lauantai 4. tammikuuta 2014

Dexter in munakas

Dexterin maailmanvalloitus on alkanut *kauhistunut ilme*


IMG_0151
Tää kuva on yli kuukauden vanha kuva, mutta oli pakko lisätä toi tähän (8 saan katsos enemmän katselukertoja tähän postaukseen koska näette Dexun hallintapaneelissa heti ekana, heheh eiku

Mutta heippa kaikki ! Toivottavasti teidän joulunne ja uusivuosi meni hyvin :3 Miulla meni no silleen hyvin ja silleen huonosti. Mutta nyt olen taas täällä köyhän postauksen kanssa mun uudenvuoden lupaus oli se että olen tänä vuonna ahkerampi ja aktiivisempi bloggaaja 8D hupshups melkein kaksi viikkoa edellisestä postauksesta krhm hieno aloitus

Tälle on kyllä syy, että postaus on näin myöhässä. Se johtuu siitä että mä hävitin viikoksi hm sanotaanko vaikka, että inspiraationi kuvaamisen suhteen ^^' Mutta sitten tapahtui ihme, heti kun Annikaisemme palasi matkaltaan, eikä minun tarvinnut enää huutaa skypelle, että 'toimi tai tapan sinut!!!' ja pääsin käyttämään whatsappia niin inspiraationi palasi ! sekä eräs pakettikin auttoi siihen heh <3 Joten kiitos veliseni, että olet taas täällä ja tervetuloa takaisin tänne ihanaan suomeen ~ Joten tämä postaus saakoon nyt olla tervetuliaislahja sinulle Annika ja koska tiedän että rakastat Ozia ja minä Scarlettia okei eiku mitä niin päätin sitten että kuvaan heitä (8 taas köh






IMG_4828



IMG_4848



IMG_4865



IMG_4875




IMG_4838



IMG_4894



IMG_4918



IMG_4928




IMG_4953




~                      ~                      ~



jos haluatte jotain musiikkia taustalle~ ^


IMG_5181




IMG_5167



IMG_5122




IMG_5157




IMG_5043



IMG_5052



IMG_4984



IMG_5086



IMG_5187



IMG_5234


IMG_5276


IMG_5345


oh mutta kukas tuo hotti punapää oikein oli (; No mä voin kertoa että sieltä paketista joka tänne viikossa tuli, niin sieltä ilmestyi Scarletille uusi peruukki. Ah tämä neiti on kyllä ollut jo uuden peruukin tarpeessa pitkään ja viimein hän sai tuollaisen silkkipehkon päähänsä <3



IMG_5348



IMG_5371



cats


Seuraavalle kerralle sitten kuvatarinaa (*´∀`*) ja lupaan että seuraava postaus tulee ajoissa = 3 = !
Sekä kiitos kaikille uusille lukijoille joita on ilmestynyt katsomaan Illuusiotamme ~

40 kommenttia:

  1. Ygiidjspijxisjoi äääh haluun taen ;; 3 ;; ja ihana tuo punainen peruukki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taet on kyllä ihania q u q Naws kiitos : 3

      Poista
  2. Scarlet on oikeasti aika ihana owo korjaan liian ihana
    Ei kai mun tarvitse laadusta mainita se enempää, kun tiedät (toivottavasti) itsekkin että se oli taas täydellistä c8 Oz herran shootissa viimeinen kuva, rakkautta *Q* tuli oikeen sellanen niin sanotusti hurja fiilis. Milläs muokkailet (jos olen kysynyt tätä ennenkin, sano) kuviasi? :3
    Jatkan vielä Scarletin kehumista, eli se on tosi kaunis uudella peruukillaan ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet: Oh kiitoksia~ <3

      Heh kiitos minunkin puolesta >3< Heh hyvä että osasin edes jotenkin toteuttaa sen hurjan- fiiliksen kun sitä tässä vähän hainkin ^o^ No tällä hetkellä muokkailen gimpillä ja photoscapella c:

      Poista
  3. Suloisia kuvia ja Dexter tuo lisää katsojia B) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^.~ ! XD haha minä tiesin tämän, eiku

