torstai 3. huhtikuuta 2014

story time; Minun hallusinaationi


otsikon luovuus 10++ ja yrittäkää nauttia tästä tarinasta x'3 Noi muokkaukset tossa yhdessä kohtauksessa on vähän no tuota köh. Seuraavaan tai sitä seuraavaan osaan enemmän toimintaa, eikä vaan tollasta koko aikaista hömpötystä mun nukkejen välillä, kun ei ne puhu koskaan mistään kivasta eiku ✖╭╮✖ ja seuraavassa postauksessa varmaankin kerron hieman siitä pikku kisasta minkä järjestän~ 

Musiikki tulee vasta tuolla keskivaiheessa päälle sitten~ ja sori jos ette ymmärrä tästä tarinasta mitään xd lupaan köh joku kerta avata kaikki noi kysymykset jotka teille tän tarinan takia herää, lupaan sen(@;◇;@)Ja ton muusiikin idea on sitten luoda vähän sellaista jännää tunnetta tota loppua kohden, katsotaan että mitä tunteita toi jännä musiikkivalinta teissä oikein herättää >;3
Picfic: Hallusinaationi



IMG_3130


*tuulen huminaa*



IMG_3149

Yukari: *hämmentyneenä*...Tewi?




IMG_3172

Tewi: Mikä sinulla nyt on, näytät ihan siltä kuin olisit nähnyt haamun ? *naurahtaa* Vai odotitko kenties jonkun muun tulevan minun sijastani?




IMG_3177


Oz: Hm mitäköhän tämä merkitsee? Yukari ei edes ole hyökkäämässä ja tuo tyttö vai seisoo. Tuntevatkohan he toisensa?




IMG_3196

Oz: Ja muutenkin kuka tuo sinipäinen edes on.. *mumisee* En ole koskaan ennen nähnyt häntä täällä.




IMG_3216

?: *katsoo järkyttyneenä eteenpäin*


Ei...


mustavalkoinen


Ei tuo ole se jonka minä näin. Mutta olin varma, että paikansin sen naisen tänne..


*kuiskaa järkyttyneenä* Ei.



IMG_3221

Oz: *kääntyy hallusinaation suuntaan* Mitä ei? Tuo tyttö näyttää tuntevan Yukarin eli vihollinen ei hyökkää, onko siinä jokin vialla?




IMG_3225

?: *näplää hermostuneena avainta* Oz-herrani...minun täytyy mennä.



Oz: *ihmeissään* Miksi? 



IMG_3233

?: Minun täytyy vahtia selustaa, koska..*käheällä äänellä* minusta vain tuntuu siltä, että tämä ei ollut vielä tässä.





IMG_3240-vert

Oz: *nappaa tytön kädestä kiinni* Mitä tarkoitat? Anna minun tulla mukaasi. *kuiskaa hiljaa* Pilasin muutenkin jo mahdollisuutesi nauttia tästä päivästä..





IMG_3264

?: Herrani, te ette ole pilannut mitään. Haluan vain käydä..tarkistamassa selustan, ettei tuolla tytöllä varmasti ole seuraajia. Ja muutenkin, nyt minun on aika auttaa teitä.





IMG_3269

?: *lähtee juoksemaan eteenpäin*



Oz: Mikä tuolle naiselle nyt oikein tuli? *katsoo ihmeissään juoksevan hallusinaation perään*



IMG_3291

Oz: Kai minä sanoin hänelle jotain ikävää.. Ei, tässä mättää joku nyt. *huokaisee* Miksi naisten pitää oikein olla noin hankalia? Hän saa minut ihan miettimään, että pitäisikö lähteä perään




IMG_3304

vai antaa vain mennä? Onneksi vastaustani ei ole hankala miettiä.





IMG_3321

Yukari: *siirtää hiuksiaan syrjään* Olen vieläkin hieman hämilläni tästä, koska..




