perjantai 21. elokuuta 2015

OZONSÖPÖ


IMG_3990

IMG_3982

IMG_3998

IMG_4027



Heippa kaikki taas pitkästä aikaa :-) Oon surkea tässä bloggaamisessa kun en osaa pitää blogia enää aikataulussa, mutta mullapa on nyt toinen asia mielessä kuin nuket kun kirjoitan tätä postausta. Tai no, se liittyy sinäänsä nukkeihin....

mutta siis, jos et jaksa lukea tätä postausta niin älä lue. Tää postaus on vaan täynnä kiitosta ja mun omia mietteitä Tän postauksen haluan nimittäin omistaa mun yhdelle maailman kilteimmälle, ystävällisimmälle ja välittävimmälle kaverille-- ei, vaan veljelleni, Annikalle.

Mun oli tarkoitus tehdä tää postaus jo ennen Annikan synttäreitä eli tossa kesäkuun alussa, mutta sitten päätin sairastua ja no..sitten en jaksanutaan sitä tehdä :( Aikaa kului, kunnes yhtenä lauantai iltana sain idean, että "hei, miksi en tekisi tätä postausta sitten nyt Annikalle? koska oonhan itekkin sanonut teille mun lukijoille ettei koskaan ole liian myöhäistä kommentoida joten oonko nyt myöhässä sitten?" (toivon että en oo heh)



IMG_3896



IMG_3903




IMG_3908




IMG_3919



Ensiksi haluan kiittää sua Annika monesta syystä.
  1. Kiitos että oot ollu mun blogin lukija heti mun tokasta postauksesta lähtien. Mä oikeasti muistan sen kommentin minkä pistit mulle. Vaikka oonkin piilottanut sen postauksen niin silti se on yhä tallella. 
  2. Kiitos että oot kestänyt mua tässä öäää kolmen vuoden ajan ?? apua no kahden periaatteessa mutta melkein kolmen juu. Oot nähnyt oikeasti nää mun elämäni tällä hetkellä ehkä mielenkiintoisimmat vuodet XD oot nähnyt kun mä oon kasvanut lapsesta vähän viisaammaksi, ehkä muuttunutkin jopa hieman tai no oon alkanut tykkäämään tosi paljon erilaisita asioista ja maailma on avartunut mulle. ja sä oot siis ollut siinä kaikessa aina mukana katsomassa
  3. Kiitos että aina jaksat piristää niillä sun kommenteilla mua täällä blogissa sekä tietysti kaikessa muussakin. Aina kun oon pyytänyt apua niin oot auttanut. 
Siis ihan oikeasti, et tiedä kuinka hämmentyny oon tällä hetkellä. En oo koskaan ollut näin kauaa kenenkään kaveri johon oon tutustunut netin kautta. Siis sä oot oikeasti mun ihan eka ystävä jonka oon tehnyt netin kautta ja sä oot vieläkin mun ystävä. En voisi oikeasti olla tätä kiitollisempi <3

Oon myös ollut tosi epäaktiivinen kommentoija sulle, vai mitä :( oikeasti häpeän itteäni, oon tosi nolo ja tylsä ihminen, voin vaikuttaa ulkoolta tosi sosiaaliselle ja iloselle, mutta en mä oikeasti oo aina sellainen. 

No nyt sitten päätän kommentoida sulle. Jooo kuulostan varmaan hullulta mutta sellanenhan mä oon hehehe (jos joku muu kuin Annika on lukenut tähän asti niin seuraava osio on vaan kommentoimista että jos jaksat lukea senkin niin omistan sitten postauksen sullekin, eiku)


IMG_3948


IMG_3953




IMG_3956

(Miimii is the ultimate otp)