      Poista
  4. tajusin äsken,että olen blogiasi aijemmin lueskellut muten koskaan liittynyt lukijaksi :'D *hieman nolona* korjataampas asia!
    Vau, tuo punainen peruukki on todella täydellinen :o varsinkin toisiksi alimmassa kuvassa se näyttää täydelliseltä!
    ''Dexter teki enkelin eteiseee'eeen'' c:
    Ozin silmät ovat upeat :o ja ihana tuo alin ase kuva! vaau, upeita muokkauksia :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aww kiitos ja tervetuloa lukijajoukkoon~ (8 !
      Jeij kiitusta, minäkin pidän tosta peruukista ja letusta (aka Scarletista) enemmän nyt >3< Hyvä että pidit ja kiitos kommentistasi n____n <3
      XD tällä kertaa se kyllä teki sen lumienkelin ihan vain Annikan pihalle 8'D meidän eteiseen se ei pääsisi u 3 u'

      Poista
  5. Dexter in munakas vai Dexterin munakas, hmm siinäpä vasta kysymys 8) Osaakohan edes viisas miehemme Oz vastata tähän mystiseen kysymykseen? (okei olen hiljaa)
    NO ENPÄS OLE kun nyt minä kommentoin joten en voi olla hiljaa ^////^ Ensinnäkin on pakko sanoa että teit virheen luullessasi että Dexter tuo katselukertoja, päinvastoin kaikki lähtee karkuun kun ne näkee Dexun hallintapaneelissa 8---D Mutta ehkä koska kyseessä on sun blogi niin ei kukaan nyt karkuun lähde, heh n w n Ja seuraavaksi on pakko sanoa että liikutuin tosta tekstistä, koska sen skypen käyttö oli tosiaan ihan kamalaa ja ääh oon niin kiitollinen siitä tää postaus on tervetuliaislahja mulle ; w ; <3 Kiitos ihan kamalasti! ;////; Wää mullakin oli ikävä sua ja ihana kuulla että inspiraatiosi palasi kun pääsit käyttämään whatsappia muhahaaa > 3 < !

    Oot oikeessa, mä rakastan Ozia *-* Noi sen kuvat sai mut sulamaan tähän tuolille, sen katse ja noi vaatteet ja ase on jotain niin taivaallista Q u Q <3 Myös toi kuvauspaikka on ihan mahtava Ozille, ja ennen kuin unohdan sanoa niin toi vika kuva on älyttömän upea! Savuava ase.. voi veljet mä niin rakastan sun muokkauksia 8) <3 Muokkausmestarin kädenjälki on jälleen kerran nähtävissä noissa kuvissa *3* Myös toi kuva, jossa Oz pitää coolisti käsiään taskussa, on mun lemppari ton savuavan aseen lisäksi ;3 Tykkäsin tosta Oz-shootista ihan hirmuisesti kertakaikkiaan, oonkin odottanut että saadaan kunnon shootti uudesta poitsusta ja vihdoinkin toiveeni on toteutunut!~
    Waah ja sitten Scarlettoooh.. ; u ; Scarletin uus peruukki näyttää ihan tajuttoman silkkiseltä, haluaisin niin hiplailla sitä koska se näyttää just semmoselta maailman hyvälaatusimmalta peruukilta *o* Ja voi herranjumala toi peruukki on täydellinen Scarletilla, punainen on vaan niin Scarletin väri aina ja ikuisesti <3 Neiti näyttää kyllä tosi kauniilta ja oli hauska nähdä sen vakioase eli sakset noissa kuvissa myös >3 Waaah ja vielä on pakko sanoa että Scarletin mekko on just semmonen mikä korostaa sen uutta peruukkia, ja toi mekko on muutenkin niin Scarlettimainen, heh n 3 n ~ Ja noi neidin ripsetkin on jotain maailman ihaninta, oikeesti tossa kuvassa jossa Scarletin silmät on kiinni niin huomaa sen, kuinka ihanat sen ripset on 8'D (joo mä kiinnitän nyt näköjään huomiota kaikkeen tosi olennaiseen)
    Oooooh ja kaiken huipentumaksi vielä yhteiskuvia Ozista ja Scarletista, voi että 83 <3 Toi kuudenneks viimenen kuva on aivan ihana, koska Scarlet katsoo Ozia söpösti ((((8 Ja noi kaikki muutkin kuvat on ihan mahtavia! Sä osaat kyllä ottaa aina ihan superlaadukkaita kuvia joihin ei voi koskaan kyllästyä, ja muutenkin mä vaan rakastan tätä blogia ääää Q 3 Q <3 Ja kiitos vielä ihan himputisti siitä että omistit (tai no annoit tervetuliaislahjaksi) tän postauksen mulle, oon siitä tosi kiitollinen ja aion korvata tän vielä sulle joku kaunis päivä ; w ; Anteeks kun tästä kommentista tuli nyt niin lyhyt mutta korvaan senkin joku päivä 8'D Mutta ihana postaus veliseni, ja jesss päästään seuraavalla kerralla lukemaan upouutta tarinan alkua! Tätä on odotettu~ >;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Hmm siinä on kyllä kinkkinen kysymys (8
      Äläs nyt veliseni, kuten huomaat jo ainakin kolme ovat maininneet jotain Dexteristä, että kyllä hän tuo niitä katselijoita tänne (; ! eiku, mutta awww kiitos <3
      ^////^' ew vai että liikutuit, noh hyvä että sait ainakin tietää, että olet inspiraationi lähde ja minä kyllä tiedän että sinäkin tiedät, että se sinun pörisyttäminen on söpöä 83 eiku

