sunnuntai 29. syyskuuta 2013

i'm gonna change you like a remix, then i'll raise you like a phoenix


 Heippa kaikki ! Joo, sonja kyllä tietää että tää postaus on myöhässä e___e'
Mutta jos sanon vastalauseeksi, että mun ihanat kouluviikot tästä eteenpäin on siunattu 1-3 koetta per viikko jouluun asti vähintään D8 S

Mutta nyt sitten kuvasin tän kuvatarinan, pahoittelen sisäkuvien laatua, aurinko ehti juuri kadota kun aloitin kuvaamisen ^^' Toivottavasti pidätte !




Toivottavasti pistätte musiikin päälle, mutta älkää pistäkö sitä kamalan kovalle

Picfic: Kun avaat silmäsi, missä olet?



Missä minä olen? Kuka itkee ja miksi?




Miksi kaikki tuntuu niin erilaiselta... *huomaa Yukarin* Yuu? Mitä sinä teet täällä?


Yukari: *vaimeaa nyyhkytystä*



Yukari: *mutisee itsekseen* Idiootti, miksi teit näin...


Itketkö sinä Yukari? Miksi nyt itket, ei ole mitään hätää-- *huomaa jotakin muuta*




*silmät laajenevat*




*kuiskaa hennosti* Minä? Mi-mitä tapahtui? Miksi näen itseni, miksi olen haudattuna.. *hiljenee äkisti*





Yukari: Miksi Scarlet? *nyyhkyttää* Miksi kuolit näin, sinä jätit minut yksin ! *huutaa*



Mahdotonta...



Yukari: *käpertyy maahan* Scarlet.. *vaimeasti*

*naurahtaa epävarmasti* Mitä tämä nyt on?



Jos minä olisin oikeasti kuollut...




..ei Yukari sitä itkisi..


Yukari: *ilkeä hymy*



Yukari: *nousee nauraen* Hoi pikku Scarlettini..




Yukari: *katsoo Scarlettia vihaisesti* Raahaa jo ahterisi sieltä maan uumenista elävien kirjoihin. 




Yukari: *naurahtelee* Tämä ei ole enää hauskaa Scarlet.




Yukari: *ottaa vihaisesti Scarletin käsistä kiinni* Tällainen kuolemasi, ei kuulu teoriaani.




Yukari: Jos et ajatellut nyt hoitaa itseäsi elävien kirjoihin, niin minä teen sen sitten ~ *hymähtää*




Yukari: *kikattaa kadoten valkosieen sumuun*


Minne minä nyt menen? Kaikki sumeni taas.


*kuulee tutun äänen*


?: No kunhan vain vitsailin Scarlet, voit avata silmäsi nyt ~



Scarlet: *pitää silmiään tiukasti kiinni*




Yukari: Hahaa ! ~ Tänne minun olisi pitänyt tuoda sinua aikoja sitten. Tämä on paras paikka sinun tuhoutumiseesi, haha. *naurahtaa*




*pientä sirinää*


Scarlet: ... mitä tuolla alhaalla on? Joku kutsuu minua taas, outoa..



Scarlet: Eh? En pysty liikuttamaan ruumistani. 


Yukari: *menee Scarletin taakse*



Yukari: *hypähtää yhtäkkiä Scarletin kimppuun* Heeei pikku Scarlet ~ Eikö sinua pelota tipahtaa tuonne? 


Scarlet: *yrittää sanoa jotain* En pysty puhumaan? Mitä tämä on?



Yukari: Hiljaisuus on myöntyvyyden merkki ~ *naurahtaa ivallisesti*




Yukari: *tönäisee Scarletin alas kalliolta*






*kellon pirinää*




Scarlet: *hieroo silmäänsä* Typerä kello..




