perjantai 5. huhtikuuta 2013

HATE paha sonja-täti ei ole ollut aktiivinen, joten hänet syököön ... !!! *sensuroitu porkkanan pää*

otsikko..
→ Se on tapahtunut. Teitä on yli viisikymmentä o___o <3 
→ Kohta olisi tullut sitten kaksiviikkoa täyteen viime postauksesta, anteeksi Dx
→ Mutta byääh olen niin onnellinen ;A; Te kaikki ootte ihania. Kiittelen sitten enemmän kun teen juhlapostauksen !! <3<3


 
Ja mä sain tällaisen New Blog Love- tunnuksen o w o Tää piti antaa viidelle bloggaajalle (?? oon huono näissä xD) Niin ja kiitän sitten mau miuta tästä tunnuksesta ^^ Ja kaikki ihmiset joilla on alle 200 lukijaa saavat tämän, kun en jaksa [oon murjotus päällä] antaa tätä kenellekkään viidelle :c En tiedä, se tuntuu omituiselta...

excommunicator

tuomitsija
lukekaa ainakin nuo tummalla painetut sanat ja kiitos jos luitte kaiken ! ;A;

-Musta tuntuu että mä olen romahtamassa-

Miksi? Syy: Mulla on semmonen tunne että matkisin jotakin e....e
Oikeasti. Tämä on ihan kamala tunne.. Kertokaa oikeasti jos teistä tuntuu että matkisin
jotakin, koska aaaargh vihaan matkimista. Ja jos mä olen syyllistynyt siihen
niin Dx... Olen yrittänyt pitää tätä blogia sellaisissa aiheissa kuin "illuusio" & siihen liittyvät jutut. 
Ehkä hieman tähtitiedettä, velhoja ja fysiikkaa[atomeja= silmillä räjäyttelyä] tulee olemaan, mutta ei mitään muuta + jotain todella epämääräisejä pelejä ja mielikuvitusta, mutta noiden mainitseminen tuntuu ehkä
hieman turhalta ja paljastelevalta 8))

The things are right now??

Hyvin. Olen tyytyväinen miun nukkeihini [lukuunottamatta Izayan jalkoja]
Tossa shootin aikana voi käydä mun tilaukset ilmi :--3 Paitsi että tarvitsen lisäkäsiä ja 
Scarletin huulet rupeavat kuihtumaan pois ?? o______o Kysyn Pinjalta tähän apua sitten.

Picfic

Olen jo suunitellut tämän kuvatarinan loppuun :3 Tämän osion nimi on "Totuus kaikesta".
Seuraavassa draamassa alkaa sitten tapahtua ja sattua, hoho ~
Kaikki te muuten varmaan jo arvaatte että miten tämä kuvatarina Tewin osalta tulee päättymään :D 
Minua se ei haittaa, mutta tiedättekö te sitä että miksi niin tapahtuu.
Mähän haen aina näillä mun kuvatarinoilla vastauksia joihinkin kysymyksiin + selityksen sille että miksi niin juuri tapahtui, sekä sellaiseen suuren ja
maagiseen kysymykseen jonka saatte sitten tietää vuonna nakki ja muusi. Okei ehkä hieman
aikaisemmin n u n

Voisin selittää juhlapostauksessa sitten hieman näitä käsitteitä 
esim. illuusio, Illuusio [huomatkaa kirjoitustyyli!!]
Sekä kun uusia lukijoita on tullut, eivätkä he tiedä varmaankaan mitään mitä ennen
tota draamaa on tapahtunut, niin selittelen sen myös juhlapostauksessa :3 eli varautukaa pitkiin teksteihin 0 n 0"

Tärkeää

En jaksa tehdä sellaista "nurkkausta" Izayalle, joten te saatte sitten pistää kommenttiinne kysymyksiä Izayalle ;3 Jotakin tosi ahdistelevia ja ihania kysymyksiä sitten, kiitos (;;
Voin antaa sitten vihjettä siitä että voitte lähettää Tewille ja Scarletille myös jotain ihania ahdistavia kysymyksiä, koska nää mun nuket on tosi utelijaita, joten oon ihan varma että ne tietää toistensa juttuja 8D.
Sekä jos teillä on jotain epäselvyyksiä jonkun käsitteen tai mun blogini suhteen niin nyt
on hyvä aika kysyä n u n





Ennen shoottia tällainen kuva 8)
















































Come




I'm here.




