sunnuntai 19. elokuuta 2012

- Toxic mind and body ☼ Forever stuck in the past -

Huomautus - Kuvatarinassa välillä tewi selostaa itse ja välillä se taas puhuu .. No huomaatte sitten miten se toimii, mutta aloitetaan ;


Voitte pistää musiikin soimaan jos haluatte :D En löytänyt parempaa musiikkia.


Pimeys. Siitä kaikki sai alkunsa.


Synnyin ilman vanhempiani. Ilman ketään tai mitään, mikä olisi saanut minut itkemään tai nauramaan.

Olin vasta nuori silloin, kun tämä tapahtui.


Minulla oli nälkä ja kylmyys valtasi ruumiini. Minun oli muutenkin pakko löytää suoja, koska jotkut nuket jahtasivat minua.


Viimein löysinkin sellaisen. Se oli ahdas, mutta se oli ainut paikka lähistöllä, jonne voisin mennä.


Jäin luolaan istuskelemaan ja turvaan niiltä nukeilta.


Mutta sitten tein virheen - Nukahdin syvään uneen


Herättyäni, käteni oliva solmittu ja olin jossakin ihan muualla, kuin turvassa.


Kuulin takaani askelia ja näin tummaan kaapun pukeutuneen nuken, joka vain käski minua jatkamaan kävelyä.


Kävelimme oudossa, paikka kunnes huomasin jotain lojuvan maassa.

Tewi - Hm ?


Se oli nukelta irronnut jalka. Homehtunut ja verinen sellainen.


Silloin minut valtasi ensimmäistä kertaa tunne, joka oli;

Tewi - *Lysähtää maahan* Mitä tämä on?


suru

Tewi - .. Ovatko nämä kyyneleitä?


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Olin kävellyt jo monta päivää, vaikka se tuntuikin jo monilta viikoilta.
Välillä aurinko paistoi täydeltä taivaalta ja taas välillä


taivas oli harmaa ja pilvinen.


Vihasin kävelemistä, mutta se oli ihanaa, kun tajusi astuvansa märän nurmikonpäälle, koska harvoin
olin nähnyt sadetta.


Sen takia rakastan sadetta nytkin.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Herättyäni kerran, vaatteeni olivat vaihtuneet ja käteni eivät olleet enää sidotut.

Tewi - Missä minä olen?


En tiennyt tasantarkkaan missä olin, mutta arvelin sen olevan vankila.


Josta ei päässyt pakoon, koska joka ikistä selliä suojasi maaginen kirous, jonka vain joku osasi avat ja sulkea.


Eräänä päivänä istuin sellissä, miettimässä turhia asioita, mutta yhtäkkiä joku katsoi minua kohti.
Ajattelin ensin, että hän tulisi apuun, mutta hän vain kulki häkkini ohitse. Huomaamattaan silti tuo henkilö jätti minulle tuntomerkin hänestä.


Nimittäin en koskaan olisi voinut unohtaa niitä silmiä ja sen henkilön kasvoja -


Sinä se olit, Scarlet. Sinä kävelit sellini ohitse, katsoen minua silmilläsi.



Ajattelin istuvani kaikki päivät vain sellissä, mutta näin ei ilmeisesti ollu tapahtumassa.
Sinä päivänä sain vasta tietää, että missä himputissa minä oikein olin ...



Olin tullut laitokseen, missä testataan nukeilla erilaisia aineita, välittämättä siitä, että kuolevatko he vai jäävätkö henkiin.


Muistan sen kuin eilisen.
Odotin ensimmäistä kertaa vuoroani, että minulla testattaisiin jotakin ainetta. 


? - .. Sattuuko se?
? - Ei se satu.


? - Rauhallisesti nyt.

Viimein koitti minun vuoroni.


Tewi - Mitä sinä testaat minulla?


? - En mitään kamalaa, näin aluksi

...

*Huutoa*


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Minut siirettiin sinä päivänä myös selliin, jossa oli muita nukkeja. Päätin koota itseni ja kysyä eräältä nukelta hieman selvennystä.


