perjantai 8. elokuuta 2014

niin - kuka minä olinkaan silloin joskus?


toivomanne tarina sivu on ilmestynyt !



musiikki tuo aina tunnelmaa, ja toi kappale on niin söpö vaan niin pistäkää päälle ihmeessä  ღ˘⌣˘ღ



IMG_2696



IMG_5388

Huh hyvä että jotkut teistä pitivät siitä tarina sivu- ehdotuksesta, ajattelin sen sitten tehdä teille jos se helpottaa pääsemään syvemmälle tähän blogiin ^___^  ! Ja kiitos teille kommentoijille, oikeasti, te ootte aina tosi kivoja kun jaksatte <3 Oikeastaan oon kateellinen teille kun te jaksatte aina kommentoida, koska mä..mä oon oikeasti tosi huono kommentoimaan, en varmaan koskaan saa syvimpiäni tunteita kommentteihin ^^' Mutta nyt tähän asiaan mistä halusinkin puhua, tää asia on ehkä sellainen mistä en ole koskaan puhunut mun blogissa :'D tämä awkward moment 





IMG_5710



IMG_5499



IMG_5670


K U K A    S O N J A   O N    B L O G G A A J A N A   ?


Muistaakohan kukaan kun mä vähän yli kaksi vuotta sitten aloitin bloggaamisen? Ehkä jotkut teistä muistaakin. mutta ihan hyvä vaan jos ette muista, olin sanoinkuvailemattoman tyhmä silloin nimittäin. En tiedä että mitä varten te muut kirjoitatte blogianne, itseänne varten vai muita varten? No jos multa kysytään niin mä teen tän piristääkseen itseäni, koska mä oikeasti rakastan valokuvausta (se on mulle kuin toinen elämä, haluan kuvata mieleeni tai muistikortille kaikki mun päivän tapahtumat, aina), rakastan noita nukkeja, kun sain Scarletin mun elämääni niin olin tosi onnellinen, eikä se onnellisuus ole tästä muuttunutkaan, onhan noita nukkeja tossa mulla jo *jouduin oikeasti miettimään tässä kohtaa* kuusi *___* Mutta toisaalta, teen tätä bloggausta myös teitä varten, koska te kaikki jotka luette mun blogia, olettekin piilostalkkereita tai ette, mä haluaisin oikeasti että te kaikki olisitte mun ystäviä, koska te kaikki teette mut iloiseksi <3 Osa teistä jo onkin mun ystäviä, mutta puoliakaan teistä en ole edes tavannut haluaisin kyllä !




IMG_5340



IMG_2937



Yritän aina olla mahdollisimman positiivinen täällä blogissa, koska sellainen turha masentelu vain loukkaa itseään sisältäpäin, oon huomannut sen monesti jo monen vuoden ajan. Yritän olla yhtä iloinen ja puhelijas täällä blogissa kuin olen normaalissakin elämässä jopa koulussa oon iloinen what is this XDXD Mutta kaikissa meissä on huonotkin puolet, joten sen takia, anteeksi. Anteeksi jos mun tekstit täällä blogissa on jotenkin kuulostanut tekaistuilta, anteeksi jos mun kuvatarina on sekava, anteeksi jos aina poikkean aiheesta kun kirjoitan kommenttia tai kun kirjoitan tänne blogiin, anteeksi että edes pyydän anteeksi. Syy sille miksi pyydän anteeksi on se, että oon tehnyt jotakin väärin, en tiedä että mitä se on, mutta aina jos miusta tuntuu että oon tehnyt ystävälleni väärin niin mulle kertyy kamalat paineet, alan ajattelemaan liikaa ja liian negatiivisesti jne. Ja tehän olitte mun ystäviä? tai ainakin mulle ootte. Joten san takia anteeksi jos oon aiheuttanut ihan millä vain asialla jotenkin pahaa jollekin tai sellaisen ihan oudon olon - se ei ole ollut mun tarkoitus, mun tarkoitus on ollut se että te tykkäisitte lukea mun blogia, haluan oikeasti että ne jotka liittyy mun lukijaksi niin tykkää mun blogista (joten sen takia en oo pitänyt giveä, koska pelkään että jotkut liittyy sen given takia vain lukijaksi > //// <')


