perjantai 28. helmikuuta 2014

olen vapaa nauramaan vihdoin~!



IMG_0714
Travon kulta <3 


Så här. Täällä minä olen postaukseni kanssa, mutta tällä kertaa en tee tätä postausta kotona. Vaan arvatkaas mitä? Mä teen tätä postausta Annikan luonna (8 kuten kuvasta näkyy hahahahh pakotan sen kirjoittamaan tän postauksen köh siis eiku mitä en pakota, koska mulla on pari vakavaa juttua teille ò u ò' 
(Joudun kestämään nauttimaan Sonjan seurasta kooooko viikonlopun ((((((8 t. annika)



IMG_0721
Oz supermies 8~~~) asettelu by Annikainen


mimitä mun silmät näkevätkään :o <3 150 lukijaa kohta eli pyöristyttenä kohta 200 okei mä meen nyt itkemään onnesta ootte ihania, mä lupaan parantaa tätä mun kämäistä kohta kaksi vuotta vanhaa blogia uudenveroiseksi ja paremmaksi. Jotkut voivat nyt ajatella että miten säälittävä toi mun lukijasaavutus on koska monet nyt suosioon nousseilla bloggaajilla jotka on just ja just vuoden bloganneet on jo yli 200 lukijaa ja mä oon tällainen vanhus ^^' joten nyt lähti panostus käyntiin !


postaus myöhässä ehehehe


IMG_0735
Nappisilmä Kelvin <3



Mutta siis täksi kerraksi lupasin Yuusta shootin, vai mitä ? :33 No tässä se on sitten. Yrittäkää selata toi shootin alku sitten hitaasti koska ton biisin alkamisessa kestää hieman ^^'




^

Shoot: Burn it down



IMG_9919




IMG_0034





IMG_0126






IMG_9980




IMG_9954


The cycle repeated as explosions broken in the sky


IMG_9888


All that I needed, was the one thing I couldn't find 



IMG_0414

And you were there at the turn, waiting to let me know




IMG_0062gggg-tile

We're building it up, to break it back down


IMG_0110


We're building it up, to burn it down



IMG_0070


We can't wait, to burn it to the ground



IMG_0009



IMG_0054



IMG_0569

The colors conflicted



IMG_0084


As the flames that climbed into the clouds 




IMG_0042


I wanted to fix this, but couldn't stop from tearing it down




IMG_0177


And you were there at the turn, caught in the burning glow



 IMG_0271

And I was there at the turn, waiting to let you know




cats

We're building it up, to break it back down 



IMG_0201


We're building it up, to burn it down





IMG_0576


We can wait, to burn it to the ground



IMG_0121

IMG_0124

You told me yes, you held me high



IMG_0145


And I believed when you told me that lie



cats3


I played soldier, you played king and struck me down when I kissed that ring




IMG_0520



You lost that right to hold that crown




IMG_0221


I built you up, but you let me down




IMG_0460

So when you fall, I'll take my turn




IMG_0387


And fan the flames as your blazes burn




IMG_0196

And you were there at the turn, waiting to let me know




IMG_0278


And we're building it up




cats444


To break it back down



IMG_9907


We're building it up




IMG_0480-horz


To burn it down, we can't wait, to burn it to the ground




IMG_0540

When you fall, I'll take my turn



IMG_0224

And fan the flames as your blazes burn


IMG_0579

We can't wait to burn it to the ground




IMG_0314


When you fall, I'll take my turn and fan the flames as your blazes burn




cats


We can't wait, to burn it to the ground





// tää taisi muuten olla öh kolmas kunnollinen musiikkishootti mun blogissa ^^' Mutta kertokaa ihmeessä että mitä piditte ja pitäisikö mun tehdä noita musashootteja enemmän vai häh ~

45 kommenttia:

  1. oi upea musa shoottimus! tykkäsin kamalasti <3 ja tämän upean kappaleen tähän valitsit *o*!
    tee ihmeessä useamminkin :D!
    nuo ensimmäiset kuvat olivat hyvin HMM mielenkiintoisia ja kauniita :D

    ja sitten itse shootti *o*! upea <3 aivan mahtavia muokkauksia ja täydellinen sovitus kappaleeseen c:
    tykkäsin varsinkin ensimmäisestä kertosäkeestä aivan valtavasti~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No awaw kiitos ;3; <3 Juu, mäkin tykkään itse tosta biisistä (ja itse Linkin Parkista öheäh se ei ainakaan tuu ilmi Ozin themestä tai mun otsikoista tai mitään..)

