perjantai 2. tammikuuta 2015

voyage from 1969 to 1970


IMG_2760


2014. Millainen se nyt oikein olikaan? Mielenkiintoinen? Täynnä elämää? Ahdistava? Jonkun uuden alku? Jonkun vanhan loppu? Onnistumisien vai epäonnistumisien täyttämä? Uudenlainen kokemus? Miulle se oli varmasti noita kaikkia. Tää vuosi 2014 toi muhun uudenlaisia tunteita, uudenlaisia mietteitä ja uudenlaisia luonteenpiirteitä, mutta kai näitä kaikki on arvostettava sitten, kun ei näitä tule varmasti tänä vuonna kokemaan :-)

Tää postaus venyikin liiallisen karkin syönnin ja heti ensimmäisenä päivänä vuonna 2015 nukuttuen yö unien takia tähän päivään en enää koskaa valvo yli puolen yön, never again nukuin kuusi tuntia



IMG_2739


Tän vuoden aikana oon saanut yhden nuken lisää, Michellen. Tästä varmasti huomaatte, että en asu missään porvari perheessä. Oon kyllä saanut pari peruukkia ja lisää kavereita sekä nukenvaatteita tosi paljon. Alotin tossa syksyllä sellaisen pienen "työn" josta oon kerännyt rahaa.


Tuossa alhaalla teille on kooste vuodesta 2014 miun nukkeilun kannalta. Aikamoinen vuosi, kuten ylhäällä olen jo maininnut monta kertaa. Scarlettia tossa kollaasissa esiintyy paljon, mutta mutta parihan noista on itse neiti hallusinaatio 。゜(゜^ェ^゜)゜。 Tewi ja Izaya esiintyy kolmessa noissa. No tästä voidaan huomata että edellinen vuosi oli Yukarin ja Scarletin (sekä Michellen) vuosi haha. Minkälainen seuraava vuosi tulee olemaan? Toivottavasti yhtä mahtava kuin tääkin !



cats

Design E

mutta tydydydyyy nyt siihen asiaan mistä höpötin viime postauksessa


Haluaisin teille Illuusion katsojille ilmoittaa sen asian, mitä olen odottanut jo vuodesta 2012. Se asia on nimittäin tämän draaman eli tarinan lopetus. Tää draamatarina alkoi jo vuodesta 2012, vuonna 2013 käsiteltiin enimmäkseen menneisyyttä koskevaa tarinaa. 2014 vuoden alussa alotin tän nykyisen tarinani, joka sitten saa loppunsa suunilleen siinä vuoden 2015 loppu keväästä tai sitten kesällä (miten koulu tuleekaan vaikuttamaan aktiivisuuteeni).

Miusta oli teille aika jo ilmoittaa nyt asiasta, eikä sitten muutamaa kuvatarinaa ennen :-D Syy miksi halusin kertoa tän nyt, on se, että voisin pitää teidän jännityksessä. Mikä se Illuusio onkaan, miten käy Scarletille, saako Yukarin porukka koskaan selvitettyä Illuusion salaisuutta, miten Michellelle käy? Noihin saatte vastauksen tän puolen vuoden aikana, mutta nyt, nauttikaa tästä vuoden 2015 ensimmäisestä tarinasta !



IMG_1140

Michellen illuusio on katastrofi.



IMG_2723

Michelle ei pysty laukaisemaan illuusiotaan helposti, jonkun muun täytyy laukaista se hänen puolestaan. No mikä olisi parempi laukaisu keino kuin nähdä oma siskonsa elossa ?



IMG_2773

Kukaan ei muista sitä tapahtumaa tarkasti. Tapahtui vain räjähdys. Atomit ympärillämme reagoi Michellen voimaan ja sitten kaikki vain räjähti. Mutta mitä tapahtui Scarletille, Yukarille, Tewille ja Ozille?


picfic: heikko vaiko vahva kuningatar ?




IMG_2388

Scarlet: *katselee jalkojaan huokaillen*



IMG_2395

?: Mikä sinua hermostuttaa?



IMG_2399

Scarlet: *katsoo ihmeissään tyttöä* Mistä sinä tiedät että minua hermostutta? En muistaakseni ole koskaan tavannutkaan sinua.



IMG_2411

?: Tuo on Scarlet hyvin surullista kuulla. Minä luulin sinun muistojesi jo palanneen. Luulin että muistaisit minut, siskosi..



IMG_2449

?: perheesi ja kaiken mitä jätit tänne Illuusioon.