Mutta Annika: wowow oon ylpeä susta jos oot a. jaksanut lukea ton kaiken ylhäällä olevan b. sitten vielä jaksat lukea tän loppuun XD im very proud of ya, monella tavalla. Ensiksikin, sun kuvatarinan lopetus oli kaunis. Rakastuin siihen oikeasti. Heti kun pistin ton musiikin päälle niin arvelin että luvassa on no..onnellinen loppu ? En tiedä voiko sitä onnelliseksi kutsua, se oli mulle tosi ristiriitainen, koska vaikka jos joku päätyisi onnellisesti niin mistä sitä tietää että mitä tulevaisuus tuo mukanaan :( tulevaisuus on pelottava asia, siis ihan oikeasti. Toivon vaan kaikkea hyvää nyt sun nukeille ja aaa jos jatkat tota sun tarinaa erilaisessa muodossa vaan niin en malta sitäkään odottaa. Tiedän nimittäin että oon lahjakas kirjoittaja ja kun saisit kirjoittaa enemmäkin niin äääää, toivottavasti aloitat jonkinlaisen tarinan pian. tai jos et edes pistä siihen kuvia niin se ei haittaa, mutta mä tykkään kuvista ihan sairaasti. Muistan kun olin pieni lapsi niin aina kun luin jotakin kirjaa niin kuvat piristi mua tosi suuresti. Kukakohan ne kuvat oli joskus maalannut tai piirtäyt siihen kirjaan sitten niin näin jälkikäteen on pakko sanoa että se ihminen on varmasti ollut tosi lahjakas.


Mieti myös kuinka kauan oot jaksanut uurastaa tota tarinaa ? vastaus: ihan liian kauan. Muistan sen yhden kesän..syksyn..talven NO SEN YHDEN JAKSON KUITENKIN jolloin sä vaan postailit ihan hulluna ja pistit instaan aina uusia kuvia ja mä vaan katoin sua silleen et "tyttö rauhottuisit nyt, tarvitset itekin taukoa" No sitten se tauko tuli, mutta se ei näyttänyt niin kauhean kauaa kestävän XDD Jotenkin arvasin sen siinä alussa, olisin totta kai halunnut että olisit saanut levätä rauhassa ja keskittyy kirjoittamiseen ja muuhun, mutta ei. Ehkä toi sitten osoitti että sä oikeasti rakastat tätä harrastusta, ehkä tästä harrastuksesta oli tullut sulle jo niin rakas ettet edes tauolla kehdannut niin kauaa olla. Mutta mä ymmärrän sen hyvin. Mullekin nuket on rakkaita, bloggaaminen on tällaista välipalaa muttaa nuket on jotenkin tärkeitä. Ne jollakin tapaa tuli mun elämään ja sain purkaa stressini niiden kautta tänne blogiin. En yhtään tiedä että mitä sä ajattelet sun omista nukeista (se olisi kyllä joskus kiva tietää) mutta mä oikeasti pidän noista. (ok on varmaan tosi normaalia et tykkään muovisista asioista jotka istuu tuolla hyllyllä ja joilla on tosi kivat muodot--- siis kiva pukea vaatteita ja tehdä niistä oman näköisiä. ihan kuin noi nuket olisi mulle jotain terapeutteja jotka auttaa mua mun stressin kaa OKEI nyt tää alkaa mennä oudoksi)

Oot myös kehittynyt kuvaamisessasi tosi paljon ! Muistan ne sun ekat kuvatarinat tosi hyvin vielä ja nyt kun vertailen niitä vanhoja tarinoita ja näitä uusia niin voin sanoa että oot kehittynyt. Toisaalta se sun kehitys on ollut palkkio siitä miten ahkera bloggaaja sä oot ollut ja kuinka paljon oot aina kuvaillut nukkeja. Mun mielestä sä ansaitsisit paljon suuremman palkkion kuin sen että sanon sulle että oot kehittynyt. Oot saanut jo yhden hmm en tiedä että voiko tätä palkkioksi kutsua mutta oot saanut yli 1000 lukijaa ?? siis Annikainen, m i t e n. okei miksi edes kysyn että miten, koska mä tiedän että sä tiedät että miksi oot saanut noin paljon lukijoita,

On ollut myös ihanaa seurata sitä kuinka sä vaikutat aina niin iloiselta kun luen sun postauksia. Se teksti ei oo tökkivää ja sitä on ihana lukea. Totta kai voin arvata että sullakin on ollut huonoja päiviä, mutta arvostan suuresti sitä ettet oo antanut niiden näkyä sun postauksissa sellaisena tönkkönä ja negatiivisena tekstinä (kuten köh no minun blogissani..) Oot oikeasti tosi kiltti ihminen, mä toivon että kaikki sun ympärillä olevat tietää sen ja kohtelee sua myös kiltisti. (siis näin pintaraapaisuna, kyllä mä tajuan sen jos esim perheen kanssa alkaa väitellä jostakin mutta se menee jo vähän henkilökohtaisemmaksi niin siitä en edes ajatellut kirjoittaa) Mutta pysy just tollasena, okei ? ♥ 

