tiistai 3. syyskuuta 2013

i play this theme while taking a upside down




Nopeat ohjeet:
Kysymykset tällä fontilla
- Vastaukset siltä henkilöltä/ nukelta tällä fontilla
Jos joku muu kommentoi jotain: Se on tällaisellä fontilla





















Scarletin kysymykset: 

Lempi vuodenaikasi?
- Kaikki vuodenajat ovat minun mieleeni.
Millaista Desussa oli sinun mielestäsi? = w =
- Tosi kawaaita ! Haluan sinne toisenkin kerran :3 *vihjaileva katse Sonjaan*
Lempi värisi? c:
- Turkoosi ja punainen.
Paras ystäväsi nukkeperheestäsi?
- Hm, en osaa oikein sanoa ^^'
Tykkäätkö olla kameran edessä? >o<
- Tykkään <3
Tykkäätkö miehistä vai naisista? (Eh heh... En tiedä tätä XD)
- Miehistä tietysti, mikä tämä tällainen kysymys on > ... <' ?
Muutatko tänne hullujen huutosakkiin ...? XP
- Eääh viihdyn kyllä täällä tai no itseasiassa en, mutta jos saan sellaisen cheerleader- puvun niin sitten kyllä !
Oletko mielestäsi suosittu?
Hmh kai minä olen :o Riippuu että keneltä tätä asiaa kysytään.
Tykkäätkö olla huomion keskipiste?
- Tykkään siitä, että minua huomioidaan, mutta tämäkin asia riippuu siitä että minkälaista huomiota minulle annetaan ~
Onko kivaa kun Yukari asuu siellä nyt?
- . . .arvatkaa e n e'
Millainen on musiikki-makusi?
- Dubstep, sekä electronic- musiikki, englannin kielisenä mieluiten :3 Mutta kyllä minulle käy sellaiset venäjän kieliset 'lasten'laulut *-* Minulle nimittäin laulettiin sellaisia kun olin pieni ^-^
Jos sinun olisi PAKKO suudella jotakuta nukkea, niin ketä? c;
- *punastus* En ehkä haluaisi kertoa sitä ihan tässä..
Minä: Etkö uskalla? No minä voin kertoa sen ! Se ketä Scarlet haluaisi pussata on--
- *tukkii Sonjan suun* No tuota, Dexter-herraa e //// e'
Oletko mielestäsi kaunis?
- Ei kauneutta voi verrata mihinkään, joten en osaa vastata tähän.
Onko kivaa kun sinua kuvataan ilman paitaa/ alasti?
- Ai niin, ne sellaiset kuvat.. No onhan se ihan kivaa, saan paljon positiivista huomiota siitä ^3^
Lempi ruokasi ja juomasi?
 - Lasketaanko suklaakeksit ruoaksi ?*-* Jos lasketaan niin suklaakeksit ja joku ihana maitokahvi.
Saanko olla fanisi?
- *kikatusta* Tottakai saat olla !
Tykkäätkö siitä, että sinua kutsutaan letuksi? ;D
- No eh, tuo 'lettu' nimi, saa minut tuntemaan itseni ruoaksi :---D..
Pidätkö letuista? o u o
- Tykkään ja varsinkin niistä, jotka rakkaus on paistanut <3
Jos joutuisit elämään pelkillä letuilla, kuinka kauan eläisit? (mitä nää tämmöset lettuaiheiset kysymykset nyt on..? 8D)
- Annika taitaa itse pitää letuista x3 Jos rakkaus ei olisi paistanut niitä, niin en eläisi päivääkään :cc
Onko sinua koskaan yritetty lahjoa?
- Liian monta kertaa, usko pois - w -'
Pidätkö enemmän mansikkahillosta vai lakkahillosta?
- Aaagh, liian vaikea päätös * A * Mutta ehkä enemmän lakkahillosta ~
Oletko mielestäsi viisas?
- Viisaampi kuin luulet ;)
Oletko ihastunut kehenkään? ;) (et arvaa keneltä tuo kysymys oli, hehehe)
- Kyllä, tai olen itseasiassa rakastunut > //// <
Olisitko valmis vaihtamaan sukunimeäsi? 8) (et arvaa keneltä tuokin kysymys oli..)
- Olisin! Mutta Sonja ei anna, koska nimeni ei kulma kuulosta sitten 'sointuvalta' ;-;
Voisitko muuttaa meille asumaan?
- Tulen ilomielin <3..
Mitä odotat tällä hetkellä eniten?
- Sitä, että pääsen katselemaan tähtiä *-*
Onko L-obbarista sinulle enemmän hyötyä vai haittaa?
- Molempia yhtä paljon ~
Vai mitä että olet nukkeperheenne pervoin? 8--)
- Izaya se kyllä tässä pervoin on..
Izaya: Hiljaa siellä =w=
Millaisesta musiikista pidät?
- Nopeasta sekä pirteästä!
Haittaako elämääsi, että hakkasit jalkasi irti? :o
- Menneisyydessä se haittasi, muttei enää :D Sain sen ilmeisesti parannettua, jossakin vaiheessa menneisyyttäni jos muistaisin vain, että milloin > o <'
Onko sinulla harrastuksia?
- Leipominen, nukkuminen, sekä ylenpalttinen sähläys ja halailu <3
Minä: Sekä punastelu ;)
Lempi muumisi? 
- Muumeilla ei ole kunnon muotoja joten --
Minä: KIITOS SCARLET, ei tarvitse jatkaa lausetta loppuun - o -
Millainen 'omistaja' Sonja on? ;)
- Se tunkee nenänsä koko ajan minun asioihini ja se on pervo hyväksikäyttäjä, mutta on se kyllä muuten ihan mukava e w e
Onko sinulla paljon nukkekavereita?
 - Toisinaan on, mutta toisinaan ei ~
Paras lukemasi kirja?
- Se punakantinen kirja ! Vaikka en olekkaan lukenut sitä loppuun..
Pidätkö enemmän mystisistä vai sosiaalisista tyypeistä?
- Riippuu luonteesta.
Miksi olet niin söpö, että haluun varastaa sut?
- Hehe, aika moni tällä hetkellä haluaa varastaa minut ;)
Minä: ..Minusta kyllä tuntuu, että ne haluavat mielummin tappaa sinut..
Pidätkö tanssimisesta?
- Riippuu tanssi seurasta kaikki aina riippuu persoonan luonteesta eh..
Kenestä nukketalon asukkaasta pidät eniten?
- Liian vaikea päätös ´
Oletko kenellekkään kateellinen?
- Kaikille mahdollisille eläville olennoille.
Pidätkö enemmän talvesta vai kesästä?
- Molemmissa on paljon hyvää, sekä paljon huonoakin :c
Miksi olet jotenkin jäätävän salaperäinen? Owo
- Ehkäpä olen syntynyt sellaiseksi ;)
Pidätkö kaakaosta jossa on banaania ja vaahtokarkkia ja kermavaahtoa ja strösseleitä? :D
 - Hyih, liian makeaa, en tykkää >.<'