Tewi - Sattuiko se?
? - Mikä se ?
Tewi - Se piikitys.


? - Ei se satu ulkoisesti, mutta sisäisesti se sattuu, koska tietää, että jonakin päivänä kuolee tuommoiseen pistokseen.


Tewi - .. Mikä sinun nimesi on?


? - Ei minulla ole nimeä. Paitsi jos tuote nimeäni kysyt niin se on ...



Siellä paikassa siis ei käytetty nuken henkilökohtaista nimeä. Nuken nimi oli numerosarja.
Me nuket siellä olimme vähän niinkuin tuotteita, joilla testattiin aineita.


Tuon nuken jonka tapasin, numerosarja oli : 42461.
Hän oli ollut täällä jo kaksi kuukautta.


Tuo nukke kertoi myös, että kaikki yliviivatut numerosarjat olivat kuuluvat nukeille, jotka olivat kuolleet, kun heillä oli testattu jotain.


Kuolemia tapahtui joka päivä, monia kymmeniä. Mutta samalla, listaan aina lisääntyi uusia lukuja, kun


uusia nukkeja oli saapunut laitokseen.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Kerran odotin tuota nukkea, että milloin hän saapuisi taikaisin testeistä. 
Mutta kun menin katsomaan listaa, niin huomasin yhden kamalan asian.


Hänen numerosarjansa päälle oli vedetty viiva.


Silloin minut valtasi se tunne taas.

Tewi - Miksi?


Tewi - Miksi minua sattuu taas näin paljon?


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Sen tapauksen jälkeen, tulin hulluksi. En kestänyt olla siellä paikassa enää. 
Halusin kostaa, sille joka oli vanginnut meidät tänne, testattaviksi.


Onneksi olin kuullut, että oli kolme ryhmää jota johti aina joku henkilö. Se henkilö joka piti meitä testattavina vankeina täällä.
Tiesin, että tämän henkilön nimi kirjaimet olivat M ja K


Tewi - MK? 

Halusin kostaa tälle henkilölle, mutta ensiksi minun piti tietää tämän nimi, joka alkaisi M' kirjaimella ja sukunimi K' kirjaimella.


Mietiskelyni keskeytti se, kun eräs lääkäri käveli häkin ohitse puhuen, samalla puhelimessa.


Lääkäri - Niin, huomennahan ovat ne juhlat ...
Lääkäri - Häh, etkö muka tiedä sitä, että kenelle ne pidetään.


Lääkäri - Ne pidetään ensimmäisen ryhmän johtajalle, Masay Komeijille.


Tewi - *ivallista naurua*

Sen nimen saaminen tietoihini oli helpompaa kuin luulin.


Pohdiskelin miten voisin päästä pakoon täältä ja kostaa Masaylle, mutta silloin häkkini ovi avattiin.


Lääkäri - Tule 13147. Teestaamme sinulla yhtä juttua.


Ihmettelin ensiksi hieman, että miksi he näin myöhää halusivat minulla jotakin testata. 
Olin kävelemässä huoneeseen, kunnes näin seinän takana, jonkun nuken jalat. 


Tewi - Hmh ?


Yhtäkkiä seinän takaa kuului kivunhuutoa ja seinän alta näkyi mustaa valoa.

Mutta ihmeellisintä tässä oli se, että huuto jatkui yhtä, vaikka nukkea ei enää näkynyt.


Silloin lääkäri tuli oudon korun kanssa paikalle.


Minut oli sillävälin pistetty seisomaan, maagiselle alustalle.
Silloin tajusin erään asia.


Se huuto kuului siitä korusta, jolloin minulle myös valkeni se, että korun sisälle vangittiin nukke, jonka jalat näin.


Yhtäkkiä lääkäri rupesi työntämään korua, 


sisälleni.


Silloin myös korusta lakkasi se huuto, mutta huuto jatkoi edelleen,


minun sisälläni.