Scarlet: Turha kapistus tuo tuollainen herätyskello.. *yrittää etsiä kädellänsä kelloa*



Scarlet: *tuntee jonkun tarttuvan käteensä*




Scarlet: *nousee äkisti ylös* Ku-kuka te--




Yukari: *kaataa Scarletin takaisin sängylleen* Noh Scarlet, minä se vain tässä olen ~ 




Yukari: *mutisee ärsyyntyneenä* Tämäpä mukavaa, että heräsitte Scarlet. *naurahtaa*




Yukari: Nämä kaksi viikkoa, ovat olleet minulle erittäin tuskaisia. Olen yrittänyt sinua parantaa ja saada elävien kirjoihin takaisin hinnalla millä hyvänsä, mutta et sinä näyttänyt kamalasti mihinkään reagoiva--




Scarlet: Yuu.. *kääntää katseensa muualle* Miten sinä olet muka minua edes yrittännyt pelastaa? Ja ennen kaikkeaan miks--




Yukari: *vetäisee peiton Scarletin päältä pois* Tunnusteleppa vatsaasi neitiseni ~




Scarlet: Hmh? Haavani on pienentynyt.. *hämmentynyt katse*




Yukari: Minä.. *vihaisena* Minä olen nämä kaksi viikkoa yrittänyt parantaa sinun kuoleman haavaasi ja viimein olen päässyt siihen vaiheeseen, että sain sinut hereille. Ja tämän kaiken olen tehnyt normaaleilla lääkintä keinoillani..



Yukari: Eli minä pystyn parantamaan sinut kokonaan omilla systeemeilläni, eikä siihen tarvita mitään sinun--


Scarlet: *työntää Yukarin käden pois* En halua uskoa sinua.



Scarlet: *nousee ylös* En halua uskoa sinua siksi, koska minä tiedän jo että miten pääsen sairaudestani eroon.


Yukari: *ärsyyntynyt äänensävy* Oh, vai että niin neitiseni on päättänyt ~..



Yukari: *aukeisee hamettaan* No itsehän kerjäsit tätä. *hymähtää*


Scarlet:



Yukari: *vetäisee jotakin hameensa sisältä* Omapahan on vikasi, kun et halua toimia minun teoriani mukaan. *naurahtaa apeana*




Scarlet: *perääntyy äkkiä seinää vasten*




Scarlet: *jähmettyy äkkiä pelosta* 


Yukari: *vihaisena* Voi Scarlet pientä, teet tämän vaikeaksi minulle.




Scarlet: *alkaa äkisti itkemään* Ä-älä koske minuun, älä tee minulle mitään.. *ääni sortuen* Minä en tahdo..


Yukari: *katsoo Scarlettia apeana* Mutta kun en voi enää tehdä muuta. Itsepäisyytesi saa minut hermostumaan.




Yukari: *painaa liinan Scarletin hengitysteiden eteen*


Scarlet: *silmät laajenevat pelon aiheuttamasta järkytyksestä*




Yukari: Minä en olisi halunnut tehdä tätä, mutta en kestänyt katsoa itsepäisyyttäsi *surullisena* Olen pahoillani.




Scarlet: *menettää tajuntansa*




Yukari:  Olen todella pahoillani, Scarlet.


~ Vähän ajan päästä läheisessä metsässä ~




Scarlet: *havahtuu tuulen huminaan* Missä minä nyt olen ? *kuiskaa itselleen*




Scarlet: *kuulee tutun äänen*


Yukari: Oh, heräsithän sinä *naurahtaa* Tiedätkö muuten, että missä olemme?



Scarlet: *naurahtaa epävarmasti* No, vähän vaikea minun on tietää, että missä olemme..




Scarlet: *mutisee mielessään* kun en taaskaan näe mitään.




Yukari: *hymähtää tyytyväisenä* No sepä mukava kuulla *korottaa ääntänsä* Nyt voin selittää sinulle, että mitä on tekeillään ~ 



~          ~          ~

21 kommenttia:

