torstai 8. elokuuta 2013

why don't you believe in magic ?


Tilatkaa äkkiä ambulanssi, morsian pyörtyi!!! Dexter 









Krhm meow taas ~ Olen täällä taas kerran valitettavasti  nyt valmiin kuvatarinan kanssa ' w ' Mulla ei ole oikein muuta sanottavaa, paitsi se että kun koulut alkaa postausnopeus hidastuu sellaiseen joka viikonloppu postaukseen sanoinkohan ton jutun jo edellisessä postauksessa, no aivan sama

Yrittäkää pysyä juonen mukana parhaanne mukaan ^-^' 




Picfic: If you only knew




Yukari: Miten niin?






Yukari: Mistä tämä kysymys nyt tuli?






Scarlet: Koska en ole nähnyt pitkään aikaan perhettäsi ja…



Yukari: Ja?





Scarlet: Tai no unohda, en saisi kertoa sitä.








Yukari: ...Mitä minulle ei saisi kertoa?






Scarlet: Sitä, että nämä kolme vuotta sinulle on valehdeltu perheestäsi. He mukamas kuolivat tulipalossa.






Yukari: *hermostuneena* Miten niin? Miten he sitten kuolivat.





Scarlet: *kääntää katseensa ikkunaa päin*





Scarlet: He kuolivat siten, että *ääni muuttuu surulliseksi* joku, tappoi heidät.







Yukari: Ja se joku oli tulipalo?






Scarlet: *pudistaa päätänsä* Ei.






Scarlet: Se joku oli *osoittaa Yukaria*





Yukari: *apeana* Niin..





Yukari: ..Minä siis.




illalla




En saa unta.






Scarlet on oikeasti sekaisin, hän luuli, että minä en muka tiennyt että minä tapoin vanhempani.
*surullinen huokaisu* Minä valehtelin muille että tulipalo tappoi vanhempani, minä tiesin silti että se oli minä joka oli tappanut heidät.







Scarlet on sairas, liian sairas olemaan oma itsensä. Minun pitää parantaa hänet…





..Miksi nyt yritän parantaa häntä? *epätoivoinen naurahdus* Tämä tunne on outo.





Tämä tunne sanoo minulle 'Paranna minut ennenkuin on liian myöhäistä omalle iskullesi'





*kikatusta*


En usko taikaan, mutta jotain outoa tässä kodissa on. Tämän kodin takia olen tainut muuttaa suunitelmiani..ehkä.






Mutta nyt minua häiritsee yksi asia…






Miten Scarlet tiesi sen, että minä tapoin omat vanhempani?







*vaimeaa naurua* Kunpa tietäisit



29 kommenttia:

  1. Ihana!! >w< tää on niin paras oikeesti :3 Yukari on ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh kiitos paljon ^-^ <3 Yuksutin kiittää ! :3

      Poista
  2. Jatkoa odottelen c::

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, että milloin on tulossa jatkoa tälle tarinalle, seuraavassa postauksessa kuitenkin, mutta pitää hieman krhm kirjoittaa tota kässäriä eteenpäin :'3

      Poista
  3. *lagaa hetken koneen ääressä*
    OHOHOOOH pakko sanoa ennen kuin unohdan, että tuo toiseksi viimeinen kuva oli täydellisen maaginen ja upea Q w Q <3
    Mutta JESS sinäkin toteutit diilin, minä ja Dexter olemme erittäin ylpeitä ja Scarlet oli hyvin söpö noissa diilikuvissa~! ;w; Toi valkoinen läpinäkyvä hame on jotain, mitä Annika voisi varastaa Sonjalta milloin vain, se on niin nams!~ <3 (Ja jos Dexterin mielipidettä kysytään, niin hän haluaisi varastaa Scarletin päällä olevan L-obitsun, mutta toisaalta sitten hän ei näkisi näin mahtaisia kuvia Scarletista enää, joten ei sittenkään.. 8D) Tossa ihan ekassa kuvassa on ihanan karmiva ja vanhanaikainen tunnelma, siitä mä pidän! > w < Samoin tuo toka kuva oli jotain niin hurjan söpöä<3 Kiitos että toteutit diilimme, tämä diili pitää toteuttaa joskus uudestaan (mutta vaan eri nukeilla, kuten hmm, Izayalla ja .. öö, Jullella? 8D)

