sunnuntai 26. tammikuuta 2014

you cannot catch me, cannot hold me



Heippa kaikki ihanat lukijat joita on tullut taas kerran lisää (ノ)´∀`(ヾ) <3 me is very very happy tästä, naws kyllä mä teille vielä given teen joku päivä, siitä voitte olla varmoja ! Ja kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoijille Vastailen niihin kommentteihin sitten myöhemmin mutta tässä jo nyt näin yleisesti kiitän niistä, koska niitä tuli taas kerran ihan huimasti >w<

Mutta joo, anteeksi tää mun hidas postaaminen ;___; Päivällä ei oikein pysty kuvaamaan ja viime viikonloppuna oli yuki (ja kas kummaa, arvatkaa kuka kuvasi ne ekan päivän yuki- kuvat iso aukolla 1800 ? pst se olin minä..) No ekaksi mun piti tehdä shootti tähän postaukseen mutta sitten sain yhtäkkiä ison inspiraatio vyöryn ja päädyinkin mennä kuvaamaan kuvatarinan ^^' Anteeksi jo näin alkuun tän tarinan tönkköisyys, en muistanutkaan kuinka haastavaa talvella oli kuvata näitä kuvatarinoita eh.. Ja toi musiikki on sitten tosi oudosti tuolla keskellä, mutta toivottavasti pistätte sen päälle ihan vain tunnelman vuoksi ^-^ ~




Picfic: T h e o r y - gods never die part b


IMG_7668

Scarlert: *hyräilee hiljaa*



IMG_7681

Izaya: *kuulee askeleita takaansa*




IMG_7691

Tewi: *epävarmasti* Izaya...


Izaya: *avaa silmänsä* Mitä?



IMG_7701

Tewi: *katsoo epävarmasti sivulle* Minulla olisi muutama juttu kerrottavana..joten voisitko tulla kuulemaan ne? 

Izaya: *huokaisee* 

Tewi: E-ei sinun tarvitse siis jos et halua tai jaksa, mutta kun...




IMG_7712

Izaya: Typerys, en minä siinä mielessä huokaissut. Kuuntelen mielelläni sinua, mene siis odottamaan huoneeseesi, tulen aivan kohta.


Tewi: *nyökkää arasti*




IMG_7747

Izaya: *katsahtaa Scarlettiin* Nähdään vartin päästä siellä sillalla.




IMG_7748

Scarlet: *nyökkää* ..Mitäköhän tuollakin on mielessään?




Pitäneen varautua siis tulevaan vähän varuillaan.



IMG_7100

Scarlet: *katselee jäätynyttä jokea* Tämä talvi on kylmempi kuin edellinen. Kesästäkään en ehtinyt nauttia, kun nuo kaksi eivät osaa oikein tehdä mitään. *huokaisee*




IMG_7113

Scarlet: Ja vuosikin ehti jo vaihtua. En edes halua välttämättä muistella, että minkälaisessa tilanteessa olin vuosi sitten..




IMG_7116

Izaya: *ilmestyy paikalle*


Scarlet: Olin heikko, hämmentynyt ja sekaisin kaikesta. Entäpä nyt-- *huomaa Izayan tulevan*




IMG_7129

Izaya: No Scarlet, sinulla on varmaan arvauksia siitä, että mitä Tewillä oli oikein kerrottavaa minulle, vai onko?




IMG_7137

Scarlet: Hmm, en ole ihan varma. Tewi on kyllä ilmeisesti nähnyt painajaisia tässä lähiaikoina, joten luulen niiden littyvän hänen uniinsa..




IMG_7148

Scarlet: *synkästi* Mutta jos se liittyy minuun, niin kerro toki pois.




IMG_7165

Izaya: *katsahtaa taivaalle* Kyllä se liittyy Tewin uniin. Hän on itsensä mielestä nähnyt jotain unia, joita voisi kutsua hänen mielestään enneuniksi..




IMG_7166

Izaya: *kolkosti* Mutta en usko hänen teoriaan.. Kun hän kertoi unistaan kaikki yksityiskohdat niin minusta ne eivät vaikuttaneet enneunilta, vaan unilta joissa käsitellään menneisyyttä.




IMG_7176

Izaya: Etkö sinäkin väittänyt näkeväsi jotain omituisia unia liittyen menneisyyteesi kesällä?




IMG_7183

Scarlet: *potkii lunta hermostuneena* Mm..




IMG_7755


Scarlet: Muistan sen kun kerran heräsin yöllä johonkin omituiseen uneen. Ainut asia minkä muistan olivat sakset ja joitakin olentoja.. *arasti* Ja minä tapoin heidät.


Mutta ihmettelin myös sitä että miksi se kaikki kipu tuntui niin aidolta ja vieläkin. Lopulta kun katsoin jalkaani...



IMG_7786

Scarlet: Se oli veressä, varsinkin nilkkani kohdalta. Nilkassani oli viiltoja ja silloin minusta alkoi tuntua siltä, että olin yrittänyt saada nilkkani halkaistua. Ja..





IMG_7203

Izaya: Ja? Yritätkö tällä sanoa, että olet saamassa muistisi takaisin vai?




IMG_7208

Scarlet: En, minä en tajunnut niitä unia. *puristaa kätensä nyrkkiin ja ääni muuttuu epävarmaksi* Mutta..mutta miten minä voin muistaa hänen kasvonsa..




IMG_7210

Izaya: Meinaatko Yukaria?


Scarlet: *nyökkää epävarmasti* Minulla ei ole epäilystäkään siitä etteivätkö ne kasvot olisivat kuuluneet Yukarille..



IMG_7218

Scarlet: Viattomat kasvonpiirteet, mutta toisaalta todella sielukkaat ja kaksinaamaiset silmät. Niihin kasvoihin ei ollut luottamista menneisyydessäkään varmasti eikä nyt *naurahtaa vaimeasti*




IMG_7239

Izaya: *katsoo kädelleensä tippuvia lumihiutaleita* Näköjään menneisyytesi yrittää saada sinua epätoivoisesti tekemään omia päätöksiä. Minunkin mielestä sinun pitää tehdä juuri silleen, miten sinusta itsestäsi tuntuu.




IMG_7257

Scarlet: Olet oikeassa, mutta en tiedä, että miten pärjäisin yksin. Te kaksi olette aina 'huolehtineet' minusta menetettyäni muistini, koska te kaksi olette *ääni muuttuu sarkastisesti* vaan niin hemmetin vahvoja~




IMG_7271

Scarlet: Ja varsinkin sinä Izaya~ Kyllä minä uskon, että sinä minut jo tunnet..Miksi et ole siis jo tuhonnut minua? Sinä tiedät varmasti että, kaikki näkemäsi on suoranaisesti helvetillistä harhaa.





IMG_7299

Scarlet: *katsoo kuinka Izaya lähtee kävelemään pois päin* Izaya, vastaa kysymykseeni, se oli jumalanne käsky. *vihaisesti*




IMG_7344

Izaya: *kylmästi* Hm, vai että jumalani? No jos kerran minua noin pyydät vastaamaan typerään kysymykseesi, niin minäpä vastaan. Miksi helvetissä sinä et ole jo silpponut minunkin sääriäni niillä sinun saksillasi?




IMG_7352

Scarlet: *vetäisee raivostuneena saksen puolikkaan esiin* Sinä....



IMG_7371-vert

Scarlet: *nostaa saksensa ylös heittovalmiiksi* Sinä olet oikeasti liian nerokas Izaya *naurahtaa kimeästi*




IMG_7380

Scarlet: *tähtää saksensa Izayaa päin*




IMG_7436

Izaya: *peittää toisen silmänsä ja huokaisee* Illuusio kuolema.. 



IMG_7405

Izaya: *heilauttaa huiviinsa*




IMG_7410

Izaya: *toistaa itsekseen* Illuusio kuolema..



IMG_7799

Scarlet: *kaatuu polvilleen näkökenttä sumentuneena* Izaya, sinä saatanan komentaja *pitelee päästään kiinni* Lopeta tämä jo, en halua nähdä mitään tällaista... En halua !




IMG_7426-vert

Izaya: *katsahtaa kuinka Scarletin heittämät sakset osuvat puuhun*




IMG_7447

Scarlet: *kaatuu maahan makaamaan lamautuneena*


Izaya: ..Tuon pitäisi pitää lamauttaa hänen lihaksensa hetkeksi aikaa.. Oppiihan jumalamme ainakin edes jotain, ennen kuin tekee omat päätöksensä *huokaisee*



IMG_7473

Izaya: *katsahtaa Scarlettiin* Vaikka tiedän olevani vahva, silti minä vihaan tätä illuusiota. Se saa aina myös käyttäjänsä yhtä tokkuraan kuin illuusion kohteen.




IMG_7484

Scarlet: *katselee yläpuolellaan olevaa oksaa* 




IMG_7493

*hymähtää* Kiitos Izaya.




Samoihin aikoihin Illuusiossa


IMG_7514

Yukari: *hyräilee tyytyväisenä jotain*




IMG_7517

Yukari: *kääntyy äkisti katsomaan taaksensa* . . .




IMG_7531

Yukari: *huutaa* Oz! Ala jo tulla, ollaan ihan kohta perillä, joten nyt raahaa se ahterisi jo tänne~ !



IMG_7537

Yukari: Ja sitten kaikki laulakaamme yhdessä ~ ! ja Oz en kuule sinun vieläkään kävelevän nopeammin *lähtee kävelemään eteenpäin*




IMG_7542

Yukari: *jatkaa jonkun laulun hyräilyä*


Oz: *katsahtaa Yukariin päin* Ja kuka se pomo olikaan?...



IMG_7553

Oz: *huokaisee ärtyneenä* Jos minä saisin tappaa tuon naisen niin tekisin sen mielelläni nyt ja heti. Harmin paikka että en vielä voi..




IMG_7562

?: *hyräilee samaa laulua kuin Yukari*




IMG_7568

Oz: *pysähtyy* Hei nainen, ala sinäkin kävellä vähän nopeammin? Minä luulin että teillä hallusinaatioilla olisi helpompi kävellä lumessa. Ja kiltti lopeta tuo hyräily, ei sinun tarvitse tehdä kaikkea mitä Yukari sanoo.




IMG_7578

?: *astuu esiin kiven takaa* Oziiiih, älä ole niin ilkeä ´ω`' Ja miksi se sinua haittaa että minäkin hyräilen? Sinähän vain kuulet minun hyräilevän ja minä en halua jättää sinua yksin niin sen takia minäkin kävelen !


Oz: Kyllä minä sen tiedän, että vain minä kuulen ja näen sinut ja se tässä minua häiritseekin, joten kiltti, lopeta se hyräily hyvän sään aikana. Tuo oli sitten käskyni sinulle.




IMG_7597

?: *mumisee* Oziliini, tämä ei ole hauskaa. Minä sentään autan sinua ja kävelen mukanasi tai no *loukkaantuneesti* ainahan minä voin lennellä tuolla yläpuolella ja sitten sinulla ei ole ketään seuraa täällä ja sitten Yukari huutaa sinulle kun kävelet niin hitaasti--


Oz: Hys rauhoitu ~



IMG_7601

Oz: *kääntyy tyttöä päin*




IMG_7606

Oz: *ojentaa lempeästi kätensä* No tuletko sinä vai et?




IMG_7613

Oz: Tämä sitten saakoon olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun joudun auttamaan sinua, ymmärretty nainen?




IMG_7622

?: *juoksee innostuneesti Ozia päin*





IMG_7625

?: *tarttuu innoissaan Ozia kädestä kiinni* Oz, minä tiesin että sinusta on vielä herrasmieheksi~ *naurahtaa lempeästi*





IMG_7632

?: *jatkaa yhtäkkiä hyräilyä*




IMG_7652

Oz: *sulkee silmänsä ärtyneenä* Mitä minä sanoin siitä hyräilystä? 


?: *hiljenee ja änkyttää* A-anteeksi Oz..


~                         ~                         ~

Hooh tuo oli se mysteerinen nainen josta taisin teille puhua jouluna salamyhkäisesti (x Hänestä tietoa paljastuu myöhemmin ja jos joku luki Ozin vuorosanat oikein tarkkaa niin he saivat jo tietää että mikä tuo nainen on. Mutta ensi kertaan ja kertokaa toki mielipiteenne tarinasta ^ - ^ ! 

ps. Jotkut teistä varmasti huomasivat että Oz on saanut uudet chipsit, mitä mieltä te olette niistä? ^3^

25 kommenttia:

  1. Awwwws, aivan upea kuvatarina, jatkahhan piaaan ^3^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aws kiitos c: ! Joo seuraavalle kerralle tulee jatkoa ^ o ^

      Poista
  2. Koska aloitan aina mun kommentin kertomalla mielipiteeni otsikosta, sanonpa että se oli tällä kertaa mysteerinen ja hieno! 8) Ja ennen kuin ehdin tehdä muuta, niin käyn kopsaamassa jostain sydämen niin voin laittaa niitä tähän kommenttiin paljon!
    Oi veli-chan, oot vaan niin täydellinen tarinoitsija että alkaa kohta itkettää ; 3 ; !! ♥ Waah, jännitystä jännitystä, sitä mä juuri kaipasinkin ja sitä mä sain! Oonkin odotellut jatkoa sun superhuipputarinaasi! >3<

    Oh Tewi on niin söpö kun se menee kertomaan unestaan Izzylle ; o ; (+ olen otettu että toi lamppu oli tossa ekassa kuvassa, hih >///<) Izzy vaikutti tosi söpöltä ja herttaiselta puhuessaan Tewille tossa alussa, naaws~ Izayan silmät kimmeltää muuten tosi upeesti, noi uudet silmät on vaan aivan mahtavat ja sopii täydellisesti herra Pumpulipojalle ♥ Tuo silta oli muuten täydellinen kuvauspaikka. Kun näin ton ekan kuvan, jossa toi joki virtaa sillan alle, tiesin että oot valinnu just oikean kuvauspaikan *-* Mulle tuli heti ton Scarletto & Izaya -kohtauksen alussa talvinen olo, joten osasin eläytyä tohon kohtaukseen hyvin. Izayan ja Scarletin keskustelu oli tosi mielenkiintoista luettavaa, ja oli hauska huomata kuinka tarkasti Izaya analysoi Tewin unen yksityiskohdat~ ò u ó Ja sitten tuo Scarletin muistelma hänen unestaan oli ihan mahtava, koska verinen jalka herätessä kuulostaa ihanan pelottavalta ja jännittävältä >8) ♥
    Aaaaa voi veljet, Scarletin hyökkäys tuli aivan äkkiarvaamatta ja se oli ah niin täydellinen kohtaus kaikin puolin *o* Scarlet taisi jäädä Izayalle kakkoseksi tossa taistelussa, vaikka hmm, mua jäi epäilyttämään toi kuva, jossa Scarlet katsoi jotenkin salakavalasti tota oksaa ~ ;3 Toi jäi kyllä arvoitukselliseen ja jännittävään kohtaan ♥ Scarletto-jumalalla kun tuntuu olevan aina ässä hihassaan. >8)

    Haha, Yukari vaikutti aika symppikseltä huudellessaan Ozille ja laulellessaan :D ♥ Vaikka Yukari on Ozin mielestä ärsyttävä, niin mun mielestä neiti vaikutti suorastaan söpöltä x3 Ja Oz, ah niin ihana Oziliini joka olisi mielellään heti tappamassa muita ♥ (okei taas mun sadistinen puoli herää henkiin) Mutta arvaa olinko innoissani ja alkoiko mua hymyilyttää, kun tämä neiti salamyhkäinen 'Scarlet' kurkisti tuolta kiven takaa virnistäen ja sai luvan pitää Ozin kädestä kiinni ja kävellä tuon komistuksen kanssa *u* (okei pakko myöntää, olen kateellinen Scarletille) Herra näyttää kyllä aivan himpskatin hotilta joka kuvassa, voiko ihanampaa taeyangia oikeesti ollakaan kuin Oz? *---* Sen vaatteet ja luonne ja uudet chipsit ja kaikki, aww~♥ Hoho, mutta ennen kuin tää kommentti menee taas vaihteeksi Ozin jumaloinniksi, niin sanonpa että tää tarina oli aivan täydellinen *____* Tää toi mulle semmosen energisen olon, koska tää juoni on vaan niin täydellinen, samoin kuin nuket ja kuvat ja kaikki <3 Oon myös huomannu, että sun vuorosanat on tosi huolella tehtyjä ja oot selvästi käyttäny paljon ajatustyötä niihin, koska wooow ne oli upeita! <3 Tahdon nähdä, mitä mahtaa seuraavaksi tässä tarinaisessa tapahtua >;3 Ja musiikki sopi mainiosti tähän, sulla on kyllä kerrassaan ihana musamaku > 3 < !
    Onneksi postasit tänään, ja toivottavasti et stressannut tästä postauksesta, vaikka sun mielestä tää tulikin myöhässä :3 Mulle pääasia ainakin on, että postaat silloin kun sua huvittaa ja ehdit, ja kyllä kaikki varmasti jaksavat vaikka vuoden odottaa sun ihanaakin ihanempia postauksia n___n <3 Mutta eipä mulla muuta höpöteltävää ollu tällä kertaa, joten...heippa (?) 8'D (mahtaisa lopetus)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...holy jeesus rajoita hei näiden sun kommenttiesi pituutta, enhän mä enää osaa vastata näihin kunnolla ;;_____;; ! <3 Hehe ja joo köh aika hieno otsikko kyllä (-----8

      Joo kiitos itsellesi tosta ihanasta lampusta *u* ! Se on ihan sairaan kätevä ja tottakai käytin sitä heh >3< No naws kiitos, vaikka toi silta on keskellä kaikkea niin silti siellä oli yllättävän rauhallista kuvata :o Heh Izzy on otettu ja kyllä hän kertoo että unia on kiva analysoida, vaikka se onkin toisinaan hänen mielestään...turhaa 8'D Uniahan ne on..ehkä >8)
      Scarlet: Minulla on vaikka kuinka monta ässää vielä hihassani (8 paitsi ongelmana tässä on se että minulla ei ole hihoja koska en käytä paitoja, eiku

      XD köh sellainen se Oz taitaa olla ^^' suorasanaisen sadistinen..herrasmies 8'D (?) Juu tuo salamyhkäinen 'Scarlet' on kyllä erityisen salamyhkäinen ö 3 ö' Ja veliseni älä nyt ole kateellinen hallusinaatiolle (x ! tai no ole, Oz olisi otettu siitä ~ tai no on Oz jo nyt otettu noista siun ihanista kehuistasi häntä kohtaan ;3
      Ja naaws suuret kiitokset ja halit miulta siulle Annikainen n/////n ihanaa että jaksat aina piristää mua näillä sun kommenteilla <3 ! ja joo köh heippa (8 nähkäämme whatsappissa kohta ja nyt ja öh aina

      Poista
  3. Jumalainen tarina owo ♥ ! Kaikki tässä oli niin täydellistä!

    VastaaPoista
  4. Oih, osaat kuvata niin hienosti Sonja-chan c: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naws niin sinäkin > w < ! and kiitusta :3

      Poista
  5. Ou mai gaad tää oli jotain täydellistä jaa ihanan pitkä ja oh niin ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää oli kyllä yllättävän pitkä ö . ö Mutta ihana kuulla että pidit >3< !

      Poista
  6. Luin tämän tarinan kännykällä viime yönä että osaisin kommentoida jotenkin vähän tasokkaammin, mutta kommenttia varten minun piti lukea tämä uusiksi ja pam, aivoni kuolivat ja laamaantuivat (...no jaa, kai lamaantuivat ja laamantuivat ovat tarpeeksi sama asia? ^^') tuon upeuden takia.

    Ennenkuin alan selittämään muuta kiitän vielä tännekin sinua mahtavasti yukiseurasta ja haluan ehdottomasti tavata uusiksi (ei, sinun mielipidettäsi ei kysytä tässä asiassa)

    Noin.

    Aloitan tällä kertaa kertomalla suoraan että luen useita blogeja, joissa on liian upeat tarinat. Mutta silti tämä sinun tarinasi on ehdoton suosikkini. Jokin tässä tarinassa iskee minuun ihan eri tavalla, ehkä se on illuusio tai veri tai sekava selkeys tai kokonaisuus. En tiedä. Mutta sen tiedän, että tämä tarina on ehdoton suosikkini ja sinun sinun postauksiasi odotan kaikista eniten.

    Tämäkin tarina lumosi minut täysin, kun luin tätä osaa koko ulkomaailma hävisi. Oli vain minä ja tarina. Josta kirjoitan nyt mahdollisimman tiivistetysti.

    Tarinan osan nimi on taas kerran täydellisesti tarinaan sopiva, mystinen ja kaikean kaikkiaan täydellinen. Ja ennenkuin lukija ehtii päästä yli otsikosta, ilmestyy ruudulle IzayaTewiä ;-; (josnoilleonparitusniminiinkerrotoki) Tewi on ihananärsyttävällä tavalla ujokki ja petyin aika pahasti kun et laittanut noita kahta esim julistamaan ikuista rakkautta toisilleen (....eheheheheh)

    Scarletin ja Izayan tapaamisessa lempiasiani on varmaankin tuo, kun Izaya käyttää illuusiotansa (?) ja sitten olit toteuttanut tuon, kun sakset osuvat puuhun, todella onnistuneesti. Scarlet on ihanan hämyisä hahmo, en osaisi varmaan kuvailla kaunotarta muuten kuin ulkonäöllisesti koska hänen hahmonsa on niin moniulotteinen ja tarkkaan mietitty. Ois ollu muuten hauskaa nähdä sut hakkaamassa saksia kiinni puuhun 8)

    Oz ja Yukari, ahnam ihanaa nähdä heitä tarinassa! Taas. Mutta silti ihanaa. Minulla on jotenkin sellainen tunne, että tämä hallusinaationainen voisi olla osa Scarletia, tuli mieleen jotain ajatuksia Scarletin jakautumisesta kahteen ruumiseen (muistot ja Scarlet)... Menee varmaan pahasti metsään mutta se on minun teoriani. Älä kerro jos sattuisin olemaan oikeassa mutta älä myöskään jos olen väärässä. Tykkään yllättyä aina sun tarinoista :3 tai sitten hän voisi olla Scarleti luoma... Juttu. Okei nyt en saa unta pariin vuoteen jatka tarinaa äkkiähetinyt taisiis eheh sitten kun vain jaksat :)

    Sen ymmärsin, että vain Oz näkee tämän harhakuva-Scarletin. Hmm. Mystistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...köhköh ja minä niin yritin kommentoida lyhemmin ;-;

      Poista
    2. Kommentoit miten ikinä kommentoit, koska arvostan kaikkia kommentteja ; o ; !

      XDXD öh en nyt tiedä että mitä tässä tilanteessa kuuluisi sanoa, eh mutta kiitos paljon kehuistasi > w < Oli kiva kuulla että oot tota mieltä c: <3 ! kiitoskiitos
      Ja joo Izzylle ja Tepsukalle ei ole vielä paritusnimeä ja mä oon huono keksimään niitä joten öh...mun ihanaiset lukijat, te voitte keksiä jonkun paritusnimet (x ! (hyväksikäyttäjä minä eiku)
      Ja juu, enpäs sano mitään arvauksesta 8'3 Paitsi sen että oot kyllä oikeilla jäljillä mun suunnitelmieni suhteen ! :D Eli aika hyvin arvattu eli olit 50% oikeassa ja 50% väärässä 8D oot kyllä aika nerokas, mutta juu, vain Oziliini näkee ton mysteerisen naisen 8) Mutta kiitos vielä kommentistasi x3

      Poista
  7. Oikee, oon edelleen sitä mieltä että oot kohta yhtä hyvä tekeen kuvatarinoita kun Annika c: Mutta ihan liian upee tarina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä ole *dramaattinen äänensävy* Annikainen on aina se mestari eikä hänen tasolleensa voi yltää ;_____; ! okei mutta aws kiitos >////< !

      Poista
  8. Vau! tää oli upea *o*! kuolin kuinka upeasti olet nämä kuvat ottanut, niin luonnolisia asentoja,
    Tykkään varsinkin ekoista kuvista koska jotenkin aivoni syöpöyvät niille *o*!
    Iazya ja Oz ovat sielä niin komeina, Tewi niin söpönä <3
    Iazyan hyökkäys kohta oli mahtava :o! melkein voin kuvitella herran oikeasti pyärimässä hyvikädesään tuossa lattiallani~
    Pakko nolosti myöntää, että ensin katsoin Scarletin saksilla olevan karvoja *köhköh* mutta tajusin sitten 'mokani' :'D anteeksi >n<!
    Ozzin chipsit <3 ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih eikäh *u* Kiitos tosi paljon ; w ; <3
      No naws nukkeni kiittävät täällä siua (x Haha, se näky olisi kyllä aika...mahtaista 8D
      Joo mäkin mietin että miltäköhän ne näyttää oikein teidän lukijoiden silmissä, mutta hyvä että tajusit loppuen lopuksi sen > o < !

      Poista
  9. notice me senpai! Aivan ihana! millä kameralla kuvaat??!<3 :#

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos c: <3 Kuvaan Canonin 400D, jossa on 60mm macro (:

      Poista
  10. <33 nää kuvat on niin hienoja !<3 :o

    VastaaPoista