sunnuntai 24. toukokuuta 2015

moonlight ☪*



IMG_0077


IMG_0091


IMG_0067


IMG_0160


IMG_0171



Hyvää alkuiltaa kaikki lukijat ja piilostalkkijat siellä ♥

Toivottavasti viikonloppunne on mennyt hyvin, mun viikonloppu on kyllä mennyt ihan sairaan nopeasti Sailor Moonia katsellessa ja kuvatarinaa kuvatessa. Nyt oon kuitenkin saanut teille kolmanneksi viimeisen tarinan osan kuvattua ! 8-) Seuraavan osan kuvaamista en malta odottaa vaikka se onkin ihan sairaan pitkä *epätoivoinen huokaisu*

Olin kuitenkin eilen kuvaamassa pikku Michelleä ulkona nuo Nellan stockit päällä (joita muuten rakasssstan) En tiedä että mitä mieltä te olette noista kuvista mutta mä henkilökohtaisesti rakastan noita, koska kun katson noita kuvia niin mulle tulee mieleen se eilinen ilta; en olisi millään jaksanut mennä kuvaamaan kun olin nukkunut niin huonosti mutta päätin sittenkin mennä. Onneksi menin koska nautin Michellen kuvaamisesta tai no ylipäätään valokuvaamista tosi paljon ja sain energiaa itteeni siitä SE TUNNE OLI MAHTAVA 

Mutta niin, nyt kun katson noita kuvia niin mulle tulee mieleen se ihana tunne hehe XD Unohdin muuten mainita edellisessä postauksessa siitä että Oz sai uuden peruukin (hups) Te kuitenkin itse huomasitte sen ja hyvä kuulla että piditte tän herran uudesta, ehkä vähän Draco Malfoyta muistuttavasta lookista ~ Nyt kuitenkin tarinan pariin, toivottavasti tykkäätte tästä osasta ja kannattaa lukea edellinen osa klick ennen tätä ! (musiikki tulee sitten keskellä tarinaa vasta)



picfic: Peony



IMG_9735


IMG_9754

Scarlet: *istuu hiljaa ja katsoo lasittuneena eteensä*


?: Kaikki ei taida olla sinullakaan hyvin.


IMG_9759

Scarlet: *ei sano sanaakaan*


Izaya: Ai et enää edes tervehdi...no aivan sama, taisit kuitenkin tietää että minä tulen, sinähän tiedät kaiken.


IMG_9765

Izaya: *hiljenee hetkeksi*..Scarlet, minäkin tiedän mikä Illuusio on.



IMG_9769

Scarlet: *katselee käsiään* Minä..*aloittaa puhumaan järkyttyneen kuuloisena*



IMG_9778

Scarlet: *hautaa kasvonsa käsiinsä* Minä tapoin Tewin. *järkyttyneenä* Minun piti auttaa teitä, minun piti saada kaikki onnellisiks--


Izaya: Ei sinun koskaan pitänyt mitään tuollaista tehdä.



IMG_9793

Izaya: Sinä olet vain itsekäs, halusit oman toiveesi toteutumista..mutta nyt kun se on toteutunut katso mitä olet saanut aikaan. *laskeutuu Tewin luokse*



IMG_9802

Scarlet: *katsoo Izayaa vihaisena* Sinäkin vain tuomitset minua.



IMG_9813

Izaya: Ei, Scarlet. Minä olen oikea kätesi, muistathan? Emme me voi jumalaamme tuomita, voin vain esittää omia mielipiteitäni. Ja mielipiteeni on se, että olet itsekäs toiveesi suhteen. *hiljentää ääntänsä* Et uskalla luopua mistään, et pysty uskomaan että kaikki loppuu aikanaan.


Scarlet: Mutta ei Tewin olisi tarvinnut kuol--



IMG_9822

Izaya: Hän ei ole kuollut, jos uskot niin. *luo pienen hymyn Scarletille*







IMG_9838

Scarlet: *katsoo ihmeissään Izayaan* Hän hymyily minulle..



IMG_9853

Izaya: Sinä toit minut sairaalasta tänne, sinä annoit minulle uudenlaisen mahdollisuuden, nyt minäkin haluan antaa Tewille sellaisen. *katsahtaa Tewiin* Tewi on kaunis nimi, mutta silti olen tehnyt päätökseni..



IMG_9856

Izaya: Peony. En halua kiduttaa Tewiä, loput päätökset ovat sinulla - mitä ikinä aijot tehdä, sitä minun pitää vain kunnioittaa.