    Ja kiitokseni jatkuvat!!~ Kiitos nimittäin että julkaisit tän ihanan ja täydellisen tarinan, koska tää oli mahtipontisen mahtava ja täydellinen jatko-osa edelliseen ówò Luulin jo, ettei tää tarina voi enää mennä astettakaan jännittävämmäksi, mutta näköjään voikin! *Q* Yukari tappoi omat vanhempansa .. hrr. Yukarin badass-puoli tuli tässä todella esille! o w o Ja tää tarina oli kyllä täydellinen ilman musiikkiakin, koska tää oli älysuperhyperjännittävä jo näin! ;w; Kaikkien kuvien laatukin oli sitä mahtavaa kymppiä, joten toivoisin ettet valehtele mulle enää jatkossa, jookoskookos? uwu Tää laatu on yhtä ihanaa kuin aina ennen <3
    Toi oli niin hauskasti kuvattu, kun Scarlet osoittaa sormellaan Yukaria selkä Yukariin päin, mutta samalla mulle tulee harmillinen fiilis sen lisäkäden hukkumisen takia. ;n; (Annika ostaa uuden jos sitä ei löydy, ja mielipidettäsi asiaan ei sitten kysytä >;3 !)
    Kiitos vielä siitä, että jätit tän tarinan taas tämmöiseen superjännittävään kohtaan, koska nyt minä (ja varmasti monet muutkin fanisi) saan odottaa jatkoa kuola valuen ja silmät pyöreinä tähän tarinaan! >3< Toi viimeinen lause jäi kaikumaan mun päähän pelottavasti, ja myös tuo Yukarin 'En usko taikaan, mutta jotain outoa tässä kodissa on' -lause sai kylmiä väreitä aikaan. Sä osaat kyllä luoda aina tämmösen pelottavan tunnelman näihin sun upeisiin tarinoihin, mikä on hirmu ihailtavaa! <3 ;3; Osaat myös aina keksiä täydellisen viimeisen lauseen näihin tarinoihin, koska musta tuntuu että joka kerta mä kehun aina tota viimeistä lausetta. XD Mistä näitä sun ideoita oikeen pulppuaa, jos saan kysyä? Oot liian taitava, huhhuh owo
    Nyyh, pian saan nauttia näitä sun tarinoitasi ja shootteja vain viikonloppuisin. >u< Odotan siis tästä lähtien viikonloppujen tuloa vain sen takia, että pääsen lukemaan (ja kommentoimaan näitä kämäsiä kommentteja) sun postauksia, hih <3 Mutta nyt multa alkaa sanat loppua kesken (jätit mut sanattomaksi again), joten taidan jättää tän tähän. ;w; Anteeksi, tästä tuli varmaan älyttömän lyhyt, mutta lupaan kommentoida seuraavaan pidemmin, veliseni! > 3 <
    PS: Sanoin muuten viimeksi, että tää ulkoasu on aivan upea. Pakko vielä lisätä, että toi banneri on aivan liian upeasti muokattu. Rakastan sun muokkaustaitoja, oi suuri ja mahtava Mahtipoika ;w; Veli on erittäin ylpeä~ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kakat toi kommentti oli lyhyt 8--D
      No mutta kiitos ;--3 Scarlet on otettu kehuista, vaikka hieman hämillään vieläkin siitä miten pervo Dexter on, eiku. Hihii kiva että pidit muokkauksistani <3<3 ;o Joo toteutetaan tämä kirsikka pojalla ja Jullella <3<3
      Nouuuh taas kerran vielä ihanempaa tekstiä ,n, <3 Hih mä en ole vielä näyttänyt kaikkia puolia mun nukeistani 8) Olen pahoillani, mutta tulen aina valittamaan kuvieni laadusta (y)
      Minun lauseeni ovat mieleen jääviä 8--) Se on hyvä juttu ;3 Mutta niin ovat Dexterin lausahduksetkit mieleen jääviä 8' D Nooh näitä mun ideoita pulppuaa syvältä maan ytimestä sekä kaukaa ulkoavaruudesta ~
      Eheh sun kommentit ovat kaukana kähmäisyydestä ò w ó ! Nämä sinun kommentit ovat ihania <3
      Oih kiitos :3 Minäkin tykkään sinun muokkaustaidoistasi <3<3 Olen otettu oneetan *-* Kiitos vielä kerran !