T Ä L L Ä I N E N     O L E N     B L O G G A A J A N A -  yritän aina olla oma itseni, noi kaikki tekstit mitä kirjoitan, on sellaisia mitä haluaisin k e r t o a teille ääneen joten sen takia sori jos mun puhumiset ovat loukanneet jotakin.




IMG_2863



IMG_2923


Tämän kaiken seurauksena ajattelin pitää pienen tauon. Ei, se tauko ei tule kestämään kuukautta, ehkäpä joku pari viikkoa, että pääsen normaaliin rutiiniini takaisin (kun koulut alkaa jne...) Mä taidan vaan yksinkertaisesti s t r e s s a t a liikaa, stressaan aina välillä tän bloginkin takia, mutta tällä hetkellä stressaan eniten itseni takia, haluaisin saada kaiken kuntoon, joten jaksatteko odottaa tämän ihmisen seuraavaa postausta, vaikka se tulisikin kahden viikon päästä vasta? kiitos jos jaksatte (:

ja tuplaisohalikiitos kaikille jotka jaksoivat lukea ton tekstin. Ton tekstin avulla yritin selvittää teille että kuka tää mysteerinen sonja tuolla ruudun toisella puolella oikein on. Toivottavasti ymmärrätte tän mun stressin, toi avautuminen oli vain sitä varten että tuntisitte mua ehkä hiiiiieman enemmän ^^'

Seuraavan kerran me sitten näemme kun koulut ovat jo kaikilla varmasti alkaneet (・_・”)/\(・_・”)  en halua kouluuuunnnn ja älkää huoliko, oon täällä kommentoimassa teille vaikka oonkin ite pikku stressitauolla halusitte tai ette (¬‿¬) 

ps. Sonja on oikeesti ihan paras tyyppi n___n ♥ t. annika

 (annoin Annikan esikatsella tän mun postauksen täältä mun bloggerista että onko toi teksti sen mielestä hyvä...noooh tosta tekstistä tossa yläpuolella päätellen voitte nähdä mitä tapahtui, mutta jätän ton tohon noin nyt kuitenkin Annikan mieliksi 8'D)


36 kommenttia:

  1. HEEEI SONJA ei mitään lisäyksiä tonne perään, sun ei pitäny ees huomata tota mun mystistä salaviestiä :DD
    Mutta tää postaus oli aivan ihana ja jotenkin suloista (ja myös vähän haikeeta) luettavaa ; - ; Oot oikeesti niin symppis kun oot aina niin iloinen ja pirteä täällä bloggerissa (ja tietenkin irl myös). Sun iloinen asenne jos mikä tuo aina kivaa ilmapiiriä! Oot oikee päivänpaiste. ^w^

    Se on myös hienoa huomata, miten paljon jaksat arvostaa sun lukijoita ja tehdä mitä vain sen eteen, että saisit meille kunnon postauksen aikaiseksi. Aina kun alan lukea sun uutta postaustakin, niin tiedän heti että luvassa on taas ihan supermegamahtipoikavoimalla tehty postaus kera piristävien alkutekstien ja söpöjen hymiöiden. x3 Se on ihan mahtava piirre sussa! Toivottavasti tiiät että arvostan sua ihan hirveesti bloggaajana ja ylipäätään ystävänä n___n