*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Olin raivoissani, koska tuntematon nukke oli vangittu minun sisälleni. Enkä edes tiennyt, miten se saataisi pois sieltä. Jutussa oli myös toinen huono puoli, sillä se nukke pystyi ohjaamaan, jos halusi


ruumistani.

Tewi - .. Häh?


Tewi - Lopeta! Tämä on minun ruumiini ja minä määrään sitä !


Tewi - *kuulee sisällänsä äänen puhuvan*
? - .. Minä haluan vain pois täältä
Tewi - Tiedän sen .. Mikä sinun nimesi on?

En pystynyt kostamaan, koska nyt sisälleni oli vangittu toinen nukke ja jouduin sopimaan
hänen kanssaan, että kuka minun ruumistani määrää.



Mutta sitten henkilö, jonka sinä tunnet nimeltä ei kukaan eli Mystique Yukari tuli ja tuhosi kaikki rakennukset. Samalla me pääsimme vapaaksi. Päätin mennä kysymään häneltä erästä asiaa.


Tewi - Miksi tuhosit tämän paikan?
Mystique Yukari - Koska etsin henkilöä nimeltään Scarlet Komeiji

Unohdin varmaankin mainita, että sinun isäsi oli se joka johti tätä paikka.


Mystique Yukari - Hmm. Sinä vaikutat kiinnostavalta tytöltä, joka haluaisi myös varmaankin kostaa Masay Komeijin tyttärelle ?

Sinulle ei minun alunperin pitänyt kostaa, mutta kun olit viimeinen Komeijin suvun jäsen ja halusin kostaa jollekkin silti, koska Masay Komeijin tappoi Yukari.


Mystique Yukari - Sovitaan sitten niin.


Tässä oli nyt tälläinen kuvatarina :D Itseni mielestä se onnistui ihan hyvin multa, mutta ajatelkaa, että otin yhteensä 146 kuvaa, joista n. 70 säilyi vain ^^"

Ja sitten jokunen huomautus, minulla on kaksi nukkea vieläkin, että nuo pari nukkea jotka näitte, olivat .. no kai te nyt tiedätte, että keitä ihanuuksia ne oli :3

Mutta mitä piditte?
Oliko tää teidän mielestä liian pitkä vai jotenkin omituinen ? uwu"

9 kommenttia:

  1. Tää tarina oli ihana *o* Tää juoniki on täydellinen. owo <3

    VastaaPoista
  2. Ihhan uskomaton tarina <3<3<3. Tewikin on nii söötti OwO. Miten tallaisia tarinoita kestää lukea? Eih, tää on ihan mahtava tarina <3<3. Tee näitä lisää *w*

    VastaaPoista
  3. Mmaddy - Kiitos ihan sairaasti ,_____, <3
    Islandi - Tewi ja minä kiitämme :3 No, koitan tehdä näitä jotenkin lisää ^^"

    VastaaPoista
  4. Tämä kt voitti kaikki edelliset. ♥ Musa sopi tuohon täydellisesti. :"3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeehhh, ihanko oikeasti >//////< ? <3 Ja kiitos (--:

      Poista
  5. Mahtava tarina!! Ja juoni oli tosi hyvä, kaikilla muilla on sitten näitä ideoita ::D
    Tykkäsin tosi kovasti ♥ Tewi parka :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. >/////< En osaa muutakun kiitellä, mutta kun nää kommentit on niin piristäviä :3 ♥ Kiitos ihan sairaasti !
      Tollainen on sen menneisyys ja sellaisena se pysyy 3:

      Poista
  6. Oih! *sydän jättää pari lyöntiä lyömättä* >////< Tää on ihan tajuttoman hienosti tehty tarina, en ymmärrä miten osaat♥ Niin upea juoni ja ihana Tewi ja kaikki niin upeesti toteutettu! ;A; ♥ Jatka samaan malliin, tää on vaan niin superhyvä. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äehäh ;w; ♥ Kiitos ihan sairaasti 3:: Nää kommentit on niin ihania, nostattaa mun kuvausintoa ihan sairaasti >u< ♥

      Poista