      Poista
  4. ääk ihana ja upee osa taas kerran <33 Yukari ja Scarlet on molemmat söpöjä ja nii ♥ en voi sanoo muutaku et ootan todella seuraavaa osaa ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwata kiitoksia todella paljon minulta ja minun nukettimilta ♥♥ ^-^

      Poista
  5. Oih, ihana suorastaan lukea, kun on hyvä juoni ja tarkat kuvat ^^

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Q ^ Q Kiva että pidät juonestas <3 Kiitos -3- !

      Poista
  6. Hahhaa jes jatkoitkin näin pian! >w< Olin odottanut innolla~
    Hirveen salaperäinen kuvatarina, mutta tosi ihana♥ Yukari on jollaintapaa niin söpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä jatkoin :3
      Älä huoli, mun kuvatarinat muuttuu koko ajan salaperäisemmiksi ;) Yukari on itseasiassa kovan ulkokuoren alla tosi kawaii ♥ (Yukari: Enkä ole > u < !)

      Poista
  7. Voi että, tämä oli niiiin ihana ;w; ♥ Scarlet ja Yukari on ihan täydellisiä ;o; ! Tää oli tosi jännä ja mun on pakko taas toistaa itteeni sanomalla, et kuvien laatu oli ihan perfeeect !! o u o Tulen viemään Scarletin sinultaaa >:3 (Joo, veisin Yukarinkin ellen omistais jo Reitä ;u; Tosin, MIKSEN VEISI YUKARIAKIN MWÄGHÄHÄ) okei rauhotun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaah kiitos Shiro-chan ヽ( ・ω・)ノ <3 Eheh kiva että pidit kuvien laadusta ^-^'
      Hahaa, come and get her, I won't never let her go >:3 ! Suunitelmasi ei tule koskaan onnistumaan Shiroliini ;)

      Poista
  8. Aivan ihania kuvia ja kt oli taas kerran täydellinen. Olet todella hyvä tekemään kt:tä, jatkoa odotellessa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ^3^ ! <3 Jatkoa on tulossa seuraavaan postaukseen, jonka ilmestymisaikaa en vielä tiedä ewe'

      Poista
  9. IHANA TARINA~ ♥
    (Hehee, tuo oli jo jopa suhteellisen normaali kommentin aloitus, näetkös Sonja, olen edistynyt! nwn Oletko ylpeä minusta? ;w;)
    Yukari on maailman suloisin sinipää~ ♥ (8''D) Tykkään vaan aivan hirveästi ihan kaikesta Yukarissa, tuosta hahmosta, tuosta ulkonäöstä, ihan kaikesta. Ja varsinkin nyt kun neidistä paljastuu kaikkea jänskää. owo
    Scarlet on myös niiiiiiiin nätti, ai että nuo punaiset hiukset on suloiset. ♥ Ihana tyttö on hän myös. ♥♥♥
    En ole muuten tainnut muistaa sanoa tästä ulkoasusta vielä mitään? owo (on tainnut dementia iskeä jo minullekin aijai) Mutta niin, tosi ihana ulkoasu, varsinkin tuo Yukari-banneri on tosi ihaaaana. ♥
    Scarlet on kyllä aika sneaky kun se tietää Yukarista noin paljon kaikenlaista~ ~wo ♥ Tää on niin jännittävääääh~
    En malta odottaa seuraavaa osaa. owo
    Innolla odottelen seuraavaa postausta, mitä se sitten ikinä sisältääkään~ ♥ n____n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *taputapu* Good work Will- sama ! Sonja is very very proud of ya ─‿‿─
      Sinipää 8--D Olen pahoillani muuten, mutta sitten kun Yukari saa peruukin, niin neidin hiustenväri muuttuu ja köh aika paljonkin ^-^'
      Yukari on aika jänskä tyyppi :o
      Hehe Scarlet kiittää ;3 No joo Scarlet on krhm hieman päästänsä vinksahtanut 8'D
      En minäkään kyllä muista että oletko kehunut ulkoasua, mutta kiitos oikein paljon ! <3

