tiistai 14. elokuuta 2012

- Unusual Disclosure -


Noniin koulut on alkanut ja postaus tahti hieman laantuu, koska meijän lukujärjestys on ihan
sairas ;_____; 
Väsäsin tämmösen kt'n, koska sain idean kuvata Tewin menneisyyden >/////< Tällä kertaa en kerro sitä pitkillä lauseilla, vaan teen siitä kuvatarinan. Ja mulla oli taas ongelmia tän kt'n nimen kanssa ja kiitos taas kerran ihanalle Mmaddylle, joka keksi tuon nimen ^w^ <3
Pahoittelen joidenkin kuvien laatua *kröh*

;


Scarlet - *Vaimeaa itkua*


Scarlet - Olen pahoillani siitä, kun en pystynyt suojelemaan sinuakaan


Scarlet - Olenko minä niin heikko vain?
...
Hei ! Onko täällä joku ?!


Scarlet - ... Miksi he vartioivat tätä hautaa?


Scarlet - Parasta mennä piiloon.


-


Scarlet - ...


Scarlet - Aktivoidu.


Scarlet - Minä tapan heidät !

Palataan nykyhetkeen
 Pahoittelen sitä, että jotkut kuvat ovat erikokoisia kuin toiset ! Blogger nimittäin olisi muuten pilannut laadun vielä enemmän -.-

Tewi - Ai sinähän se vain olit. Onko sinulla jotain asiaa? tai kenties huolia?


Scarlet - No nyt kun mainitset sanan "huolet" niin ^^" ...


Scarlet - ... Niin minulla on kysyttävää.


Scarlet - Vai mitä, että ne eiliset illuusiot teki -


Scarlet - Sinun siskosi ? *Näplää hermostuneena sormiaan*


Scarlet - Enkö olekkin oikeassa ?


Tewi - ...


Tewi - Itseasiassa minä tein ne


Scarlet - ?


Tewi - Pitääkö sanoa uudestaan ? Minä ne illuusiot t-e-i-n 



Scarlet - *Hyppää alas*


Scarlet - *Hätäisellä äänensävyllä* Etkä tehnyt ! Tehän olet ollut minulle mukava, joten minä en usko teit-
Tewi - Scarlet.


Tewi - Minä tein ne illuusiot sinulle. Itseasiassa minä olen tehnyt kaikki illuusiot jotka olet tähän mennessä nähnyt. 


Tewi - Ja minä myös kirosin kätesi, siskoni pyynnöstä


Scarlet - Häh ?


Scarlet - *Lyyhistyy maahan* Eli minulle taas valehdeltiin.


Scarlet - Miksi minulle aina käyn näin !? En kohta voi luottaa enää keheenkään


Tewi - *Lyö Scarlettia*


Tewi - Mitä sinä siinä valitat ?! Ihan hyvin minä olisin voinut kieltäytyä tekemästä niin


Tewi - Mutta minulle oli omat syyt siihen, että miksi tein niin


Tewi - *Nousee ylös*


Scarlet - Hei odota ! Miten niin omat syyt?


Scarlet - Enhän minä sinulle ole mitään tehnyt ?


Tewi - Muistin menetyksesi on pahempi kuin siskoni kertoi. Mutta ehkä sinulle pitäisi kertoa -


Tewi - Minun menneisyyteni



Tässä oli nyt tämmönen :''D En puhu laadusta mitään taaskaan ...
Mutta mitä piditte ? >ww<

Ja kiitos +20 lukijaa :3

8 kommenttia:

  1. Eeehhh >//////< Kiitos molemmille paljon :3

    VastaaPoista
  2. Luin myös edelliset postaukset, joihin en ehtinyt kommentoimaan x3 Ihana z3 Tykkäsin kovasti c:

    VastaaPoista
  3. Aaaww, ihana♥ Sä osaat tehä tosi hyviä kuvatarinoita, vau! o; ♥ Tää oli taas niin hienosti toteutettu ja kuvat oli kyllä laatua parhaimmillaan. :) Scarlet on tosi kaunis, siis oikeesti naaaws! c: Ja tietysti Tewikin. ^w^ ♥

    VastaaPoista
  4. Feel; Kiitos kovasti :3
    Annika : Rakastan sun kommenttejasi ♥ Mutta ei nää kuvat niin hyvälaatuisiaollut >____<
    Scarlet ja Tewi kiittää C:

    VastaaPoista
  5. omg näitä mä luen täällä nytki xD oot kyl muuttunu aika paljo vuosien aikana :D

    VastaaPoista