tiistai 11. syyskuuta 2012

an End → .. or is it?


Trallalalaah puhun sitten lopussa




Scarlet - Näin ihan ihmeellistä unta taas, siitä että .... o____________________o *shokki*


*Kiljumista*


Tewi - Heh, hän taisi herätä.


Hetken päästä


Scarlet - *Tömistelee huoneen poikki*


Scarlet - Tewi!


Tewi - Niin ^w^ ?
Scarlet - -w- Sinä olet minulle selityksen velkaa 


Scarlet - *Huokaisu*


Sankarimme on päässyt istumaan viimein


Scarlet - *möksmöks* -___- *Huokaisu* Noniin anna kuulua


Tewi - Pistä ensiksi tämä pinni itsellesi.


Scarlet - Miksi?
Tewi - Siksi koska en näe kasvojasi kunnolla 


Scarlet - *Mutinaa* 




Tewi - Oih, sehän ihan sopii sinulle <3


Scarlet - Miksi aina minä ;w;


Scarlet - No kerro miksi minulla on tälläiset hiukset ja silmät. Anna kuulua


Tewi - Minä ne sinulle loin, koska Yukari on nyt vihainen erityisesti minulle.


Tewi - Hän ihan varmasti hyökkää tänne kohta, joten päätin sen takia muuttaa sinun ulkonäköäsi hieman, että voit paeta paremmin, kun hän ilmaantuu tänne. Hän ei nimittäin ihan helposti tunnistaisi sinua ..


Scarlet - Mm'm


Tewi - Mutta älä huoli, minä pidän huolen siitä ettei Yukari tee sinulle mitään ^n^
Scarlet - Miksi?
Tewi - Koska sinä olet paljon mukavempi kuin Yukari  ~


Scarlet - *Kääntyy pois päin*




Scarlet - Olenko minä mukavempi kuin hän? 


Tewi - *Istahtaa pöydälle*




Scarlet - *Istahtaa Tewin viereen*


Scarlet - Heh >:)
Tewi - o___o


Scarlet - TEWIII ! <3
Tewi - ;w; Auttakaa joku


Scarlet - Sinä olet niin mukava minua kohtaan. Sekä pehmoinen ja pieni >/////<
Tewi - ;w;


Tewi - Irti nyt ja heti minusta -Q-


Hetken päästä


Scarlet - >3< Punasteletpa sinä paljon


Tewi - *Katsoo muualle*


Scarlet - Hän on niin suloinen '3'


Tewi - ...


Tewi - Sinä suunnittelet nyt jotain, Yukari.


To be continued



Ja nyt hieman valaisen teille tätä Scarletin peruukkia ja ainiin noi silmät, ömm en tiedä että jääkö ne pysyvästi Scarletille, katotaan nyt :D
Toivottavasti piditte draama-tarinan viimeisestä osasta ja lisää draamaa on tulossa sitten joskus ^^
 ja nyt lopuksi peruukki kuviin ~




Se oli pidempi kuin luulin owo






Tässä hieman valaisua, siitä kuinka pitkä se on Scarletin päällä uwu










Kommentit ovat tervetulleita (:

10 kommenttia:

  1. Ihana tuo Scarletin uusi peruukki! <3 Se sopii tyttöselle hirmu hyvin, voi että se on entistäkin kauniimpi. ^w^ <3 Tuo tarina oli tosi hyvä, Scarlet ja Tewi on niin söpöjä, varsinkin tossa tarinan lopussa. :3 Ja oikeesti sulin noille viimesille kuville, mä niin rakastan pitkiä peruukkeja! <3

    VastaaPoista
  2. Uudet silmät ja peruukki sopii oikein hyvin pikku Scarletille nwn Ihania söpöilykuvia ^w^

    VastaaPoista
  3. Ihana kt :3 mä uudelleen rakastuin Scarlettiin owo <3

    VastaaPoista
  4. Annika - Kiitos paljon :3 Scarletkin kiittää ja kumartaa ^n^ Mäkin tykästyin tohon peruukkiin, koska se oli ihanan pitkä ~
    Bansku - Kiitos (--: Kiva, että pidit ^w^
    Mmaddy - Thihihiheh, kiitos muuten kun neuvoit mua ton peruukin pistämisessä, näin aluksi (en muista kiitinkö jo puhelimessa :o) ja kiva että rakastuit siihen uudelleen >/////<

    VastaaPoista
  5. Silmät ja peruukki sopii todella hyvin Scarletille. Kt:kin oli superhyvä. Sori kun kommentoi pitemmin. :)

    VastaaPoista
  6. O u O toi peruukki on ihanan pitkä ja hieno, ja sopii tosi hyvin Scarletille~ 
    KT oli hieno, Amie likes ♥
    Kuvatkin olivat aivan ihania ja Tewi on tosi söpö kanssa *u*

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Mimosa - Weeeehuh kiva, että pidit n_______n Kiiitos myös paljon ja ei se haittaa C:
    Amie - Scarlet, Tewi ja minä kiittämme uwu !

    VastaaPoista
  8. Scarletin peruukki OuO
    Ihana! Uiiiiih ~
    Toivottavasti draamalle tulee jatkoa, pidn tooooosiiiii paljon ~

    http://kapymetsa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Ihana tarina, sun nukeilla on suloisia ajatuksia ♥♥ o3o Ja toi uus peruukki sopii Scarletille upeasti!! :) Mun tilaukset tuli muuten alkuviikosta, ja niistä on postausta :)

    unepetitefillee.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Islandi - Kiitos ja en oikein tiedä, että milloin draama saa jatkoa ^^'
    Feel - Ainahan niillä on söpöjä ajatuksia c; Mutta kiitos (----:

    VastaaPoista