      Poista
  10. Oi aivan mahtava ! Käy yhä mielenkiintoisemmaks ja mielenkiintoisemmaks, että odotan hirveällä innolla seuraavaa osaa ! Yukari ja Scarlet on molemmat tosi ihania ja pakko sanoa että en ois uskonu tuommoista Yuksuttimesta :o Mutta minä pidän kyllä silti Yukarista hirmuisesti nwn mut joo seuravaa postausta ootellessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeij kivaa että nää kuvatarinat menee mielenkiintoisemmaksi ;3 ! Heh, osasin siis yllättää e o e Kiitos kommentistasi ♥

      Poista
  11. SIIS IHAN OIKEESTI SONJA!!!!!!! etkö sä jo tajunnu!!! Sä oot niin helkutin hyvä tässä ettei oo mitään järkee!! ;^; ♥mä alan vaan aina rakastaa tätä tarinaa enemmän ja enemmän, kaikki juonenkäänteitä, Scarlettia, Tewiä, Izayaa ja tottakai... supersöpöä Yukaria!! Miten se osaa olla noin arvoituksellinen mutta silti tuttu jajajaja??!! ;___; <3<3<3♥♥ tää sun tarina on ihan loistava ja oon seurannut jo pitkään pitkään tätä! Luin siis tottakai edellinenkin osa [eikä se ollu YHTÄÄN pitkästyttävä] ja sit luin tän osan ja uudestaan........♥ vitsit tää on HYVÄ!! Tee jatkoaikaa äkkiä äkkiä [mutta ei liian äkkiä= hosuen hohohh] kiitos !!!!!! ;^;

    p.s. Yukarilla ja Saleilla oli tosi nätit mekot... kiinnitin niihin huomiota!!:3
    P.ps ♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikääh *A* ♥♥ Kiitos tosi tosi paljon ,n, <3<3
      Ihanaa että pidät mun nukeista ja mun tarinasta, olen otettu ^-^ ♥ !!

      p.s. Hehe munkin mielestä ne on aika söpöt ;--3 Kiitos vielä kerran ♥

      Poista
  12. Aiivan ihana ja jännittävä tarina :) ! Juoni on todella kiinnostava ja kuvat ovat hyvin onnistuneita. Odottelen jatkoa ;D !

    VastaaPoista
  13. Ihana!!!!! Niin niin I-H-A-N-A!!!! Oikeesti, tosi taitavasti tehty!!!!





    cutepullipdiary.blogspot.fi ( jos voisit käydä katsomassa) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi <3 =^.^=

      Voin käydä katsomassa blogiasi ~ !

      Poista
  14. Sonja-chan on niin huoleton nukkejen omistaja ettei käytä nukeillaan rintsikoita eiku :´´D

    Nojoo, mutta tosi ihana kuvatarina♥ Yukari on niin maagisen kaunis että mäkin harkitsin jo pullip Rein ostamista :D Meillä kun pitä enkuntunnilla valita englanninkieliset nimet, niin kävi mieles et "Mähä voisin olla Scarlet ;p Mutta toi tarina oli oikeesti ihan mahtava<3 Miten sä keksit noi kaikki juonenkäänteet? >o< Toi toisiks viiminen kuva on oikeest ihan sairaan hyvin muokattu että kateeksi käy! Mutta ihana tarina ja sä oot ihana ja sun nuket on ihanat ja sun blogi on ihana ♥ Jatka tätä tarinaa äkkiä ;3

    VastaaPoista