Sensuality- what else I can do?


disappear?



 Can't remember your face anymore









*+50


30 kommenttia:

  1. Apua, miksei tänne ole kommentoitu, tämähän on aivan uskomattoman ihana! Ja tosi paljon aikaa ja hermoja varmasti käytetty! :O Aivan mahtava! ♥ Aina loppuun Chess! ^^ ♥ luv it ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eih, kiitos ihan sairaan paljon ;w; ! <3 Kyllä hermot tossa ainakin meni : D Kyllä, hänen kuvansa ansaitsee paikan postaukseni lopussa ;3

      Poista
  2. Kiva ku sulla on jo noin monta lukijaa, jospa itelläki olis >//< mutta koko ajan niitä tulee lisää, kai?
    Jaja IHANAA ku postasit ♥ !
    Minusta et matki ketään, ja sä et voi romahtaa ;< ! Sulla on nimittäin mahti nuket ja koko blogi on nii ihanaa ! Sun nukkes on vaa ni ihania ♥ Ja Tewi, mua ketuttaa ku en saanu sitä, mua RAIVOSTUTTAA ! Haluan sitä nii paljo ;< ! Rupesin melkein itkemään kun näin nuo kuvat Tewistä ♥ ;< mutta kerrassaan ihana shootti ;> !

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohin kysyä et millä ohjelmalla muokkaat noin hienosti kuvia ? x)

      Poista
    2. Kyllä niitä lukijoita tulee lisää kun odottelee > 3 <
      Nyyh ei saa vetää ihmistä sanattomaksi <____< ♥ Mutta älä sinä siellä rupea itkemään x3 Muakin olisi ärsyttänyt.. Ja uskon miten suo voi ärsyttää e___e
      Btw, en osaa muuta kuin kiitellä joten kiitos ! :3

      Muokkailen kuviani Gimpillä ja PhotoScapella, ilmaisia kun molemmat ovat ^^

      Poista
    3. Mä muokkaan samoilla ohjelmilla xd

      Poista
  3. Hui miten paljon kuvia, ja kaikki (?) oli muokattu viimesen päälle:3 [siis tossa shootissa :D] oikeesti oot kyllä jakselias ihminen! ♡ ♥ mä oon ollu ehkä vähän laiska nukkeilija viimeaikoina o.o pitäis alkaa ryhdistäytyä. Tiiätkös muuten mitä, mustakin on vähän tuntunu samalta ton matkimis jutun kanssa aina välillä o,ö ei nyt ehkä just tällä hetkellä, mutta se ei kyllä oo kiva tunne. Mutta voin kyllä täysin rehellisesti sanoa, että en oo miettinyt koskaan, että sä matkisit jotain! En oo törmännyt illuusio teemaan muualla, ja siksipä yhdistän sen aina tänne. Se on jotenkin kiehtova teema □ owo oikeesti. Ja harmi, kun Teki ei pääse enää tarinoihin D: tai siis silleen.. kun Tewille kävi niin ;_____; mun mielestä olis kyllä hienoa, jos Teki pääsis vielä jotenkin esille. Jos se palaisi tuossa kunnossa, missä on nyt ja kostaisi Izayalle ~ ouo se olis hyvä juttu, vaikka Izaya on aikamoinen komistus ;3 ♡ no mutta sähän oot jo suunnitellut tän tarinan, joten taidan vaieta :D