Scarlet: *katsoo ylös* Kyllä minä muistan minun veljeni..sekä siskoni..



IMG_2456

Scarlet: Siskoni..hänen nimensä oli...*painaa päänsä alas*..hänen nimensä oli..




IMG_2478

Scarlet: Minä en muista hänen nimeään.. *katsoo koskematonta lunta* 




IMG_2489

Scarlet: *kääntää hämillään katsettaan*



IMG_2503

Scarlet: ...missä olen..


?: Niin, Scarlet, sinä olet unohtanut kaiken.



IMG_2537

?: Olet unohtanut jopa sen, että kuka olet, kuka sinä ennen olit, Olet varmasti myös unohtanut että mikä Illuusio on, mitkä sinun tavoitteesi olivat !



Scarlet: *katsoo raivoissaan sivulle* Nyt tiedän kuka te olette, olet se hallusinaatio, Enkö minä pystynytkään sinua tuhoamaan ?!


IMG_2532

?: *nauraa ilkeästi* Ei, minä en ole se hallusinaatio, hän on jäätynyt jo ikuisuuteen.



IMG_2570

Scarlet: *kaatuu maahan makaamaan* Kuka sitten te olette.


?: Haluatko tietää? 


IMG_2590

?: Minä olen sinä, Scarlet.




IMG_2654

?: Ja sinä olet minä.



IMG_2621

Scarlet: *katsoo lumoissaan yläpuolella olevaa hahmoa*



IMG_2602

Scarlet: *kuiskaa* Sinä olet minä. Kuinka saatoinkaan unohtaa.



IMG_2672

Scarlet: Miten saatoinkaan unohtaa sen, että kuka minä joskus olin, mikä Illuusio on.


IMG_2682


Scarlet: Se räjähdys oli Michellen illuusio, rakas siskoni onkin elossa.




IMG_2694

Scarlet: Ja niin olen minäkin elossa.


Enemmän elossa kuin koskaan.


__________

ps. jos ette hoksanneet niin kaikki tämä tapahtui Scarletin mielessä  bye

24 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin vasta vuonna 2014, mutta täytyy kyllä sanoa että tämä on noussut yhdeksi suosikkiblogeistani nwn ♥ Sun nuket on ihanan persoonallisia ja kauniita ja tykkään tosi paljon sun tavasta bloggailla. ~

    Lisäksi tämä tarina oli taas (jälleen kerran) aivan ihana. Ensinnäkin, kuolin ihan totaalisesti noille muokkauksille, aivan mielettömän taidokasta jälkeä yh ;__; ♥ (Plus Scarlet ja Michelle olivat tässä niin kauniita, hnghghgh ;-;)

    Eli kokonaisuudessaan mahtavaa jäkeä uwu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miusta tuntuu että aika moni on löytänyt mut viime vuonna vasta haha <3 mut aww kiitos Sara !! ♫꒰・‿・๑꒱ (ja huomatkaa ihmiset, oon ajoissa vastailemassa jo ainakin osalle)

      Poista
  2. oon lukenu sun blogia vuodesta 2012, ja lukenu sun kuvatarinaa siitä lähtien, ja pakko myöntää et sun blogi ja kuvatarina on mun lemppereita parin muun kanssa. sun nuket on kaikki jotain niin täydellistä ; - ; ♥♥ tewi ja michelle puspus

    sun tarina on niin ihana, rakastan sun kykyä valita musiikit just oikein ja sun muokkaukset on aina niin hienoja! anteeks oon huono kommentoimaan mut äää täydellistä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sä oot lukenut since 2012 ٩ɵ̥̥▿ɵ̥̥●۶ Tewi ja Michelle (sekä luonollisesti minä, mutta sitä ei kai tarvitse enää erikseen sanoa haha) ollaan kaikki kiitollisia sulle <3 ja et ole huono kommentoimaan, thanks a lot ! :-)

      Poista
  3. minäkin löysin blogisi vasta hieman aikaa sitten, vuoden 2014 loppupuolella, ja olen ihan koukussa ;-;
    sinulla on aivan hurjan kauniita nukkeja, ja kuvasi ovat aina tarkkoja, kauniita ja upeita.
    kuvatarinatkin ovat aivan omaa luokkaansa ♥ tämäkin, niin kuin aikaisemmatkin, oli tosi kaunis, muokkaukset oli hienot, ja nuo nukkejesi vaatteet saavat mut kuolaamaan xd
    Scarletin huulet on kans yks asia minkä voisin ryöstää itselleni huoh
    mut huulia ei voi varmaankaan varaastaa :p
    kaiken kaikkiaan on ollut ihana vuosi, oot kehittynyt ja kuvat paranee jos vielä mahdollista entistä paremmiksi :3
    pidä mielessä senpai että olet aikas hiton täydellinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SAIN JONKUN KOUKKUUN, aw olen otettu ! ^U^ kiitos kehuista <33

