sanoa siitä pari sanaa, jos käy ;)
    MIKÄ TÄMÄ LAATU ON?! Q w Q Se on täydellinen, täydellistäkin täydellisempi ja sun uusi objektiivisi on selvästi upea! > w < <3 Tuo muistelukohtaus oli muuten ihan älyhyvä, tosi mahtavaa että teit sen!! Rakastuin tuohon mehukekkeripöytään ja sen ympärillä oleviin nukkeihin, ja sitten kun Scarlet meni lähemmäs niitä mehukekkereitä niin mun sydän alkoi pamppailla taas pahaenteisesti. >o< Voihan veljeni pyhät muokkaustaidot sentään, tuo Scarletin veriyskä ja Yukarin myrkytysoperaatio oli niin huikean mahtipontisesti tehty, että mun silmäni putosivat päästä! ; o ; (ja tungin pääni giljotiiniin, no eivaan toi on jo vanha juttu 8)) Ja sitten tuo varsinainen kuvatarina: Se oli täydellinen ja upea! *o* OOOOH, toi sähköverkko oli aivan mielettömän hieno, toi kuva oli oikeasti ehkä yks lemppareistani, mitä tässä kuvatarinassa oli! *-* Mun mielestä Yoshikaa ei voisi millään sekoittaa Tewiin! owo Mulla pääsee aina unohtumaankin ihan kokonaan, että Tewi esittää Yoshikaa, koska he ovat niin erinäköisiä. ^3^
    Ainiin, toi musiikki oli aivan täydellinen tohon tarinaan, se sopi just hyvin! Ihanaa että sait sen loppujen lopuksi valittua, koska se oli tosiaan ihan nappivalinta tohon picficciin. n___n Naurahdin muuten tossa kohassa, jossa Scarlet kertoo Yukarin myrkyttämisyrityksestä ja muistakin tappoyrityksistä. :D Yukarista tuli taas entistä ihanampi mun silmissäni (jotka sujahtivat pästäni jo toisen kerran), koska tässä neidissä on jotain superihanaa ja pelottavaa ja raakaa samaan aikaan. x3 <3
    Kaikki nukkejen asennotkin oli taas aivan perfectoja, samoin kuvien laatu (josta taisinkin jo mainita, köh 8D) sekä kuvakulmat & rajaukset, eihän tässä voi siis sanoa kuin yhteen ääneen että: TÄYDELLINEN TARINA! ^3^ Ihanaa että teit tämän näinkin nopeasti, veliseni<3 Odotan järkkyinnolla, että jatkat tätä mahtavaa tarinaa taas, koska YOUR BROTHER WANTS TO SEE MORE!! Q u Q <3 (tai muuten hän sekoaa totaalisesti)
    Ja anteeeeksi että en huomannut viestejäsi, puhelimeni vamppaa. -u- Mutta päätin kuitenkin kommentoida kertomatta sulle, joten siksi olen ollut puhelimessa kuolleena jo näin kauan. ^^'
    Ainiiin, voi ei, näkivätkö silmäni nyt oikein vai OLIKO TUOSSA MUISTELUKOHTAUKSESSA SCARLETILLA MUN ANTAMA RANTAKASSI?! ; u ; Jos näin oikein, niin olen hirvittävän otettu että käytit sitä. ^^ <3 Oiih, hihi <3 Mutta nyt veljesi kuittaa ~ c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai sun piti pitää siitä, koska se on yvig eli grandiloquent eli mahtipontinen <3

      Siis kuinkamones part ?! 8'D (olen mennyt ohi laskelmissa) Niin muuten voisi ollakkin 8) (Mutta se tarkoittaisi sitä, että minä kuolisin, köhköh) XD Mitä sä siellä oikein vihlailet ;) ?
      Pari sanaa, juu, niin, totta, tossa oli vain 307 sanaa, tosta sanasta 'jos käy' lähtien ^-^ <3 (MÄ LASKIN NE SANAT SITTEN >:oo)
      Yngh nyt veli kyllä valehtelee, koska ei toi laatu noin täydellinen voinut olla ,n, Mehukekkeri pöytä XD Upea sana ~
      No awws kiitos paljon kehuistasi ^////^ <3 Neih, mulla on ikävä meidän rimpsua ;w; (tässä kohtaa ERÄS IHMINEN lähetti mulle viestin, johon vastasin että 'tässä voi kestää' 8)) Muistatko sitä rimpsua edes enää *vinkvink* (aww sä siis teet enkun läksyt tässä kohtaan >33 Spoilaan kaikille ihmisille sun liikkeistä, eiku 8D)
      Hyvä että et sekoita Yoshikaa ja Tewiä, tai no, sähän olet juuri yksi niistä, joiden on pakko olla sekottamatta ne, koska muuten Tewi suuttuu sen mamille ! > o <
      Niin, eihän sen valitsemisessa mennyt kuin joku tunti :D...
      Ehehe Yukari saakoon olla kiitollinen sinulle 8) Mainitset ihan liikaa siitä asiasta, joka ei edes pidä paikkaansa ,o, Yhyhyhyyh kiitos veliseni <3<3 XDD Sä saat kyllä mun puolesta seota siellä ruuduntakana, ihan rauhassa, eiku ~
      Yhyhyyhh, mä olin hei huolissani ,n, Nyt ymmärrän että miltä susta varmaan tuntuu kun kommentoin sun kuvatarinaan ja joudut odottamaan 8'D..
      SE LAUKKU ON KAWAIII Ä 3 Ä Ja kyllä se on se <3<3 Kiitos veli siitä laukusta ja niistä ruseteista sekä siitä yhdestä nimeltämainitsettomasta jutujsta ;) Kiitos taas tästä älyPITKÄSTÄ kommentista >3