IMG_9861

Izaya: *nostaa Tewin syliinsä* Haluan että sinäkin uskot Scarlet, usko viimeisen kerran Tewiin.



IMG_9881

Izaya: *painaa kasvonsa Tewiä vasten* Minä rakastan häntä Scarlet, älä vie häntä koskaan pois luoltani. *ääni muuttuu murtuneeksi* Voin vaikka kadota hänen mukanaan pois jos se on ainut keino olla hänen kanssaan.


Scarlet: *katsoo järkyttyneenä eteensä*



IMG_9903

Scarlet: Kaikki nämä vuodet- ei. Koko elämäni on ollut tätä samaa. Kun minä synnyin, syntyi Illuusiokin. Kun syntyi Illuusio, täällä oli ensiksi vain minä. Sitten Michelle, Tewi ja lopuksi Oz. Nyt täällä on jo miljoonia muitakin olentoja. Aikooko tämä kaikki kaunis kadota? Aikooko kaikki se mitä minä lo--


Izaya: Scarlet.


IMG_9914

Izaya: Tiedätkö mitä Peony tarkoittaa?



IMG_9919

Scarlet: *pudistaa päätään avuttoman näköisenä*



IMG_9926

Izaya: *hymähtää ja siirtää katseensa taivaalle*



IMG_9955

Izaya: Peony oli parannuksen jumala. Hän oli kiitollinen, hän oli hyvin luonnonläheinen. Minusta tuosta nimestä tulee mieleen Illuusio vai mitä?



IMG_9814galaxyy

Izaya: Vai mitä että se nimi sopii Tewille? 



IMG_9988

Scarlet: *katsoo lasittuneena taivaalle*


Izaya: *hymähtää* Jotenkin minä nyt toivon, että tämä päivä tulee olemaan Illuusion viimeinen päivä.



IMG_9981

Izaya: Ennen kuin mitään tapahtuu, voisinko mitenkään kysyä sinulta viimeistä palvelusta jumalani?



IMG_9998

Scarlet: *kääntää hämmentyneen katseensa Izayaan*



IMG_0006

Scarlet: *epäröi hetken mutta nousee kuitenkin ylös*



IMG_0028

Scarlet: *katsoo Izayaa itsevarmasti* Kerro minulle poika~ Mitä sinä haluat minun tekevän? *leikittelevästi*



IMG_0033

Izaya: *hymyilee* Ehkä tämä onkin ihan hyvä lopetus meidän kahden tarinalle vai mitä jumala?




IMG_0043


Scarlet: *sulkee silmänsä* Olen samaa mieltä. Kiitos Izaya, kiitos Tewi, 

kiitos että kävitte Illuusiossa.


33 kommenttia:

  1. Huoh, jotenkin kaunista. Miten tuo loppu pitäisi ymmärtää... tietysti se voi jäädä vain arvoitukseksi...
    Oot hyvä kertoja ja kuvat on kyllä mukaansatempaavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te päätätte että miten ymmärrätte ton lopun, kuvatarinathan on tehty tulkinnanvaraiseksi, mutta enköhän mä selvennä teitä aina seuraavilla osilla vähäsen ;-) Kiitos kuitenkin <3

      Poista
  2. Woah, tämä on niin kiinnostavaa että silmät poksahtavat päästä (hmm, erikoinen vertauskuva, heh). En malta odottaa seuraavaa osaa ~ !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aika hauska vertauskuva XD Muuta kiitos paljon, julkaisen seuraavan osan varmaankin tiistaina !!

      Poista
  3. SONJA SAATANA AATTELIN JO ET TÄS OIS MOONLIGHT SHADOW !!!
    *oli pakko menn kuuntelee tätä kosk ööö tulee tosi kesäne fiilis ??*
    Muttaaah noi ekat kuvat oli ihan sika suloisia, rakastan noiden värejä ja aaagh toi lämpö joka tunkee noista läpi lämmittää awww
    Tähän aikaa vuodest toi luonnon vihree on super kauniin värinen rakastan tuota kirkasta vihreyttä (omg tunnen oloni tyhmäks vihreäksi on vaikee taivuttaa omg mit).
    Michellelle sopii ihan tajuttoman hyvin noi stockit, muutenki ihana asu awww noi yksityiskohdat ja kaikki on t ä y d e l l i s i ä ++++ Michelle on muutenkin super kaunis ja rakastan noita posetuksia tyksin ja söpsö postaus aww.

    PAKKO SANOA ETTÄ IZAYA ON AIKA ROMANTTINEN
    Muttaa siis awww söpsö kuvatarina rakastan tätä vaikka samalla itkettääkin koska liian söpsö en tiiä jaaa-a aww.
    amen en osaa kommentoida mitään enää nyt tipahti ajatukset tää oli söpsö postaus jatka samaan malliin sonjaseni jooko ja postaa pian jatkoa koska o m g kui söpöi tewi x izaya on hhhh muistan ku luin ekan kerran sun blogiin ja nää oli heti täydellinen pari koska awwwww rakastan noita kahta höpsööö aw.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorry toi otsikko tulee siitä että Ariana jankkaa koko ajan twitterissä jotain moonlight babes etc XD mutta ihanaa että pidit noista Michelle kuvista koska mäki oikeasti oon tosi tyytyväinen niihin haha

      No en nyt osaa sanoa että kuinka romanttista toi on kun Tewi on kuollut :-( mutta onhan noi kaksi aika söpöjä yhdessä hih, toivottavasti niiden rakkaus olisi iänkaikkista <3

      Poista
  4. Ensinnäkin, aivan ihania nuo Michelle-kuvat ;v;
    Toiseksi, äwww tää tarina!!! ; ^ ; Mun käy niin paljon sääliks Scarlettia kun se on niin katuvainen ja ja myyh :< Haluun itkee kun toi musiikki ja Izayan sanat ja kaikki sopi niin hyvin yhteen ja hhh en osaa kirjottaa mitään järkevää D: Mutta odotan innolla seuraavaa osaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet on aika monimutkainen, eka se on tunteeton ämmä mutta toisaalta se on tollanen ylitunteellinen, munkin käy sääliksi Scarlettia XD Mutta aww kiitos paljon, nää teidän kommentit on aina niin kivaa luettavaa ♥

      Poista
  5. Wjääähhh!!!!!!!!!❤❤❤❤❤❤Σ( O Д O )"
    Aivan liian täydellistääääääh, taas kerran!! Nyt on taas energiaa kommentoida tähän postaukseen, joten ihan ensiksi!
    Mä en tajua miten joku sunlainen täydellinen ihminen pystyy keksimään näin hyvän juonen.⁉⁉Nyt aloin taas enemmän tajuta koko tarinaa! \( O≧O ) ੭ ❤❤

    Huomasinkin edellisestä postauksestasi Ozin uuden tukkatyylin ja lumoavan komeahan se on!! ( .❤〃ω〃❤. )~
    Vähän siinä mietinkin mikset sanonut asiasta, mutta kyllä noita pikku unohduksia sattuu. On kuitenkin ihan hyvä, että huomaa asioita itsekkin, ilman sanomista! C;

    Kun huomasin bloggerista sun postauksen niin kiiruhdin ihkaensimmäisenä tänne, koska tiesin että täällä olisi luvassa taas tätä liian täydellistäkaunista tarinaa!! Onneksi oli! Olisi niin pitänyt taas odottaa ja.. Ohömm, no..

    Voi..ei... TEWI NYT YLÖS SIITÄ ETKAI SÄ KUOLLUT HÄÄHÄÄÄ!!??
    Tewinenn!! Ei saa.. Kuolla..
    Mutta waahh, tää tarina ja kuvat on niin kaunista ja hyvää katsottavaa, sekä luettavaa, niin hyvin suunniteltukin joka osa! ❤ \ (^, ³ ,^) / ❤

    En oikein edes osaa pukea tätä tarinan osaa näihin sanoihin.. Liian hyvät on nämä tarinat, sut pitäis kyllä tulla pidättämään ja laittaa vankilaann!! ❤ .> µ <. ❤

    Ooohh, onko Scarlet jumala‼⁉ Mitä!!??
    Illuusion luoja ja jumala, oi suuri jumala-Scarlet! ( ° 3 ° ) ノ ❤❤
    Ehh, tää alkaa mennä nyt ihan oudoksi!
    ~

    ❤ Niin täydellinen Michellen, Nellan stock-vaatteet kyllä sopii neidille! ❤
    Sä kyllä niin osaat ottaa kuvia! Liian hyvin näytti taas onnistuvan nuo kuvat! *33*~ ❤

    Munkin viikonloppu meni liian nopeaa, musiikkia kuunnellessa, ja tietenkin Tikkis tuli vihdoin takaisin kotiin viikon kestäneeltä Italian matkaltaan! Jeeh! ヽ( .≧ u ≦. )っ ♡
    Animea en kyllä ole ehtinyt katsoa, kun olen kesken iltaa nukahtanut, vaikka silloin olisi aika katsoa animea ja kuunnella tietenkin musiikkia. C;;
    Joskus vaan ne viikonloput on niin liian lyhyitä, toivotaan että kesä menisi hieman hitaampaa... :' D

    Ja nyt taas odottelemaan uutta postaustasi ja varsinkin kuvatarinan jatkoa! ❤❤❤❤ ^ ∇ ^ ❤❤❤❤ Naaawwwwwwwn!!

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, tää juoni on aika henkilökohtainen mulle, selitän sitten enemmän vikan osan yhteydessä x) Mutta hahah joooo, mulla noita unohduksia taitaa sattua kyllä aika usein mutta mitä pienistä, oot oikeessa !

      Kyllä ja ei. Periaatteessa Scarlettia kutsutaan jumalaksi koska se on luonut Illuusion..mutta toisaalta tää neiti ei ole kyllä jumala :-D Tai ainakaan mun silmissä vielä tai noiden mun muiden nukkejen EI NE ARVOSTA TOTA NEITIÄ paitsi Izzybby ja Tewi koska ne tietää mikä Illuusio on 8-)

      Michelle kuitenkin kiittää sua ja lähettää haleja ja pusuja <3 mäkin kiitän sua tästä pitkästä kommentista, oon aina niin otettu kun jaksat kommentoida mulle söpöjä ja niin pitkiä kommentteja ♥ bless for u baby

      Poista
  6. Woah.. jätät aina ihan sanattomaks .. no mutta siis pakkohan mun on jotain tähän sanoa koska tää oli taas jotain aika mahtavaa *^* alotetaanpa nyt ensin siitä että michelle näyttää ihan sairaan hyvältä noissa nellan stockeissa ja se on ehdottomasti yks suloisimmista nukeista mitä oon koskaan nähny ;--;

    Ja sitten tää tarina, oot liian hyvä kertoja, opeta muokin .__. Ja ei ei tewi ei voi kuolla, ei niin voi tapahtua .__. Izayalla on muuten jotenkin tosi suloinen luonne ja herra on muutenkin komia :33 isul kuume nousi taas aika korkealle ;--; <:3

    Osaat muuten kuvata niin hyvin, en käsitä, kaikki sun ottamat kuvat on aina jollain tavalla tosi kauniita ja laadukkaita ja ääh .. pakko vielä ylistää tota ensimmäistä michelle shoottia koska .. michelle ;--; se näyttää tosiaankin ihan prinsessalta tossa asussa ja noi värit on niin kauniit, haluun nähä lisää jotain tuommoista .__. ( mun prinsessa ikä ei oo vielä koskaan menny ohi nwn )

    Tää oli jokseenkin sekava kommentti, en oikeen osaa pukea ajatuksia järk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ayy munkin mielestä Michelle on suloinen noissa stockeissa <3 mutta apuaa kiitos paljon, on ihana kuulla että oot tota mieltä mun babysta !

      Kertojanlahjat tulee silloin jos oot antanut koko mielesi ja ruumiisi sun tarinalle, silloin myös kerronta sujuu (tai ainakin mulla hahaha) mutta kannattaa ostaa Isul, noi on aika symppiksiä..<3

      mun prinsessa ja minä kiitämme sua ♥ ja hahahhaha älä huoli, me tytöt ollaan aina prinsessoja ja saadaan tykätä prinsessoista koska ollaan kaikki omalla tavallamme aika suloisia right mutta kiitos paljon vielä kerran !! <3

      Poista
  7. Ei oo todellista, sä postasit!!!! Siis ihana tarina, ihana juoni, ihanat kuvat, ihanat nuket, ihana maisema, ihana kyvaustyyli! Tätä listaa vois jatkaa loputtomiin!!! Mutta oli miten oli, oon oottanut että postaat, koska sun ja Annikan blogit on parhaita!!! Mutta nyt äiti käski mennä,nukkumaan joten... Moikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOO kiitos paljon baby <3 oon otettu ja aww kyllä mä täältä aina postailen hahaha ja jepp Annikan blogi on 2 cool for us 8-)

      Poista
  8. eviksi lauseiksi ( en oo ees väsyny ku lähetin ton viestin liian aikaisin, anteeksi hei lopetan nyt älä tapa muo )

    VastaaPoista
  9. Anteeks, oon ollut surkea kommentoija. :'( (oli pakko ottaa itseä niskasta kiinni, kun kommentoit mulle ja yritän nyt kesällä sitten parantaa tapani!) Oon kuitenki lukenu koko ajan sun tarinaa ja miettiny mitä viimenen osa oikein kertoo, koska oon ihan pihalla (mikä on oikeestaan jopa aika hauskaa) ja vaan kehittelen kaikkia omia päätelmiä päässäni ja luulen, että ne ei oo mikään oikein. :D

    Mutta siis kuviin, joita alunperin mun piti tänne tulla kehumaan. Koska herranjestas miten ihania!! Nuo värit ja fiilis ja bokeh(!!!) ja Michelle nyt vaan on aina yhtä suloinen. Noissa kuvissa on kaikki, mitä mä kuvissa haluan nähdä. Tyädellisen ihana nukke, kaunis ja kivan värinen tausta ja tosi eläväinen fiilis, joka tuo tosi kesäisen olon, vaikka nyt taitaa ulkona sataa vettä...

    Odotan innolla viimeisiä osia kuvatarinasta. (mutta siis hetkien eikö sen jälkeen tule minkäänlaista kuvatarinaa enää?!) Ja oon jo ihan malttamaton, että mitä lopulta tulee tapahtumaan. Myös tuollaisia kuvia katselisin mielelläni uudelleen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no vika osa kertoo sellaisen dramaattisen paljastuksen jonka Scarletin oli unohtanut mutta heti kun sai muistinsa takaisin niin tää neitikin tajusi kaiken, mutta awww ihanaa että oot kehitellyt omia päätelmiä !! se on oikeasti kivaa tehdä aina omia päätelmiä haha

      Michelle ja minä kiitämme <3 ja joo ton draaman jälkeen ei ole enää kuvatarinoita tulossa paitsi ehkä muutama sellainen osa jossa kerrotaan että "mitä kaiken tämän draaman jälkeen nukeilleni kuuluu" XD

      Poista
  10. WAAUUUUHHH!!!! tä osa oli jotenkin erityisen suloinen ja herkkä! ;w; olen ihan sanaton! >▼< MAH-TA-VA!!! se on täydellinen sana kuvaamaan tätä tarinaa! jatkoa odotellessa~♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS paljon <3 jatkoa on tulossa tällä viikolla :-) toivottavasti jo torstaihin mennessä !

      Poista
  11. I'm impressed! Paljon uusia puolia näistä tarinan henkilöistä viime osissa avattu. Alan jo päästä jyvälle tästä ideasta :D Kiitos että me saadaan lukea näitä kauniita tarinoita nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mun tarinat ja ideat on kaikki aina just tollasia että vikassa osassa kaikki paljastuu XD Mutta kiitos itsellesi että olet lukenut näitä <3

      Poista
  12. Taidan yhtyä edellisen kommentoijan sanoihin. Nämä viimeisimmät tarinat ovat yhdistäneet tarinan eri polkuja (heh hieno vertauskuva) ja ainakin minun kohdallani tarina on selkeytynyt paljon. Hieno tarina jälleen ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, sitähän ne ovatkin tehneet :-) Ihanaa kuitenkin kuulla että tää tarina on selkeytynyt teille hieman, kiitos sulle ♥

      Poista
  13. Ozin uusi peruukki sopii tälle paremmin kuin uskoisikaan, herra näyttää kieltämättä hiukan Draco Malfoylta! ^^
    Michelle-kuvat postauksen alussa ovat aivan ihania, niissä on niin rauhallinen ja taianomainen tunnelma - kuvien bokeh on todellista silmänruokaa. ♥ Nellan stock-asu on kuin luotu Michellelle, aina mekon väriä ja mallia myöten!

    Tämänkertainen kuvatarina on aivan ihana, voih. ;___; Ylitit itsesi jälleen kerran, Moottinen!
    Postauksen puolessavälissä alkava taustamusiikki luo kuviin suorastaan Studio Ghibli-tyylisen tunnelman, Ghiblin elokuvia koko ikäni katsoneena sain kylmiä väreitä tarinaa lukiessani! ♥ Pidän hurjan paljon tavastasi lopettaa kuvatarina jonkin sen hahmoista ratkaisevaan repliikkiin, se jättää todella odottamaan jatkoa ja miettimään mitä tarinassa mahtaa seuraavaksi tapahtua.

    En jostain syystä ollut huomannut aikaisempaa postaustasi, joten kävin heti alkuun lukemassa senkin - täytyy sanoa, että olen iloinen lukiessani tarinan vasta nyt, kun sen uudempi osa on julkaistu - osa loppui niin yllättävään ja jännittävään kohtaan! :D Odotan mielenkiinnolla mitä kuvatarinasi vielä tuo tullessaan, postaathan taas kun ehdit! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe hieman ehkä mutta onneksi Draco on ihan hyvännäköinen niin hehe. Jep olen samaa mieltä, toi Nellan asu on jotain jumalallisen suloista ja sen takia Michelle näyttää hyvältä siinä *___*

      Ah Studio Ghibli- elokuvat on mun lemppareita, joten otan kunnialla tuon kehun ! Noihin vikoihin repliikkeihin mä oonkin tässä yrittänyt aina panostaa koska ne on yleensä ratkaisevia seuraavan kuvatarinan kannalta :-D (paitsi toi tän kertainen oli vaan vikan tarinan spoilausta haha)

      Mutta kiitos paljon Chihiro <3 !

      Poista
  14. Michelle on niin kaunis, kuvissa hän on kuin prinsessa.

    Tarinakin on kaunis, jotenkin olen aina ajatellut, että scarlet on vain läpeensä paha, mutta näiden vikojen osien aikana oon tajunnu, että oon ollu hyvin väärässä.

    mietin, että onko blogisi ulkoasu yhteydessä tarinaasi :D nytkun tää on soman yksinkertainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän tää neiti olekkin aika prinsessa muutenkin hehe (tai ainakin luonteeltaan välillä haha)

      Scarlet on aina läpeensä paha kieroutunut ämmä, mutta kyllähän kaikista löytyy aina se herkkä puoli, kunhan sen osaa vain tuoda esille :-)

      No öäää ei kauhesti, ehkä jossakin vaiheessa on ollut mutta nyt yritän luoda kesällä sellaisen simppelin ulkoasun koska tää tarinakin loppuu eli kai nää on ollut jotenkin yhteyksissä toisiinsa XD

      Poista
  15. Tää tarina on jotain liian kaunista ;__;
    Ja alun kuvat Michellestä, rakastuin niiden kesäisen vihreään taustaan. Nellan stockit sopii tytölle täydellisesti <3.

    VastaaPoista
  16. Eii, eijei ei. En pysty käsittelemään tätä melankolian määrää veliseni. ;A; Tää osa kaikkine vuorosanoineen ja muokkauksineen oli jotain niin kaunista, ettei sitä pysty yksinkertaisesti käsittelemään kommentissa ilman että HTML-koodi alkaa huutaa armoa. >.< Mutta yritetään! Ainakin mun on syytä yrittää kun olen taas 1111 vuotta myöhässä kommenttieni kanssa ja olen muutenkin ollut laiska kommentoija. Anteeksi siitä ihan hirveästi veli, mun kommentoiminen on aina niin tönkköä ettei se innosta mua koskaan. >__< Mun epäaktiivisuudella ei ole siis mitään tekemistä sen kanssa, etteikö mulla olisi sanottavaa sun postauksista! Kyllä nimittäin olisi, ja kaikki palaute mitä mulla on sanottavana olisi aina 100-prosenttisesti kehuja!
    Mutta nyt...

    Niin, mistähän sitä aloittaisi? Pitäisikö lähteä liikkeelle vaikka noista aloituskuvista? Ne on nimittäin ehkä kauneimpia kuvia mitä oon ikinä nähnyt sun ottavan. OIKEASTI. Siis nuo bokehit (ah ihanaa kun sulle voi aina kirjottaa sata riviä kehuja bokeheista koska tiiän että säkin arvostat niitä XD) on ylitsepääsemättömän upeita, ja ne luo näihin kuviin niin kesäisen tunnelman että tekisi mieli vain lähteä hyppimään jonnekin laitumelle kukkien sekaan. Michelle on totta totisesti uskomattoman suloinen ja nätti pieni otus noissa Nellan stockeissa. <3 Tuo mekko on niin Michellen tyylinen kuin olla ja voi, niin yksityiskohdiltaan kuin väreiltäänkin! ^-^ Oi Michelle, why r u so kjooot. ♥ Noista kuvista on ihan mahdotonta valita lempparia, koska kaikissa on yhtä vapautunut tunnelma ja uskomattomat värit. Aaah voisin vaan kattoa noita kuvia ikuisesti, niin kauniita ne on. ;-; Onneksi menit silloin illalla kuvaamaan! Mä niin ymmärrän, mitä tuolla tunteella tarkoitat. Ilta-auringossa kuvaaminen on kyllä semmonen kokemus, että sen haluaisi kokea joka ilta uudestaan ja uudestaan~ Toivottavasti meitä sää suosii tällä viikolla täällä, että voidaan mennä vaikka joku ilta kuvaamaan 83 (jos me siis netflix-maratonilta ehditään krhmkrhm)

    Ja sitten tuo tarina. ;A; Ei himpskatti (booom olipas vaikuttava voimasana), mulle tulee niin ikävä tätät tarinaa! En voi uskoa, että tää oli jo kolmanneksi viimeinen osa. Tää oli jotenkin niin..hmm, rauhoittava? Tässä oli tosi rauhoittava ja leppoisa tunnelma, jotenkin semmonen maailmaa syleilevä. >w< Ennen kuin unohdan mainita, niin musiikki sopi tähän osaan ihan täydellisesti! Sun musiikkivalinnat ei kyllä koskaan petä - saat jokaisen tarinan tunnelmat vahvistumaan entisestään noilla tajunnan räjäyttävillä musiikeilla. (Okei, en tiiä voiko tän osan musiikkivalintaa kutsua tajunnan räjäyttäväksi, mutta pointti siis oli että se sopi tähän hyvin! ^-^)

    Oli jotenkin ihanan nostalgista nähdä tämä kolmikko pitkästä aikaa yhdessä. Vaikkei Tewi tässä oikeastaan ollut henkisesti läsnä, silti nämä kolme saivat yhdessä mut muistelemaan sun tarinoita parin vuoden takaa. ;-; Izayan ja Scarletin keskustelu oli jotenkin todella kypsän oloinen ja asiallinen verrattuna siihen, mitä on tottunut esimerkiksi Yukarin ja kumppanien välillä näkemään! Nämä kaksi hoitivat asiat hienovaraisesti ja keskustelivat kuin aikuiset konsanaan >w< Izaya on kyllä maailman ihanin, arvaa vain miltä näytin kun tajusin sen sanovan rakastavansa Tepsukkaa <3 Nawnaww cuteness overload ;__;

    Tässä osassa oli kyllä jo aistittavissa selvää lopun lähenemistä. Scarletin ja Izayan keskustelu Illuusiosta ja sen kohtalosta teki semmoisen jäähyväismäisen fiiliksen mulle. >__< ♥ Waah mua oikeesti jännittää, millaisia nää sun kauan suunnittelemat vikat osat tulee olemaan. Puheistasi päätellen panostat/aiot panostaa niihin niin tolkuttomasti, ettei luvassa voi olla mitään muuta kuin täydellistä. ;^; Siispä jään tänne erittäin jännittyneissä tunnelmissa odottamaan, kun taas postailet~ ♥

    PEONY >W< Hihi, se on kyllä tosi tewimäinen nimi, me likey~ ♥
    No joo, mutta ettei tässä nyt html-rajat ala paukkua niin sanon vielä nopeasti kerran että TÄYDELLINEN TARINA kerrassaan, i'm so proud of u :'3 Niin ja nähdään huomenna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HTML-koodit on kyllä aika kakka juttu tässä kommentoimisessa D-: ja onneksi sait nyt noi stockit sitten lainaan ja tänään kyllä katotaan joku leffa rightt

      Musiikki on Rozen Maidenbby musiikki hehe <3 Mutta KIIIITOOSOSOSOSOOS ihan himpskatin paljon kaikkien mun pikkusten puolesta ! Ja hyvö kuulla että tykkäsit Peony nimestä, koska mäkin tyksin siitä hehe

      JA SEURAAVA OSA ONKIN ILMESTYNYT JO ELI NYT SITÄ KATTOO 8)))))))))

      Poista
  17. Izaya on kyllä aivan ihanainen Isul♥ Scarletin hiukset ja simmut, oooih~♥ Hyvä tarina, vaikka en olekkaan lukenut edellisiä osia.

    -Pussiahma-

    VastaaPoista