Tewin kysymykset:

 Mitä pidät peruukistasi? *o*
- Pidän, koska se on hattaran näköinen, sekä makuinen *-*
 Millaista on olla tuolloinen pikkuinen kawaiipallero? ;u;
- Minäkin pidän sinusta *///*
 Mitä yleensä teet kun sinulla on tylsää?
- Ei minulle ole koskaan tylsää ^3^ Maailma on täynnä kaiken laisia tekemisiä, joita minun täytyy vielä tehdä *innoissaan*
 Entä kuka on sinulle läheisin nukkeperheessäsi?
- Izzyy <3
 Tykkäätkö Izayasta? OwO
- Minä en tykkää hänestä vaan minä rakastan häntä x3 <3 
Minä: ...Et tainnut tajuta että mitä tuolla kysymyksellä haettiin...?
 Lempi ruokasi ja juomasi?
- Sokeroitu mehu ja kanasalaatti ~
 Tykkäätkö olla huomion keskipiste?
- En, koska maailmassa on niin paljon asioita joita minun pitää vielä kokeilla e n e'
 Mitä sanoisit, jos kertoisin että olen ostanut sinulle 1000000 tikkaria? ;3
- MEE LOVEE MAMIIIIIH <3<3 ;_____;
 Onko Izaya mielestäsi lihaksikas poika? 8)) 
- On ! Sen vieressä on sen takia kiva nukkua x33 Paitsi nykyään se ei enää urheile niin paljoa, joten nuo sen lihakset ovat varmaan tullut sille lapsena ^-^' ehkä en ole varma
 Entä onko Izayan vieressä kiva nukkua?
- Super kivaa !
 Onko sinulle yhtä kova ikävä mamiasi kuin mamilla sinua? ;__; 
- Minulla on jopa kovempi ikävä ,n, <3 Tahtoo nähdä mamin taas ! *vihjaileva katse Sonjaan*
Minä: ...Mikä teitä molempia vaivaa ?
 Miltä tuntuu olla kuumailmapallo? :3
- Olenko minä > o < ?
 Tuntuuko sinusta koskaan siltä, että Izaya salailee sinulta jotain jännää? 8)
- Izzy-chan ei salaile minulta mitään >3 ! ehkä en ole varma...
Aiotko opetella käyttämään tuota asetta, jolla leikit usein?
- Joo ! Sen kanssa on kiva leikkiä ja siitä välillä kuuluu sellainen 'klik' ääni :o
 Jos opettelet niin tahdon nähdä kun ammut sillä! <3
- Joo, näytän heti kun mami tulee tänne :33 *uusi vihjaileva katse Sonjaan*
 Oletko edelleen rakkauden asiantuntija, niin kuin joskus kerroit olevasi?
köhköh Olen 8) Ei kai mami nyt epäile taitojeni ruostuneen ,o, ?
 Mikä on maailman herkullisin ja söpöin karkki minkä olet syönyt?
- Sellainen kuumailmapallo tikkari, ja se kuumailmapallon kori oli tehty vohvelista ja se 'liekki' hattarasta *-* Ja se oli väriltään sininen, punainen, keltainen, vihreä, vaaleanpunainen, lila, valkoinen, minttu... *jatkaa värilistaa loputtomiin*
 Mikä on pelottavinta mitä olet kokenut elämäsi aikana?
- Se kun meinasin 'kuolla' ;  u  ;
 Sama kysymys kuin Izayalle, millä sanoilla kuvailisit suhdettanne? owo
- Minun ja Izayan suhde on tosi tosi vahva ja minä olen varma, että Izzy on samaa mieltä ^3^
 Jos saisit olla jokin fiktiivinen hahmo yhden päivän, kuka olisit?
...käykö hattara vastaukseksi ?
 Oletko taiteellinen, tai vaikkapa musikaalinen?
- En kumpaakaan ;___; Mutta Izaya opettaa minulle aina välillä että miten pianoa soitetaan ja miten maalataan kuumailmapallo !
Parast hetkesi Izayan kanssa?
- Se kun pääsee nukkumaan Izayan viereen n____n <3
 Osaatko lentää, laulaa ja uida samaan aikaan? owo
- En osaa ;  u  ; I'm not superwoman :cc
Miksi olet noin syötävän suloinen? ;^;
- Don't eat me ,___, !!
Mikä on suosikki värisi?
- Sateenkaaren värit *3*
Tykkäätkö yksisarvisista?
- Hattaran makuisista, kyllä juu !
Oletko ihastunut johonkuhun?
- Olen liian nuori ihastuakseni , u ,
Minä: Niin, kolmetoistavuotias...
Onko Izaya sanonut sinua söpöksi? :3
- Se sanoo minua kyllä höpsöksi öwö'
Haluaisitko pussata Izayaa?
(。・//u//・。) Mikä tämä tällainen kysymys on ^____^' ?
Luetko kirjoja?
- En.
Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
- Pääasia on se, että mami tykkää > 3 <
Uskotko yksisarvisiin?
- Hattaran makuisiin, kyllä juu !
Minä: . . .
Pidätkö hevosista?
- Pidän ~
Pidätkö pulkkamäestä? ;3
- Varsinkin silloin kun saan laskea mäkeä alas Izayan sylissä 
Entä talvi vaatteista?
- Se villapaita on ihanan lämmin *-*
Mitä tekisit, jos pinkkisiljaponi tulisi ja varastaisi sinut?hehhe♥
- Söisin sinut ! <3