      Poista
  2. Sonjaa Jee postasit!!!

    Kuvat Yukarista oli.. En löydä sanoja, TÄYDELLISIÄ. Kappaletta en päässyt tällä puhelimellani kuuntelemaan, mutta sanat olivat kyllä hyvät ja Yukari oli niin ihana posettaessaan aseen kanssa ;) miss dangerous
    En Vaa ymmärrä miten oot saanu tytöstäs Niin kauniin, härreguud punaset silmät ja ruskee peruukki, ah *Q* <3 Kuvat oli todella laadukkaita ja asennot ihanan monipuolisia :3
    Onnea lukijoistasi! Tuntuu niin väärältä, et mulla on sua enemmän lukijoita vaikka sun blogi on noin 100000% parempi kun mun ;-; nomut 95 mulla on nyt liittyny lisää Given aikaan, osa lähteekin kun Se loppuu.

    Sori Tää outo kommentti, aivot on jälleen jäässä kun yritän saada jotain järkevää kommenttia aikaiseksi :o
    Postaa taas pian uudelleen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeeeee *tulee mukaan jee-huutoon, mutta sitten ryhdistäytyy, koska tajusi että mille huusi muttei malttanut olla huutamatta mukana...ja nyt te pidätte mua varmasti outona*

      Heh kiitusta, mäkin pidän ton kappaleen sanoista :3 ja naws eikä kyllä ole, sun blogi on seitesmänmiljoonaatuhattaviisisataa kertaa parempi ja tästä ei enää väitellä u . u ja ne lukijat eivät varmasti lähde hyvästä ja laadukkaasta blogista pois >:o !!!

      joo ei se mitään eikä se edes ollut outo, mun vastaus sen oudouden tähän tuo XD Mutta kiitos vielä kerran <3

      Poista
  3. Pitäis todellakin tehdä enemmän musiikkishootteja!

    Kuvat oli yli-ihania ja laatu oli aivan taivaallinen. Tuo musiikki toi ihanan tunnelman kuviin ja tuo ase oli kiva lisä :3 Mäkin haluun tollasen kivan aseen :D Sun tyttönen on myös ihana ja en ymmärrä miten oot saanu noin paljon noin erilaisia kuvia samasta nukettimesta samaan shoottiin ja palvon sua.

    Ja hei kyllä sä vielä saat lisää lukijoita! Sä kyllä ansaitset niitä ainakin. Mulla on tällä hetkellä 96, joten en varmasti tuu koskaan ohittamaan sun lukijamäärää. Voit yrittää lohduttautua sillä (okei, mikä tää nyt oli...) :DD

    Taidan suosiolla lopettaa tähän. Tää kommentti meni hämäräks. Jään vain innolla ootteleen lisää kuvia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. then i will do them !!

      Hih kiitos paljon kehuista <3 okei mutta älä palvo mua ja assgkd ; w ; kiitoskiitoskiitos ja höpönlöpön sinäkin olet tollanen mahtava kuvaaja ollut jo alusta lähtien niin kyllä sä nyt ainakin seitsemänmiljoonaa lukijaa saat uwu

      Mutta sunkaan kommentti ei ollut mikään outo tai hämärä, vaan oon ihan otettu tästä kun jaksat kommentoida ahkerasti ^ o ^ !

