tiistai 3. helmikuuta 2015

when you draw a bow, it is either take a life or have yours taken





ikr oon addiktoitunut animeen but........-.-.,-,-.. evvk


ei siis sillä että mulla ei olisi mitään postattavaa tai mitään mut..mulla ei ole

pelkkää roskaa


IMG_3751

ja siitä roskasta puheenollen hejsan taas kaikille ! 

Ellyn peruukki on matkalla tänne, simmut tälle on jo valmiina, enää vaan pitäisi saada molemmat. En ole oikein jaksanut kuvata nukkeja silleen kunnolla ja tälläkään viikolla ei huvittanut mennä metsään kuvaamaan kuvatarinaa (johtuneen varmasti viikonlopun tuulisista säistä ja siitä että oon viettänyt keskimäärin tosi paljon aikaa tumblrnyt kaikki miun tumblria katsoman hophophoppp themeni muokkailuun ja yonaxhak fanfictionejen lukemiseen mutta kuitenkin.......i have no regrets) 

Tähän postaukseen pistin vaan jotain kuvia, joissa on musta kivan vaaleateema ^^ Pistin joukkoon myös muutaman kuvan kesältä ja syksyltä - ja siitä kun nyt mainitsin, niin haluisitteko te nähdä kesällä ottamiani kuvia ? koska niitä olisi tuolla arkistoissa paljon :-) (ne kuvat eivät siis olisi nukkekuvia, mutta nukkekuviakin voisin pistää myös väliin aina) Minähän olen valokuvaaja joten olisi kivaa jos haluisitte nähdä jotain muitakin mun otoksia *´︶`*



IMG_3615



IMG_3777



IMG_3784



IMG_3803



IMG_3861



IMG_3829



IMG_3840



IMG_3846



IMG_3835



IMG_3851


IMG_0500





 pientä extraa Ellyn suloisen stockasun että nassun yksityiskohdista ♥

IMG_3879



IMG_3889



IMG_3894



IMG_3895
literally tällasta mun elämä on nykyään. mun kaksi muuta lellikkiä katselee kateellisena kun mä kuvaan Ellyä :-)) huomatkaa varsinkin toi Michellen katse




bonus extraa koska nää kuvat on oikeasti aika siistejä lievä itserakkausko? ylemmän kuvan otti kaverini ja alemman sitten minä

IMG_3713
olin kaverin kanssa siinä sellon lähellä olevassa puistossa kuvaamassa vaikka tässä kuvassa ei ole tarkennus miussa tai lumessa nii kattokaa kui siistiltä toi näyttää



IMG_3736
mestarivalokuvaaja taas vauhdissa


Seuraavaan postaukseen sitten kuvatarinalle jatkoa ! saadaan vähän sisarus complexia~  mutta lähden tästä nyt katsomaan animea ja tekemään prosentti laskuja, heippa ٩(๑•◡-๑)۶ⒽⓤⒼ❤ 
sekä kiitos edellisen postauksen kommentoijille ♥ lupaan vastata kaikille huomenna sitten, kun vastailu jäi kesken ಠ ‸ ͜ಠ 

24 kommenttia:

  1. tosi kauniita kuvia, oot kyllä hurjan taitava <3
    anteeksi, tänään ei oo aikaa parempaan kommenttiin, mutta oikeesti
    kuvat oli tosi hienoja! :D

    VastaaPoista
  2. Ite oon sitä mieltä, että monipuolisuus blogissa ei oo koskaan haitaksi eli kyllä, mielellään ainakin minä näkisin ottamiasi kuvia, vaikkei ne olisikaan juuri nukkekuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota mieltä mäkin olen, mutta mietin vaan että tykkääköhän muut enemmän että pidän tän ihan nukkeblogina vai ^^" Mutta kiitos <3

      Poista
  3. Sä senkin
    Ensinnäkin upeita kuvia ja oikeesti olis just mahtavaa, jos laittaisit tänne jotain muitakin kuvia! Mielelläni näkisin, kun itekkin pidän valokuvauksesta ja oot muutenkin tosi hyvä kuvaamaan ♥ (toi lumen heitto kuva on muuten siisti kuva 8))
    Eikä, ihana toi Michellen katse :--D ♥ muutenkin supersöpö kuva koska sun ihanaiset nuket *u*
    Niin ja sulla on sulonen tumblr ~ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepp toi lumikuva on aika hauska XD mutta jeij kiitos paljon, taidankin sitten tästä lähtien pistämään tänne enemmän muitakin kuvia <3 ja thankss mun tumblr on aika..jännä paikka :'D

      Poista
  4. SONJA OLE HYVÄ JA MENE ROSKIIN :(((( ♥♥
    Sun nuket ja kuvat on kyllä jotain niin älyttömän ihanaa ;_; Tykkäsin paljon myös ei-nukkekuvista, tuo tokavika erityisesti oli aivan mahtava <3 Mielelläni näkisin lisää muitakin kuvia (ja nukkekuvia obv myös haha <3).
    Kokonaisuudessaan aivan ihana postaus taas jälleen kerran uwu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. roskin on jo täynnä :-(
      aww kiitos paljon, minä ja nuket kiitämme <3 !

      Poista
  5. Noi sun lapases näyttää surullisen lämpimiltä.
    Okei, wow aivan ihania kuvia *-*
    Tyksin näistä sonjamaisista kuvista - oot hyvä kuvaan niin nukkeja, ihmisiä ja sun muuta jännittävää (mä oon jääny paitsi ihmisten kuvaus osaamisesta syntyessäni, katkera olen, sniif ; o ;)

    Äwäwä, aivan mahtavia kuvia nää kaikki nukkekuvat, tyksintyksintyksin sun nukeista, ne on täydellisiä ja varsinkin Michelle (toivottavasti et pahastu kun heräät huomenna ja et löydä mistään Michelleä.) ! ♥
    Elly on super söpönen, naww rakastan noita stock silmiä ja kaikkea muutakin, tyttönen on täydellinen. ja AAA toi peruukki ehkä pöllin senkin sit Michellen kanssa ... :--)
    Mutmut wooow, ihana postaus, ja ois mahtaavaa nähdä muitaki sun kesäkuvia ! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no köh ne ei ole niin lämpimät kyllä juu.. hm ihmisiä on mun mielestä helppo kuvata kun ihmiset osaa tehdä niin monenlaisia ilmeitä ja niitä pystyy posettamaan vaikka missä XDD

      No kyllä tuo Michelle täällä näyttää onneksi vielä olevan ;O sekä Elly *huokaisee helpottuneena* Mutta kiitos paljon kommentistasi Laura <3

      Poista
  6. Laiska kommentoija ilmoittautuu...

    Äwäwääwäwäwwäää, aivan ihania kuvia, ja sun nuket on t ä y d e l l i s i ä!!! ♥ (Tuun varastamaan ne kun nukut. B--)) Tää taitaa olla eka kerta kun kommentoin sun blogia, ja liityinkin vasta vähän aikaa sitten, vaikka oon lukenut tätä blogia ikuisuuden. :D Muttajuu.

    Byye.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. do not worry mäkin oon aika laiska XDD mutta thanks a lot <3

      Poista
  7. oii niin ihania kuvia!
    Michelle ja Scarlet on niin kauniita, heillä on myös tosi ihanat mekot♥

    Aww ja Elly on kyllä niin söppänä kanssa että <3

    VastaaPoista
  8. aaww vähän ihania kuvia ♥
    michelle on oikeesti liika ihana, rakastan sitä waah omistat ylitäydellisiä nukkeja
    kans noi einukke kuvat, nekin on ihania koska oot liian hyvä kuvaamaan aamen
    haha nauroin tolle michellen ilmeelle *wapinitkunauruhymiö*
    plus ootan innolla kuvatarinaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Michelle on aika höppähän, ihana kuulla että pidät hänestä ;3 ja jjoo yritän kuvata viikonloppuna sen nyt !!

      Poista
  9. VÄHÄ COOL POSTAUS SONJA wow mikset kertonu et postasit t lahoaivo joka käy bloggerissa keskimäärin kerran kuukaudessa.. ..... .

    mut um perf kuvii ees ??¿¿ ♡

    (miten kirjotetaan kommentteja niin että ne ei kuulosta sarkasmilta ja niin että niissä on jotain sisältöä.)

    ohgod sILTI liikaperf ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua hävettää tulla sanomaan että "HEI MÄ POSTASIN" niin sen takia ,-,-,-,-, muuta kiitos sILTI liikaperfist kommentista <33333

      toi ei ollu sit sarkasmia

      Poista
  10. Ihania kuvia taas kerran, omat suosikkini ovat ehdottomasti shootin toinen kuva ++ kuvat Ellystä postauksen loppupuolella. ^^ Michelle näyttää mahdottoman kauniilta tuossa kuvasarjan toisessa otoksessa, rakastan kuvan värejä ja yleisilmettä. Elly-shootissa taas on ihanan rauhallinen ja Amarrimainen (:D) tunnelma -- tuo sarjan kolmas kuva! <3
    Elly näyttää syötävän suloiselta jo nyt, odotan mielenkiinnolla millainen neidistä tulee kun saat tämän valmiiksi. \(*≧∀≦*)/

    Kuvasi ovat aina upeaa katseltavaa, joten näkisin enemmän kuin mielelläni myös ei-nukkeaiheisia otoksiasi! Komppaan siis edellisiä kommentoijia, monipuolisuus ei ole haitaksi. n____n (Pahoittelen myöhäistä kommenttiani, postasthan taas kun ehdit!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amarrimainen aww <3 ihana kuulla että pidät mun neideistäni, ja Ellyltä onneksi enää puuttuu vaan simmut (sekä obitsu mutta se ei ole niin välttämätön vielä tässä vaiheessa) :-)

      Jeij, ihana kuulla että saan luvan (ihan kun olisin teidän orja tai jotain...XD) laittaa muitakin kuvia, se tekee mut superiloiseksi ;-3 sekä älä huoli, mä kommentoin muille aina viikon myöhässä niin köh..

      Poista
  11. Tottakai laitat kesäkuvia, ootan nyt jo niitä innolla! ^w^ Lisäksi tietysti kaikki muutkin ennen julkaisemattomat kuvat kelpaavat, tykkään vaan niin hurjasti sun kuvaustyylistä.♥
    Muttajoo, Michelle ja Scarlet ovat kyllä huippusuloisia neitejä ja uutukainen [onkohan toi edes sana.. ._.] Elly tietenkin myös. :'3 Toka ja kolmas kuva olivat kyllä ehdottomia suosikkejani, ihan vain koska ilmeet.♥ ;__;
    Tästä tuli nyt hivenen tylsä & tönkkö kommentti - ehkei edes pitäisi yrittää kirjoittaa väsyynenä -, mutta seuraavaan postaukseen sitten parempi. :D

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess kesäkuvat laitettu <3 !

      Uutukaiseni Elly juu, voi sitä tolla sanalla kutsua ^^ Mutta kiitos paljon tästäkin kommentista, minä ja tyttösemme olemme otettuja ;-; & haha i can feel you, väsyneenä ei oikein jaksa tehdä mitään mutta mulle riittää se vain että ihmiset antaa mielipiteensä mun postauksista <3

      Poista