Izayan kysymykset:

 Haluatko muuttaa meille? :)
- Viihdyn kyllä täällä e___e'
Paras hetkesi Tewin kanssa?
- Niitä on liian monia :D
 Nimeäisitkö kolme asiaa mitä rakastat? x)
- Rauhaa, raitistailmaa ja rakkautta ~
 Parhaat ystäväsi?
Scarlet: Minä, minä, minä, minä >3< *heiluttaa kättänsä Izayalle innoissaan*
- . . .
 Onko sinulla lempi laulua? >o<
Tykkään kuunella paljon piano- musiikkia ja muuta rauhallista.
 Tykkäätkö olla huomion keskipiste?
- En ~ Mutta näin on parempi. Voidaan kyllä sanoa, että minä olen Sonjan lellikki eräällä tavalla. Vaikka minua ei näy kamalasti tässä blogissa, mutta ette haluakkaan uskoa kuinka paljon minä ja Sonja teemme yhdessä kaikkea muuta ^^
 Lempi ruokasi ja juomasi?

- Mustakahvi ja tulinen ruoka ? En ole varma.
 Viihdytkö erittäin hyvin ulkona?

 Viihdyn, mutta en helteisillä säillä.
 Vai mitä että lempivärisi on edelleen vaaleanpunainen? ;33 ♥
- Sonja hei, alkoiko nyt Annikan kysymykset? 
 Voisitko opettaa joskus Tewille, miten asetta käytetään? 8)

Ehdottomasti en ~
Tewi: Izzyyy >3< !!
 Oletko mielestäsi jättänyt jotain kertomatta Tewille..? 8)) 
- köh, en tiedä mistä puhut e w e'
 Onko sinulla vielä salasuhde Travoniin?

- . . .onko tuo edes kunno kysymys?
 Jos (ja kun) joku huutaisi sinulle "KAWAIIII, OMOCHIKAERIIIH", miten reagoisit? 

Samanlailla kuin Sonjalle joka päivä ~ Eli myrkyttäisin hänet hengiltä--
Minä: Izaya, älä paljastele perhesalaisuuksia D8 !
Jos sinun pitäisi opetella soittamaan jotain soitinta, mitä soitinta haluaisit oppia soittamaan?
- Pianoa paremmin ~
- Izayaaaaaa, voisitko pyytää Sonjaa ottamaan sinusta kuvan ilman paitaa? ;u;
- Kysymykseesi vastaus löytyy postauksen yläpuolelta ^
Oletko hyvä fysiikassa?
- Ainakin parempi kuin Tewi.
 Mikä on mielentilasi tällä hetkellä?