    Postaathan taas pian n_______n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naaaaaaw taas kerran ihminen vetää mut sanattomaksi xD Joo kaikkia kuvia oli jotenkin muokattu, te senkin tarkkasilmäiset :--3 Hah, kiitos! ~
      Eeeh se on ihana kuulla että en ole muiden mielestä matkinut ketään n u n Voi sua, toivottavasti sulle ei tule tätä tunnetta sitten enää D:
      Onhan se harmi, mutta en mä ihan kostamisen puolelle ole aikonut mennä B D Olen ajatellut kyllä kyyneleiden vuodattamista, mutta kiitos, voinhan mä aina hieman muuttaa sitä tyyliä ^o^ Jooh kiitos taas vielä kerran ♥

      Poista
  4. näkee et tohon shootin tekemiseen on käytetty aikaa :) upee shootti upeet muokkaukset ja kaikki muu :3 et sä mun mielest oo matkinu ketään, tää on ihan omaperänen idea, älä huoli c: ja viel tosta shootista äwäww en tiiä mite sanoisin se vaa oli niin hämmästyttävänupeentaiteellisen ihana <3 hienoin shootti minkä oon ikin nähny. Ja söpö toi pikkunen herätyskello <33 kaikki nukkes on söpöi ja ihanat vaatteet aina kaikist tarinois ja shooteis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te kaikki vedätte mut sanattomaksi, voi ei 8--D
      Ihanaa kuulla toi ihmisten suusta, etten ole matkinut ketään ;3; Tehän sen paremmin huomaatte jos olisin matkinut kuin minä itse e w e
      KIIIITOS ♥♥ ! En tiedä mitä muuta voisin sanoa kuin kiitellä ;___; <3 What else I can do? -3-

      Poista
  5. Et kyl mun mielestä ketään ole matkinut, ja ihana shootti. ♥ Sun nuket on söppänöitä! : 33

    VastaaPoista
  6. Ihanaaaaa ;u; voisinko kysästä millä ohjelmalla muokkaat nuo sun kuvat ? kun tulee aina niin ihanaa ja maagista jälkeä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan Gimpillä ja Photoscapella c: !
      Ja kiitos sinullekkin ♥

      Poista
  7. Onnea yli viidestäkymmenestä lukijasta!!nwn
    Mun mielestä et matkiketään vaanblogisi on omanlaisensa ja kiva~>3<
    Shooti oli aivan älyttömän ihna ja silleen :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ;w; <3 Se on ihana kuulla ^3^

      Poista
  8. PARTY HAAAAAAAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥ UUS POSTAUUUUUUUUUUSSS <3<3<3<3<3<33 YEAHHH <33<3<<33 jooh x3 ensinnäki, onnittelut lukijoista,, sä todellakin antsaitset ne, ja antsaitsisit paljon enemmänkin vielä lukijoita c: toivon että ihmiset liittyis tähän tositositosi ihanaan blogiin lukijoiks : 3 Muttasiis tosi ihana postaus ja noi sun tilaukset ♥__♥ shootti oli mahtava<3 Mulla on tollasii samanlaisia brusheja gimpissä :3 Ooo ku sun nuket on nii IHANII. ♥♥ :3 OOOOOO IZAYA!!!! NOI CHIPIT JA TOI PERUUKKI JA MUUTENKI <3 UH ♥ :3
    Sitte vielä kysymys Izayalle; Miksi oot noin ihana ja täydellisin isul minkä oon ikinä nähny ? ♥(;

    oho käytin liikaa sydämmiä ja hymiöitä :DD


    happydaydolls.blogspot.fi


    ps; otan muuten näillä näkymin Lilyn sitte desuun mukaan ;3 Ja oisko mahdollista, että ottaisit Izayan desuun? ♥;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luuletko sä että mä saan mahtumaan tähän vastaukseen 21 sydänhymiötä ? 8 D ♥♥♥♥ En edes viitsi koittaa > o <
      Joo mutta kiitos ;---3 Tällaisia kommentteja on niin ihana lukea ja tulee sellainen fiilistelty oli, ehehe <__<" <3
      Izaya kiittää :3
      Joo aika monella on samanlaisia brusheja gimpissä n u n Mä tykkään vaan ihan sairaan paljon yhdistellä niitä n3n