      Oz: Kiitos paljon neiti Annika~
      Joo mutta kiitos paljon taas kerran näistä Ozin kehumisista 8-----3 Oz on otettu~ No sinähän se muokkausmestari kyllä tässä olet é u è ! Mutta kiitos kuitenkin ; w ; <3
      (Scarlet: Annika rakas, se on verissäni että olen kaunis, hoho~ johtuneeko se peruukista vai obitsu koostani (8)
      Juujuu Scarlet saa nyt olla hetken hiljaa, mutta jeij hyvä että pidät tuosta Scarletin ihanasta silkkipehkosta x3 Kyllä, punainen on Scarletin väri, hih n u n Whippii hyvä että sain valittua sen mekon oikein, oli kamala stressi letun vaatetuksen suhteen q u q' 8-----D No hyvä jos Scarletin ripset mielyttää..~
      Vai että katsoo Scarlet Ozia söpösti, aws 83 Ei saa veli nyt kehua noin paljoa, mähän muutun kohta ihan sanattomaksi >/////<'
      Ja ei siun nyt tätä tarvitse korvata senkin höpsö 8D ! XD Hyvä jos olet sitä odottanut, hehe 8----3

      Poista
  6. Uusi peruukki sopii Scarletille täydellisesti! *Q* ja upeita kuvia, sä kyllä osaat! <3 Oz on komea herra c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet: I know that i am perfect~ mutta kiitos <3

      Heh kiitosta paljon >w< <3

      Poista
  7. Oikeesti miten kaikki osaa kuvata taeyangeja paiti minä... eli mahtavan ihania kuvia!! Scarletille sopii toi peruukki paremmin kuin vanha, toi on ihana <3 Näyttää tosi hyvälaatuselta ja silkkiseltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä säkin niitä osaat kuvata , w , ! hys siis siellä
      Niin kyllä sopiikin, varmaan johtuu siitä että se vanha oli sellainen harakanpesä 8'D Se onkin, mutta naws kiitos paljon :3 <3

      Poista
  8. Tosi ihania kuvia <3 Toi Scarletin uus peruukki sopii sille täydellisesti *Q*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos >w< !

      Scarlet: Mitä tämä minun kehuminen nyt on, olen varmaan tulossa suosituksi o____o kiitos kuitenkin ~

      Poista
  9. Ihania kuvia, miten mulla tulee Ozin eriparisilmistä mieleen Travon? Oikeesti upeita kuvia, niin upeita että sinun pitää sonja ruveta postaamaan joka päivä noita überkübertäydellisyyskuvia >:DD (joojoo sonja yritän ylityöllistää sua niin että väsyt ja annat Ozin mulle, eikun) Ihanaa kun tulit vihdoin kaapista ulos (?) ja postasit, olen odottanut bloggerin hallintapaneelissa niiiiiiin pitkään että "milloin se sonja postaa niitä übermahtavia kuviaan?!?" Ja en edes yritä selittää miten upealta Scarlet näytti siinä gyron silmäsuojuksessa (?) vai mikäseolikaanentajuanäitästeampunkvälineidennimiä? UUUUUUU POSTAA ÄKKIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaijaiajai Scarleton peruukki on I-H-A-N-A!!