- Hyvä, kiitos kysymästä.
 Entä millainen olisi mielentilasi, jos kertoisin että Tewi on löytänyt itselleen poikaystävän? 8)

*ivallinen naurahdus* Ei Tewi mitään poikaystävää saisi :---D
 Kumpi on painavampi: kilo nauloja vai kilo höyheniä? 

- No, mitä mieltä itse olet tuosta? Samanlainen kysymys kuin *ivallisesti* kummalla on suuremmat rinnat, Tewillä vai Scarletilla :D
Tewi: -n-' Tuo aina kiusaa meitä
Scarlet: Mmm 3:<
 Onko sinusta kivaa kun tulen pian hiplailemaan sinua? >3<
- . . .oikeastikko?
 Sano kolme positiivista asiaa Sonjasta! (okei tämä ei ollut kysymys, mutta anyway)
- Se tykkää piirtää, se arvostaa minua ja se ei ahdistele minua koko aikaa.
 Onko mottosi sinun mielestäsi osuva?
Kyllä se kai on. Olisi itseasiassa kiva tappaa katseella muita *sarkastinen naurahdus*
 Millä sanoilla kuvailisit suhdettasi Tewiin? owo
- Meidän suhteemme on erittäin vahva, koska luotamme toisiimme :3
 Voisitko pukeutua vielä joskus pinkkiin? x33
- En.
 Tykkäätkö olla kuvattavana?
Joskus, yleensä en kamalasti Dx
Paras hetkesi Tewin kanssa? 
- Niitä on liian monia ~
 Onko sinulla JUURI NYT nälkä?
- Syön vain kaksi kertaa päivässä, joten tällähetkellä ei ole ^^
Onko Scarlet ärsyttävä? 
- On *huokaisu*
Onko Tewi söpö?

- Höpsö se on ~
Tewi: Mitä minä sanoin ! ,o,
Millaista on asua kolmen tytön kanssa? ;)
a) Yukari ei asu täällä
b) Scarlettia ei voi laskea tytöksi eikä pojaksi
c) Tewin minä vielä kestä..
Olet muuten tosi komeah♥ [mikä kysymys toi oli .__.']
- :'D
Millainen olisi unelmiesi tyttö? ♥
- Voiko tähän kysymykseen olla vastaamatta ?
Oletko kateellinen jollekulle?
- En ole.
Mitä mieltä olet ulkonäöstäsi? (olet niin komea ♡)

- En kamalasti välitä siitä, mutta kiitos.
Pidätkö Tewistä?
- Kyllä pidän :3
Onko Sonja mielestäsi hyvä omistaja?

- No kai se on.
Entä mikä on lempivärisi?

Minä: Sano Annikan mieliksi vaaleanpunainen 8---D !
- . . .
Mitä mieltä olet muista nukketalon asukkaista?
- Tewistä minä pidän erityisen paljon, Scarlet on kaikiltapuolin rasittava, mutta sitten kun hänestä joskus tulee taas jumala, niin hänen rasittavuutensa häviää.. toivottavasti
Oletko mielestäsi huumorintajuinen?

- Minun huumorini on yhtä musta kuin Yukarin illuusio (vaikka Yukarin illuusio onkin lila..), jos näin nätisti voidaan sanoa.
Jos osaisit taikoa mitä tekisit?
- Minähän osaan perjaatteessa taikoa, en ole taikuri kylläkään, mutta kai minut voi illusionistiksi laskea ?..
Lempi vuodenaikasi?

- Syksy ~




Yukarin kysymykset:

 Onko kivaa olla söpö? ;v;
- . . .ei?
 Onko sinulla kauneusihannetta? c:
- ..Mitä tarkoitat?
 Haluaisitko uuden peruukin, ja jos haluaisit niin millaisen?
- Mahdollisimman neutraalin värisen sekä lyhyen ~
 Onko sinulla parasta ystävää? >o<

- Ei ole koskaan ollut, mutta parempi niin.
 Onkos Sonja ihana omistaja? (ON SE, EIKÖ NIIN!?!) 

- Parempikin voisi olla e ____ e'
 Miksi et pidä Scarletista? OnO'
- Kuka nyt Scarletista edes pitäisi?
 Oletko sarkastinen?