      ps. JOS LILY KULTAPIENI ON TULOSSA DESUUN NIIN KYLLÄ SITTEN IZAYAKIN <3<3<3

      Poista
  9. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Miten??!?!?!?!?!?!? Miten sä voit tehdä näin TÄYDELLISIÄ postauksia?!? Miten sulla voikin olla noin TÄYDELLISIÄ nukkeja?!? Miten sä voi osata muokata kuvista noin TÄYDELLISIÄ?!? Miten sä osaatkin luoda shootteihin noin TÄYDELLISET tunnelamat?!? JA AINA sama juttu! 8''DD Mä meen aivan sanattomaksi!! X''DD JAA ETTÄ IZAYA ON TULOSSA DESUUUUUUUUNN!!!?!?!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ÄÄÄÄÄÄÄ! Mä varmaan kuolen siellä kun näen sen! x''D Oih.. Arvaa maltanko odottaaa desua ja Izayaa ja Sun tapaamistaaah!!!!! XD XD XD voieimiksimäainakirjoitannäinsekaviakommentteja... Dx Ja mun mielipiteeni tohon ns. "matkimisasiaan" on se, että niin. En osaa ajatella, että sä olisit matkinut. Olen kyllä nähnyt noita kyseisiä postauksia ja tiedän ketä ylijumalaa tarkoitat, mutta en siltikään voi yhdistää sua tai sun blogia matkituksi mistään. En vaan voi! Tää on niin uskomattoman ihana blogi, ettei mitään rajaa! Nuket on kuitenkin siinä toisessa blogissa ihan erilaisia ja kirjoitustyyli ja kaikki. Vaan tää yksi ns. "ratkaiseva" sana. Ääääh. En mä osaa selittää. Et ole matkinut, sanoisin, jos olisin kiteyttänyt ton ^ sekavan (erittäin sekavan) selityksen! :)JA + VIISIKYMMENTÄ LUKIJAA!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ VOI ONNEA! (x JA sekin mun piti tähän vielä kirjoittaa, että vaikka nyt olen yhdessä toisessa blogissa ton "illuusion" nähnytkin, niin silti mä en osaa ajatella sitä minnekkään muualle kuin tänne! Tää on ollut niin illuusio-blogi alusta asti, että ah, ihana somelainen illuusio-blogi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ajattelin nyt tässä sitten kysyä vielä sitäkin, että ketäs sä toivoisit multa desuun mukaan (vaikka kysyn tän varmaan vielä 49869 kertaa mutta joo XD)?? Haluun kuulla sun mielipiteenkin. (: ♥ Okei joo ja kuulostan varmaan ihan ahdistelijalta, kun joka kerta vaahtoan että desudesudesudesu, mutta Bansku (sisko ♥)voi mm. kertoa, että osaan mä olla ihan järkeväkin. XD Meen vaan aina ihan paniikkiin, kun kirjotan näitä kommentteja kun nää sun postaukset on niin parhaita ja kaikkea! Dx (no lol mikä selitys XD)juumoi. ♥ Kuinkahan monta sydäntä mäkin olen tähän jo laittanut... x''D JA KIITOS AIVAN TAIVAALLISEN PALJON kaikista ihanista kilometri kommista, mitä olet mun blogiin kirjoitellut!! Ne merkitsee mulle aivan sairaan paljon!! Ihan niinkuin mä en aina ensimmäiseksi stalkkaa, että onko Moottinen kommentoinut ja en siis todellakaan koskaan lue sun kommentteja ensin.. XD Ja anteeksi siitä, etten ole taas aikoihin kommentoinut sulle tänne vaikka sä olet kirjoittanut miten ihania kommentteja mun blogiin. On vaan ollut vähän kaikenlaista... You know.. :/ No mutta kuitenkin! Oli aivan sairaan ihana postaus taas niinkuin aina ja namnamIzaya... eiku.. XD Juu mä rRrRrRrRrrRRakastan Izayaa ja kaappaan sen desussa xd (no juu jos en kuitenkaan! XD haha). Joo mutta teeppä joskus sellanen postaus missä on ainoastaan Izayaa, jookos? 8DD juujosonvaanmitenkäänmahdollista.. XD Juu en nyt höpötä enempää! 8DD SUN BLOGI ON JOKATAPAUKSESSA PARAS BLOGI MITÄ KOSKAAN OLEN LUKENUT!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Okei nyt loppu. Mulla taitaa olla joku pakkomielle noihin sydämiin.. 8DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoitusvirheitä ropiseee.... DX
      Mutta se unohtui vielä sanoa, että otsikot on aina ihan parhaita!! 8D Ei voi koskaan tietää mitä on luvassa, joka on ihan mahtavaa, koska rakastan yllätyksiä. 8D juumoinyt. En spämmää enempää! XD