      ja noi kaikki vaatteet jotka esiinty tässä, niin ne on tehnyt (siis tuo Michellen päällä oleva mekko, Scarletin päällä oleva hame ja sit kahdessa vikassa kuvassa oleva mekko) miun kaverini Alli, joka tuossa alapuolella on väsännyt kommentin miulle ;-3 haha tuttu tunne, voisin ryöstää omille nukeilleni niin monen muun nuken huulet uwuwu

      Poista
  4. SONJA NYT ROSKIKSEEN OIKEASTI

    ensinnäkin pisteet sulle tosta vahvasta aloituksesta. Kurja kuulla, että vuoteen 2014 on sisältynyt myös pettymyksiä, mutta sitähän se elämä on ja onneksi myös paljon hyvää on tapahtunut (^∇^)Sun nuket on niin täydellisiä ettei sitä oikeasti huomaa, että olet saanut vaan yhden uuden nuken koko vuonna, koska tää sun nykyinenkin porukka jaksaa aina vaan yllättää!

    Tuo kollaasikuva oli ihana, kertautui nopeasti vuoden tapahtumat jo siinä ja olen myös otettu kun lentävä ikean sohva on sinne päätynyt! ヽ(;▽;)ノ Niin ja postauksen ekakin kuva on kerrassaan ihana :3 Sä otat aina jotenkin tosi hyvällä tavalla erottuvia kuvia, tän kuvatarinan kuvaustyylikin oli niin namnam. ♥︎♥︎♥︎

    Ikuisesti mä mielelläni tätä tarinaa lukisin, mutta kaipa se on ymmärrettävää, että kaikki loppuu aikanaan! Hyvä kun jo nyt mainitsit tästä, koska vielä ehtii nauttia kunnolla monesta osasta ennen grande finalea! <3 en malta odottaa sinne pääsyä, mutta en kyllä näitä välissä tulevia osiakaan c:

    Kuvatarina alkoi kerrassaan loistavasti, hyvät muokkaukset ja tekstit noissa Michellen kuvissa. Sun tarina on juoneltaan ihana mutta visuaalisestikin jännä, tykkään aina pysähtyä katselemaan jokaisen kuvan toteutusta, koska ne on loistavia ♪(´ε` ) Esimerkiksi tuo kun Scarletin hiuksista lähtee noita pikselineliöitä, huikea toteutus ja sain tossa kohdassa jo kylmiä väreitä, jotka jatkuivat tarinan loppuun saakka! :0

    Scarletin hiukset on täydellisyyttä hipova asia ja niiden vaikuttavuus vain korostui tuossa "Minä olen sinä, Scarlet. Ja sinä olet minä." -lausahduksen kohdalla! Sun tarinassa on paljon tällaisia vaikuttavia lausahduksia, jotka tuovat tähän lisäjännitystä. (btw miten niin toistelen samoja adjektiiveja hahhah.) Oikeasti noita vois käyttää jossain elokuvassa, missä ne toimis varmaan upeasti kun ois vielä taustalla jotain musiikkiakin ja ahh *0* Sun kuvatarinasta pitäisi kyllä tehdä elokuvaversio, vaikka kaikkien näiden juonenkäänteiden mahduttaminen yhteen elokuvaan voiskin olla vaikeeta.(ゝ。∂)Ehkä tehdään sitten viisi elokuvaa, hmm!

    Mun ajatukset alkaa jo karkailla kuten tästä kommentista saattaa olla
    havaittavissa mutta joo hyvää uutta vuotta! olen taas kerran otettu kun mun tekemiä nukenvaatteita esiintyy monesti tässä, vaikka pakko se on kyllä myöntää että on toi vaatteeton Scarletkin melko ihana 8) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ROSKIN ON TÄYNNÄ ALLISEIN

      jjoo, mutta onneksi mulla on niin paljon ihania kavereita, että ne pettymykset saadaan kyllä helposti unohdettua heh :-) ja totta kai lentävä ikean sohva pääsi tohon kollaasiin, sehän oli thö nero keksintö ٩❛ ▿❛ಂ۶

      tiesitkös muuten että oon suunnitellut sitä grande finalea jo vuodesta 2012, oikeasti XDD mutta kiitos paljon ja olen kiitollinen siitä, että ihmiset jää katsomaankin noita kuvia, koska kyllä noihin muokkauksiin kului aikaa ^^' (paitsi nyt huomaat tossa yhdessä kuvassa olevan oudon jutun varmana, mutta njää)