  1. Oooooh, saat mut aina ihan sanattomaksi my dear brother! *-*
    Tää oli ihan huikean jännittävä ja upea tarina, toi musiikki sopi ihan täydellisesti! ;o Sun musiikkivalintoihin ei voi koskaan pettyä, usko pois c; (Ja tällä kertaa löysit sen musan vielä hämmästyttävän nopeesti, hoho~) Mutta niin, sanonkin taas pari hassua sanaa tästä postauksesta, jos sallit (;
    Apua, Scarlet rupesi itkemään koska se pelkäsi Yukaria ; u ; Jos voisin niin antaisin nyt Scarletille ison halin ♥ Toi kuva jossa Yukari tukkii Scarletin hengitystiet tolla myrkyllä oli jollain mystisellä tavalla hirveen upea, ja muutenkin toi Yukarin ahdistelukohtaus toi taas lisää Yuksuttimen luonnetta esille. Woaah, miksi teet näin täydellisiä picficcejä veliseni? ,3, ♥ Ootan aina niin innolla että saat kuvatarinan tehtyä ja pääsen lukemaan ja kommentoimaan, koska joka kerta nää tarinat vaan muuttuu upeammiksi ja jännittävämmiksi ja aaargh! > 3 < (Oon muuten ihan imarreltu että käytit tota myrkkypulloa, hihi >/////<)
    Toi ensimmäinen kohtaus oli just semmonen unenomainen ja siinä oli tosi kylmä ja karmiva tunnelma, siihen toi musiikki sopi erityisen hyvin! o w o Yukarin hullu katse ja Scarlet maahan haudattuna oli tosi hyvä yhdistelmä ♥ Mulle tuli kylmät väreet ja toi alku veti mut heti sanattomaksi, joten olet onnistunut tässä tarinassa ihan älyttömän hyvin! ó u ò Tää koko tarina oli muutenkin kuin suoraan jostain elokuvasta, koska tuntui kuin olis ollut itse tuolla paikanpäällä ja unohdin kokonaan hetkeksi että tää on kuvatarina 8'D Laatukin oli aivan mahtavaa kuten aina, sä stressasit siitä ihan turhaan! Mä arvasin että olit vaan itsekriittinen > u < Noissa sisäkuvissa(kin) oli ihana valo, eli ei niistä edes huomaa että aurinko oli mennyt pilveen o w o ! Apua, mua alkoi oikeesti pelottaa tossa viimeisessä kohtauksessa kun Scarlet herää kellon pirinään ja avaa silmänsä, koska Yukarin hullunkiilto vain kasvoi (ja samalla kasvoi rakkauteni Yukaria kohtaan, eikun) ja äääh, se kohtaus vaan oli jotain liian jännittävää ;u; ♥ ! Myös kaikki Scarletin ja Yukarin asennot oli tosi aitoja eikä yhtään tönkköjä, mikä teki tästä tarinasta entistä ihanemman :3 Tahdon jo nyt kärsimättömästi nähdä jatkoa, koska on ihana nähdä, mitä kaikkea oot keksinyt Scarletin päänmenoksi tällä kertaa >3 ♥ Yukari alkaa todella vaikuttaa jo omalta (ihanalta ja pelottavalta) itseltään! *w* Mutta kerrassaan ihana tarina taas, oot kyllä niin ylitaitava tekemään kuvatarinoita! <3 En koskaan voi lakata hehkuttamasta sitä ;////;
    Voi ei, inhottavia nää kokeita pursuavat viikot, en tykkää ,n, Toivottavasti et stressaa liikaa tästä blogin pitämisestä, koska mä ainakin jaksan odottaa (ja varmasti monet muutkin lukijat) näitä sun odottamisen arvoisia kuvatarinoita ja shootteja! ^-^ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä pakko myöntää itsekkin, että löysin yllättävän nopeasti ton musiikin :'3 (kiitos umineko <3 eiku) Kyllä sallin antaa sinun kertoa pari sanaa ;)
      Jeij Scarlet on mielellään antamassa sinulle halia ^3^ Hehee, onnistuin siis tuomaan Yuun luonetta taas asille ^o^' Hyvä minäminäminä hiihihi, eiku ~
      Apuwaah kiitos tosi paljon veliseni >3< <3 Ja tottakai mä käytin tota myrkkypulloa 8) ! Se on kuin Yukarille luotu ~
      Aww kiitos, kiva jos susta tuntu siltä että olisit ollut paikanpäällä katsomassa (mun upeita kuvausasentojani, joita tein tossa kuvatessa, eiku) No itsekriittinen on toinen nimeni, ehehe hups :'D
      Jeij yritän kuvata mmm jatkoa, mutta en vielä ehkä ensi kerraksi, koska viikonloppuna on menoa ; o ;' Kiitos taas kerran tosi tosi paljon Annika :___; ♥
      No niinpä D8 Joo yritän olla stressaamatta....8) (apuaaaah viisi päivää enää niin mun pitäisi postata uudestaan ja tällä viikolla on kokeita ja asdfhjkkl 8'D eiku) Hih se on ihana kuulla veliseni >/////< ! Kiitos piristyksestä, mutta nyt joudun lopettaa tän tähän ja mennä katsomaan uusinta viestiäni mistä mun puhelin ilmoitti mulle vähän aikaa sitten (;