No, miltä sinun mielestäsi vaikutan? Olenko sarkastinen vai en?
Minä: *huokaisu* Vastaisit kunnolla kysymyksiin -o-'
 Onko siellä asuminen mukavaa?
- Riippuu, että mistä asuinpaikastani puhut :o
 Tykkäätkö kenties sittenkin Scarista? O.O

- Tarkoitat Scarlettia? Hyi en edelleenkään -________- Scarlet on itseään täynnä oleva turha saaste, maapallolla sekä Illuusiossa.
 Oletko mielestäsi hottis? ;)
- Mitä mieltä itse olet? ;)
Minä: koittaa nyt olla sitten vastaamatta kysymyksiin kysymyksellä e n e'
 Tykkäätkö kenties myrkyttämisestä?
- Pidin ennen, mutta heti Illuusioon tultuani en enää pystynyt myrkyttämään niin hyvin, koska se Tewin poikaystävä. . *syvä huokaisu*
 Miksi sinulla on aina niin salaperäinen ilme? <3

- En osaa sanoa :---D Olen perinyt sen menneisyydestä, jolloin piti pitää salaperäistä ilmettä koko ajan päällä  ~
 Satuitko kenties tietämään, että olen koukussa salaperäisiin ilmeisiin? ;o

- Olen minä sen tuossa sinun ja Sonjan keskustelujen aikana saattanut huomata ^^
 Pidätkö tanssimisesta? c: 

- Minulle käy ihan mikä vain urheilulaji ~
 Suostuisitko tanssimaan Scarletin kanssa valssia? Se olisi nimittäin söpöä! >o<

- Unissasi, Annika rakas, unissasi ~
 Voisinko halata sinua seuraavan kerran kun tapaamme? :3

- Siitä vain jos enää haluat :D
 Mikä Tewissä on mielestäsi ihaninta? 

Se ei ole yhtä ärsyttävä kuin Scarlet, se osaa kuunella ja sitä on helppo käyttää ~ ++ se on pieni kuin menninkäinen ! >3
 Onko Scarlet mielestäsi ihana vai ERITTÄIN IHANA? ^-^

- Ei kumpaakaan.
 Tykkäätkö tökkiä muita?

- Keihäillä kylläkin.
 Mikä mahtaa olla mottosi?

- "Elä toiveidesi varrella"
 Jos sinun pitäisi muuttaa johonkin muuhun planeettaan kuin Maahan asumaan, mihin muuttaisit?

- Kuuhun ! . . .vai onko se edes planeetta ?
 Pidätkö Scarletin söpöstä koirapaidasta? n___n (Jos et, saat minusta uuden vihollisesi, mur)

- Murr, en tykkää melkein mistään mikä liittyy Scarlettiin :c
 Tykkäätkö puhua säästä?

- Tykkään, varsinkin silloin kun sääennusteessa luvataan lämmintä säätä ~
 Vai mitä että olet nukkeperheenne toiseksi pervoin nukke? >3 <3

- Hah, ehkä olen ;)
 Mikä on tuon jumalaisen suloisuutesi salaisuus? *Q*
- Aijaa, onko minulle salaisuuskin tälle olemattomalle suloisuudelle ;o *naurahdus*
 Lempi vaatteesi?

- Housut sekä joku venyvä paita, mieluiten toppi ~
 Millä kolmella sanalla kuvailisit itseäsi?

 Inhottava, kaikkea vihaava pessimisti, mutta toisaalta taas todella mukava ? Tolleen varmaankin :---D
 Oletko ikinä seurustellut?

- Hyh, ei täällä maailmassa ole miespuolisia nukkeja, jotka jaksaisivat minua.
 Lempivärisi? c:

- Mieluiten neutraalit värit ! Mutta tykkään myös tummanvihreästä ~
 Olisiko mansikkapirtelö pekonilla, avokadolla, ketsupilla ja tillillä hyvää?
- Voisin kyllä joskus kokeilla ! nohyväluojaensentään
Mitä mieltä olet Scarletista ihan rehellisesti sanottuna? 
- Haluan sortaa hänet helvettiin, ei, alemmaksi kuin helvettiin..
Kertoisitko jotain itsestäsi? ....:3

- Kohta minun profiilini tuonne varmaan ilmestyy kunnolla, niin käykää sieltä katsomassa.
Tykkäätkö sinisisestä peruukistasi? Se on ihana ;^;

- Haluan mahdollisimman neutraalin värin hiuksilleni, joten en pidä e n e'
Keneen voit luottaa parhaiten?
- Maailmassa, niinkuin myös Illuusiossa, ei voi luottaa kehenkään.
Viihdytkö hyvin Izayan, Scarletin ja Tewin kanssa?

- Tewin kanssa mieluiten kylläkin. Noista kahdesta en kamalasti välitä.
Miksi yritit myrkyttää Scarletin?
- Miksi en ?
Halusitko uuden kodin juuri Sonjan luota?

*ärtyneesti* En.
Oletko mielummin yksin vai muiden nukkejen kanssa?

- Ei minulla ole muita vaihtoehtoja, kuin olla yksin.
Haluaisitko uuden peruukin?

*hieman pirteämmin* Kyllä !
Pidätkö pehmoleluista?

