keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

SAD and ALIVE (  ̄ω ̄ )



Tervehdykset ~ se laiska on täällä taas *vihainen mulkaisu* 
Nooh takana on monet kokeet, ja mä sain fysiikasta 8+. Se oli aika lähellä mun arvausta, koska ensiksi ajattelin saavani 8- ^^ Teitähän tää kiinnosti? Mutta sainkin historiasta 9½ 8--)
btw ~ Tilattiin kesän desuun ranneke mulle. Kuljen siellä ilmeisesti yksin, ellen tapaa jotakin ihanaa nukkeilijaa, jonka löydän mun "haukansilmilläni".. Pyyh oon varmaan tulossa vaan lauantaiksi ja sunnuntaiksi, koska molemmat vanhemmat on töissä <___<

Multa toivottiin Tewi ja Izaya shoottia (mun likaisessa mielessäni siis TewixIzaya shoottia BD) Joten toteutin Annikan toiveen :--3 Ole hyvä Annika, tässä shootissa Tewi& Izaya osuus on omistettu sinulle !






Your cruel devise


Your blood, like ice




One look could kill


My pain,

your thrill 





I wanna love you but 


I better not touch 


I  wanna hold you


but my senses tell me not stop


I wanna kiss you


but I want it too much


I wanna taste you




but your lips are venomous 



poison



Your poison running through my veins 


Your poison



I don't wanna break these chains





 Jos ette tajunneet; vaikka Izayalla olisi kuinka yksinäistä tai hän joutuu kohtaamaan pimeän, Tewi on aina ylivoimainen niitä nähden :3


Your mouth, so hot


Your web, I'm caught



Your skin


so wet


Black lace,


on sweat


I hear your calling and it's needles and pins


I wanna hurt you just to hear

you



screaming my name


Don't wanna touch you, but you're under my skin


I wanna kiss you



but your lips are venomous

poison

***
Against my law 

Ja nyt mulla on teille tärkeää valittamisen aihetta.. Tästä postauksesta piti tulla SUURI ja LAADUKAS, mutta... nooh aloitetaan viime viikosta, jolloin sain tietää että pikkusiskoni kaverilla on pullip, eikä hän tee sillä mitään > se osti pullipin sen takia, koska se oli hieno (y)
Minun, kyllä minun piti saada se 55 eurolla, johon olin kerännyt rahaa. No sitten koko viikonlopun ja tän viikon mun sisko on yrittänyt tavoittaa hänen kaveriaan, mutta tämä kaveri ei ollut vastannut. Tänään sain sitten tietää että se tyttö ei ollut kertonut vanhemmillensa mitään tästä ja sitten sen tytön äiti pisti sen pullipin myyntiin huuto.nettiin 90 eurolla, johon mulla ei ole varaa ._____.
Joten voitte uskoa miten mun sisällä kuohuu viha ja ärtymys, koska olin odottanut että saan sen nuken jo viikonloppuna ja olin innoissani siitä + sen takia tää köyhä postaus tulee myöhässä- pääasia tässä oli nyt se että tiedätte, miksi mä voin mun kommenteissani kuulostaa tosi ärtyneeltä ja postaukset tulee myöhässä..  e___e

Näkemisiin~

13 kommenttia:

  1. Näkemisiin~ tuo on söpö n u n
    Harmi sen pullipin kanssa ;< Mutt mutt kiva shootti ja sun nuket on söpöi ♥

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih > u <
      Mmm, mutta koitan piristyä tästä e w e Ja kiitos ♥