      Joo, mä kirjottelen aina tollasia lausahduksia ylös jos keksin sellasia. Mut vaikeinta on se, että tulevaisuudessa en sitten muista niitä ja jos ne lausahdukset on ollu jotenkin tärkeitä niin vähän paha tilanne :-// Mutta aww kiitos paljon noista kaikista kehuista, olen otettu että kehut mun tarinaani ;-; <33 ja viisi elokuvaa perf

      ikr, vaatteeton Scarlet on kyllä kaikista noista se täydellisin, koska mihin niitä vaatteita edes tarvitaan q*ゝω・ノ″ t. sonja joka pukeutuu aina sellaisiin vaatteisiin että ne peittää mut jaloista kaulaan asti paitsi shortsit henkeen ja vereen ja tää epämääräinen vastauskommentti parhautta

      Poista
  5. Apua mä vaan rakastan sun blogia ; 3 ; ♥

    Hyvää 2015 vuotta! Odotan innolla, miten tarina loppuu ja mitä se sisältää :3 Toi äskenenkin tarina.. Ei, en pysty kuvailla sanoilla.. Oot liian hyvä *Q* ♥ ! "Enemmän elossa kuin koskaan"-sanat oli jotenkin niin mysteeriset jaja ♥ Okei palvon Scarletia. Palvon. Liian ihana.

    Mutta koska oon huono kirjottaamaan pitkiä kommentteja, niin sanon vaan, että sun blogi on yks mun lempiblogi ja en malta oottaa sun kuvia ja tarinoita tänä vuonna tänne blogiin ♥ ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuaa kiitos Miruka ; - ; <3 ja kiitos. me kaikkihan palvomme Scarlettia 8)

      ja jatkan kommentteihin vastailua huomenna taas tai joskus kun nyt meen tekee jotain muuta ;'-3

      Poista
  6. sonja öö ees perf roskiin thx ;-; okmoi mun kommentointitaidot lienee jääny jonnekki menneisyyteen mut LET'S TRY koska aina kannattaa yrittää vai mitensemeni

    mä en jostain syystä muista koskaan sanoneeni ainakaa bloggerissa mUT SUN NUKET EES PERF ÖÖ NOPE haluutko kertoo mulle että miten ;-; ♥ roskiin anyways.

    ja sun kt en ees alota mutta srsly hOW CAN U DO THIS OOT NERO MOI HYVÄSTI EN OO EES KOSKAAN YRITTÄNY TEHÄ KT MUT EN PYSTYIS oho capsi jäi mut sehän paras tapa ilmaista tunteensa eiköniin!!!!

    omg meen nurkkaan kuolemaan tälle postaukselle vielä ja commenting skills +666 ikr soritästä yritin parhaani ja sitärataa ööh moi *vilkuttaa*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen takaisin vastaamassa koska en jaksa muokata kuvatarinan seuraavaa osaa ja anime lagaa..huoh ja nyt kun tuun tänne niin täällä on lottakommentti -____--'''''

      JUST KIDDING mut se roskis on täynnä jo :-(( ja sun kommentointi on aina 6/5 löysin muuten jostaki ihme shootista sun kommentin, lol oon unohtanut että oon kommentoinut mulle enemmänkin köhkhköh

      mutta kiitos paljon tästä hauskasta kommentista XD <3

      Poista
  7. apua ihan liika ihana tarina miten osaat täs oli ihanat muokkaukset jaja ;---; toi vika vuorosana oli jotain mahtavaa ja kaikkee ♥
    hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos (亝ω亝。) ja hyvää uutta vuotta sullekin <3

      Poista
  8. "Minä olen sinä. Ja sinä olet minä." Oikeesti agwkydcws ihan m~a~h~t~a~v~a~s~t~i toteutettu tarina, niin... mahtipontinen ja ja ja ❤ Kddhjkls en osaa sanoa yhtään mitään ;____;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥ thank you, hyvä kuulla että pidit !! <3