- Ne ovat liian tyttömäisiä e___e'
Pidätkö pokemoneista? n3n
- En ole koskaan kuulutkaan sellaisista owo' Ovatko ne jotain öttiäisiä?
Tykkäätkö olla kuvattavana?

- Riippuu nyt siitä, että mitä sonja minun päälleni laittaa ja missä hän minua kuvaa.
Millaisesta musiikista pidät? 

- Sellaisesta jossa bassokitara pääsee esille ja hyvin <3




jeij jeij minun vuoroni koittaa nyt ! ~~

 Mihinköhän kaikkiin muihin coneihin tämä Sonja voisi ilmestyä, jos et Traconiin pääse? o;
- Seuraavan kesän desuun ainaskin ^3^ ~
 Onko kivaa olla ylihyvä bloggaaja? c:
- >.<' No aww kiitos <3
 Lellikkisi?
- köhköh olisiko vaikka Scarlet :'D ?
 Aijotko hommata lisää nukkeja vielä, jos aijot niin monta?
- Mun lemppari numero on seiska, niin aijon siis vielä hankkia kolme nukkea, niin saan seitsemän täyteen ;3
 Saanko varastaa kuvan muokkaus-taitosi?!?!?! c;
- Come and steal these ! paitsi mulla nyt mitään taitoja ole ei
 Miksi olet niin mahtipontinen, grandiloquent ja yvig samaan aikaan? ;o;
- Oon aika ihmeellinen, ehkä sen takia 8) huomaa Annika Dexu hymiö, eiku
 Olenko edelleen Muokkausmestarini oppipoika? > o <
- Olet >3<
 Miksi olet niin mahtaisa nukkeilija? :3
- e ///// e' (vastauksiani ei saa haukkua sitten, köh)
 Nyan? =^.^= (<-- tuohon tarvitsen vastauksen ehdottomasti!)
- MEOOOW ・゚: *・゚\()/ *:・゚*:
 Miksi musta tuntuu että mun kysymykset on aika noloja? ^-^'
- Koska oot söpis >3 Eikä nää nyt mitään noloja ole veli hyvä ,n, ! <3
 Tahdotko vieläkin Pääsiäissaarille?
- TAHDON, koska jääkarhu + patsas = avaruussukkula ~ MAAILMAN VALLOITUS !! 8---D
 Mikä on nolointa nukkeiluun liittyvää, mitä olet tehnyt? 8) (Voin vastata sun puolesta: "Se kun tapasin Annikan, hehehehehee")
- Veli nyt siistit suusi 3----:< Se on ollut just ihaninta kun sain tapasin sut >3< Öh mutta nolointa on varmaan ne mun ihat ekat kuvatarinat köhköh
 Miksi nukkesi ovat niin GRANDILOQUENTTEJA? > w <
- Ootko ihan varma että ne enää on sun mielestä niin grandiloquentteja 8' D ?
 Kuinka keksit hahmosi? Keksitkö esim. hahmon kun olet kiintynyt johonkin nukkemalliin, vai keksitkö ensin hahmon ja etsit sille sopivan mallin?
- Ensin keksin hahmon ja sitten etsin sille sopivan nukkemallin :3 
 Kauanko olet harrastanut nukkeilua, ja miten sait tietää koko asiasta? c:
- Vähän yli vuoden ja sain tietää koko asiasta silloin kun Pinja toi sen nuken kerran kouluun o3o
 Mistä pidät eniten; Taeyangeista, Pullipeista, Daleista vai Byuleista? nwn
- Tällä hetkellä mulla on kamala taeyang- kuume ;-; En osaa sanoa ^^'
 Mikä on unelmanukkesi?
- Gyroooh ~ <3
Parasta nukkeilussa?
- Se että saan kuvata kuvatarinoita, sekä se kun olen saanut uusia kavereita tän kautta e3e'
 Kaikkien aikojen ensimmäinen unelma Pullippisi? :3
- Pullip Youtsuzu *syvä ja unelmoiva huokaisu* 
Miten keksit niin upeat & mukaansatempaavat juonet kuvatarinoihisi?
- I have no idea ω Jostakin tuolta aivojeni syövereistä :'D
Nukke, jota et ikinä ostaisi? (tae, isul, dal, byul tai pullip)
- Byul.
Miten keksit aina niin hyvät juonet tarinoihisi?
- En edelleenkään tiedä ,___,
Mikä on suosikkisi Annikan nukeista?
*nosebleed* Travon *-* Mutta kyllä mä mun hullusta kummilapsi Jullestakin pidän <3
Minkä nuken olet ajatellut ostaa seuraavaksi?
- Pojan ~
Oletko tyytyväinen kaikkien nukkejesi ulkonäköön?
- En e n e'
Mitä harrastat?
- Nukkeilua, mutta pääasiassa valokuvaamista :3 && jos kuvien all day all night muokkaus lasketaan harrastukseksi ~
Mistä olet hankkinut tuon aseen, mikä on Tewillä?
- Hietalahden kirpputorilta.
Oletko maistanut brain blasterzeja, jos olet ovatko sinusta kirpeitä? 
- Olen maistanut niitä ja kyllä ne kirpeitä ovat >.<'
Lempi anime?
- Kaikki mahdolliset Higurashin- tuotantokaudet *-* <3<3




~          ~          ~


Tässä oli sitten mitäänsanomaton vastauspostaus ^-^' ~ Seuraava postaus ei tule olemaan vielä kuvatarinan seuraava osa, vaan jotain ihan muuta ;) Koska aaagh on niin innoissani että haluan itkeä ≦ Ette varmaan tajua että mistä puhun, mutta jos sanon sanan 'Annika on yvig ja sen nuket ovat kawaaeita', niin vihjaileeko toi teille jotain tulevasta ? Eh, toisin sanoen: Näen taas kerran veljeni pitkästä aikaa <3 =^.^= Olen superyberkawaii-chan onnellinen, toivottavasti vaan sää suosii meitä. . ^^'
 Mutta tässä oli nyt tämä postaus taisi olla :'3 ~ Voin sanoa, että kuvatarina on jo kuvattu, mutta en halua oikein julkaista sitä vielä, koska jos Annika nyt tuo nukettimensa meille ja julkasisin sen kuvatarinan, niin tuntuisi kyllä tosi hölmöltä.. ^' 
 Hauskaa loppukouluviikkoa (Ä 3 Ä') teille kaikille ihanuuksille ja  kiiiiiiiiiii~iiiii~toooooss että jaksoitte kysellä minulta ja minun nukeiltani noinkin paljon kysymyksiä <3 ! 

ainiiin psps ! Jos joku huomasi Yukarin luonteessa jotain outoa, niin voin kertoa, että menneisyydessä Yukari oli pari astetta tyynempi, mutta menneisyyden tuskien myötä, hänestä on tullut hieman öh.. rasittava ? Eli tossa sitten puhui nykyhetken Yukari ewe

~          ~          ~

16 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kaikki nuo kuvat ja oli mukavaa lukea noita kysymiksiä ja vastauksia :3

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti ~ <3 Kiva jos noita oli sun mielestä mukava lukea :3

      Poista
  2. Ihania kuvia!! :333

    Samaa mieltä Emun kanssa, kysymyksien ja vastausten lukeminen oli hauskaa, lisää tämmöisiä! nwn :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos > u < ! ~ Lisää tällaisia tulee kun saan lisää nukkeja 8---D (yllätys, yllätys)

      Poista
  3. Ihan hemmetin ihanasti muokattuja nuo kuvat ja sitten kanssa noinoinoinoi *miettii oikeaa sanaa* väliotsikot tai noi kaikki "Ghostly Human" ja "Little needle princess" ja nää ;u; Kiitti kysymyksiin vastailusta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, väliotsikoksi minäkin noita kutsun 8---D ! ~ Hehe, kiitos itsellesi ihanista kysymyksistä <3 ;3

      Poista
  4. No mutta Izaya, et vastannut kysymykseeni, onko vaaleanpunainen lempivärisi :'D ! Tarvitsen vastaukseeeen~ !

    Whoaa noi kuvat, ne oli taas kuin jostain toisesta ulottuvuudesta! *o* Varsinkin tuo Scarlet-kuva oli niin upea, että haluaisin vain kuolla tähän paikkaan.. *w* <3 (okei toi oli vähän oudosti sanottu..) Ja tietenkin minun lapsoseni Tewi oli hurmaavan suloinen kuumailmapallo, samoin Izzy ja Yuksutiin <3 Nams, ihania kuvia veliseni! Muokkausmestari on ollut jälleen vauhdissa ;33
    XD Nuo vastaukset... Oivoi, nauroin ja paljon, varsinkin Izayan vastauksille, koska hänellä oli paljon ympäripyöreitä vastauksia 8---D <3 'Millainen olisi unelmiesi tyttö?', 'Voiko tähän olla vastaamatta?' <--- Izzy, ei näin.. :---D Aww, Tewin vastaukset taas oli supersöpöjä, kuten tuo tyttö itsessäänkin on ^3^ 'Pidän, koska se on hattaran näköinen ja makuinen' <--- hihihi olet söpö Tepsukka <3
    Ainiin, mä olin jo unohtanu ton Pääsiäissaaren 'jääkarhu + patsas = avaruussukkula' -jutun, joten auroin sille ääneen 8D Hehee, sun nukkejesi ja sun omat vastaukset oli ihan parhaita, en oo koskaan lukenu näin hauskaa vastauspostausta! ^-^ Scarletin Dexter-aiheiset vastaukset...köh...olivat mahtaisia 8)) Eikun siis MAHTIPONTISIA eli grandiloquentteja ~ Ja Yukarin 'unissasi, Annika, unissasi' -vastaus sai minut järkyttymään pahanpäiväisesti :DD Yukari on kyllä jollain mystisellä tavalla niin suloinen, mutta samalla taas hyvin räjähdysherkkä hemmo! o3o Siitä minä tässä neitosessa pidän kovasti, usko tai älä~! Mutta tosiaan, näitä vastauksia oli mielettömän hauska lukea, toivottavasti teet vielä joskus tämmöisen kysymyspostauksen, niin voin keksiä entistä enemmän jotain randomeita kysymyksiä <3 Onneksi sait sen blogger-ongelmankin muuten korjattua, tiesin että sä osaat ninjailla sen jutun kuntoon koska oot aika nero poika, eikun (8
    Ooooh, näemme jo muutaman päivän päästä, veliseni <3 Mäkään en malta odottaa näkeväni yvigin veljeni sekä hänen mahtipontiset nukettimensa! n___n (+ sääennusteen mukaan sään pitäisi suosia meitä 8))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat vastauksesi kysymykseen huomenna.....8)

