keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

has everything lost its color?



Scarlet


Heipsuliveih kaikki te ihanat *silmät laajenee* 155 lukijaa ♥♥♥ ö____ö Teitähän on tullut ihan mieletön määrä jo viikossa, jos se tätä menoa jatkuu niin ehkä mä saankin kaksisataa lukijaa ennen 27.4, jolloin on tietysti eräs merkkipäivä tosi merkkipäivä köhköh koska silloin

Scarlet: Silloin on minun synttärini B----)) Lahjat ovat enemmän kuin sallittuja~ !

. . . .Eli blogini täyttää kaksi vuotta :D Wow, en voisi koskaan kuvitella että oon joutunut sietämään noita mun pallopäitä eikun siis anteeksi nukkeilemaan noin kauan eheheh. Justhan se kesän desu oli tai yukicon w(°o°)w Mun täytyy sitten kiittää teitä, joko silloin kun on ne Letun synttärit tai kun saan kaksisataa Illuusion katsojaa~ ehkä jonkin näköinen erilainen give tai jotain hoho Mutta täksi päiväksi on kuvia melkein vaatettomasta Ozista (peitto on hyvä sensuri niissä kuvissa) sekä pieni shootti Scarletista~



^ Pistäkää soimaan ero viime postaukseen musiikkiin tyylin suhteen on sitten aikamoinen kheh 


IMG_2703




IMG_2633



IMG_2589




IMG_2663



IMG_2681






IMG_2730



IMG_2710





IMG_2721




IMG_2757




Shoot: Your Goodness

Shootin nimi perustuu siihen, että välillä köhköh useinmiten Scarlet on lapsellinen, eikä ota mitään tosissaan, mutta toisaalta sitten joskus Scarlet osaa käyttäytyä todella ylväästi ja kunnianhimoisesti eli toisin sanoen silloin voisi Scarletille sanoa; "Teidän korkeutenne" ~


IMG_2818





IMG_2808





IMG_2841




IMG_2877




IMG_2976





IMG_2832




IMG_2960




IMG_2924




IMG_2966




IMG_3011


Toivottavasti pidit postauksestani ja seuraavalle kerralle sitten kuvatarinaa ! ;▽; yäääh en jaksa mennä kuvaamaan sitä, eiku Ainiin tähän loppuun vielä sellainen juttu, että haluaisitteko, että pitäisin sellaisen jännän kisan, jonka voittaja sitten voittaa itsellensä jonkun ommaus shootin/tarinan tai jotain muuta pikkuista ? vaikkapa jonkun hauskan vaatekappaleen tai jotain c; Eli kertokaa mielipiteenne ihmeessä tuosta asiasta ~ ja see you on next week, bye  ( ´ ▽ ` )ノ


32 kommenttia:

  1. * 3 minuuttia sitten *

    AWS! Täydellisiä kuvia :3 Onnea jo etukäteen synttärisankarille B) aaaww sun postaukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopeaa toimintaa ;D ! Ja kiitti <3

      Scarlet: Jess kiitos, enää alle kuukausi juhliini jotka järjestetään prinsessa talossa ja sinne tulee kaiken maailman komeita mieh-- siis prinssejä--
      Minä: Älä unta näe D8 !

      Poista
  2. * 5 minuuttia sitten*

    :DD

    Voi liian ihania kuvia oon sulle kuule niin kade ♥♥♥ *QQ*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8D (y)

      Mutta naws, älä ole kade ja kiitos ♥

      Poista
  3. Onnea Scarletille jo näin etukäteen 8) Noi Oz-kuvat oli kyllä tosi hyviä ja kivoja ja söpöjä ja ihania ja hienoja ja vaikka mitä mutta mua harmitti toi peitto u w u eikumitä Noi Scarlet kuvatkin oli tosi ihania, neidon mekko ja muutenkin koko asu on musta tosi nätti :3 Varmaankin viides kuva näistä Scarlet kuvista oli mun lemppari, koska se näyttää jotenkin kivalta tai silleen ku Scarlet pitää tota öh... hörhelönauhaa (?) c:: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet:..Ja sitten kun ne prinssit tulee, he alkavat palvoa heidän kuningatartaan eli minua (8 !
      Minä: *naamapalmutus* Ei noin Scarlet..

      Haha joo köh muakin harmitti se peitto mutta Oz olisi tappanut mut jos olisin vetässyt sen pois XD Hih mutta kiitos paljon Scarletin puolesta sekä minun ;3 <3 !

      Poista
  4. Mun näkökentässäni ei ainakaan ole mikään menettänyt värejään, koska kun katsoin nää shootit niin mun silmissä lentelee semmosia värikkäitä sydämiä ja tähtösiä 8---) <3 (kuulostaa itse asiassa aika epäterveelliseltä, mutta ei hätää, se vaan johtuu siitä että katsoin juuri liian upeita kuvia (●´∀`●)
    Mutta oih toi otsikko oli hauskan dramaattinen ja sopi hyvin ekaan mustavalkoisia kuvia sisältävään shoottiin, jossa esiintyikin minun ihanainen salarakkaani ja ehkä pian myös tuleva puolisoni Oziiih ✿♥‿♥✿ Ihanaa kun teit siitä shootin, koska Oz-shootteja ei voi koskaan olla liikaa! Varsinkin kun tää shootti oli vielä noin hotti (viittaan tällä Ozin vähään vaatetukseen...;) <3 hienoa että pysyit lupauksessasi ja toteutit ton shootti-idean!)
    Noi ekat kuvat on tosi söpöjä, kun herra nukkui peiton alla ja sitten kömpi sieltä unisena esiin~ (pystyn jo kuvittelemaan kaikki kirosanat, joita Oz lateli suustaan kun hänen nukkumistaan salakuvattiin 8D) Viides kuva taisi olla mun lemppari tosta shootista, koska Ozin silmistä heijastuu ihanasti valo siinä >3< Muutenkin herran ilme on siinä niin kohtalokas ja ihana (ღ˘⌣˘ღ) Myös nuo ulkona otetut kuvat oli hirmu ihania ja niissä oli ihanat värit~<3 Oz-herra osaakin sitten olla täydellisen komea, oli hänellä vaatteet päällä tai ei. Mahtava shootti siis ihanaisesta kultamussukkapojastani, terkkuja Ozille! ;----3 Annika tulee hakemaan sinut sieltä pian pois... kysymättä lupaa Sonjalta. Hih.

    Ja aoaaaah toi toka shootti on niin täydellinen! * o * Oot saanut aivan perfecton valaistuksen noihin kuviin, vaikka ne on otettu sisällä! (ノ゚0゚)ノ ♥ (ihan niin kuin noihin Ozin kuviinkin) Muutenkin noissa kuvissa on tosi raikkaat värit ja kaikki, Scarletin hiukset on niin kauniin väriset ja varsinkin valkoista vasten ne näyttää ihan joltain tulenlieskoilta 83 ♥ Myöskin Lettusen asu on hauska, osaat aina pukea nukeilles tosi kekseliäitä asuja! Viides kuva on ihan huisin söpö, koska Scarletin ilme ja se, kuinka se on kääriytynyt ton nauhan peittoon, sulattaa mut vaahtokarkkimehuksi (miltähän semmonen muuten maistuisi) tähän maahan 。◕‿◕。 ♥ Whoaah nuo molemmat shootit oli vaan niin täydellisiä että meen ihan sanattomaksi asdfhh * u * Mahtavaa työtä jälleen brother, sun postaukset osaa aina yllättää ja niissä on aina niin upeita kuvia ja tarinoita että äöäh en enää osaa sanoa mitään x) Tai sanon mä sen, että onnea oikein paljon 155 Illuusion katsojasta! n w n Oot ansainnut tuon määrän ja todellakin ansaitsisit enemmänkin porukkaa tuonne lukijalistallesi, mutta tiiän että sulla on kuitenkin paaaljon piilostalkkereita jotka palvovat sinua jossain puskassa salaa > u < njahahaa~

    Mutta sanonpa vielä yhteenvetona, että ihanaisia shootteja oot taas mennyt kuvaamaan! ♥ Odottelen seuraavaa postausta innosta puhkuen ja puhisten ;3 puf

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wäääääh tää kommentti nawsnaws kiitos Annikainen jo näin etukäteen ;3; <3<3 (tuun muutenkin kiittää sun ainakin satatuhatta kertaa köhöh) Mutta haha vai että näin pääsi käymään (8
      Ja Oz KÖHKÖH puolisosi on otettu kehuista 8-----33 Heh eihän tää mun blogi olisi mitään ilman yhtä vähä vaatteista shoottia Ozista XD

      Oz: Kiitos Annika~ ja kyllä, tule hakemaan minut pois täältä Sonjan luolta, ei se minua haittaisi.
      Minä: OZ HOW DARE YOU D88< ?!!?
      Scarlet: Hahahaha Sonja jäät aina vikaksi (; Mutta kiitos myös minunkin puolesta Annika <3 (uskollinen fanini)

      ... Niin mutta kiitos minun puolesta taas veli-chan, nää sun kommentit tuo mulle aina niin iloisen mielen 。◕‿◕。 ♥ Joo köh mulla on kyllä niin paljon piilostalkkaajia (------8 okei kaikilla niitä on mutta, juu naws puf <3<3 Kiitos vielä kerran ; w ; !

      Poista
  5. Aivan upeita kuvia ja asennot ja kuvakulmat oli just kohdillaan <33

    VastaaPoista
  6. Oijoi, Aivan upeita kuvia * 3 *
    Oz-herra (ja nyt häpeän syvästi mikäli kirjoitin nimesi väärin, anteeksi jos tämä tapahtui *niisk* ; - ;) on oikea hottis komistus ( en voi uskoa että kirjoitin nukesta noin, pitääpi käyttää tuota ilmaisua tästä lähtien aina Oz-herraan o u o !)
    Voih tuo Oz-herran kolmas kuva näyttää pikkasen epäilyttävältä ... cx
    Mut tehoaapi ainankin nais väestöön (88 "Aksu: *Tuijottaa suu auki näyttöä*" " Sakura: Sää oot pihkaassaa > u <" "Aksu: Enpäs > # < hän on vain hyvän näköinen eikö ..?" :DD
    Nuketkin myösi tämän jopa Akane (888
    Sitten Scarlet on oikea kaunotar *3* Neitokainen on oikein viehättävä (88
    Valkoinen sopii neidille älyttömän kauniisti ja korostaa noita punaisia kutreja ;33
    Sakura: Punaiset.... kutrit.... ; - ; miäki haluun


    oijoijoi ootkos muuten tulossa tänä vuonna Desuconiin, ois upeeta nähä, jos nyt edes lippuja saadaa : DD

    Pahoittelen todellatodella outoa kommenttia ; - ;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oz: (tässä tilanteessa pitäisi varmaan kiittää nöyrästi) Mutta kiitos paljon Yua sekä neiti Akane, olen otettu kehuistanne~
      Scarlet: psssst Oz nyt vähän tunteita peliin >;:o Ja kiitos sinä pieni ja suloinen Sakura siellä, minäkin pidän hiuksistani o3o !
      Oz:..turpa kiinni..

      . . . .käyttäytykää nyt kunnolla Oziliin ja Lettu ! :o Mutta köhköh juu awws Akane, oot niin söpö ;3 <3 Ja kiitos muutenkin kommentistasi joka ei ollut outo u w u Ja joo, jos saan lipun niin olen tulossa desuun ja joo olisi kiva nähdä x3

      Poista
  7. Ihania kuvia, Oz on komea herra ja Scarlet kaunis kuten aina (onnea muuten tälle neidille jo etukäteen!) Musiikki sopi hyvin tuohon taustalle ~ :3 Rakastan Scarletin peruukkia, se sopii tälle niin hyvin ja korostaa tuota ihanaa faceupia! >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos tosi paljon <3

      Scarlet: o////o Oh kiitos paljon kehuista Chihiro-chan ;3 ! Minäkin rakastan hiuksiani, koska rakastan punaista väriä *alkaa näpeltämään hämmentyneenä hiuksiaan*

      Poista
  8. Ihania kuvia Scarletista<3 ja Oz on ihan yber komea<3 Ja onnea kahden vuoden bloggaamisesta.


    ja ainiin, onnea Scarlet!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos paljon minun ja Scarletinkin puolesta (x <3 !

      Poista
  9. Ihania kuvia täytyy sanoa, Oz on oikein komea tapaus (ok hänen mallinsakkin on kyl kiva :D) ja kuvien laadut oli hyviä C:

    Scartlet on ehkä yks ihanimmista ludmiloista mitä oon nähny, noi miku lolin stockchipit sopii sille älyhyvin + noi sen huulet on todella kauniit. Toi peruukkikin on todella jumalainen, haluisin kovasti jollekkin nukeilleni (tai tuleville) tommosen järkevän punasen peruukin, mutta kattoos nyt tuleeko mitään mallia vastaan mille saisi tollasen :D

    Hmmm mulla oli vielä jotain muutakin mutten muista XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oz: kiitos paljon (:

      Scarlet: *punastuu* Apua kiitos paljon (*/∇\*)<3
      Minä: Oho Scarlet punastuu ö____Ö Mutta hah kiitos kommentistasi ;33 !

      Poista
  10. Kauniita kuvia <3 Ozin aitaan nojailu kuvat etenkin <3 <3 <3

    VastaaPoista
  11. Voi herranjumala Sonja postasit taas liian ihanasti ja tekis nyt mieli käydä poistamassa toi mun oma postaus u__u
    VIHDOIN NÄIMME OZISTA ALASTON-KUVIA- eikuhmitähäh o w o
    Omg Ozin stock kroppa too jumalainen taidan tulla varastamaan hänet heti paikalla ♥ (mul on vaa pieni ongelma et en tiedä mis asut ;-;) Pitäiskö hankkia Oliverilleki stock keho, onko se parempi ku obitsu? :o sun ja Annikan kuvista ainaki vaikuttaa että olis ^^ ja taipuuko ne polvinivelet samalla tavalla kun isulin stock kroppa?
    Oz on niin ihana tae omg sulan hänen komeutensa alla... ♥__♥ Chipit ja peruukki ja OMG DEM LIHAKSET rakastanjapakastan liikaa omgomg ♥
    Kuvat oli liian hyvälaatuisia ääyh haluan oppia kuvaamaann yhtä hyvin yhyhy..

    wut voisin yrittää pitää jotain laatua yllä (hahahaha en)

    Scarlet on LIIAN KAWAII DESUUU RAKASTAN JA PALVON TISS- siis Scarletin peruukkia ja face-upia ja stock chipsejä ja kaikkea awawawawaawaw ;-; ♥ Ludmilat on oikeesti niin väärinymmärrettyjä, kaikkien pitäis kattoa Scarletia ja rakastua !! ♥ Koska Scarlet on vaan liian täydellinen tälle maapallolle omfg ymmärsitkö asian ? Neiti on perfect ♥♥♥

    Kappale oli tosi hyvä, vaikka kuuntelin sen vasta kommenttia kirjoittaessa. Silti tajusin et se sopi hyvin kuviin ja muutenki se oli kiva n u n ♥
    JA JOO TEE KISA pakkovoittaase HALUAN OSALLISTUA owo

    Liian laadukas kommentti, mutta postaa taas äkkiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oz: ö____ö' Öh tuota noin.. lihakseni ovat tulleet kovalla harjoittelulla ja no tuota kiitos paljon Oona~
      Minä:...ihme ujostelija Oz 8D ! Mutta hehee kyllä Oz alaston- kuvia (((-----8 tätä koko kansa on odottanut lol eiku mitä. Ja heh mun mielestä toi stock keho on paljon parempi koska se taipuu samanlailla kuin isuleilla ainakin jalat ja stock keho on paljon lihaksikkaampi kuin se obitsu (;

      Scarlet: MINÄKIN RAKASTAN TISS-- eikun siis peruukkiani (;; Ja kiitos paljon Oona, you are perfect too <3<3

      Minä: Scarlet öh.. Mutt aaws kiitos taas kerran yliihanasta kommentistasi Oona ;;;____;;; <3 Oon otettu ja joo okei ehkäpä mä teen sen kisan sitten x3 !

      laadukas kommentti oli ja äh kiitos 10000000000000000000000.....+1 kertaa ;33 <3

      Poista
  12. Jos mun kuvat on hyviä, sun on jotain yliluonnollista tasoa O.o Taas kerran ihania kuvia ja varsinkin nuo ensimmäiset ;) Neljäs kuva Ozista oli suosikkini ♥

    Ja voi Scarlet teidän korkeutenne olet ihana :3 Scarletilla on muuten myös aivan ihanan upeat ripset ja luomet... Kuolaan, koska kolmanneksi viimeinen kuva.

    Postaa taas pian ja Ozilla oli peittoa turhan paljon sensuurina ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no wäh niin on kyllä sunkin ;___; <3

      Heh Oz sekä Scarlet ovat kiitollisia ;3 Varsinkin Scarlet koska kutsuit häntä "Teidän korkeutenne" ;D

      Haha niin kyllä olikin xD Mutta kiitos kommentistasi <3 !

      Poista
  13. Sacarlet ♥ ; u ; kuolen hänen kauneudelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet: ;;;______;;; <3 Oih minun faneillani on liika ikävä minua, kiitosss <3

      Poista
  14. Scarlet on niin ihana nukke! ♥ nwn Noi kuvat oli hyviä ja laatu oli kans hyvää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Scarlet: Heh kiitusta x33

      Minä: Jeij on kiva kuulla, että pidit postauksesta ^ - ^ <3 !

      Poista
  15. Taas jätin kommentoimisen viime tippaan D: Eikä edes viime tippaan, vaan silleen että oot ehtiny julkasta jo uuden postauksen, kun en oo ees kommentoinu edelliseenkään. Seuraavalla kerralla kommentoin ajoissa, ja jos en niin syön sukkani.

    Okei, misk musta alkaa tuntuu että alotan kommenttini aina valittelulla ja puheella mun omista kommenteista XD Pitäis ehkä lopettaa semmonen. Tällä kertaa en kommentoi kahteen eri postaukseen niin kun viimeks tein, vaan kirjotan molemmat tähän :'D (eikös ollu kiinnostavaa)

    Kun näin sen ekan mustavalkosen kuvan hallintapaneelissa, aattelin että kuvassa on Annikan Lili letin takia :'d Shootti oli ihana, musiikki oli niin sulonen ja sopi Tewille täydellisesti ;-; ♡♡ Mua ei ainakaan häiritse yhtään japaninkielinen musiikki, tää kappale ainakin oli ihanaa kuultavaa ^^ Sanatkin oli oikein osuvat. Oot kyllä tosi taitava musashoottien(kin) tekemisessä, tykkään siitä että kuvat ei oo ollenkaan samanlaisia ja muokkauksissakin on vaihtelevuutta. Tykkään, siitä, että musashooteissa on jonkinlainen tarina, ja tässä oli ^^ Shootti myös oli pitkä, ja ansaitset siitä kyllä kunniamaininnan!



    Tewi. Liian kaunis. On suorastaan julmaa julkasta tollasia kuvia nyt, kun mun dalkuume tuntuu olevan pahimmillaan e__e Tewi on yksinkertasesti kaikin puolin ihana, koska 1) se on dal 2) söpö meikki 3) ihanan omaperänen peruukki 4) ERIPARISILMÄT ♡ 5) joista toinen on tommonen ihanan omituinen (parempaa sanaa en keksinyt) 6) niin ja mainitsinko jo että kyseessä on dal?!? ♡♡

    Myös Tewin vaatetus oli suloista, ja tykkään siitä että ne oli aika luonnollisen väriset = Tewin sininen peruukki erottuu selvästi lumen keskeltä :3 Lempparini oli varmaan 11. kuva (tai kymmenes, en tii' lasketaanko toi noi yhet samaks kuvaks), koska muokkaukset on ihanat ja Tewin ilme on supersöpö > 3 < Myös eka, 7. viimenen ja 15. kuvat poikkesi mun mielestä muista hyvällä tavalla ^^ maininnan arvosia kuvia oli enemmänkin (tai noh oikeestaan kaikki), mutta aika on vänän tiukalla e__e

    Nyt tähän uusimpaan postaukseen. Wow, onnittelut jo etukäteen Scarletin synttäreistä ja kaksvuotisnukkeilujuhlasta! (aika pitkä ite keksitty sana) Tuntuu siltä että justhan Scarlet täytti vuoden, ja nyt siitäkin on mennyt jo kokonaisen vuoden verran aikaa :o Kyllä se aika vaan menee nopeesti. Tuntuu siltä, että kaikki juhlii nyt 2-vuotis nukkeilupäiväänsä, mun oma kun on vasta lokakuussa ^^'

    ET OLE TOSISSAS. Mä kuuntelin tota biisiä just hetki sitten, ja nyt oot laittanu sen postauksees o__o Käytkö kurkkimassa katseluhistoriaani youtubessa, vai mistäs tässä on oikein kyse? Hyvä biisi kuitenkin, pakko sanoa että sulla on hyvä musiikkimaku x)

    Oz on yksi ihanimmista taeyangeista, joita tiedän. Hassua kyllä, ennen en oikeen taeista välittänyt ja sitten herra nimeltä Oz tuli ja tykästytti mut itteensä. Oz-shootti on jotenkin ihanan aurinkoinen, ja tykkään etenkin noista ulkona otetuista kuvista :3 Yks syistä on varmaan se, että jostain syystä tykkään tosi paljon verkkoaidan vieressä otetuista kuvista. En tiedä miks, sellaset vaan näyttää tosi hyviltä :'D Lempparini on varmaankin toisiks viimenen, kuvakulma on mahtava ja asento luonnollinen olematta kuitenkaan tylsä. Bokehkaan taustalla ei ainakaan oo pahitteeksi!

    Sitten Scarlet-shoot. Nimi on kyllä osuva, itekkin oon huomannu just noi luonteenpirteet selvästi Scarletissa ja tää shootti kuvasti neidin jumalamaista käyttäytymistä osuvasti ^^ Toi nauha johon Scarlet on kääriytynyt on hieno idea, ja oot toteuttanu shootin upeesti ♡ Lempikuvia on varmaankin neljäs, koska muokkaukset on hienot, viides, koska asento on sulonen ja toi pitsinauha on kauniisti, ja neljänneksi viimeinen, koska kuvakulma on upee, ja viimenen asennon ja ilmeen takia ♡♡

    Kisaidea kuulostaa hyvältä, ja voittaminen kuulostais vielä paremmalta 8) Elikkäs joo, pidä ihmeessä!

    Tää kommentti on varmaan pisin tai vähintään toisiks pisin, jonka oon koskaan kirjottanu. No, hieno kommentti (okei, pitkä ei ole sama asia kuin laadukasXD) hienolle nukkeilijalle! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ö_______________________________________Ö *säikähtää kommentit liikapituutta ohgod Aino miten jaksoit väsätä tällaisen ylipitkän kommentit-- ahaa nyt tiedän, haluat kiusata mua, koska tiedät etten osaa vastata tällaisiin kunnolla XD okei ei nyt sentään..ehkä o____O*

      No awws, Tepsukka kiittää sinua x3 Ja hehe, Annikan Lililtä mä pöllinkin ton letti- idean Tewille, koska Tewin peruukkin on ainut jolla voi tehdä jotain tollasta hauskaa (y) Tai ellei nyt Oz halua jotain hauskaa pientä letti--

      Oz: Älä unta näe Sonja.
      Scarlet: Rauhoitu Oz ;o ! Mutta hehee kiitusta jo nyt onnitteluista minun fanini, olen otettu myös kehuistasi <3 Tule ihmeessä juomaan kupponen kahvia tai teetä kera makean tänne meille, niin voimme keskustella ihmeessä minun sponsorimis- jutuistani~ (8

      Minä: scarlet... Mutta hehe niin, kohtahan mä oon nukkeilut jo kaksi vuotta, ohgod tää aika tuntuu liian lyhyeltä XD Wuuuut mitäääh, vähän sulla on oikeasti samanlainen musiikkimaku kuin mulla 8D ! ja arvaa kun sunkin postauksissa on aina joku biiisi jonka tiedän köh cx (taidamme käydä aina kurkkimassa toistemme katseluhistoriaa youtubessa, eiku)

      Hih Oz on otettu kehuista x33 Ja heh bokehit eivät ole koskaan pahitteeksi koska ah mä rakastan niitä *___* (mutten koskaan saa sellasia hienoja ,u,') Jeij hyvä että sen Scarlet shootin nimi oli osuva, sitä mä yritinkin hakea hieman :'3 Ja kuten saatat uskoa, niin Scarlet nauraa omahyväisesti täällä ja kiittää sinua 8'D

      XD Jee no sitten mä pidän sen kisan~ ja omg tää kommentti oli oikeasti ylipitkä ja asdfjhk en osaa vastata tähän näin kunnolla ヽ(;▽;)ノ Mutta kiitos kommentistasi, tätä oli hauska lukea koska tää kommentti oli hauska, that kirjoitustyyli ja myös palaute oli hyvää jaja kiitoooss ♥♥

      Poista
  16. Koska sain juuri matikankokeen tehtyä (2 tuntia 50 minuuttia sais mennä ees läpi) ja joudun odottamaan bussia tunnin, voit arvata kuka säntää kommentoimaan 8)) Ruotsiakaan en voi lukea joten voin hyötykäyttää ajan pyytämällä anteeksiiiiii kun en ole ehtinyt kommentoimaan olen kärsinyt täällä koska rakastan kommentoimista ja koska tämä on ensimmäinen kommentti viikkoon tms niin varaudu lukemaan sekava romaani!

    Olen katsonut edellisen postauksen tewi-shootin noin 666 kertaa eli aina kun olen bussissa koska se on niin ihana ;-; Rakastuin tuohon biisiin ja nyt se animekin alkoi kiinnostamaan, mikä sen animen pääidea on? ^^ Tewi on kuvissa söpönä ja ihanissa vaatteissa. Tykkäsin liikaa niistä kuvista, joiss olit blendannut toista kuvaa varsinaisen kuvan päälle, ihania ja ihana idea! Ja se perhonen aww ihana, mietin joka kerta mitä se symboloisi hmmhmm... Biisin sanat sopivat shoottiin ihanasti ja koko sinun nukkelaumaasi ja heidän tarinaansa ja *kehut jatkuvat loputtomiin*

    [tässä välissä padi pimahti ja kommenttini katosi mutta arvaas kuka on padiaan fiksumpi ja tiesi taas kerran odottaa tätä, eli kopioi tekstinsä vähänväliä ADA 1 PADI 0 HAHAHAHAHA okei takaisin asiaan tai siis siitä harhautumiseen]

    Tämä postaus! Oz ilman paitaa 8)) ♥︎ Noissa Oz-kuvasissa on sellainen kiva tarinamainen fiilis, vähänniinkuin Oz ensin heräilisi aamulla että "hei olen tosi komea ja nukuin ilman paitaa (ja housuja?)" (välikysymys: jäikö hallusinaatio nukkumaan vielä? ;) eikun mitäh ootas nyt harhautui taas asiasta)

    Niin että öö joo eli herää ja laittaa vaatetta päälle ja menee ulos ja näyttää ulkokuvissa doiaejflieajflkaejfljadjff:lta. Yep. Kuvien laatua en jaksa palvoa tänään vielä joten sanon vaan että aaa ihana kuvauspaikka ihanat värit ihanan valoisaa ja sulla ja annikalla on pakko olla joku taikatemppu millä saatte taejankit posettamaan luonnollisesti ja epätönkösti o____Ö

    Scarlet-shootti apua ♥︎____♥︎ Kuinka kaunis se voi olla, Kide alkoi juuri tuntua haalistuneelle versiolle Scarletista koska mokoma on hattara kun taas Scarlet on niin ihanan kontrastinen (........se yrittää sanoa adakielellä että silmien ja peruukin yhdistelmä on edelleen yli-ihana)

    Tuo pitsinauha-asujuttu (keksin uusia sanoja täällä jee) sopii kuviin shoottiin nukkeen ihana asu. Ja kuvat ovat niin valoisia ja ghhhg Scarletin hiuksien punaisuus ja silmien turkoosius korostuvat jotenkin ihanasti (ei sillä etteivät meikinkin värit pääsisi esiin asun ja kuvauspaikan ollessa vaaleita). Kerro mistä revit noita kuvauspaikkoja. Täällä on vain paikkoja, jotka eivät sovellu kuvaamiseen. Paitsi paikat, jotka ovat noin sadantuhannenmiljoonan (en edes liioittele!!!) kilometrin päässä ono

    En tajua tätä kommenttia enää itsekään. En jaksa oikolukea, menköön tälläisenä ennenkuin selitän vielä pahemmin ohi aiheen odotan kuvatarinaa innolla heiheiiiii! *julkaisee tämän ennenkuin selittää lisää epämääräisyyksiä*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei siun olisi sitten näin pitkää kommenttia tarvinnut väsätä koska
      a) en osaa vastata tällaisiin
      b) oon outo
      c) KIIIIIIIIIIITTTTTTTOOOOOOOOOOOSSSSSS ♥︎ (tuun sitten hokemaan tota sanaa kiitos tän vastauksen aikana ainakin 1000 kertaa (y))

      No naws Tewi on kiitollinen ;____; <3 No köh mun kuvatarina pohjautuu aika köh paljonkin (toivottavasti ei liikaa) siihen animeen. Animen nimi siis on Higurashi no naku koro ni (siis sen ensimmäisen seasonin nimi on se, eli siitä siis aloitetaan) ja animen pääidea on se, että kuvataan eka kaikkien niiden hahmojen elämää, kun ne muuttuu hulluiksi tai sekoaa ja alkaa tappamaan muita ja suunittelemaan jotain :D Eli toisin sanoen se yksi anime sisältää monta tarinaa että periaatteessa se anime alkaa aina alusta, mutta sitten aina se ns. päähenkilö muuttuu vaan ^^' (ok sekava selitys mee lukemaan täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Higurashi_When_They_Cry, lol wikipediasta XD...)

      Hehe Oz on otettu köh kehuista XDXD ja kyllä, hän nukkui ilman housujakin hohoh mutta peitto sensuroi kaikki yksityiskohdat hehe 8D no mä oon aina halunnut taen niin oon köh kattonut Annikan kuvia tarkasti aina niin siitä sitä oppii >8'3 (nolo salaisuus)

      Joojoo hiljaa siellä, Kide on just satamiljooonaa kertaa täydellisempi kuin joku Scarlet joka on tollanen jo kulunut ; n ; !! uwu
      Scarlet: I AM PERFECT you little sonja bitch D8< i have L obitsu so that's why i am perfect *ylimielinen hiusten heilautus*
      Minä:...anna anteeksi nukkeni puolesta .3.' Ja joo toi kuvauspaikka on meidän parveke 8D Mutta wäh kiitos tästä pitkästä romaanista, miten jaksoit kirjoittaa tän oikein ;333;; <3<3 and don't say sorry, ei aina pääse kommentoimaan tai ehdi, kyllä mä sen ymmärrän ^-^ Mutta se matikankoe saa mennä läpi ja kiitos vielä kerran kaikista kehuista <3 !

      Poista