IMG_3333

Yukari: Eikö sinun pitänyt olla sen puolella? *närkästyneesti*




IMG_3346

Tewi: *istahtaa maahan* Näköjään Yuu ei edes halua sanoa Scarletin nimeä.. Hmh, miksi sinä nyt niin luulit? Minulla on kyllä kyky huijata, jos et sitä muista.





IMG_3360

Yukari: *naurahtaa huolettomasti* Minä vihaan sinusssa sitä kun olet niin suloinen, mutta samaan aikaan tuollainen kylmäsydäminen. *havahtuu* Ainiin Tewi olen unohtanut sanoa, että meillä on sitten varjostaja täällä.



IMG_3389

Yukari: Hänen pitäisi olla tuon puun takana. *osoittaa vähän matkan päässä olevaa puuta*




IMG_3402

Tewi: *kääntyy puuta päin*



Yukari: *huutaa* Hooooi Oz, kaikki on nyt hyvin, voit siis raahata ahterisi jo tänne!



IMG_3484

Yukari: Oz tänne ja heti nyt, minulla on asiaa!! *huutaa närkästyneesti*



Tewi: . . .En haluaisi keskeyttää sinua Yukari, mutta jos se sinun kaverillasi oli sellaiset harmaan tapaiset hiukset ja kaulaliina, niin..




IMG_3419

Tewi: Hän lähti jo kauan aikaa sitten tuon puun takaa.



Yukari: *vihaisesti* Mitä helvettiä se Oz oikein ajattelee, kehtaakin loukata minun komentoani. Taidan sittenkin tappaa hänet joku päivä... *huokaisee, mutta yhtäkkiä suulle kaartuu hymy*




IMG_3467

Yukari: *hymyilee ivallisesti* Hei Tewi muuten, tehdäänkö sopimus~ ?




IMG_3471

Yukari: Mennään etsimään Oz, hän on varmaankin huomannut jotain erikoista ja sen jälkeen leikitään kuurupiiloa säännöilläsi?



Tewi: *hymyilee* Se Oz siis huomasi jotain erikoista ilmapiirissä myös..



IMG_3478

Tewi: *puristaa kädessään olevaa asetta* Ilomielin~




Samaan aikaan toisaalla


^ play

IMG_3488

?: *tuijottaa kauas tyhjyyteen* Mitä minä menin tekemään..Miksi oikein edes lähdin Ozin luolta pois..



IMG_3520

?: *hymähtää* En saa luovuttaa vielä, haluan ensiksi varmistaa sen, että Ozin tekemä suoja ei murru, eikä kukaan muu pääsisi minnekään muualle Illuusiota, kuin normaaleille saapumispaikoille.




IMG_3544

?: *laskeutuu alas kannon päältä* Olisi vain pitänyt arvata, ettei vihollinen saapuisi tuonne, vaikka paikansin kohteeni länteen.




IMG_3547

?: *laskeutuu alas* Mutta kaiken tämän kokemani jälkeen minulle on vain tärkeää suojella Illuusiota, koska minä..





IMG_3585

?: *painaa silmänsä kiinni hitaasti* Minä rakastan Ozia.





IMG_3595

?: *tuntee piston rinnassaan*




IMG_3598

?: *istahtaa maahan horjuvasti*




IMG_3610

?: *pitelee päästään kiinni* Mi-mitä tämä on?




IMG_3618

?: *katsahtaa hohtavaa kättänsä* 



IMG_3628

?: *kummastuneena* Mitä tämä tarkoittaa? Olenko astunut jonkun Illuusioon?




IMG_3642

?: Jos olen niin siinä tapauksessa.. *alkaa hädissään avata avainnauhaa*




IMG_3655

IMG_3658

?: *viskaisee avaimen nopeasti pois*




IMG_3662

?: Nyt ainakin avain on onneksi turvassa. *huokaisee helpottuneena, kunnes tuntee piston päässään*




IMG_3672

?: *kaatuu maahan pidellen päästään kiinni* Hngh.. Onko tämä edes normaali Illuusio, ei normaalissa yleensä tunne mitään kylmyyttä tai kuumuutta..