      Poista
    2. Olen jossakin transsissa e3e En pysty kirjoittamaan mitään D888 <3
      83 sydäntä jos oiken laskin (y) ♥ Aloitetaan tää vastaus prosessi ihan sun kommentin alusta:
      ;____________; Nyyh kiitos MIMOSA ♥♥
      Älä sentään kuole kun näet Izayan 833 Koska mä kuolen jos sä otat Fujin mukaan desuun <3<3 NIIN ELI TOIVON FUJIA desuun :---3 Ja mun otsikot on aika parhaita hehehe... Nyt takaisin pitkään kommenttiin~
      Kiitos itsesi esittelystä :D Odotan innolla tapaamistasi (voin kuvitella sun semmosena söpönä kaniinina, tuitui >3<)
      Ymmärrän jotenkin mitä yrität sepittää minulle :DD Kiito siitäkin c:: <3
      Omgfd tässä kohdassa liikutuin ;A; (Toivottavasti ymmärrät että missä 8D)
      Ja voin toteuttaa toiveesi pelkästä Izaya postauksesta :---3
      SINUN BLOGISI ON IHANA JA NYT PÄÄTÄN TÄMÄN VASTAUKSEN TÄHÄN n u n !

      Poista
    3. 83!!!! :DD

      Lähetän seuraavan tekstin kaikille lukijoilleni, joten äw, sinäkin saat sen. Dx mikäselitys.com

      Hei,
      Olet blogini (mimosannukkeblogi.blogspot.com) lukija. Näkyvätkö postaukseni hallintapaneelissasi? Bloggerin kanssa on viime aikoina ollut ongelmia, eivätkä postaukseni ole näkyneet kaikille. Jos kärsit samasta ongelmasta, kuin monet muut, toimi seuraavasti:

      1. Mene osoitteeseen mimosanukkeblogi.blogspot.com
      2. Etsi sivupalkista kohta "Jäsenet". "Jäsenet"-sanan yläpuolella pitäisi lukea käyttäjätunnuksesi nimi. Jos sitä ei näy liity uudelleen lukijaksi.
      3. Klikkaa käyttäjänimesi alta kohtaa "asetukset" ja sen jälkeen paina "sivuston asetukset". Avautuu uusi välilehti, jossa lukee mm. "Kuraudo -asetukset". Sivun oikeassa reunassa on linkki: "Lopeta tämän sivuston lukeminen". Paina siitä ja paina sen jälkeen uudestaan ilmestyvästä ikkunasta "Lopeta lukeminen".
      4. Liity uudelleen lukijakseni.
      5. Odota että postaan seuraavan kerran ja seuraa näkyvätkö postaukseni hallintapaneelissasi.

      Jos nämä ohjeet eivät auttaneet ota yhteys minuun!

      Mimosa

      Poista
  10. Naaws, paljon asiaa (josta varmaan unohdan suurimmaan osan kun kirjoitan, mutta yritän > u <)
    Ja anteksi myöhäinen kommentti o n o

    Aivan ihana shootti ja noi muokkaukset <3 Kuolin kun katoin sitä > u < Toi shootti oli niin ihana, ettei suomen kielessä ole tarpeeksi hyviä adjektiiveja kuvaamaan sitä > u < Scarlet -osuus oli ehkä paras, vaikka rehellisesti sanottuna olen Izaya-fani ^^ Izayalla on uusi silmä o W o se on hieno!