    *huomaa yhtäkkiä kuinka syvälliseltä toi äskeinen teksti kuulosti köh*

    ... NONIIN jospa nyt vielä hehkuttaisin vähän noita kuviakin, joita tässä postauksessa oli. :'D Naaw sain juuri bokeh-kuoleman, koska nuo. bokehit. ovat. täydellisiä. OIKEESTI. ; - ; Rakastan sun ottamia maisemakuvia, ne on aina niin luovia ja kauniita ja tunnelmallisia ja äöäöää kai tajuat että oot mestari kuvaamaan ;__; ? ♥ Ah ja noi Scarletin ja Michellen kuvat tuolla välissä: ne oli kans aivan täydellisiä. Nuo siskokset näyttää ihan joltain jumalattarilta. Varsinkin tuossa mustavalkoisessa Scarlet-kuvassa on niin maaginen ja eteerinen tunnelma että oksat pois huhhuh. *___* Kiitos muuten kun annoit mullekin tota sinistä kangasta, joka Scarletin ja Miin ympärillä on, nimittäin oon ihan rakastunut siihen :D
    Mutta upeita kuvia & nuo tekstiosiotkin oli tosi mielenkiintoista ja ihanaa luettavaa. ♥

    ... Paitsi tietenkään toi ei ollut ihanaa luettavaa, että aiot jäädä tauolle. ;___; Toisaalta se on hyvä, että pääset vähän purkamaan paineita, mitä sulla on kasaantunut tän blogin takia. Toivottavasti siis saat uutta intoa tällä tauolla ja jaksat sitten taas bloggailla entistäkin täydellisempiä tarinoita ja shootteja! Ja onneksi tauko ei kuitenkaan kestä kuin pari viikkoa, mun sydän nimittäin jätti pari lyöntiä lyömättä kun ajattelin eka että joku viiden vuoden tauko hrr. Siinä kahden viikon aikana en siis luultavasti ehdi onneksi saada liian pahoja vieroitusoireita blogiisi ja tarinaasi 8) (Tai no eihän sitä koskaan tiedä.....)

    Koetahan nyt siis nauttia tästä sun pienestä tauosta! Katso vaikka paljon animea ja syö mansikoita pihalla! >u< Me kyllä jaksetaan odottaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahahhahahahahahahamuhahahahahahahhaah senkin liero, mä olin just julkasemassa postausta, mutta sitten muistin että tuolla alhaalla ei ollut tarpeeksi sellaisia välilyöntejä (muuten se olisi näyttänyt tyhmältä) ja sitten näin tuon viestin......¬‿¬ u are busted

      wääh mäkin tykkään siitä että kuinka positiivinen sä oot tollanen hauskan hupsu, mutta aww se on ihana kuulla että oon sun mielestä tollanen (idiottii, eiku), oikeasti (*≧▽≦)ノシ ja hihii mäkin tiedän että noi hymiöt on söpöjä, i löv those hymiöis <3 hehehe veli senkin syvästelijä, eiku

      Bokeh kuvia on kyllä kiva ottaa, se on pakko myöntää :'3 Mutta en oo mestari kuvaamaan, kaikki muut on, mutta en mä ole vielä niin lahjakas kuvaaja kuin voisi olla ^^' ja eipä kestä, sitä sinistä kangasta oli ihan sairaasti kun ostin sitä niin sitä oli hyvä jakaa pois hieman ~~

      muaahahhaahahah ehkä se onkin viiden vuoden 8)

      ja sä saat kyllä vieroitusoireita, tiedän sen. no ei vaan 8D

      Mutta awww kiitos paljon tästä kommentista ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)

      Poista
  2. Hui apua,rupesin kyynelehtiin kun luin tätä ;^; Miks valitsit just tämmösen musiikin,myhmyh.
    Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä,ja joskus haluan tutustua suhun. ♥
    Aivan ihana teksti,toivottavasti palaat tauolta pian! :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooooo, älä sinäkään nyt itke kun ei mun ollut tarkoitus itkettää, mutta wäh olen jotenkin liian otettu (゚ノД`゚)゚。 ♥ ja hehee mäkin haluan tutustua, suhun sekä kaikkiin muihin, mutta mä olen tulossa traconiin niin sieltä jos tunnistan tai jos joku mut tunnistaa niin TULKAA PUHUMAAN ! >w<

      juu, kyllä tässä se yli viikko ainakin menee ^^'