IMG_3681

Scarlet: *sanoo yhtäkkiä hädissään* Mutta miksi minulla on nyt kylmä?




IMG_3704

?: Minun vartaloni tuntuu kevyemmältä ja epätodelliselta.. Tämä ei ole normaalia enää, minun täytyy tehdä jotain!




IMG_3719

?: *korottaa kättänsä ylöspäin* Oz-herrani, auttakaa minua! *ääni sortuu sönkyttäväksi* Tämä sattuu Oz, auttakaa minua...


*tuntee toisen piston rinnassaan*



IMG_3727

?: Oz-herrani..




IMG_3732




IMG_7493




IMG_3750

Oz: *pysähtyy yhtäkkiä*





IMG_3777

Oz: *katsahtaa kummastuneena oksassa roikkuvaa nauhaa* Hetki pieni, eikö tuo olekin



IMG_3780


se avainnauha?




IMG_3781-vert

Oz: *kävelee ja nappaa nauhan käsiinsä* Mutta missä se avain oikein tästä nauhasta on?




IMG_3801

Oz: *katsahtaa maahan* Täällä on selvästi tapahtunut jotain, koska se nainen ei koskaan heittäisi sitä avainta pois tahalleen tai katoaisi sanomatta mitään.




IMG_3808

Oz: Ja muutenkin täällä on hyvin outo ilmapiiri, ihan kuin täällä olisi ollut joku muukin kuin vain hallusinaationi. Se siis pahimmassa tapauksessa tarkoittaa sitä..



IMG_3811


Oz: Että joku on ollut tällä samalla paikalla millä minä seison,

muutama minuutti sitten.



28 kommenttia:

  1. Wow apua ; __________________ ;
    Ihana kuvatarina taas moottinen, rakastan näitä kuvia ja asenotoja jaja ; ___ ; <333
    Oz-herra on komea (8888888888888888888
    Aivan upeat muokkaukset, ja muutenkin juoni kulki taas täydellisesti, täydellinen postaus Moottiseni n ______________ n <3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äwäwäwäwä en osaa vastata edes ekaan kommenttiin joten katotaan nyt että miten köh kauniisti vastaan noihin toisiin xd Mutta hih kiitos paljon <3<3

      Poista
  2. Ooh wau wau ; u ; ja vielä kerran wau
    Tewi, onko Tewi paha vai häh mitä? :D Kyllä, sai tällä upealla tarinallasi minut hämmentymään ja se on hieno asia. Nyt minua jäi mietittymään tuo Tewi.. Tai sitten olen käsittänyt jotain väärin (noh kyllä nämä kysymykset varmaan vielä selviävät minulle x3).
    Nainen ja Oz ovat niin ihania yhdessä *Q* Kun tämä nainen huusi Ozia apuun.. Se oli jotain sydäntä särkevää ; o ;
    Pian jatkoa, joohan? ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm onkohan Tewi oikeasti paha >:o se jää sitten nähtväksi okei tollekin on oma selityksensä joka selviää öh ei vielä seuraavassa osassa vaan sitä seuraavassa ^^'
      No aww kyllä noi kaksi on aikas söpsyköitä ja hih kiitos paljon ♥ ja joo yritän postata vielä tänään jos ehdin tai huomenna xd