      Poista
    2. En mä tiedä :o Yritin kyllä yhdessä vaiheessa vaihtaa Ozin silmiä, mutta sitten Ozin päässä oleva ruuvi jotenkin jumahti enkä saa sen päätä auki e____e'
      Haha, en mä nyt joka päivä pystyisi postaamaan 8D Ja sä et saa viedä Ozia >u< !
      Eh mutta kiitos paljon kommentista <3 Scarletkin kiittää >3<

      Poista
    3. HOLY DEXTER JUMALANI NUMERO - öööö niiitä taitaa olla niin paljon etten muista - VASTASI KOMMENTTIINI OOOOOOH OLEN VALAISTUNUT!!! pikemminkin sekaisin ;___; Ei, en tarkoittanut että Ozin silmät EI olisi hyvät, sitähän ne just on, tuli vaan mieleen että Trampalta näyttää :DD PYSTYTPÄS JOKAPÄIVÄ POSTAAMAAN KUN MINÄ KÄSKEN!!

      Poista
  10. Voaah, ihania kuvia ja laatu on jumalaista ^w^ (meinasin aluksi kirjottaa 'jumalten ruokaa' mutta se olis kuulostanut vähän liian mahtavalta :D mitä ihmettä taas minä) Ja ooh tuo peruukki näyttää niin hyvälaatuiselta *o*

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos n/////n ! XDXD Joo se olisi kyllä kuulostanut aika mahtipontiselta, mutta ei se olisi haitannut 8D ~ Hih kyllähän ne lutsin peruukit ovat >3<

      Poista
  11. Äwäwäwäwä, aivan upeita kuvia, niin luonnollisia !! >3<
    Scarlet on hyyyber söpö uudella peruukillaan, suoraan sanottuna taisin juuri tälle neidille sulaa ;w;
    Mut joo, rakastan sun postauksia ;3; <3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eww kiitos paljon ; n ; <3 Aww kiitos paljon, minä olen otettu sekä myös Scarlet > 3 < !

      Poista
  12. Olisin varmaan kirkunut, että Scarletilla on uusi peruukki, mutta juuri kun tämä tieto upposi mieleeni, ruudulle pamahtaa sama asia sinun toteamanasi hihih. Sopii hänelle upeasti, en osaisi kuvitella kaunotarta missään muussa värissä joten ihanaa että punaisessa pysytään ^^ Peruukki näyttää ihanan laadukkaalta :3

    Ooookei, oon sanonut tän noin sataviiskytmiljoonaabiljoonaa kertaa, mutta rakastan rakastannn tota sun kuvaustyyliäsi aivan liikaa ;-; Oikeasti asdf minäkin tahdon oppia sen taikatempun, jolla saat kuvista niin ihania (...miksi itken tätä samaa aina ja kaikkialla en osaa kuvata yhyy jnejne ei saa olla liian hyvä kuvaaja koska me muut saamme vaan kamalan alemmuuskompleksin ja masennumme...)

    Oz on liikakomeus, mutta senkin kaikki jo tietävät joten kehutaampas sitä, kuinka ihanan mystiseltä hän näyttää noissa kuvissa ooh *3* Dexterkin on komea paitsi että tuo kuva sai minut kaipaamaan lunta. Mitä saisi muuten ilmestyä tänne(kin) suunnalle vähän enemmän koska tuollainen millimetrin paksuinen lumikerros, jollainen maahan äsken ilmestyi, sulaa pois n. viidessä minuutissa.

    Ps. Kuolin tuon viimeisen kuvan upeudelle. Kuolen aika usein kun luen postauksiasi. Onneksi minunkaltaiseni sekopäät osaavat herätä henkiin, koska haluavat kommentoida.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no sepä hyvä jos ajattelit samaa~ Juu kyllähän toi peruukki on ihanan laatuinen q u q <3
      Ai mun kuvaustyyliä :o (<--- ei edes tiennyt omistavansa kuvaustyylin krhm...) Mutta kiva jos sitten pidät siitä ja gomenasai jos masennutan teitä jotenkin *kauhistunut ilme*

      Hoh Oz on kyllä aika mystinen tapaus, mutta Oz kiittää kehuista c; köh kyllä, Dexter on kyllä niin komea, ja oon samaa mieltä, mäkin kaipaan lunta :c Täällä sitä lunta on ollut vain ja ainoastaan tasan kerran e w e'

      ps. no se ei ole hyvä jos kuolet, kuoleminen ei ole hyväksi *uusi kauhistunut ilme*

      Poista
    2. Ei se oo mun vika jos kuolen vaan sun! Ja on sulla kuvaustyyli, se on mahtavan upea ja kaunis kuvaustyyli, kuvat on niin kauniita ja taianomaisia :3

      Ps. Täällä on vähän lunta <3

      Poista
    3. en minä ole murhaaja ö____ö kuinka kehtaat sanoa noin (siis ehkä en ole, muuten vaan kuvatarinat on täynnä verta eiku mitä) no aws kiitos <3 ^-^'

      ps. joojoo kiitos ;;_____;; täällä on satanut vettä taas kerran koko päivän, niin nyt haluan lunta tänne asfkajssfd e 3 e

      Poista
  13. Miksi et vastaa enää kommenteihin? Luetko ees näitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vastaan silloin kun kerkeän ja jaksan ^^' Ja tottakai mä luen näitä kommentteja, kiitos niistä <3 Ja olen pahoillani etten ole vastannut nyt varmaankaan pitkään aikaan, halusin nimittäin jouluna hetkeksi aikaa unohtaa tän harrastuksen ja viettää pientä lomaa, mutta tästälähtien sitten vastailen näihin teidän kommentteihin ! Olen pahoillani jos tämä on loukannut teitä lukijoita tai jotain ,w, Se ei ollut tarkoitukseni *nöyrä anteeksipyyntö*

      Poista
    2. No ano ei Sonja voi kaikkiin vastata kun jumalana oleminen vie niin kauhiasi voimia ;/////; Miksi joku kysyy tuommoista, eikö se ole itsestäänselvyys että Sonjulia väsyttää jumaluus ;/////;

      Poista
  14. Oz oijoijoiiiiiiiiiiiiii ai löw juuuuuuuu <3<3<3<33<3<3<33<3
    Suloisia ja pelottavia kuvia >3< Jajajjajajaja Oz on håt, tuun ja nappaan >:)
    Scarlet on suloinen ja ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana peruukki :3 Nawwws, Scarlet on aina söpö ;w;

    Mut ihanaa uutta vuotta myöhässä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Heh kiitos, Oz on imarreltu ;3 ! Sekä minä ja Scarlet ja asdgj kiitos ihanasta kommentistasi ; w ; <3 !

      Hih samoin sulle c: !

      Poista
  15. Ihan ensiks, ANTEEKS KUN OON OLLU NIIN ÄLYTTÖMÄN LAISKA KOMMENTOIJA ;__; Mun uudenvuoden lupaus taitaa olla, että kommentoin blogeihin ahkerammin xd

    Toi Dexterkuva on hieno 8D Ehinkin jo tulla surulliseks, kun ei kukaan (eli sinä tai Annika) postannu kuvia lumienkeli-Dexusta, nyt oon ilonen n___n

    Oz on ihana. Oon kuolaillu Gyron perään jo ikuisuuden, eikä asiaa yhtään auta, että sä oot saanu tollasen hottiksen ja kuvaat sitä liian hyvin e___e Noi kuvat on upeita, ja ihmettelen, miten oot saanu posetettua taeyangia noin monipuolisesti ja muutenki kivasti - en omista taea mutta oon kyllä yrittäny kuvata sellasta. en onnistunu.

    Scarlet on ihana uudella peruukillaan, neiti näyttää ihan uudenlaiselta ja yksinkertasesti kauniilta ♥ Toi peruukki näyttää ihan älyttömän hyvälaatuselta, ja sen 'malli' sopii hienosti Scarletille. Tykkään noista Scarlet&Oz- yhteiskuvista mitä näky viime postauksessakin :3 Ne ois supersöpö pari, ja niiden parinimi ois Scroz. tai Ozlet :'D
    Oot oikeesti ihan ylihyvä kuvaamaan, kaikki tän postauksen kuvat oli superlaadukkaita ja asennot luonnollisen näkösiä ja kiinnostavia.

    Pakko vielä kommentoida sitä viimesintä kuvatarinaa. Ihan mahtava lopetus sille tarinalle, ootan innolla seuraavaa ! Oz on mysteerikäs mies, ja ootan kovasti mitä tulee paljastumaan > 3 < Lun just muuten herran profiilin, ja siellähän luki semmonen asia, mitä en heti tajunnu ja mun ois pitäny tajuta. Illuusion herra, niinpä tietysti ~ tunnen itteni tyhmäks kun en heti hoksannu.

    Luin sun profiilin myös, ja se eka kuva siellä on tosi upee ja idea on ihana ! ♥ Tykkään vikasta kuvasta myös, se on söpö :3 Mulla on aika samanlainen musiikkimaku kun sulla, ja CruciA on yks mun lempituottajia.

    lopetan tän hölmön kommentin tähä, moikka ja toivottavasti postaat pian ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on sama uudenvuodenlupaus 8DD ! katsotaanko että kumpi pitää sen paremmin ((8 ?
      Scarlet: Sonja älä mene kysymään lukijoiltamme mitään tuollaisia kysymyksiä, se on epäkohtelijasta u . u !!

      Voih anteeksi mä unohdinkin lisätä ton kuvan silloin kerran ,/////, gomenasai
      Hehee mäkin oon kuollaillut Gyron perään jo vuosisadat ja ah nyt kun viimein sain ton niin nyt voin kuolla onnellisena, koska Gyro aka Oz minulle on täydellinen <3

      Scarlet: Voih kiitos <3 mutta minä en tajua tätä paritus juttu--
      Minä: Ei sinun tarvitsekkaan tajuta Scarlet (8 Mutta naws kiitos ja hyvä että pidät tuon neidin peruukista >3< eheheh aika hyvät paritusnimet, pitää joskus varmaan käyttää noita ja saat kyllä keksiä vielä Izzylle ja Tewille tollaset, hoho, eiku~

      Heh hyvä että älysit sen ja kiitos taas kerran > u < ja älä tunne itseäsi tyhmäksi, bloggaajan syy se on jos ei selitä asioista tarpeeksi..tarkasti ^^'
      Jeij ihanaa, munkin lempituottaja (tai yksi niistä) on CruciA <3 Ja varsinkin sieltä just toi Eaten away tai Trigger happy on just lemppareitani siltä :3

      joo älä huoli tää vastaus oli miljoona kertaa hölmömpi ja täynnä mun höpötyksiäni taas 8'D

      Poista
    2. Tewin ja Izayan parinimihän on Tezaya 8-----) Joookooo? *koiranpentuilme*

      Poista
  16. Oi, aivan ihania kuvia Ozista ja Scarletista! ♥
    Oz on kyllä jotain niin upeaa, nuo kasvot ja kaikki~ ♥ Ehdottomasti yksi komeimmista taeista joita tiedän! nwn (Ja jollain jännällä tavalla mies aseen kanssa vaan on aina kivaa, ainakin minusta... ♥)
    Scarletilla on aivan ihanan silkkisen näköinen (ja niin se varmaan onkin) uusi peruukki! ♥ Sopii neidille ihan täydellisesti, rakastan tuota kaunista tummanpunaista väriä ja ihania kiharoita. ♥
    Tuo viimeinen kuva oli ihan lempparini kaikista, vau, aivan upeat muokkaukset! ^u^
    Odotan kyllä innolla (olen varmaan sanonut tämän sata kertaa mutta noh) että Oz pääsee kunnolla mukaan tarinaan! ♥ Palan halusta tietää mikä Scarletin ja uuden herrasen suhde on. ouo (Ne olis hyvä pari nimittäin hehe~ ♥)
    Ihana postaus, innolla odottelen uutta~! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos <3
      Oh vai että niin, se on hyvä kuulla, Ozkin kiittää sinua :3 ! XD Hah munkin mielestä nukkemies aseen kanssa on jotain hottia ja kivaa~ (;
      Niin se onkin silkkinen c: (tai ainakin vielä) Kiitos ♥
      Ja sen verran voin sanoa että Scarletin ja Ozin suhde tulee olemaan hmm aikas mielenkiintoinen (------8 mutta kiitos vielä kerran kommentistasi >3<

      Poista
  17. Hienot shootit <3 tykkäsin kovasti ^^ Näissä kaikissa näkyy tämä Moottimaisuus :D ei kukaan muu osaa tehdä tuollaisia ;) Annikallakin on oma tyylinsä ja teidän kuvanne ja postauksenne eroavat, mutta ovat samaa tasoa ' 3 ' luv it <3 tuo peruukki pisti heti silmään, se on paljon... punaisempi x3 ja Oz, voi Oz <3 Oih, komea poju ;) Tässä kaikki tällä kertaa, kiitos tästä taideteoksesta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aww kiitos tosi paljon itsellesi kommentistasi ((: <3

      Poista