      Poista
  3. Oi aivan mahtava ja upee *w* ja oikeessa olit tää on nyt tosi jännä ~ mitenköhän Yukarille ja Scarletille oikeen käykään :cc aww sulosta kylläkin, että Yoshika on tommonen pikkuinen pahis <3 mä kyllä niin haluan nähdä tästä jatkoo oikeen innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ,w, <3 Kiitos paljon kommentistasi ! :33 Yukarille ja Scarletille käy vielä aika paljon juttuja ;o hehe, pikku pahis ^-^'

      Poista
  4. Voi eii, aivan mahtava kuvatarina! ;A; ♥ Mun piti kommentoida tätä jo eilen... tai siis tänään... tai siis viime yönä *köh* mutta en jaksanut koska mua rupes animen katsomisen jälkeen väsyttään niiiin paljon ;__; gomenasai u n u" Kuvien laatu oli ihan tai~vaal~lista ja mun on pakko sanoa että Scarlet on ihan hullun kaunis >o< !! ♥ Ja tuo alussa oleva Izaya kuva- AAH!! ;o; ♥ Ihana postaus siis kerta kaikkiaan, good job, Sonjaseni >u< ♥ ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8---D Hehe, no tänne mun postauksiin ei ole mitään aikarajaa, että milloin voi kommentoida ~ (paitsi että älkää nyt menkö mun vuoden vanhoihin postauksiin kommentoimaan XD)
      Apuwata kiitos Shiroliini (。・//u//・。) <3 Eh, olisi se laatu voinut kyllä olla parempaakin ^-^' Hih Scarlet kiittää :3 Sekä Izzy ! ~ Ooh, Shiro sensei on ylpeä minusta *onnen kyyneleet* 8)

      Poista
  5. Aivan mahtava tarina ja juoni, tosi mukavaa luettavaa ja katseltavaa kyllä ^^

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tätä on mukava katsella <3 Kiitos !

      Poista
  6. ooooooooooooooooooooooooooooooooooo maaaaaaaaaaaaai gaaaaaaaaaaaaaaadddhhh!♥
    ihana! jatkoooooo ja pikasesti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8'D <3 Kiitos :3 Jatkoa yritän tehdä parhaani mukaan pian ^3^'

      Poista
  7. Mmmmitäh, enkö ollut vielä kommentoinut tätä?! o.o
    Anna anteeksi, luulin todellakin että olin jo laittanut tänne kommentin!! :ooo
    Nojooooh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, I gues...
    Muttamutta, tarinasta. 8>
    Ai että, tää on niin jännää! Viimein Yukarin hahmo alkaa paljastua oikein kunnolla, tää on upeaa! owo Todella GRANDILOQUENT tarina oli kyllä (katsoin tuon sanan merkityksen sanakirjasta, oli aivan pakko 8DD)! ♥♥
    Yukari on vaan niiiiiiiin kaunissshhh. *Q* ♥♥♥ Sillä on jotenkin niin ihana ilme ja kaikki. ♥ Suloinen punasilmä (viimeksi se oli sinipää, heh). ♥
    Ja Scarlet... Oh, Scarlet, Scarlet. Jotenkin niin jännittävä ja upea hahmo sekä luonteeltaan että ulkonäöltään! ouo Tuo ponnari sopii neidille niin hyvin (varmaan sanoin sen jo viime kerralla, mutta noh, whatever)!
    Ja tuo ensimmäinen Izaya-kuva oli upea myös! owo ♥ Izaya on ihanaaaaa~ ♥
    Ja tottakai kuvien laatu ja kuvakulmat olivat myös täydellisiä kuten aina. ouo
    Pidin paljon, ja odotan innolla jatkoa!! n____n ♥
    Ja vielä kerran pahoitteluni kun kommentoin näin myöhässä... ^w^''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ainiin, hups, unohdin kehua Scarletin ihanaa asua, se on aivan valtavan söpö!! ♥♥♥
      Kerrassaan mainiosti onnistunut tarina kaikinpuolin siis, awesome job once again~! ^w^ ♥

      Poista
    2. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, aws ;3
      Kyllä, Yukarin hahmo alkaa paljastua ja oikein kunnolla ! Haha, katoit oikein sanakirjasta 8--D !
      Kyllä, Rein meikki on ihanan neutraali, josta itse pidän kovasti <3 Aws punasilmä >3
      Joo, ponnari on käytänöllinen, koska Scarletin hiukset menevät koko ajan sotkuun 3':
      Izaya kiittää <3 Sekä minäkin kiitän kaikista ihanista kehuistasi ^///^ <3 Eikä se haittaa vaikka tämä kommentti tuli nyt (vaikka huomenna ajattelit postata 8'D) koska mikään kommentti ei tule koskaan liian myöhään ! (mutta älkää nyt vieläkään menkö ja kommentoiko niihin mun vuoden vanhoihin postauskiin XD)

      Poista