      Poista
  3. Hoho, avaan kommenttiputken toteemalla että AIVAN JÄÄTÄVÄ KT. Oz-herramme on todella komia ja tykkäsin tavattomasti tosta tunnelmasta ♥ Kaikki kuvista oli lähemmäs taidetta, ja rakastin kyllä nuita lähikuvia Oz'n faceupista, ah nams. Tää oli tosi jännä osa ja toivon että jatkat piannnnnn. Sun kaikki nuket on tosi kauniita (ja komeita) ja tuo Scarletin/hallusinaation peruukki on AIVAN I H A N A. Se on liian kauniin värinen ja umm, ihan täydellinen. ♥ Sun tarinat jää aina tosi jänniin kohtiin, silleen että ne sopivasti koukuttaa ja yh nyt en millään jaksais odottaa seuraavaa, mutta musta se on hyvä juttu, tavallaan se koukutus umm en osaa selittää (ja kuumehöyryissä selityksien asiapitoisuus 5/5) Ja tuo pyssy on todella soma :3
    Musta noi muokkaukset tossa kohdassa (tajusit varmaan right) on tosi hienot, tai ainakaan mää en sais tuollasta aikaan. Ää ot ihan mahtava ja tää sun kt on tosi luova ja omaperänen ja koukuttava ja mahdikas, ja hymyilen ääneen joka kerta kun luen näitä ♥
    Mutta mahtava osa jälleen, jatkapa pian ♥ - Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhy, joku julma ehti siinä välissä kun kirjottelin mun kommenttia ;__; mutta mun oli vie tarkotus ylistää noita kuvia, joissa ? istuskelee yksinään, koska ne oli ihan liian upeita. Ja niissä oli just bueno tunnelma. Neitisi on niin kaunis ;A; *palvontaa*

      Poista
    2. apuwaaah ;;__________;; ♥ yäh kiitusta sinullekin paljon, mulle tulee sellainen ihme virnuileva hymy kun luen näitä kommentteja kun kehutte mua ja mun nukkejani ihan liikaa, yh u___u'
      Hih Scarletin peruukki on kyllä ihana *u* ja naws kiitos vielä kerran !

      Poista
  4. OMG o___o
    Ensinnäkin, toi musiikkivalinta. Taas kerran semmonen, mitä oon itekkin kuunnellu :D Aika omituista, jälleen kerran.
    Sanoit tossa alussa, että tää tulis olemaan pelkkää hömpötystä, mutta tässähän tapahtui vaikka mitä! Ja nyt mä alan tuntea huonoa omatuntoa, koska omat tarinani koostuu aina pelkästä höpöttelystä eikä niissä ole yhtään toimintaa D: Mutta tässä kuvatarinassa kyllä oli!

    Hallusinaatio-Scarletin, Yukarin ja Ozin tavoin mäkin olin aika yllättyny, kun sieltä ei tullutkaan Scarlet vaan Tewi. Ehinkin jo tässä välissä unohtaa, että Yukari ja Tewi tuntee toisensa, ja oli kyllä mielenkiintonen jälleennäkeminen. Tewikin vaikuttaa... ilkeemmältä (? en osaa keksiä oikeeta sanaa) kuin muistin, ja on kyllä kiva nähdä uusia puolia ihan kaikissa nukeissa (tai sitten oon vaan onnistunu olemaan huomaamatta tota piirrettä Tewissä).

    Jotenkin tunnen myötätuntoa tota Ozin hallusinaatiota kohtaan ;-; Raukka on ihan rakastunu, ja sitten se astuu jonkun illuusioon D: Toivottavasti tossa ei käyny pahasti, vaikka huonolta se kyllä näyttää. Täytyy sanoa, että muokkaukset on tosi upeesti tehty, mä tiiän miten hankalaa tollasen läpinäkyvyysjutun tekeminen on (ainakin mulle se on vaikeeta :'D). Nyt mua alko kyllä kiinnostaa, mikä toi avain on kun sitä noin suojellaan :O

    Toivottavasti hallusinaatio ei kuole DD: Koska tajusin, että kun neidin "ruumis" on Scarletin eikä oma, niin hallusinaation hahmon ois oikeesti mahollista kuolla ;___; ÄLÄ KUOLE HALLUSINAATIO, ehdin juuri kiintyä sinuun :'(