      Poista
  2. Voi ei, en muistanutkaan että teet oikeasti NÄIN upeita kuvatarinoita...:'3 Mun piti tulla nopeasti vilkaisemaan, että mitäs sä olet postannut ja unohduinkin sitten lukemaan lumoutuneena tätä tarinaa. nwn
    Annikaa kompaten, sun kuvatarinoita katsellessa oikeasti unohtaa, että nämä ovat vain kuvatarinoita, eivätkä tapahdu oikeasti tässä silmieni edessä, joten välillä joudun muistuttelemaan itseäni siitä, etten syöksyisi tietokoneen ruudun läpi pelastamaan pikku Scarletia. ;__;
    En muista olenko sanonut jo aikaisemmin, mutta kaikki asennot ja repliikit sun tarinoissa ovat vaan jotain niin taivaallista, että näitä voisi lukea samantien vaikka tunnin putkeen. nwn

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua > u <'
      Hah, kiitos, tää on niin kivaa kulla että olen mun muidenkin lukijoiden mielestä onnistunut tekemään aidon kuvatarinan ^////^' Kiitos kommentistasi ~ <3

      Poista
  3. Oih, ihana otsikko :o Fall out boy on hyvä ^^
    Ihan ensiks, anteeks hirveesti ku en oo kommentoinu postauksiis pitkään aikaan D: Syynä se että joudun kattomaan postaukset kännykällä, ja kommentointi on sillon myös aika hankalaa. Nytki kirjotan tätä kännykällä, joten anteeks lyhyt kommentti.
    Kännykän takia en voinu musiikkiakaan kuunnella, mutta uskon että se on ihana. Sun musavalinnat näihin picficceihin aina täydellisiä ❤️ Muttasiis ihana tarina, tunnelma välitty niiin selkeesti ja muutenkin tää oli upee. Tykkään sun tarinoista ylipäätään tosi paljon, ne poikkee aina massasta ja siitä mitä muiden tarinat on.
    TykkäIn paljon tosta alusta, missä Scarlet oli ikäänkuin kuollut, ja lopusta, kun Yukari tukehduttaa Scarletin (en tietenkään halua että Scarlet kuolee, mutta toi kohtaus oli niin hienosti tehty *o*) Kaikki kohdat oli hienoja, repliikit ja asennot oli tosi aitoja, en ymmärrä mitä tarkotat huonolla laadulla, noi sisäkuvathan oli mahtavia :O ❤️
    En tiiä mitä enää sanoisin, mutta ootan innolla jatkoa, jäi niin jännään kohtaan >:3 Anteeks vielä kun en oo kommentoinu, nyt ryhdistäydyn (anteeks myös kirjotusvirheet tässä kommentissa ^^").

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh jess arvasin että edes yksi lukijoistani tietää Fall out boyn 8) ! Niin se onkin >3<
      Ei se mitään, mäkin luen suurimman osan postauksista kännyllä ja sitten koneella vasta tuun kommetoimaan ja koulu vie paljon aikaa, jonka takia mun koneella olo on vähentynyt ^^'
      Aww ihanaa, että tykkäät mun kuvatarinoista e////e' Toi sana 'poikkee aina massasta' on kyllä niin ihana kuulla, koska siihen yritän pyrkiä >o< !
      Kiitos tosi paljon ihanasta kommentistasi :3 Juu, yritän tehdä jatkoa niin pian kuin ehdin ^-^ Ja ei sun anteeksi nyt tarvitse pyydellä ,////,'

      Poista
  4. Hooh sain kylmät väreet > u <
    Tähän tarinaan koukuttuu, tosi mahtavaa ; u ;
    Ja sitten vielä kauniit neitokaiset Yukari ja Scarlet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-----3 Kiitos paljon kommentistasi <3 > u <

      Poista
  5. Hui tosi jännittävä ja aivan tajuttoman laadukkaasti tehty ;o; ♥ Rakastan Yukaria ja Scarletia, aivan törkeen kauniita nukkeja molemmat! Sä onnistut aina tekemään kuvatarinoihin nukeilles luonnollisii asentoja ja sä onnistut myös tekeen nää kuvatarinat jotenki "elävän" olosiksi (if u know what i mean xD) ~
    En malta odottaa jatkoa :3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwaah sä kehut mut ihan piloille 8'D Kiitos paljon kommentistasi :3 Ihanaa, että olen sinun mielestä onnistunut tekemään näistä kuvatarinoista 'elävän' oloisia ~ (yes i know what ya mean ;3 !)
      Eh yritän tehdä sitä niin pian kuin ehdin > o < !

