lauantai 23. maaliskuuta 2013

What's up humans?




Vahva aloitus tuli siinä.. 

And Hello Aliens~ !


Heippa taas teille kaikille 49 lukijallle <3 Hihi, kohtahan teitä on 50 ja se tarkoittaa sitten juhlapostausta ;--3
Desun rannekkeet saapuivat vähän aikaa sitten ja heti mulla kävi niiden kanssa onnettomuus (y) Oon kyllä niin paras näissä.
Ja sitten mun odotus palkittiin- sain uskonnosta kympin !! Whippii~ Ja en ole enää murehtinut sitä nuken menetystä, koska tilattiin jotain tosi kivaa, josta sitten kerron seuraavassa postauksessa c;
...Tää uusi postaus taisi tulla aika nopeasti?...

Noiden lumien sulamisessa taitaa oikeasti kestää .___. Joten täytän nää postaukset kuvilla ja siitä kun kerron mun tylsistä päivistä, paitsi perjantai oli kiva päivä, koska pääsin elokuviin pitkästä aikaa ! o n o

Ja katoin(että myös luin) muuten tässä vähän aikaa sitten Darker Than Black- nimisen animen ja mä rakastuin siihen  

Hei on niin i-h-a-n-a T 3 T 

Sitten viimein postauksen aiheeseen! viimein, köhköh 
Kävin kuvaamassa mun pientä mussukkaani, Scarlettia. Voitte uskoa kuinka inspiroivaa on kuvata Scarlettia, nyt talvella, kun se sulautuu tonne lumeen valopilkkuna n__n






Scarletille kävi pieni vahinko sen jalan kanssa, joten sen takia teippi-









Arvatkaa 1-10, kuinka paljon rakastan kuvata Scarletin nassua? ;3






See yah~~ !! TT3TT
Toi kissa on oikeasti söpö e3e <3


18 kommenttia:

  1. Awwww♥ Scarlet on nii ihana, tykkään eniten tuosta kaheksannesta kuvasta ! Mäki kävin elokuvissa viikko sitten:> Minkä kävit kattoo? n u n

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kiitos > w < Kävin katsomassa, sen.. (mulla on huono nimimuisti) Lumoava kirous(?)- elokuvan :--D

      Poista
  2. Scarlet niin kaunis ^^ ja oot ihan oikeessa miten se erottuu talvi maisemasta :) Ihania kuvia ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihanaa että joku on samaa mieltä :---3 ♥

      Poista
  3. Scarlet on hirmu nättinä TAAS :3 ♡ taidanpasitsekkin lähteä kohta kuvailemaan ~ tuli sellanen innostus :D:D ja odotan juhlapostausta innolla owo nyt vielä yks lukijaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tuli semmoinen innostus ! n____n Thank yo~ ♥

      Poista
  4. (Aargh se tunne kun kirjottaa pitkän kommentin ja sitten se päättää kadota >n<)
    Mutta siis Scarlet on niin ihana, noi kuvat oli tosi sulosia ja hyvälaatusia kuten aina! ♥ owo Ja Scarletin hiukset tosiaan suorastaan hehkuu tota valkosta lumea vasten, voi että mä rakastan tota sen nassuakin! ♥
    Hyvä ettet enää murehdi sitä nukkejuttua, ja toivottavasti saadaan pian tietää mitäs olet tilaillut! *u* Mutta niin, oottelen taas innoissani seuraavaa postausta, tääkin oli taas niin ihana! n____n (+ toi kissa<3)
    Ainiin ja saanko muuten kysyä, että millä kameralla kuvaat? ^^ Mun on pitäny kysyä jo pitkään mutta oon aina unohtanu.. ^^"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän miltä susta tuntuu D: Kirjotin kerran sellaisen kilometri kommentin ja sitten se hävisi - Siitä lähtien oon aina kopioinut kommentin, jos se on ollut pitkä, siltä varalta että jos se häviää e w e
      Se punainen väri niistä hiuksista tulee kyllä esiin :--3 ♥ Ihanaa että muutkin huomaavat sen <3 Eeeh kiitos~ Minäkin olen innoissani tilauksistani, toivottavasti ne ehtii ennen seuraavaa viikonloppua tänne c:
      Minä kuvaan Canonin 400D ^w^ En ole varmaan ennen maininnut edes sitä..

      Poista
  5. Ooh Scarlet on niin ihana tuolla talvisessa maisemassa ~ :3 ♥ Mullekkin tuli desu rannekkeet pari päivää sitten ja oon täällä nyt iha fiiliksis xd ja miksköhän mä tuon sulle kerron ? :D muttasiis, kuvat oli tosii kivoja ja hyvä laatusii ♥ Mitäköhän kivaa oot tilannu..(: toivottavasti postaat pian c; ja nähdään desussa ~ ^^
    pahoittelut tästä tylsästä kommentista ;_______;


    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEIJ, nähdään sitten desussa !! :---3 ♥♥ Ja postaan sitten kun tilaukset ovat saapuneet c;
      Mutta kiitos kuitenkin > u <

      ps. Olin mäkin fiiliksissä kun rannekkeet saapuivat :D

      Poista
  6. Scarlet<3 niin nätti! ¦3 toi punanen tukka on niin kaunis ja lumi saa sen oikeen hehkumaan owo

    VastaaPoista
  7. ääks ihana shootti taas kerran ! c: mite sä voit olla noi hyvä kuvaa ? ♥ >3<

    ja annoin sulle new blog love-tunnuksen ;
    http://iikkunukkeilee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh kiitos >3<
      En tiedä.. varmaan se johtu siitä kun ei ollut niin paljoa pakkasta ? :DD Okei mutta kiittelen vielä kerran sua ♥

      Poista
  8. AAww Scharlet on ihana!! >w<
    Kuvat on hyvälaatusii ja jhsvbVKBJHSVBJBB enkeksi mitään järkevää xd
    Rakastuin tohon tokavikaan ja vikaan kuvaan<3<33
    Kisu on myös söpötys n3n
    Odotan innolla mitä oot tilannut! nvn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hurjasti !! ;A; <3 En mäkään koskaan keksi mitään järkevää, joten sen takia kiittelen vaan :--3
      Juu, toivotaan että se toinen tilaus vielä saapuisi, niin sitten pääsisin postaamaan e w e

      Poista
  9. Oii ♥♥ Scharlet on niin söpö. ♥ Sen silmät ja tukka ja ja..!


    Haastoin sut tommoseen juttuun, jonka löydät blogistani.. :3
    http://betweenworldandtime.blogspot.fi/2013/04/haaste-83.html

    VastaaPoista