      Poista
  3. Vaikka ei ollakkaa juteltu pitkää aikaa itää ja sillee nii pidän sua tärkeenä ystävä. c:
    En osaa muodostaa mut ajatuksia sanoiks ja sillee, joten anteeks siitä ;-; ,mutta älä oo pahoillas, mun mielestä sun ei tarvii olla pahoillas. Ja oot mun mielestä tosi mahtava persoona. Sillon ku tapasin sut viime kesän Desuconissa, ajattelin et oot mukava ja tosi positiivinen persoona, ja sitä sä ootki. Ja oon ilonen et tapasin sut, vaik ei pidetäkkää mitää yhteyttä ja sillee, joka on sääli. :c Ja tää sun blogis, tää on mahtava, oot tosi hyvä kuvaamaa ja kuvatarinas ja kuva shoottis on mahtavii. ^^
    Ja sun takia mä aloin jostai syystä itkemää ku luin tätä postausta e n e ,mutta älä oo pahoillas siitä! ^^ Oon vaa tälläi tunteellinen persoona..ehe ^^''(ja mitä sä tolla tiedolla teet e - e? nojaa...)
    Mä en yhtää tiiä oonko toistanu itteeni tai mitää, mut pidä huolta ittestäs nää pari viikkoo. :3
    Ja anteeks etten oo kommentoinu postauksiis vuosi kausii.. ;__; Oon kamala ihminen.. ja sori kirjotusvirheistä jos niit oli. >__< Mut haluun vaa sanoo et oot mahtava persoona ja sitä rataa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yäh mä en oikeasti osaa aloittaa keskustelua tai no jos alotan niin kaikki pitää mua ihan sekavana ja outona ja yäh sitä mä en halua :; - ;' ja miusta siekin olit ihana persoona, olit sellanen söpö ja puhuit silleen kissamaisesti jotenkin, se oli söpöä ´3` mutta kiitos ihan huimasti, and don't be sorry, en mäkään oo kommentoinut sulle varmaan sataan vuoteen ja et sä ole kamala !!

      i-itkemään TωT dontta cry, mutta juu yritän pitää huolta itsestäni, vaikka se näyttääkin aika mahdottomalta joinakin päivinä ^^'

      Poista
  4. Tosi ihana postaus, avas hirveesti, ja uskon että kukaan muukaan ei bloggaisi pelkästään lukijoiden takia. Tosiaan ihan älyttömän ihanaa tekstiä, jotenkin niin ihanaa tai semmosta. Kuulostat tosi hienolta ihmiseltä!
    Toi musavalinta oli tosi hyvä, samoilla linjoilla meen Marven kanssa ♥
    Ja odottaisin sun postausta vaikka puolvuotta, jos tarve vaatis! Ne on todellakin odottamisen arvoisia ♥
    Anteeksi (koska olet ystäväni tietysti jos olen sinun) että en oikeasti osannut kirjoittaa pitempää kommenttia, vaikka ihan tosissaan olisin halunnut, mutta en osaa mun ajatuksia ja tuntemuksia kirjottaa tähän millään! Ihan älyttömän ihanaa että teit tämmösen postauksen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (sori jätin eilen vastaamatta teille muutamalle, lähdin nimittäin kauppaan äitini kanssa niin sen takia jätin kommentoimisen kesken ^^' but here i am again)

      heheheh kiitos paljon ♥ Munkin on pakko sanoa, että mäkin uskon sen ettei kukaan bloggaile pelkästään lukijoidensa takia ^^
      ja ei se mitään, en mäkään koskaan osaa kirjoittaa sitä just mitä haluan mutta näillä nyt sitä mennään u ^ u' Mutta aawwn totta kai sä oot mun ystävä ja eh hyvä kuulla että te jaksatte odottaa seuraavaa postausta ( ^.^)ノ