    Ja näistä muista asioista: mie en ainakaan ole huomannu, että matkisit ketään. Esim. muokkaukset saattaa näyttää samalta kun jossain (vaikka ite en sitä huomaa), mutta koska muokkausmahdollisuudet ovat erittäin rajalliset (verrattuna vaikka siihen minkänäköisen nuken voi omistaa) on ihan hyväksyttävää, että kuvat näyttää hieman samankailtaisilta, kun jossain toisessa blogissa. Mutta kuvatarinan juoni on kyllä tässä blogissa aivan uniikki <3 Kuvatarinasi ovat vain niin ihania, toivottavasti pääsen pian lukemaan jatko-osia > u < (en malta odottaa!)

    Niin, sitten vielä kysymykset Izayalle:
    Oletko mielestäsi väkivaltainen?
    Kuka oli ensimmäinen ihastuksesi?
    Jos sinun pitäisi mennä naimisiin, kenen kanssa menisit? (ihan kuka vain)
    Jos sinä ja Julius joskus tapaisitte, tulisiko teistä kavereita?
    (ja jos et tiedä Juliusta, Moottinen selitä sille, haluan tietää o n o!)
    Ja vielä, mikä on onnellisin muisto lapsuudestasi?

    Juhlisjuhlisjuhlisjuhlisjuhlis!
    Joo, en ole innoissani ehen > x <

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ufff my taas pitkä kommentti ja nyt mä oon taas uudestaan transsissa Dx <3<3 Okei on tää aika ihana tunne :--3
      Mikä myöhäinen kommentti ? :D Mun mielestä kommentteja saa antaa vaikka postaus olisi kuukauden vanha (oon katos tosi positiivinen tänä aamuna x)
      Vai ei löydy adjektiivia e w e Hehe~ KIITOS AMIE ♥
      Ohoho ihanaa että Scarlet osuus miellytti myös :33 JIHUU IZAYAN SUURI FANIJOUKKO LÄHTEE TÄSTÄ, njahaha ^3^ <3
      Ja kiitos taas kerran c: Ihanaa että blogini miellyttää ihmisiä (toi kuulostaa tosi oudolta mun suusta sanottuna :D) + Kuvatarinan jatkoa tulee seuraavassa postauksessa > o <
      + Kiitos kysymyksistä :---3 Julkaisen ne sitten juhlapostauksessa, mutta ennen sitä postausta tulee pari merkittävää kuvatarinaa n o n paljastuksia..

      Poista
  11. Eh..anteeks kun kommentoin vasta nyt ja en ees haluu yrittää tehä parempaa kommenttia ku noi muiden ihanat kommentit. :'c Mutta tää oli ihan täydellinen postaus etkä munkaan mielestä matki ketään. Omistat Sonja täysin uniikin tarinan~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annika ainahan sun kommentit ovat ihanan täydellisiä ;A; <3 Eikä se haittaa vaikka kommentoit vasta nyt e3e
      ;___________; Kyllä tuollaisen lauseen voi lyhyeksikin purkaa, KIITOS Annika ♥♥

      Poista
  12. Yaaaw ihania kuvia ja ihania muokkauksia ;w; ♥ Mä en todellakaan saa väännettyä yhtä ihania kommentteja kuin sä mun blogiin, mutta kuvien laatu oli tosi ihana ja muutenki ^w^ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ewew kiitos Shiro ♥ ;3; Kyllä sinä saat ! u n u Katos kun pikku sanakin saa mut muuttumaan iloiseksi (pomppivaksi jänikseksi :D) <3 :3

      Poista
  13. Käyppäs kattomassa haaste blogistani x3

    http://dollnegai.blogspot.fi/2013/04/new-blog-love.html

    VastaaPoista
  14. Sinulle on haaste blogissani. :)

    http://dollsarefantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista