perjantai 1. maaliskuuta 2013

The Kappa of Akutagawa Ryuunosuke ~ Candid Friend


Musta tuntuu että täytän nää mun postaukset Touhou kuvilla/höpinöillä aina? ^^"



Tähän alkuun silti lämpimät heipat -ε- oon kuunellut koko viikon muuten Yousei Teikokua <3
Postauksen Aihepiiri: Ainakin yksi tuleva nukkeni !! (8 Peruukki vaihtoehtoväri ongelma  + Scarlet shootti ja höpötystä :3
Olen muuten myös rakastunut yhteen uutukaiseen daliin joka ilmestyy toukokuussa ,__, Mutta en ole ihan varma että hankinko sen e____e Nimittäin tähän; 



Dal Natalie

Se on liian lutunen ;__; Mutta en tiedä,
           katsotaan nyt mitä teen :D           



         Pullip Youtsuzu

                                                   
Tää-- tää on aivan mahtava ♥ Ensiksi tämän piti olla Scarletin
malli mutta sitten rakastuinkin Ludmilaan e w e Nimenkin viisana (?) olen
jo pohtinut. Miltä kuulostaisi teidän mielestä Michelle Emiho Al "Komeiji" Hinanawi ?
Luonne on hämäränpeitossa vielä, mutta tämä nukke liitty jotenkin nykyisiin nukkeihini, kuten
jotkut voivat nimestä päätellä ^^



Ja sitten siihen peruuki propleemaan, josta haluan kysyä teidän mielipidettänne.
Eli kumpi peruukki sopisi paremmin sini/punasilmäiselle Yukarille ? :3


Sama peruukki "Sweet brown" vai "Choco black" ?
Kertokaa toki mielipiteenne ! ^ u ^



Sitten siihen shoottin~ Mun pitää muuten kiittää Annikaa siitä että se pisti musiikikseen siiheen kuvatarinaan sen Galaxy - Flight of the phoenix, koska sitten siitä sivupalkista löysin tän biisi ihanuuden 


 Rullatkaa aika hitaasti kiitos :3

































 ¨
















Kaunis, kaunis tarina


Scarlet kerro se tarina meille

~

Illuusion sydämmestä




***
Olkaa kaikki kilttejä ja lukekaa tää mun hömpötys ;3; <3 

Btw- Olin huonomuistinen, sillä te saatte sittenkin vielä 2 kuvatarinaa !
Koska tajusin että miten se tarina voi vain muuttua yhtäkkiä ja unhodin muutenkin käsikirjottaa sen että miksi Tewi joutui sinne laitokseen, hoho joten sen johdosta saatte pari pientä kuvatarinaa vielä ;3 Happy now? Mä olen ainakin, koska musta tuntuu koko ajan siltä että tää blogi ei tule koskaan saamaan lisää lukijoita ellen tee kuvatarinoita ^^" Äägh oon vainoharhainen..

Ja vielä lisää mun höpinöitäni Inspiraatio oivallus> Olen muokannut nukkejeni profiileita, kun musta tuntui että tämä illuusio teema ei okein ole mikään iso juttu nukkeiheni liittyen(?) Joten annoin minun nukkejeni illuusiolle oman "teema" kappaleen (: Eli nyt mun kaikkilla nukeilla on kaksi teema kappaletta, jotka kuvaavat mun palleroitani, sekä niiden illuusioilla on omat teemat, jotka taas kuvaavat sitä illuusiota ~

Niin ja arvatkaa kuka on tulossa ilmeisesti desuconiin ?? Minä :3 Äiti ainakin antoi myöntävän vastauksen, mutta tuun varmaan vain kahdeksi päiväksi D: Riippuu vähän siitä koska molemmat vanhemmat ovat töissä koko kesäkuun e w e Mutta tälläistä vaan ilmoittelen - katotaan saisinko ketään sinne seuraksi. 

+ Moni teistä varmaan huomasi että Scarletin kädet tossa shootissa oli välillä hieman eriskummallisesti. No mä otin sen tältä touhou hahmolta - mähän sanoin että täytän nää postaukset aina touhou höpinöilläni.. haittaako se muuten teitä ? >//////<


p.s. En opi koskaan tekemään kunnollisia shootteja tai 
postauksen lopetuksia > o <"

13 kommenttia:

  1. Voi miten ihana postausss! > w <
    Tosi sulosia noi molemmat peruukkivaihtoehdot, en kyllä osaa päättää kumpi olis parempi Yukarille, molemmat varmasti sopii mainiosti! ♥ ^^
    Äää kiva jos musta oli apua ton kappaleen löytämisessä, se sopi tohon Scarlet-shoottiin hirmu hyvin! owo ♥ (Itsekin löysin sen Flight of the phoenix -biisin jostain ihan puskasta. 8---D) Mutta toi shootti oli kyllä älyttömän upea ja ihanan maaginen, Scarlet on niin kaunis ja äääh rakastan noita muokkauksia jälleen kerran. ;-; Ja Scarletilla oli myös ihana asu! *w*
    Toivottavasti postaat taas pian! n___n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ヽ(`Д´)ノ Eeeh kiitos taas pitkästä kommentistasi <3
      Mä kiitän onneani että sulla on hyvät biisit aina sun kuvatarinoissa :3 Neew thank you ♥~

      Poista
  2. Taas kerran MAHTAISA postaus B---D Scarlet ♥___♥ omg se on ihananannana<3<33 (; Toi shootti oli tosi ihana ja Scarletti siinä tosi ihaananana :3 onse nii kaunis ♥ IHANAA SIIS <3

    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin olet mahtaisa kun jaksat kommentoida aina ♥ Kiiitoksiah sinullekkin ! ~3~ <33

      Poista
  3. Äh, mä niin rakastan näitä sun postauksia! :)Scarlet on NIIIIN kaunis! ♥ Osaat kirjottaa aivan sikahyvin! Ja kuvata myös! Äh, odotan aina sun postauksia kun kuuta nousevaa. x)Postaile taas pian! (:

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Mäkin sulin sille dalille <33
      Nyyh sä herkistät mut sun kommenteilla (jotka sisältää kyynelkaasua, niinkuin muidenkin kommentit e w e ) Arigatooh ;3; !

      Poista
  5. öwö.... en osaa ommentoida enää nykysin but I like

    VastaaPoista
  6. Ui! tuolla dalilla on yber söpö nassu >O< Ja muutenkin scarlet on jälleen hyvin hyvin hyvinhyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvinhyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin nätti <3 Ps. Tuo tummempi peruukki on mielestäni hieno :))
    ____________________________________________
    http://shiny-dolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin n____n Kiitos hyvin hyvin hyvin (1000x) paljon ! :3

      Poista
  7. Toi Dal Natalie on kyllä tosi suloinen :3 Aww. Ja toi shootti Scarletista oli hieno, just sellanen 'maaginen' niikun Annika sanoi :D ♥ Mun mielestä molemmat peruukit sopis hyvin, mutta ehkä se viimeinen vähäsen paremmin. Mutta kumman valitsetkaan, odotan uutta nukkea innolla n____n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih se on söppänä :---3
      Kiitos sullekkin ihan sairaasti ! e w e Mulla on jo mielessä että kumman peruukin otan (;

      Poista