      Poista
  6. Ooooh! Hyvin hämmentävää ja jännittävää :D Hienoa! Tykkäilin todella paljon tästä sekaisuudesta ja tarinan outoudesta :3 Haluan Scarletin tapaan tietää mitä tapahtuu ;;o;; Aika järkyttäviä nää juut ja toi Poison-pullo on aivan ihana ♥ (olen nähnyt sen jossain muuallakin... :P) Mutta jatkahan pian! ^^ Kunhan voit :3 Onnea kokeisiin! n w n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos palautteesta :'3 <3 ! Yhh niin minäkin haluan tietää, että mitä tapahtuu (; ! (okei kyllä mä taidan jo tietää, köh) Joo, sain ton Poison- pullon Annikalta tuliaiseksi traconista :D
      Kiitos ^-^'

      Poista
  7. oih<3 ihana kuvatarina :3 jatkoo äkkii ♥

    VastaaPoista
  8. Tää oli taas niin ihana ja jännä ja hieno *Q* <3 En enää keksi kuinka kuvailla näiden kt-osien fantastisuutta ♡ Mä en ikinä pystyis keksimään tätä kaikkea, oot niin taitava ´3`

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh kiitos ihanasta kommentistasi >/////<'

      Poista
  9. taas tosi hieno kuvatarina!
    Nopeesti jatkoo owo

    VastaaPoista
  10. En osaa kommentoida ; ____ ; Aivan ihana tarina <3 Odottelen jatkoa innoissani o U o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaatpas > o < Kiitos :3 Äh nyt meen tekemään tilaa kuvatarinan kuvaamiselle mun kalenterissani ~ ! u3u

      Poista
  11. Voi ei, luulin että olin kommentoinut tänne jo! ;o;
    No en näemmä sitten ollutkaan, tulen nyt sitten tällä tavalla törkeästi myöhässä kommentoimaan. ;^;
    Muttamutta, kuvatarina oli ihana! ♥ Tai no, en nyt tiedä onko "ihana" varsinaisesti oikea sana, mutta sanotaanko nyt sitten ehkä hieman paremmin sopivalla tavalla... Upea, ehkäpä? c; ♥ Vautsivau, tää oli ihan sairaan jännä kuten aina, apuwa, en tiedä miten kestän odotella jatkoa. owo Scarletin huulet on kyllä todella ihanat ja pehmeän näköiset, mm~ ♥ (niin ööh mitäs? :'D)
    Ja Yuu-chan on kyllä aina vain niin suloinen neitokainen, vaikka aika mielenkiintoinen persoona onkin! :o Mutta mitä enemmän Yukarista paljastuu, sitä enemmän hänestä pidän~ ♥ Tuo luonne on sellainen kivan voimakas ja päättäväinen! Yuksuttimen silmät on edelleenkin niin lumoavan kauniit~ ♥♥♥ (onkohan mulla joku fetissi punaisiin silmiin heheh) Tykkäsin muuten etenkin tuosta kuvasta jossa Yukari sanoo "Hiljaisuus on myöntyvyyden merkki". ♥♥♥
    Tää laatu oli kanssa jotain hienoa, ja samoin kuvakulmat (etenkin lähikuvat Yukarista awws ♥)! Oot kyllä niin hyvä tekemään näitä kuvatarinoita! owo ♥
    Tämä oli kyllä kieltämättä hyvin hämmentävä osa, mutta juuri siitä ehkä pidänkin tässä. :D (Pidän aina sun kuvatarinoista! ♥) Scarletin ja Yukarin suhde on vaan niin mielenkiintoinen, palan halusta saada lukea lisää tätä hyvin awesomea tarinaa! owo ♥♥♥ Good - no, awesome job once again, Sonja~! ♥♥
    Neitokaisten vaatteet olivat myös muuten ihanat molemmilla~ ♥
    Kaikenkaikkiaan ihana postaus~! nwn ♥ I want moreeeeee~!
    Toivottavasti postaat taas pian, ja seuraavalla kerralla lupaan kommentoida ajoissa! ^w^''

    VastaaPoista