Sun nuketkin on muuten upeita jos siitä en ole vielä maininnut !! Travon on mun lemppari ja pysyy sellaisena. Sun nukeilla kaikilla on omat ihanat persoonat ja ulkonäöt, en vaan tajua että miten sun mielikuvitus on riittänyt luomaan öää 10 upeaa nukkea. Näin btw pitää sanoa että Nellan stockit pukee Jullea JA HEI NYT MUISTUTAN ITSEÄNI että lähetän niitä mun lainaamia juttuja tulemaan sinne päin ! meenpä tästä heti wappiin nopee antaa meidän uuden osoitteen koska nyt mulla on se kirkkaasti muistissa. 

En oikein osaa enempää tota vikaa tarinaa kommentoida. Jos mun pitäis purkaa silti sitä jotenkin sanoihin niin sanoisin että; Tunteellinen ja täynnä käännekohtia oleva mahtipontinen lopetus maailman parhaimmalle tarinalle mitä olen koskaan lukenut. Jos ajattelit kirjoittaa kirjan tosta tarinasta niin i'm ready to buy it ! 8-)

Jos mun pitäisi sulle joku neuvo antaa elämälle niin hmm..kirjoita kirja ! Haluan nimittäin lukea sun tarinoita enemmän koska tykkään niistä aikas paljon hehe.

______________________________________


kiitos Annika. arvostan sua oikeasti koko sydämestäni, tää postaus voi olla tosi nolo mutta sitten se on, mutta sä onneksi tiedät mut ja tiedät että mä oon..täynnä yllätyksiä ja mysteerejä.

(ja jos te muut haluatte jotain kommentoida niin kehukaa Adan söpöjä nukkeja koska ne on aikas söpöjä ♥)

+ loppukevennys


IMG_3972


IMG_3962

Yritän postata jotain tänne taas, toivottavasti pian ! (ps. en jaksa oikolukea tätä tekstiä joten pahoittelen mahdollisia kirjoitus/kielioppivirheitä)


19 kommenttia:

  1. Oi ei miten ihana idea! ♥ :o Voin vaan kuvitella miten arvokasta sun ja Annikan ystävyys on, tuollaisesta kannattaa kyllä pitää kiinni.

    Kuvat olivat aivan ihania, muutamia oonkin jo Flickrissä ihaillut ja edelleen näyttivät yhtä hienoilta. :3 Nuo kirugumit [menikö oikein, oon aivan surkea tässä japanisanastossa..? :'D] ovat sitten suloisia.♥ ;__;
    Niin ja btw, oon aivan kokonaan unohtanut käydä mun gmailissa, eli se farkku-asia on vähän viivästynyt. ^^' Haha, ensin sun taholta, nyt mun, hyvin menee. :D Mutta, otan suhun yhteyttä parin päivän sisällä.

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiitos ♥

      Ja juu kigurumit se taidetaan kirjoittaa (en ollut itsekkään ihan varma kunnes päätin googlettaa) Ahahaha ei se mitään, yritän itekin saada tota asiaa järjestykseen, kun tuntuu että lukio vie kaikki muut tehtävät jotenkin pois mun aivoista XD Mutta mä kyllä todella haluisin ne farkut <3

      Poista
  2. ooh, nyt oli pakko pysähtyä kommentoimaan sillä en voi kuin arvostaa tän postauksen ideaa, sun ja annikan ystävyys on varmasti arvokas asia, josta kannattaa pitää kiinni. ♥ niin kauniita sanoja ääÄä friendship goals kyl !! ja ps adan nuket on aikas söpöjä, niinkuin tietysti sinunkin. kelpais munkin nukkeperheeseen tho ;-; <3 tuo ensimmäinen kuva nousi kyllä ehdottomaksi lemppariksi tästä postauksesta, niin taidokkaasti olet vanginnut tunnelman siihen ~ perf värinen taivas ja täydellisiä nukkeja samassa kuvassa, vau. postaa taas pian (vaikka en yleensä muistakkaan kommentoida, niin luen ja palvon blogiasi ahkerasti!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥ luv u baby ja lupaan pitää kiinni minun ja Annikan ystävyydestä, en tuu koskaan päästää siitä irti !! ja thanks a lot, rakastan sunkin blogia tosi paljon mutta kuten mun tiedetään niin oon tosi randon kommentoimaan