      Poista
  5. nwn Olipas herttainen postaus <3 Rakastan myös tuota sinun positiivisuuttasi ja öö noita jänniä hymiöitä 8D Stalkin koko päivän Bloggeria (taas) ja siellä oli Moottisen postaus, mahtaisa piristys päivään (köh, iltaan siis :'D) Ja on ihan hyvä, että osaat ottaa taukoa, kun siltä tuntuu ouo Ja awwww, nuo kaikki ihanat kuvat noissa väleissä oli mahtavia! n__n On varmaan parasta tuntea Annika :D Tollainen superblogaajakaksikko ouo Muttaah, en malta odottaa seuraavaa postausta!! ~

    littledollplanet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kaikilla on tollaset syvälliset kommentit, ja sitten ilmaannun tänne sekoilemaan ^^' Pahoitteluni tästä~ *nolotinoloti* oletko muuten tulossa Traconiin? nwn Olisi kivaisa tavata IRL ouo

      Poista
    2. awww mäkin rakastan noita jänniä hymiöitä d=(´▽`)=b mulla on niitä kokonainen sivu täynnä kjähhäh, mutta kiitos ♥
      ja joo Annikaan tutustuminen kyllä muutti mun elämää postiviisemmaksi, kun viimein tuntuu siltä että täällä on joku joka oikeasti välittää ;3; ! Mutta ei se mitään, ei kaikkien tarvitse syvällistä kommenttia väsätä (se on aika hankalaa i can tell you, en tajua että miten te kaikki ootte pystynyt siihen :O !)

      ja joo olen tulossa Traconiin ^___^ oon tulossa siihen nukkemiittiin joka sinne järkätään öhöhöh lauantaina :3

      Poista
    3. Öhöhöh jeij, aloin vain hymyilemään, koska OO ÄM ÄF GEE nään sut koska Pullipsuomi halleluja aamen kuolen~ Okei en edes tiedä ohoh, hupsista se Pullipsuomen miitti taisikin olla sunnuntaina :'D No mitäs pienistä owo Kuitenkinn haluan tavata sinut koska Tewi ja Scarlet ja Mii-chan ja Oz jajaja Izaya (wohoo opin kai ehkä varmaan sun nukkejes nimet \^^/) Ja mutta anygays bwahahaa okei menen nukkumaan :'D :*

      Poista
    4. hehe no Annika ilmoitti mut ja itsensä gosun kautta tähän miittiin: http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=6759101&page=4&offset=60#page1

      hehe en edes tiedä että kenet otan sinne traconiin mukaan ^^'

      Poista
    5. No mutta, nyt tiedät, otat miittiin mukaan Mii-chanin ja Tewin nwn Jajaja öö bwahahaa, ohjelmakartassa sunnuntaina näkyy myös Pullipsuomen miitti owo Jaaaaa ööö kjähkjäh tulen miittiinne kuokkimaan >:3 Olisi kivaisa nähdä siellä jossain >w<

      Poista
  6. Siis aivan älyttömän kauniita kuvia. Näkee oikeesti että oot panostanut, ja että valokuvaaminen on sulle rakasta. Ihan mahtavaa, että sulla on näin ihana blogi, ja nuket ; - ;
    Tykkäsin aivan hirmuisasti tästäkin postauksesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (((o(*゚▽゚*)o))) kiitos ! Heh sitä just haenkin että ihmiset näkee että yritän tehdä jotain ja haluun aina välittää jotakin tunnetta mun postausten avulla ^^'

      Poista
  7. //En tiedä mistä aloittaisin kommentointini, joten pahoittelen jo etukäteen mahdollista sekavuuttani! ^^'