      Poista
  9. Omg sonja opeta mua muokkamaan tolla tavalla !
    Ok sanon ihan ekaksikin, rakastan tätä sun tarinaa, ja vaik tää loppuis ni silti se taivals super pitkän matkan, ja onnistuit pitää sen aina jännittävänä ja juoni kulki hyvin, ei liian nopeesti eikä liian hitaasti.
    Täydellistä siis, sanoisin.
    Sun nukkejen ulkonäkö, woow rakastan ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä vaan testailin kaikkea kivaa ja sitten tajusin että noinkin voi muokata ja noin se sitten tapahtui XD Mutta hyvä kuulla, että tässä tarinassa on koko ajan se jännitys pysynyt yllä ! Oon aina välillä ajatellut sitä, että mitä jos juoni on jossakin vaiheessa notkahtanut alas ๑•̮̮́౪•̮̮̀๑ mutta kiitos <3

      Poista
  10. Huijui aivan liian ihana postaus ja tuo kollaasikuvakin on todella hienosti toteutettu. Tewi tuolta alarivistä kattoo niin söpsösti että sulan tuoliini. ;A;

    Ja huu en ois ollenkaan odottanu tätä kuvatarinan lopetusta, mutta niinhän se on että kaikki loppuu aikanaan. ...loppuupi saralta sitten uusien osien odottelu, mutta ainahan mää voin vanhempia osia yhä uudelleen ja uudelleen lukea. ^^ (..okei tästä kommentista tulee aika sekava..)

    Sun tarinas on todella upea, se on toteutettu hienosti sekä laatu kuvissa on superhyvää. Muokkaukset on todella hienot ja wää rakastuin tohon kuvaan missä Scarlet makaa ja sen yläpuolella on valoscarlet. Tää osa oli oikeasti tosi laadukas ja mukava lukea, sekä tää on mielenkiintoinen. Jäämpi innolla seuraavaa osaa odottelemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no aws niinhän se tuijottelee tuolla ! ٩ɵ̥̥▿ɵ̥̥●۶ how cute

      Ja joo, tää on yksi tarina jonka oon halunnut toteuttaa jo vuodesta 2012. Sitten päätin kirjoittamisen sijaan tehdä tän nukkejen kanssa. Ei tää tarina oo todellakaan ihan täydellisesti toteutunut, mutta ainakin hahmot ja se itse pääajatus on pysynyt samana haha :-3

      Kiitos paljon ja seuraava osa on jo tulossa tänään ! ^^ <3

      Poista
  11. Hyvää uutta vuotta sinnekin! ^___^ Vuosi 2014 oli omalla kohdallanikin varmaankin tapahtumarikkain tähän mennessä, saa nähdä mitä 2015 tuo tullessaan ~ c: Onnistuit postauksen alussa mainitsemaan kutakuinkin kaiken mitä minulle itsellenikin jäi mieleen viimevuodesta, en olisi itse osannut sitä paremmin tiivistää. :D

    Kuvatarina oli taas kerran upea, sen tunnelma on jotenkin niin vahva ja ...mahtipontinen? Kuvien muokkaukset ovat mielettömän hienot, ne sopivat kuviin paremmin kuin hyvin! Kuvatarinan prologi (kolme ensimmäistä kuvaa) antavat koko tarinalle todella salaperäisen tunnelman, ja Scarletin sanat tarinan lopussa jättävät odottamaan jatkoa. > w < Postaathan taas kun ehdit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep, 2015 the mysteerinen vuosi vielä :-) !

      Oh mahtipontinen, se on kyllä hyvä sana kuvaamaan tätä, mutta hyvä jos nuo kaikki pienetkin yksityiskohdat toivat tähän salaperäistä tunnelmaa ପ* ॢ˘͈ꀧ˘͈ ॢ✩.*˚ kiitos kommentistasi <3

      Poista
  12. Sä puristit mun mielen niin tyhjäks että mä en ihan totta osaa ees kirjottaa mitään. Mä vaan oon täällä suu auki ja kylmät väreet meni koko postauksen ajan, en tajua mistä tätä tunnelmaa revitään. Tuntuu että kuolin just sisäisesti.
    Mä en oikeesti osaa vaan sanoa mitään joten tynkäkommentti tässä sulle, mutta tää vaan mykisti mut liikaa. Tää tunnelman määrä. NOI MUOKKAUKSET. En kestä.
    Laatu. kuvauspaikat. asennot. nuket. asdfgh mä oikeesti kuolen nyt. Olen nähnyt täydellisyyden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miun ei ollut kyllä tarkoitus tehdä noin, mutta hyvä jos sulle tuli tollanen öm tunteellinen olo (en tiedä) XD <3 Mutta äwäwäw kiitos oikeasti, en mä osaa muuta sanoa enää kellekkään ๑͒•௰•๑͒❤

      Poista