      Poista
  3. Olen laiska kommentoimaan, mutta pakko sanoa, että aivan ihana idea! ♥ Teidän ystävyys vaikuttaa tosi kestävältä, ja sitä se varmasti onkin!

    Mutta kehun vielä kaikkia tämän postauksen kuvia. Upeita ♥

    VastaaPoista
  4. En keksi mitään järkevää sanottavaa (Sanani kalpenisivat kaiken sanomasi rinnalla), joten sanon nyt vaan että hieno idea sekä postaus :3 Oli tosi mukava lukea. Kiitos ja amen

    http://minpudolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kertakaikkiaan ihana idea postaukselle. ♥ Kirjoituksiasi on aina mielenkiintoista lukea, osaat kirjoittaa niin mahdottoman ilmaisuvoimaista tekstiä. Blogistasi näkee, että pidät sitä täydellä sydämelläsi - ainakin omalla kohdallani tämä on yksi niistä syistä, miksi pidän blogisi lukemisesta niin paljon! n___n

    Kauniita kuvia taas kerran - suosikeikseni jäivät varmaankin postauksen ensimmäinen kuva (tuo auringonlasku!) taikka ensimmäinen kuva Michellestä ja Minoosta. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kuulisinpa tollasta positiivista palautetta opettajiltakin :-'DD juu mä rakastan blogin pitämistä, yritän olla mahdollisimman aktiivinen täällä ja ehkä talvilomalla tekisinkin teille jatkoa siihen tarinaan tai muuta kivaa

      ihanaa kuitenkin kuulla että pidit, kiitos, love u ♥

      Poista
  6. Upeaa! ♡ Kuvissasi on niin kaunis tunnelma! Varsinkin neljässä ensimmäisessä. ♡♡ * Λ * Tätä postausta oli kiva lukea!
    Panostat aina joka postaukseesi ja arvostan sitä!!
    Mielenkiintoista, miten ihanan erilaisia joka postauksestasi on tehty.

    Mitäköhän seuraava postaus tuo tullessaan!? ^ . ^♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thanks a lot <3 ja seuraavassa postauksessa syksykuvia !!

      Poista
  7. Aivan kertakaikkiaan upea postaus. Sun kirjotukset ja kuvat on aina niin täydellisiä. Kirjoitat selvästi tunteella ja sydämmestäsi ja se on hieno asia. Sun ja Annikan ystävyys on hieno asia ja pitäkää kummatkin siitä tiukasti kiinni. Hyvää ystävää ei nimittäin noin vain korvatakkaan.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, me pidetään, kiitos paljon, arvostan kommenttiasi ♥

      Poista
  8. Voi Sonja, tää postaus oli niin mahdottoman ihana ja koskettava. ;___; Mitähän tähän voisi edes kommentoida? Ää en yhtään tiedä, sait mut nimittäin niin sanattomaksi että pelkkä alituinen kiittäminenkään ei tunnu olevan tarpeeksi. Noh, joka tapauksessa aion vuodattaa tähän kommenttiin kaiken mitä tää postaus herätti tässä hissukassa! uwu ♥

    Hahah, olin niin innoissani kun huomasin että OZONSÖPÖ pääsi otsikkoon. XD Luulin aluksi että se oli se yllätys josta puhuit mulle, ja olin jo siitä ihan otettu! Mutta sitten kun luin eteenpäin, mun (kuten sulla on tapana sanoa) KYYNELKANAVAT aukesivat ja olin silleen "eijei Sonja älä tee tätä mulle oot liian ihana aaa help" ;A; Ensinnäkin sulla ei ole mitään syytä pahoitella siitä, että et olisi kommentoinut mun postauksiin. Mä itse olen semmoinen laiskimus, että sun ei todellakaan pidä potea huonoa omatuntoa! Oon niin ilonen aina kun laitat mulle pelkän wappi-viestinkin, että tykkäsit postauksesta <3 Sekin tekee mut ihan hemmetin iloiseksi, ettäs tiedät. :'3 (Ja ylipäätään se että tiedän sun lukeneen postauksen on mulle piristys!)