    Pidin todella paljon tämän postauksen lukemisesta, koska vaikka sen teksti sisältöineen tuntuikin todella henkilökohtaiselta, pystyin silti samaistumaan joihinkin kohtiin siinä. (Ja tällä en tarkoita vain sitä etten itsekään tahdo kouluun, heh.) On mahtavaa, että jaksat panostaa niin paljon nukkeihisi ja valokuvaamiseen - ja ihanaan blogiisi ylipäätään! Lukijat varmasti jaksavat odottaa, tarvitsit stressin purkamiseen sitten kaksi viikkoa tai kaksi kuukautta aikaa, muistathan sen! n_____n Stressi helpottaa varmasti kun vain annat sille ja itsellesi aikaa. :3

    Nyyhkis, tuo kappalevalinta on todella osuva herkälle tekstille. ;;u;; No mutta, pidäthän itsestäsi huolta tauon ajan, ja muista että tämä blogi on olemassa vain ja ainoastaan sinua itseäsi varten, ja että ansaitset varmasti jokaikisen lukijasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. // u are not sekava, mä just ihailen sitä kun osaat kommentoida niin hienosti * u *

      haha, kukapa nyt haluisi kouluun ^^' (mun pikkusisko kyllä halusi, öhöm no se on muutenkin jo vähän sekaisin) Kiitos oikeasti, tää on niin ihanaa kun saan lukea näin mukavia kommentteja mun lemppari tyypeiltä ♥

      Yritän pitää itsestäni huolta, aina välillä se ei kyllä onnistu :'c K I I T O S mulle tuli jotenkin liikuttunut olo kun luin tän kommentin (´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`) ♥ ja toi musiikki oli kyllä mustakin aika jotenkin osuva valinta, hehe xD

      Poista
  8. Mulle tuli tosi liikuttunu olo tästä postauksesta ;____; Ihanaa et oot jaksanu pitää tätä blogia jo kaks vuotta ittes ja lukijoiden ja valokuvaamisen riemun takia, musta on ihanaa katsoa nukkekuviasi ja nähdä että oikeesti nautit valokuvaamisesta ♥ Vaikka mä rakastan mun nukkeja niin välillä stressi bloggaamisesta vie sitä valokuvaamisen iloa multa nii ymmärrän oikeesti tosi hyvin että haluat pitää taukoa, tietenkään se ei haittaa. Me jaksetaan kyllä odottaa :) Toivottavasti saat kaiken kuntoon ja kaikkea hyvää sulle! Ja oon samaa mieltä kanssa tosta että kommenttiin on välillä tosi vaikee saada sitä mitä oikeesti yrittää sanoa x) Ja vaikka oon usein laiska kommentoimaan niin sun postauksias on aina ihana lukea ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä r a k a s t a n valokuvausta (t: ihminen joka kävi tänään suoraan koulunjälkeen valokuvaamassa metikössä öm tota noin) Mm stressi kyllä vie välillä ilon kuvata, koska stressaaminen ahdistaa (´A`。) Mutta aww kiitos sanoistasi, ne piristi <3

      Poista
  9. [tämä kommentti sisältää awkwardia tekstiä ja mahdollisesti muutamia kirjoitusvirheitä, koska one just CAN'T write her feels down]

    VOI EI SONJA! ( つ╥﹏╥)つ On tosi ihanaa että tiedät minkä takia pidät tätä blogia, ja mikä tekee sut onnelliseks - sen takia uskon myös aika vahvasti että tiedät tauon olevan just se oikee ratkasu sulle. EI SILLÄ, että en muka kärkkyis sun blogia tän jälkeen joka päivä odottaen kaihoisasti!
    Vaikka en ookkaan lukenu sun blogia paria kuukautta pidempään [ja kannatan myös muuten sitä tarinasivu-juttua, juurikin sen takia!] niin jään kaipaamaan sun postauksia tosi paljon, et tosiaankaan nimittäin tingi kuvatessasi mistään mikä tekeekin sitten itse tuotosten katselemisesta tosi ihanaa ja rentouttavaa! JATKA samaan malliin palatessasi tauolta ♥

    ja Y- YSTÄVÄ? ( ಥ ∀ ಥ) wow, ihanaa että pystyt ajattelemaan mustakin [eiks niin että se koski muakin..?] noin, vaikka oonkin ihan surkea kommentoija enkä tee muuta kun ihaile sun postauksia hiljaa kotona aina niiden ilmestyessä.. pfffh. ALL THESE FEELS ♥