      Poista
  4. Aaah toi shootti oli ihan liian upee n________n

    VastaaPoista
  5. Äwäwäwä, olette niin suloisia Annikan kanssa (tarkoitan kaveri mielessä) ; w ;
    Ootte hyvät kaverukset, sinä : mahtava bloggaaja, ja myös yksi lempi bloggaajista + Annika, mahtava bloggaaja, ja yllätys yllätys yksi lempi bloggaajistani :D <3
    Ja tiiätkö minkä uurastuksen tein viime viikonloppuna? luin kaikki sun tarinat ensimmäisistä lähtien (tai no ne mitä et ollut poistanut) n w n !
    Ja se myös kannatti, olen paljon enenmän perillä kaikesta tarinassa + opin ulkoa suunnileen kaikkien nukkejesi nimet ! o w o hastala vista baby
    Okei, mie meen ja siittyn tähän postaukseen, Ahh, Yukari sie menit taas ja veit miun sydämmen, niin upeita posetuksia, niin upea valo kaikissa, ja niin upeaa kertakaikkiaan :3
    Toisekseen, sain tässä sun blogin postauksien matkalla huomata, kuinka paljon sä oot kehittynyt nukkeilijana ! Niin asennot kuin kuvatkin, kaikki on täällä nykyään täydellistä, en ihmettelisi jos sullakin ois pian lähemmäs 500-lukijaa ;D
    Okei, taas mä hypin aiheesta toiseen tässä kommentissa, mutta saatpahan vähän tekemistä, ymmärtääksesi mun epämääräsistä höpötyksistä mitään :D
    Aaah, Yukarin shortsit, miekin haluun, täytynee tuollaiset itsekkin ommella :)
    Ihana postaus, ja postailehhan taas pian (ja pahoittelen kommentin epämääräisyyttä cx) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. >////u\\\\< no aww kiitos, vaikka Annika se suloisin meistä kahdesta on u3u Heh naws hienosti uurastettu eh olen kiitollinen, ansaitset kyllä tästä palkkion *ojentaa mitallin*

      XDXD joo köh mun nukkejen nimet on vaikeita kyllä on pakko myöntää. Sen takia Yukaria mä kutsun 'Yuu'- nimellä ja Izayaa 'Izzy'- nimellä ja no Scarlet on Lettu ja....*jatkaa selitystä*
      No naws Yuu kiittää (: sekä minä paitsi mulla ei tule ihan heti mitää 500 lukijaa olemaan tai no köh ainakaan tällä vauhdilla ^^'..
      Oh pystyisitkö sä ompelemaan shortseja *palvoti* okei mutta sunkaan kommentti ei ollut outo tai hämärä tai epämääräinen vaan just ihana, kiitos <3

      Poista
  6. Tee ihmeessä lisää musashootteja! Osaat suunnitella nää niin hyvin että katseluelämys on taattu. >U<
    Miten joku voi saada jotain tälläistä aikaan? Ootko joku velho? Nimittäin ei tämä täydellisyys voi olla ihmisen käsialaa. Kaikki asettelut, kuvakulmat, muokkaukset = ♥♥ En käsitä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aww kiitos paljon <3 ;3;

      OLISINPA VELHO *itkua* mutta köh olen otettu asdf kiitos >w<

      Poista
  7. Törkeän upea shootti *o* Laatu oli jumalainen ja tuo sinun nukkesi...se on rakkaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ews kiitos ^ u ^ ! ja Yukari kiittää ja minä myös taas *kiittelen koko ajan ehehe* <3

      Poista
  8. UPEA MUSASHOOTTI ♥ owo Noi kuvat oli ihania. Oli myös musta kiva, ettei ollut kokoajan shootissa samoja asentoja vaan vaihdeltiin niitäkin jne :3 Hyvin selitetty, mutta eiköhän riitä että sanon että pidin paljon tästä shootista o u o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ihana kuulla että shootti mielytti ^-^ ♥ se olikin tarkoitus ja heh kyllä se riittää :3 !

      Poista
  9. Wau.
    Ihan mielettömiä kuvia. *u* Toi shootti oli aivan järkyttävän upea, kuinka joku voi osata...*menee häpeämään vajavaisia kuvaustaitojaan nurkkaan* Yukari on I-H-A_N-A ja toi pyssy on ihan mahtava!<3 Mäki haluuuun tollasen pyssyn... Asennot oli taas kerran ihan hurjan eläväisiä ja monipuolisia ja laatu hipoo jo pilviä. tykkäsin kanssa kovasti noista muokkauksista, varsinki yheksännen kuvan<3<3<3

    Ja hei, älä vertaa itseäsi muihin, tää sun blogis on aivan mahtava! Upeat ja persoonalliset nuket, laadukkaat kuvat, mielettömän nerokas kt ja ihanat shootit. Sun blogis on aivan ihana, mä en oikeesti liiottele yhtään! Kt on yksi parhaista, joita tällä hetkellä luen. Blogi on kyllä kaukana kämäisestä, älä sie viitsi tuollaisia puhua! >n< (ja Yukarin shortsit on söpöt<3 )

    Ai niin, näin muuten ihan sika randomia unta, jos mä ja Pipari oltiin kutsuttus sut meille juomaan teetä ja sit sä ja Pipari keskustelitte sivistyneesti ranskaksi ja mä en ymmärtäny hölkäsen pöläystä. Hassuinta on se, et me ollaan saksanlukijoita, luettu valinnaista ranskaa vasta puol vuotta, ja osataan vasta just ja just tilata kroisantit nii että... luetsä ranskaa...? :o
    Mut joo, hauskaa viikonloppua teille molemmille! ;D
    T. Marenki
    ps. jos menit jos sekaisin, niin Pipari ja Marenki on oikeasti jakautunut google-persoonallisuus, eli kaksi eri henkilöä. Meillä vaan on yhteiset blogger-tunnukset :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Marenki raahautuu väsyneenä ,migreenin kourissa bloggeriin ja meinaa saada sydärin* WAAAH?!? Sie_liityit_meidän_todellakin aloittelija-blogin_lukijaksi!!! Omg omg omg, aloin oikeesti melkeen kiljuun, kun sinä, yksi suurimmista nukkeidoleistamme, jota ihailemme,olit liittynyt MEIDÄN lukijaksemme! Melkeen soitin Piparille, mut se oliki jo huomannut sen itse.;D Nyt itkettää ilosta ;u; Siis todellaki, pelastiti mun harmaan maanantai-iltani, päänsärkykin katosi! Anteeksi spämmintä , tahtoisin vain sanoa kiitos. Merci/Danke schön! ^^

      Poista
    2. XDXD no mä nyt viimein tajusin että pitäisköhän liittyä lukijaksi noille ahkerille kommentoijille ja sitten mä liityinkin mutta näköjään osalle mä olin jo liittynyt ennestään mutta blogger pirulainen ei ollut näyttänyt niiden postauksia mulle ja yh ;;_____;; ja bloginne oli muutenkin hieno ;3

      Ja aww kiitos tosi paljon noista kehuista <3 Olen otettu kun kuulen tuollaisia kehuja, heh ^w^ <3 ja naws en osaa vastata tähän kommenttiin kunnolla ; o ;'

      Okei aikas jännä uni 8D koska a. en osaa ranskaa b. en ole sivistynyt (eiku mitä) ja c. juon teetä vaan jos on kurkkukipeä 8'D...Mutta hmm joo en siis lue ranskaa ja joo kiitos vielä kerran kommentistasi >3< !

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Yukari: *naurahtaa omahyväisesti* Kiitos~

      Poista
  11. Onnea lukijoista! ^^ Wääh olen niin kateellinen kun voit kuvata Annikan (ja itsesi) kanssa xD Yukari on todella nätti kuten aina ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No naws, jos joskus nähdään jossakin miitissä tai conissa niin siellä voit varmasti kuvata öh Annikan kanssa ja eh itsesi kanssa 8'D *ei osaa sanoa tähän mitään* Mutta aws kiitos paljon <3<3

      Poista
  12. Mulla on tosi huono omatunto. En oo kommentoinu sun postauksiin sitten tammikuun, mutta sä oot silti kommentuinu ahkerasti mun blogiin ;___; Eikä tää blogi ees oo ainoo - oon laiminlyöny kommentoin tia ihan kaikkialla D: Nyt korjaan tän vääryyden ja kommentoin pitkästä aikaa.

    Vaikuttaa siltä että Annikan kanssa oli hauskaa :'D Teiän molempien nuket on ihania, kateus iskee...
    Ainiin, ja onnittelut 150 lukijasta! Oon sanonu tän monta kertaa ennenkin, mutta ansaitsisit tosiaan paljon enemmänkin > 3 <

    Sitten shootti. Musiikki sopi kuviin ja Yukariin mahtavasti, ja noi sanat on muutenkin tosi hyvät! Yukari itse on tosi omaperäsen ja persoonallisen näkönen neiti, ja vaatetuskin oli hyvin onnistunut <3 Jokanen kuva oli tosi erilainen, niin muokkaukselta kun asennoiltakin. Muokkauksista puheen ollen, ne tosiaan oli mahtavia ja uskottavan näkösiä. Oot tosi taitava muokkaamaan kuvia ! :o

    Lempikuva oli varmaan toi 18. (jos laskin oikein), mustavalkonen tausta tu tosi kivaa kontrastia ja ton kuvan peilaaminenkin oli hieno ^^ Myös vika kuva oli mun mieleen (tai siis, kaikki oli mun mieleen mutta silleen erityisesti), siinäkin on kiva peilikuvaefekti ja toi alempi kuva on ihanan uhkaavan olonen, koska siinä on paljon varjoja ja noi punaset silmät <3 Voisin tuijotella joka ikistä kuvaa ikuisuuden ja kirjottaa niistä kaikenlaisia syitä, miksi ne on niin ihania, mutta mulla ei taida olla aikaa sellasen kirjottamiseen. eikä sulla oo aikaa lukea semmosta. ^^"

    En edelleenkään kyllä ymmärrä, mistä te ihmiset revitte noita aseita Dx tässäkin shootissa kuolailin ton perään, haluun itekkin valtavan asevaraston > n <
    En nyt saa järkevää tai pitkää kommenttia aikaseks, anteeksi ;-; Oon tainnu unohtaa, miten tää kommentointi toimii tai jotain :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aw kiitos että kommentoit ja pitkänkin kommentin ; o ; <3

      Hehe, Annikan kanssa on kyllä ainakin mun mielestä aina hauskaa >3< Ja älä ole kateellinen kun sullakin on ihania nukkeja uwu Ja kiitos !! :33

      Mäkin tykkään noista sanoista heh *-* Sen takia valitsinkin tän biisin ja aw kiitos <3 Ja jeij, sitä yritinkin ton kahdeksannentoista kuvan muokkauksilla tehdä (siis kontrastia) Hyvä kuulla että onnistuin mielestäsi ^-^ No asdfj en osaa vastata tähän kommenttiin, toivottavasti tiedät että oon kiitollinen >u< !

      No en mäkään ymmärrä että mistä ihmiset noita aseita saa u 3 u' (koska toi ase tuotiin mulle tulijaisena) Ja tää kommentti oli just pitkä möh 3:<< <3

      Poista
  13. Upeita kuvia ja hyvän biisin valitsit! :3

    http://buttoneyedsweetie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Upeita ja ihania kuvia! Onnea lukijoista, oot ne kaikki ansainnut sun täydellisillä kuvatarinoilla ja kuvilla! ♥

    VastaaPoista
  15. Ihanaa että postasit! Mun mielestä postaat tarpeeksi usein ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos ja jeij se on hyvä kuulla ;3 !

      Poista
  16. Tää oli sanoinkuvaamattoman ihana ♥♥♥♥ Rakastin, ihailin, mitä kaikkea ihanaa tästä voikaan sanoa ;__; Musiikki oli taas yks mun lemppareista ja nää sun kuvat ja muokkaukset on jotain niin omalaatuista, varsinkin tuo viimeinen kuva oli pysäyttävä o3o Ihailen sua ♥

    GIVE KÄYNNISSÄ! Osallistuthan?
    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ewäääh kiitos ; u ; <3 ihana kuulla positiivista palautetta ja naws mäkin tykkään tosta biisistä ihan liikaa ;3; Mutta kiitos !

      Poista
  17. Koska mulla on aina tapana aluksi kertoa mielipiteeni otsikosta, niin köh... tällä kertaa mulle tulee tosta otsikosta mieleen vaan se, kuinka vaikeaa ja tavallaan myös aika hupaisaa puuhaa sen keksiminen oli. :---D Mutta hienohan siitä loppujen lopuksi tuli, suorastaan mainio!~ eiku
    Mutta oih, miten täydellisen shootin ootkaan meille kuvannut Sonjaseni q u q Toi Yukari-shootti on vaan niin upea, en ees tiiä riittääkö sanat kuvailemaan noiden kuvien ihanuutta. >w< Sä varmaan jo tiiät, että tykkään Linkin Parkista ja siksi toi kappale oli niin hyvä valinta + sen sanat oli tosi sopivat tähän shoottiin ja Yukariin :3

    Katoin tän shootin äsken uudestaan (koska ekalla kerralla sun naamapalmutus siinä vieressä häiritsi keskittymistäni hieman köh 8'3), ja sen katsominen sai mut kyllä ihan sanattomaksi jälleen kerran ♥ Yukari on niin vahvan oloinen tyttö, sen silmät on vangitsevan kauniit ja muutenkin sen viekas hymy on jotain niin ihanaa katseltavaa~ Voisin katsella esimerkiksi tota shootin kuudetta kuvaa vaikka kuinka kauan, koska Yukarin viettelevä ilme saa mut unohtamaan kokonaan tän maailmankaikkeuden ja tekis mieli vaan lentää jonnekin Merkuriuksen toiselle puolelle *-* Yuu on kyllä täydellinen nukkeneitonen, ja se tuli tässä shootissa entistä enemmän ilmi! Myös neidin vaatteet oli ihanat, samoin myös kaikki posetukset ja ilmeet ja kaikki :3 Varsinkin tossa kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa tykkään siitä, kuinka Yukari vinkkaa silmää ja osoittaa mua uhkaavasti aseellaan ;3 ♥ Myöskin sen kuvan muokkaukset on ihanat, tykkään näistä sun peilikuvamuokkauksista niin kovin ^^
    Muidenkin kuvien muokkaukset oli taas niin taivaalliset, oot kyllä mahtavin muokkaaja ikinä (mikä on tullut kyllä jo aikoja sitten ilmi mutta silti) *o* Mustavalkoiset taustat kuvissa, peilikuvat ja kaikki brushit teki tästä shootista entistä täydellisemmän! Viimeinen kuva on ihanan mysteerinen, ja se olikin varmaan mun lemppari koko shootista. ♥ Tai no en kyllä oo varma, kaikki tän shootin kuvat oli nimittäin niin ihania, että on vaikea valita yhtä lempparikuvaa. >~< Sori mutta on pakko sanoa että kaikki kuvat oli siis lemppareitani, heh n . n'

    Eikääh noi ekat kuvat :D *mieleen juolahtaa mitä hullumpia muistoja perjantailta* Noita kuvia oli hauska ottaa, ja hahhahhaa rakastan Ozin supermiestyyliä 8'3 (sekä Ozia muutenkin mutta nyt olen hiljaa, Ozia ei saa tunkea joka kommenttiin) Oli kyllä hauska viikonloppu jälleen, toivottavasti nähdään taas pian > 3 < ! Tää postaus oli tosi ihana, shootti oli vaan niin upea ja Yukari asdfgh ylikaunis ♥ Oottelen innolla, mitä seuraava postaus tuo tullessaan (Ehkäpä lisää supermieskuvia eräistä herroista 8'3 ?)
    Mutta sori nyt tästä kämäisestä kommentista, taidan olla jo muutenkin vähän myöhäinen matti tän kommentin kanssa mutta... eh toivottavasti ei haittaa ^^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian. pitkä. kommentti. Annika senkin ihanuus kiitos ;u; ♥♥ XDD Toi otsikko on kyllä mainio, sen keksiminen oli kyllä rankkaa puuhaa u3u' mutta se aherrus oli tämän arvoista eiku mitä mutta jeij tiedänhän minä että sä tykkäät Linkin Parkista ja jeij kiitos <3

      8'D en minä naamapalmannut siitä vaan öh kirjapalmasin siinä vieressäsi eikun siis luin siinä sitä asekirjaa....(((88 puhelet ihan hömelöitä eiku köh. Aww kiitos taas kerran, minä ja Yuu ollaan otettuja kehuistasi ja nyt Yukari tossa jo virnistelee mielipuolisesti ja sanoo että "Annikka on puolellani, eikä Scarletin (8~" tai jotain vastaavaa ö u ö' Mutta ihana kuulla että pidit >3< ja neijsadfä *ei tiedä mitä sanoa* no naws, ei siun lempparia tarvitse valita >3<' (koska noista mikään ei ole sen arvoinen, eiku eeheh)

      XD se perjantai oli yksi hulvattomista perjantaista 8) ja joo velipieni, tunget kyllä joka kommenttiin Ozia.. *menee tarkistamaan että kai Oz vielä istuu hyllyllä* Heh mutta joo meidän pitää taas nähdä pian uudestaan >:33 (Ehkäpä vappuna (; <3 ? koska Travon nams) Joo seuraavaan postaukseen tulee lentäviä suppermän kuvia ja et sinä ole matti myöhäinen ja kiitos vielä kerran ^////^

      Poista
  18. Sonja. Ei näin. Mulla on kuulemma ihan typertynyt hämmentynyt ilme ja tuijotan padia silleen wut. Koska apua. Ensinnäkin nuo ekat kuvat yhyy ihania ja mustavalkoisuus dramaattisuus nam (ooh alkaapa tää kommentti taas vahvasti). Ja sitten musiikkishootti. SAIN MUSIIKIT PÄÄLLE PADILLA kerro miten lisäsit ne tuohon koska wow lisää ne noin jatkossakin nii mun ei tarvii vaivautua lukemaan postausta uusiksi myöhemmin koneella, jolloin en enää jaksa ylistää musiikkivalintoja erikseen.

    Jaa miksikö selitän jotain vähemmän oleellista? Koska katsoin juuri upeimman musiikkishootin ikinä. Tuo biisi on yllättävän hyvä ollakseen musiikkia jollaista en yleensä kuuntele tai siis ooh. Sopii shoottiin ja Yuksuttimeen perf. Kuvat ovat jumalaisia mutta haluan kehua ne ihan tuhkaksi joten aloitan uuden kappaleen kehuille.

    Noin, katsoin shootin uusiksi. Ensinnäkin Yukari ja sen jumalaisuus, miks sun kaikki nuket on tuollaisia liian täydellisiä olentoja ;-; Tykkään ihan älyttömän paljon Yukarin hiuksista ja chipeistä ja niiden yhdistelmästä tuon faceupin kanssa, mutta olen saattanut sanoa niin jo aikaisemmin. Asu on ihana (Rennin mukana taisi tulla muuten nuo samat shortsit ooh oleellinen huomio) ja ase ♥︎, haluan aseita (...vaikka aseiden omistajan ostan vasta vuoden kuluttua no mutta)

    Kuvat on jotain Sonjatasoa taas, jos parannat kuvia vielä yht-- okei ei se ole mahdollista. Jatka samaan malliin, oikeasti tuo laatu. Kuvakulmat. Posetukset. MUOKKAUKSET. Nuo muokkaukset ovat jotain liian upeaa, teki mieli jäädä tuijottamaan jokaista kuvaa noin tuhanneksi vuodeksi. En tajua miten a) osaat kuvata noin b) osaat muokata noin c) saat noin erilaisesti muokatut kuvat näyttämään noin hemmetin hyvältä samassa shootissa

    Kuvat sopivat tosiaan biisiin ihanasti ja tykkään liikaa siitä, miten tuo biisi sopii Yukariin ja ah. Yukari on omassa elementissään. Rakastan kuvien vaihtelevuutta ja (en osaa kommentoida järkevästi mutta sitten kun yrität saada tästä jotain tolkkua niin voit syyttää itseäsi ja tätä shoottia joka juuri tuhosi aivojani merkittävästi minkä takia olen täällä ihan hämilläni)

    Harhauduin aiheesta. Taas. Tykkäsin aivan liikaa. Tee lisää musiikkishootteja. Haluan nähdä sinut oletko tulossa traconiin. Ei muuta. Moikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sinäkin kommentoit tollasia kommentteja joiden lukemisessa mä vajoan maanalle ja yäh kiitos kiitos ;w; ♥

      Joo kannattaa siis ostaa sellanen maski kun lukee mun postauksia (8 eiku mitä JA JOO mun valkoinen youtube palkki ei toiminut ja nyt toi oli tollanen ja hmm kai mä voin aina jatkossa pistää sulle tollasen ihme palkin tohon niin sun ei tarvitse raahautua koneelle 8'D eiku mitä ihmettä

      Hehe kaikki pitävät Linkin Parkista ;3 Ja hyvä kuulla että säkin pidit (vaikkei se sun musiikkityyliin kuulu) ! Mutta aww Yukari ja minä kiitämme ja okei en osaa muuta kuin kiitellä mutta kiitos kaikista kehuista ;u; ♥ ja pyhpah sullahan on jo nukeillasi omaperäisiä aseita >:o !! ja ainahan ne aseet voi etukäteen hankkia o3o ! *mikä ehdotus öh*

      ja tää sun kommentti on järkevä unu mutta kiitos kommentistasi, ihanaa että kommentoit aktiivisesti ^-^ ja öh tulen traconiin jos on rahaa ja aikaa ja öh saan majoituksen jostakin X'D.. *köyhä sonja byäh*

      Poista
  19. miten lisäsit musiikit? sain ne auki kännykällä! kiva shootti muutenkin, yukarisi on kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow kännyllä ö3ö No mä lisään ne youtuben kautta ihan vaan ^^'' *oon huono selittämään*
      Mutta kiitos paljon <3

      Poista