    Voi Sonja, kiitos itsellesi kun oot jaksanut mua nää kolme (?!?) vuotta! Oot ollu kyllä ihan huippuihana ja välittävä ystävä. Ja oot oikeesti semmonen tyyppi, jolle voi puhua ihan mistä vaan, koska musta tuntuu että me ollaan jollain tavalla samalla aaltopituudella koska ymmärretään toistemme outoja juttuja niin hyvin XD ♥ Oot just semmonen hömppä ja hauska sisko (anteeksi, tarkoitan siis VELI) jonka kanssa on kiva tehdä kaikkea tyhmää, esimerkiksi selailla outoja youtube-videoita myöhään illalla ja etsiä nukeille themejä ja kuolata Himitsun nukkeja ::D ♥ Voi niitä muistoja, en ikinä unohda sitä viime desuconia kun olit meillä ja tehtiin kaikkea järkevää ja vähemmän järkevää yhdessä. x') Kaikkia muitakin huiseja kokemuksia tietenkin on, mutta noi on päällimmäisenä jääny mieleen kun niistä on vähiten aikaa. ;D

    Thihih, ihana kuulla että nää on ollu sun elämän mielenkiintoisimmat vuodet, niin ne on ollu mullekin! Oon tosiaan saanut seurailla taustalla kuinka Sonja-veljestäni on kasvanut Sonja-mies ja joka on kasvanut viisaasta superviisaaksi! Mutta silti sussa on aina säilynyt se söpö höpsö pikkuinen joka olit jo silloin kun desussa tavattiin. x'3 Mäkin arvostan sua tosi paljon, oot ihana <3

    JESTAS TUO KOMMENTTI ääks mitä siihen pitäisi sanoa ;___; Olin jo siinä vaiheessa ihan sulanut kun aloin lukea tota kommenttia, mutta arvaahan sitten kun olin senkin saanut luettua. Voi että, en voi vieläkään uskoa että omistit tän postauksen mulle ja halusit kommentoida tälleen oman blogisi kautta - se on ihan älyttömän kaunis ele Sonja, kiitos siitä tuhannesti ;///; Ja kaikki se mitä sanoit mun tarinasta ja blogista sekä nukeista, kaikki se tuntui tosi tärkeältä kuulla nimenomaan sulta, koska sä oot mun esikuva tarinoiden teossa ja kuvaamisessa. Kiitos siis siitäkin. <3

    Sitten vielä pikainen kehupläjäys noista kuvista: Whaaah sun ja Adan Dal-palleroiset on mielettömän söpöjä yhdessä *__* Ihanan tunnelmallisia nuo ekat kuvat Tewistä ja Lunaliasta, varsinkin ensimmäisen kuvan tausta oli jotain ihan mieletöntä. Myös Miimii sulatti mun sydämen, nuo kaksi ovat tosiaan melkoisen suloisia hattarapalleroisia yhdessä. >83 Kigurumit näyttävät varsin maukkailta (wut) niiden päällä! Joskus tahdon nähdä lisää Minoosta ja Michellestä yhteiskuvia, koska nää kaksi tosiaan ovat kuin toisilleen luotuja kjehkjeh. ♥ Kaikissa kuvissa oli upeat värit, ihanan pirtsakka tunnelma ja syötävän söpöjä nukkeja! Luuuv them all ^3^ ♥

    Vielä kerran iso kiitos tästä postauksesta Sonja <3 Tää oli ihan mahtava, piristi mua ihan mielettömästi ja sai mut taas kerran tajuamaan, miten hieno ystävä mulla onkaan :3 Kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OZONSÖPÖ on täydellinen taikasana 8-)

      ja alskdjf ihanaa että arvostat mun lyhyitä ihkutuksia wappiin. mutta kun tuntuu aina niin pahalta että sä kommentoit mulle niin pitkästi ja sitten mä yritän jotain hienoa ranskaksi sanoa ja näin pois päin MUTTA IHANAA ETTÄ PIDIT TÄSTÄ mäki aloin itkemään kun luin tätä sun kommenttia ♥