    Varaudu siihen että hyökkään sun kimppuun Traconissa ja itken siinä sitten seuraavan tunnin roikkuen sun hihassa, koska en kestä ajatusta siitä että pääsisin näkemään sut oikeesti - niinku oikeesti silleen että oot mulle sit muutankin kun vaan joku ihana bloggaaja ruudun takana.. (´∇`)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eäääh ja ei se haittaa, mun kommentteihin tulee _a i n a_ kirjoitusvirheitä xD

      Oih se on hyvä kuulla että ymmärrät mua. mustakin toi tauko oli jotenkin paras vaihtoehto tähän hätään “ヽ(´▽`)ノ” aww kiitos hei, mä en oikein nyt tiedä että mitä sanoa (i'm just a little bit confused) mutta tollasta palautetta on tosi ihana kuulla, ja varsinkin siulta kun osaat kuvata niin hyvin ja muutenkin vaikutat aina tosi iloiselta ja mukavalta ! (╯3╰)

      küllah, tuo koski kaikkia, te kaikki ootte mun ystäviä cx eli mukaan lukien sinäkin ~ ! && hehehe voi olla että mä ehdin ensin, mutta ooh traconiin tulee niin monta nukkeilijaa, ihanaa viimein nähdä sutkin ja kaikki muut *-*

      Poista
  10. Kiva postaus ja tauko vois kyllä munki blogissa olla paikallaan (vaikka oon pitänykki taukoo jo aina välillä huomaamattani...Tihihihi!).
    Yllätin positiivisesti kun sanoit / kirjotit, että haluisit olla meidän KAIKKIEN ystävä, koska mulla ei oikeen oo nukkeilijaystävii ^.^

    Pidä rauhassa pikku tauko. Se tekee terää! ;3

    rakkaudestanukkeihin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe mä taas haluan aina ilmoittaa tauostani, koska muuten se tuntuu oudolta jos jätän vain postaamatta ;o !
      Totta kai haluan olla, mä tykkään tutustua ihmisiin ja mä haluan että kaikilla olisi ainakin yksi nukkeilijakaveri so, tässä sinulla on nyt yksi ヽ(๏∀๏ )ノ heh kiitos ! <3

      Poista
  11. kauniita kuvia, tää teksti jotenkin liikuttava tai sillee ;-;

    VastaaPoista
  12. Tottakai jaksan odotella pienen tauonki ajan, että palaat takaisin postailemaan, koska sun blogi on ihana ja sä oot ihana. On tosi kiva, kun oot aina niin iloinen ja pirteä. Sun postaukset oikein hohkaa sellasta ihanaa positiivista energiaa ja niitä lukiessa tulee aina hyvä mieli. :) Koita olla stressaamatta liikaa, kyllä se koulu menee hyvin ilman stressaamistakin. Ja hyvä, että me ollaan nähty, se oli ihan huippua :3

    Ja anteeksi, kun mä en oikeesti osaa kommentoida. En vain ikinä saa kommenttien muodossa tekstiksi sitä, mitä ajattelen. Yritän koko ajan opetella, mutta näköjään en opi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 。:゚(。ノω\。)゚・。 oikeasti ? *kirjoittaa tätä vastausta kyynel silmässään* Se on oikeasti ihana kuulla, mä haluan olla iloinen ja mä haluan muutkin on iloisia ! hih niin ollaankin, toivottavasti nähdään joku päivä uudelleen ;3 !

      Ei mitään, en mäkään osaa vielä kommentoida kunnolla vaikka mulla on ollut tässä 2 vuotta aikaa harjoitella ('x

      Poista
  13. Myöhässä tuleva kommenttini alkaa tästä.
    Elikkä, sä oot ihan mahtava bloggaaja oikeesti ja aina niin ihanan pirteä :3
    Sun postauksia on ihana lukea, ja ne piristää, niin kuin oikeasti.
    Joo, ymmärrän et suaki stressaa, niin muakin tää koulun alku on aina karmeeta ja stressaavaa, tulee uusia oppilaita ja niiden kaa pitäis sit siin samassa rytinässä ystävystyä, panostaa tulevaan vuoteen, ja vaikka mitä aiheita stressata, sillon ei vaan aina jaksa rupee kuvaamaan, ja varsinkin pitkinä päivinä viime vuonna tulin 15.30 kotiin ja läsähdin tekemään läksyjä ja illalla jos kerkesin olin kavereiden kanssa -> ei jäänyt aikaa nukeille :D
    Joten, ymmärrän hyvin jos tää alku varsinkin stressaa, niin muakin, ja sain hieman lievitettyä stressiäni kirjottamalla tänne tän kommentin, haha.

    Mut nää kuvat oli ihania, oot ihan järkyttävän hyvä kuvaaja ja sun kuvat on aina omaperäisiä ja monipuolisia !
    Toivottavasti saat pian postattua uusiksi, koska sun postaukset .... ah ne on vaan niin ihania ; - ; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhässä olevat kommentit eivät haittaa tai ainakaan mun blogissa ne ei haittaa (ja sitä paitsi kommentoin aina muille myöhässä ^^;)

      Mm on kyllä pakko sanoa että ysi luokalle meneminen ei houkuttanut (paitsi että rinnakkaiusluokkalaisten näkeminen oli kivaa, ne on parhaita tyyppejä XD !) ja tuntui siltä että toi loma oli liian lyhyt : - ;' mutta joo, kouluun panostaminen ja varsinkin tänä vuonna on ihan hemmetin tärkeää, ( TДT)mutta aww hyvä jos tän kommentin kirjottaminen vähensi sitä stressiä, ja kiitti tästä kommentista hei <33 !

      Poista
    2. Mun on jo pitkään pitäny kysyy et onks sulla Kikkiä tai whatsappia tai jtn ? :3
      Koska sulle ois ihanaa puhuu c:<
      Mut öö jos sull on jotai nii pistä mulle vaikka sähköpostia (koska joutuu antaa ainanki whatsapissa numeron :c)

      lapanen.bloggaaja@gmail.com

      ( Kyllä upea sähköposti, olin päälle vuosi sitten todella viisas.)

      Poista
    3. jjuuu pistän sähköpostia ^0^ kyllä sä varmaankin tunnistat mun s-postin (tai no toivottavasti, se ei ole sama kuin tuolla mun tiedoissa blogissa lukee)

      Poista
  14. Myöhässä tulee kommentti, mutta toivotaan ettei haittaa^^'
    Sun blogi on superihana, kaikki tekstit, kaikki kuvat ja kaikki tarinat :'3 ♥ Ja tietysti nuket! ♥
    Ymmärrän sua hyvin, itelläkin on tässä hieman taukoa, koska.. En tiedä mutta kuitenkin :'D
    Tiedät sä mitä, sun kuvista kyllä näkee, että rakastat valokuvausta ^u^ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa ^__^ ~

      nä-näkeekö ? ö /// ö' asökdljfa toi on ihana kuulla, koska eilenkin vaikka mulla oli kurkku ihan mäsänä niin kävin kuvaamassa vaivaset kolme kuvaa, koska teki mieli mennä kuvaamaan (vaikkei kipeenä saisi..) Mutta aww kiitos <33

      Poista
  15. Gääääääh ei taukoa! ;____; Haluu lisää Sonjan mestariteoksia! >o<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyaaah älä huoli, sitten kun löydän mun kameran akun niin tulee jotain shoottia > w < !! ( ja miten ihminen voi kadottaa kameransa akun??)

      Poista