      Poista
  2. Asdfgosifsafdpapjffsfi! ;__; (suomennos: KIITOS ♥♥!) Oiih sä toteutit mun toiveen senkin lampun henki, oon ihan otettu! ;_____; ♥♥
    Mutta niin, tuo shootti oli aivan taivaallinen! > w < Tewi ja Izaya (TewixIzaya ;D) on niin täydellisiä, ja toi musiikki sopi ihan mahtavasti tohon! ;3; En toki sulanu noille kuville. ♥ Ja Scarlet on myös niin kaunis muumipinninsä kera, rakastuin noihin senkin kuviin~♥
    Tosi ärsyttävää että kävi noin sen nukkejutun kanssa, kävipä huono tuuri. x___x
    Mutta heheh kiitos vielä ommauksesta ja aivan ihana postaus, sulan vieläkin tolle täydelliselle shootille! ;A; ♥ (Ainiin ja jeii minäkin tuun Desuun >u<)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Assdfkjkps !! (suomennos: Ole hyvä ;--3) Sori oli pakko 8) mutta KIITOS ♥ Olen kiitollinen että pidit tuosta TepsukkaxIzaya osuudesta <3
      Niin kävi, mutta teidän ihmisten ihanat kommentit saa mut kyllä piristymään c:
      Hehe, etin sut sieltä mun haukansilmilläni, okei en koskaan tule löytämään sieltä ketään ^^" Eikä mulla ole edes haukansilmiä, nyyh ,__, Eikun mä en saa masentua, jos nään sut siellä niin tottakai tulen moikkaaman sinua ! :3

      Poista
  3. Aww toi shootti oli tosi söpö :3 ja scarletin muumi pinni ;) <3 olipas outo toi sun siskon kaveri ton pullipin oston kanssa o____o harmi kun et saanut ostettua sitä, olis kyllä itseäkin ärsyttäny D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon ! ^3^ ♥
      Mm~ Kai tää ärstys tästä lakkaa vielä :D

      Poista
  4. Niin kaunsi shoottti c: toi liisa ihmemaan kissa säikäytti lopussa XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos o n o Hehe, se oli niin söpö, että oli pakko laittaa <3 c;

      Poista
  5. TÄÄ OLI JUST IHANAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ♥♥♥♥♥♥♥ toivottavasti tajusit kuinka paljon tykkäsin tästä ;) muttasiis TEWI x IZAYA on täydellisii <3<3<3<3<<3<3<3<3<3<33 uahhahahuuh c; bongasin MUUMIPINNIN.<3 ehkä voisin rauhottuu :Dd oijoi Scarlet on hirmu ihana ja Tewi niin söpö pieni awws ja sitte Izaya, elämäni rakkaus, se on nii ihuna ♥ c: tää on oikeesti yks parhaimmista blogeista, joita seuraan (: ♥ ja hei toivottavasti laitat sitten lähempänä desua jonkun kuvan sun vaatteista joilla oot desussa, jotta voitais ystäväni Naomin kanssa bongata sut sieltä >:) siellä desussa on muuten yks nukkemiittikin ;) mutta toivottavasti postaat taas pian <3


    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikaa sydämiä :-----DDD ♥♥♥ Mutta hei KIITOS SINULLEKKIN ;33 Eeeeh, sinunkin blogi on yksi parhaimmista blogeista joita seuraan u w u Juu laitan sitten kuvan, kun ajattelin nyt tekstiilissä tehdä villasukkien jälkeen hameen desuun ^o^
      ps. Mä bongaan teidät ennemmin sieltä, koska olen niin "nopea" ja näkymätön ft. mun olemattomat haukan silmät ;)
      Postailen sitten taas öööh, seuraavalla viikolla ?? ^^"

      Poista
  6. Ihana shootti! noi kaks on niin söpöi yhes >3< ja scarlet on niin kaunis :3
    harmi sen nuken kanssa :(
    Oon itekki (ehkä) tulos desuu. jos disko suostuu lähtee mukaa. toivottavast törmättäis. haluun nähä sut owo
    ja joo mun kommentti on vähä myöhäs....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eww kiitos :33
      Toivottavasti tuut desuun ja nähtäis siellä ^^

      Poista
  7. Vau. : 3
    Ja inhottavaa tommonen ku laitetaa nukkei myyntiin vaik ne on luvattu muille.. :(

    VastaaPoista