      me olemme erittäin paljon samalla aallonpituudella ;-) aina kun oon sun kanssa niin tuntuu siltä että saan oikeasti olla oma kiero itseni, jonka ei tarvitse hävetä tekemisiään. sen takia tekis mieli aina silloin kun mua sterssaa niin hakeutua sun luokse ja sitten pelattaisiin GTA'ta ja katsottaisiin Himitsun nukkeja ja laulettaisiin kaikkien tyhmpimpiekin laulujen tahdissa I MISS U SO MUCH toivottavasti nähdään pian ♥

      Miimii is cute, voisin tehdä Michellestä oikeasti bi:n koska se on just söpö tollanen isosiskojen perään oleva hattara (ok sonja) mutta säki oot saanut mut tajuamaan kuinka hieno ystävä mulla on, kiitos Annika, kiitos tuhannesti <3 ; _ ;

      Poista
  9. Destiel is the ultimate otp

    VastaaPoista
  10. Mun on jo pitempään pitänyt tulla laittamaan sulle joku ihan kunnon kommentti, mutta se on - *köh* - hieman jäänyt. ^^' No mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Tämä postaus on ollut juuri se, johon olen jo pitkään halunnut kommentoida, koska tämä on yksi kauneimmista koskaan näkemistäni postauksista sanan kaikissa merkityksissä. ♥

    Mutta ennen kuin sanon mitään kirjoittamastasi tekstistä, sanonpa pari sanaa kuvista. Ensinnäkin, toistan nyt itseäni ja sanon, että osaat liian hyvin kuvata muiden nukkeja. Rakastan erityisesti Adan Freyasta ottamiasi kuvia, kyseinen tyttönen kun kuuluu suosikkinukkeihini. Aivan tajuttoman kauniita otuksia, Freya pääsee oikeuksiinsa näissä. <3
    Ja mitä tulee noihin aivan alussa olleisiin kuviin, wow. Upeat värit ja tunnelma, erityisesti pidän tuosta ensimmäisestä kuvasta. Teidän Dalinne ovat niin suloisia. ;-; Tuo Lunalia-kuva on myös kaunis, mystisestä tunnelmasta luonnollisestikin vain plussaa!

    Ja kyllä, Miimii on otp. Ei lisättävää.
    Michelle on edelleenkin yksi suosikeistani omistasi, se on vaan niin älyttömän kaunis. Joka kerta jaksan yllättyä tuon nuken upeudesta. Adan Minookin on kovin ihana. Ja mikäs sen parempaa kuin kuvata noita kahta yhdessä! Molempien asuvalinnat ovat menneet nappiin, ja tykkään myös siitä miten taustalla oleva metsä korostaa tyttöjen upeutta. <3
    Viimeinenkin kuva on kyllä ihan omaa luokkaansa, en ehkä kestä Dal-lapsosten paheksuvia ilmeitä :'D Niin kekseliästä...

    Ja mitä tulee tähän Annikalle kirjoittamaasi tekstiin... huh, se onkin se varsinainen syy, miksi haluan kommentoida juuri tähän tiettyyn postaukseen. Tässä tekstissä on jotakin niin koskettavaa, etten tiedä tulenko ihan heti pääsemään siitä yli. Ensinnäkin, jo idea omistaa rakkaalle ystävälle kokonainen postaus on jotakin niin kaunista. (Ja hyvin sonjamaista, hii <3) Olet sinä vaan mahtava ihminen.
    Ystävyys on arvokas asia, ja tässä postauksessa vaan korostuu se, miten paljon toinen ihminen voi merkitä. Vaalikaa ystävyyttänne ja yhteisiä hetkiänne! ♥

    Oot kyllä oikeastikin todella hyväsydäminen ihminen. Kaikkein pienimmätkin sanat ja kommentit joita oon sulta saanut, ovat piristäneet mua ihan älyttömästi ;v; Tässä maailmassa olisivat asiat niin paljon paremmin, jos kaikki muutkin ottaisivat muut huomioon ja olisivat yhtä avuliaita kuin sinä. (sonjayhteiskunta eikun mitä) Joka tapauksessa, olet ihana ♥

    VastaaPoista