      Aawww kiitos paljon veliseni > u <' <3 Lapsosesi, Izzy ja Yuu, sekä lettu kiittävät sinua ! :33
      XDD No Izaya nyt on vähän tuollainen omituisempi tapaus.. (Izaya: Puhu vain omasta puolestasi sonja...)
      Oikeasti, se Tewin peruukki tuoksuu hyvältä o3o <3 Pitäisi vielä maistaa sitä myös itsekkin 8) MUAHHAHA, mun maailmanvalloitus suunitelmaa ei saa unohtaa ;) Hehe, Dexu on aina mukana näissä mun postauksissani..aina jotenkin.....8) (okei nyt lopetan ton hymiön käytön) Räjähdysherkkä, kiitos veljeni ! ~ Sain lisää adjektiiveja Yukarista >3 ! Hehe I'm the ninjaaagoooh ~
      hih, sitten pääsemme syömään suklaakeksejä <3 Sekä saan nukkua Travonin vieressä, omom, okei mutta kiitos grandiloquesta kommentistasi ;3

      Poista
  5. Kysymykset ja vastaukset on tosi ihania :33
    Noi kuvat on tosi ihania o u o

    VastaaPoista
  6. Aaaawwss, ihanaa! ^w^ ♥♥♥
    (sydän overload heti alkuun heheheh)
    Izaya on suloisuus!! ♥ Nuo vastaukset oli tosi hauskoja, ja niiden lukeminen oli äärimmäisen mukavaa. owo Tykkäsin paljon. c:
    Todella hienoja kuviakin oli tuossa alussa! Izaya on niin kaunis ja tottakai Yuksutin-rakkauspakkaus! ♥♥♥ Ja Tewi!! *w* ♥
    Tewi ja Izzy on kyllä ihan valtavan suloinen pari. ♥ c: Awaws, Sonjasein, tekisitkö heistä joskus jonkun ihanan söpöilyshootin?? n_____n ♥
    Tewin vastaukset oli tosi suloisia ja höppäniä, kun taas Izayan sellaisia hyvin neutraaleja ja suhteellisen järkeviä. c: Siksi tykkään heistä myös parina, kun Tewipallero on tuollainen pikku höpsykkä ja Izaya on tuollainen jalat maassa -tyyppi (tai jotain? noh tiedät mitä tarkoitan eiks jep?). ♥ Noh anyways, suloinen pari. 8) ♥♥
    Scarlet on myöskin niin suloinen, awwws. ♥ Kaikki sun nuket onnn~ ♥
    Oooh vai että seuraavana tulossa joku poitsukkeli. owo Tämäpä yllätyksellistä, mutta hienoa, innolla odottelen, milloin sitten ikinä hänet hankitkaan. c8 ♥
    Oli myös mukava kuulla sun omia vastauksia. c:
    Kaikenkaikkiaan mahtava postinki, tykkäsin paljon. 8> ♥
    Postaa taas pian~! ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sydän overload ♥♥
      Kiva, jos vastausten lukeminen mielytti ^3^ ~ Nuketkin kiittävät sinua <3
      Kyllähän minä joskus voisin sellaisen söpöilyshootin tehdä >;3 <3 Olin itseasiassa ajatellutkin että joskus voisin tehdä sellaisen ^-^ ~
      Kyllä, poitsukkelini on tänne rantautumassa joskus joulun tiennoilla ;) (Sain muuten Izzynkin jouluna, oho owo) Kiva että pidit tästäkin postauksesta :3 && kiitos kommentistasi <3

      Poista
  7. Ihana postaustauss ♥:3 !!!! Tykkäsin tosi kovasti lukee noita vastauksia ja kuvat oli älyttömän hienosti muokattu ;^; ♥ mä en edelleenkään tajuu, miten sä osaat noin hyvin muokata noita !!!! ~ :3 oikeesti >//////< hei postaa taas pian jookooo ~ <3

    Tewin vastaukset oli muuten tosi sulosia :3 !!!~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikääh, kiitos > //// <' <3 Juu, yritän postata mahdollisimman pian n3n Tepsukka kiittää ~

      Poista