lauantai 8. syyskuuta 2012

▪ Looking Glass - The Future and The Past ▪


Tää on tämmönen välitarina vähän niinkuin, jossa kuullaan pari tärkeää asiaa, ehkäpä tulevan ja menneen kannalta - Toivottavasti pidätte (:









Tewi - ...



Tewi - *Puristaa Momoa*

 Yhtäkkiä;

Tewi - ?! Käteni liikkui itsestään .. ainiin, eihän se voi itsestään liikkua kosk-
? - *Keskeyttää Tewin* -Oletpa sinä käynyt tylsäksi *haukotus*


Tewi - *Vetää kätensä pois* Mehän sovimme, että minä olen tämän kehon omistaja 
? - *Itsekäs hymähdys* Aina sama valitus 


Tewi - *Siirtää katseensa maahan*


? - Hei Tewi olitko suunitellut tuota siirtoa jo pitkäänkin?
Tewi - ... Mm'm


? - Tarkoittaako tämä sitä, että olet alusta alkaen ollut Yukaria vahvempi?
Tewi - ...


Tewi - Ehkä, ehkä en.


Tewi - Hei Izaya, miksi kyselet edes tuollaisia kysymyksiä?


Izaya - *Hymähdys* Koska halusin tietää noihin kysymyksiin vastauksen. Olen vain ruumiisi sisällä, en minä pysty lukemaan maagisesti ajatuksiasi vaikka haluisin.
Tewi - ..


Tewi - *Nousee ylös*


Izaya - Ai niin milloin "pikku prinsessamme" herää?


Tewi - En minä tiedä ~


Izaya - *Huokaisu* 
Tewi - *Laskee Momon maahan*



Tewi - ..
Izaya - Ai niin Tewi,


Izaya - mikä on seuraava siirtosi? Kerro, kerro, haluan tietää .w.


Tewi - En minä tiedä, tyhmä


>///////< ääh en tiedä mitä sanoa tästä kuvatarinasta, toivon vaan että piditte tästä edes yhden prosentin :D Tewiä oli muuten taas ihana kuvata, ton kaljun Scarletin jälkeen - heh nauran taas päässäni sille lauseelle "Scarlet on kalju" -Q-

Mutta mitä piditte ? c: Kommentit ovat tervetulleita !

5 kommenttia:

  1. Kokoajan menee jännemmäksi. ♥ Pidin. : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon ja kiva että pidit <3 c:

      Poista
  2. IHANA ^3^ <3 täydellistä! Tewi on niin söpö niinkuin sen pieni pörröinen ystävä eli Momo ja tää muute menee jännittäväks! Jatkoa vain!pakko tietää mitä tapahtuu seuraavaksi.. °□°

    VastaaPoista
  3. Tewi on hurjan suloinen ♥ Awww :3 Jatka pian :D

    P.s. Mun tilaukset saattaa tulla huomenna 8D

    VastaaPoista
  4. Tikru Shiney - Kiitos ^w^ Ja mikä helkutin pieni pörröinen ystänä ^^"? Et saa koskaan tietää, että mitä tapahtuu seuraavaksi BD
    Feel - Tewi punastelee täällä :3 Ja jatkan sitten, kun mun tilaus tulee (--: Munkin tilaus saattaa muuten tulla huomenna owo

    VastaaPoista