    ... Yritän nyt rauhotella itteni jenkä enää jatka tätä kommenttia. Kiinnostaa kyllä, että millanen kisa on kyseessä! Toivottavasti siitä saadaan informaatioa pian ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Oikei seuraavan kerran pistän sitten musiikiksi sellaisen mitä kukaan ei ole koskaan kuullut höhöhö jos siis löydän jonkun musiikin ^^'
      Ja juujuu sun tarinat on just täynnä aina sellaista mystistä toimintaa ja kunnon magiaa joten älä tunne huonoa omatuntoa ;o;

      Heh kyllä olet oikeassa, Tepsukka ja Yuu tuntevat toisensa jo ja kyllä Tewi oli yllättävän ilkeä tässä osassa ö___ö ! enempää en sanokkaan, koska muuten spoilaisin taas varmaan koko tarinan tässä köh 8'D

      Mm noiden läpinäkyvyysjuttujen tekeminen oli ihan kamalaa, piti koko ajan miettiä että millä voimakkuudella tota kopiointijuttua käyttää ja muutenkin liikaa mietittävää (y) Yäh, katsotaan nyt että miten tuon raukan käy ; u ; !

      Heh juu, seuraavassa postauksen kerron siitä kisasta hieman enemmän ja seuraavassa postauksessa sitten julkasen sen kisan :D Mutta kiitos tästä kommentistasi ♥♥

      Poista
  5. ensiksi minun täytyy


    pyytää anteeksi aivan tuhatalkaisesti. Olen nähnyt jokaisen postauksesi, lukenut jokaisen kuvatarinasi, katsellut kaikki upeat shoottisi. Ja mitä vielä: En ole kommentoinut kertaakaan yhteenkään postaukseen! Voisin sanoa: "Mulla oli kiire, sorisori", ja painaa kaiken villaisella. Mutta en halua olla sellainen. Minä myönnän että olen ollut huono lukija enkä ole mitenkään ilmaissut, miten hienoja kuvia ja tarinoita olet vaivalla tehnyt, ja nyt pyydn anteeksi sitä. En uskalla laiskuudessani luvata, että tulen jokaiseen postaukseen kommentoimaan, mutta tiedä se, että vaikka kirjoittaisin "Kiva shootti" tai "Jännittävä kuvatarina", se ei tarkoita etteikö postaus olisi ansainnut huomioita, vaan sitä ettei minulla ole vain aikaa kommentoida. Anteeksi.

    Itse tarinaan: Oumaigaad Sonja taas kirjoitit uskomattoman hienon ja jännittävän tarinan, josta näkee heti, miten paljon sulla on mielikuvitusta ja miten paljon jaksat aina panostaa tarinaasi! Jaksat aina muokata vaivalla niin, että nuo kaikki maagiset hommelit näyttää "aidoilta" ja kauhean mystisiltä siihen tyyliin että "voiei mitäs mahtaisaa nyt on vuorossa?" Tarinan alku oli juuri sopivan mahtaisan mystisen salaperäinen, eikös se ollutkaan Scarlet? En olisi yhtään osannut odottaa, että se olisi Tewi, osaat aina yllättää tuollaisissa tilanteissa ;3 Kun tuo "?" vielä muisti ettei ollut ennustanut Tepsukan saapumista vaan Scarletin, ja kun hän vielä jätti rakkaan Oz-herran löytääkseen tuon oikean tunkeilijan ;___; Hienosti sait tuon Yuu-chanin ja Tepsukan keskustelun oikealla tavalla jännittäväksi, ilman että molemmat vaan seisoisi tönkkönä ja puhuisi :3 Sait myös tuon hallusinaation tuntemukset hienosti muokkauksilla ilmaistua, ja jatkoa jään taas innolla odottamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä nyt anteeksi pyytele ;___; ! Ihana kuulla että edes luet tätä mun blogia ja kuvatarinoita ja heh, don't be sorry, ja ei se haittaa vaikka kommentoisikin vai yhden sanan, sekin merkitsee mulle jotain >3< !

      Hehee kiitos paljon ♥ > w < ja tuo "?" tuolla kuvatarinoissa on hallusinaatio jota vain Oz näkee :3 Tämän hallusinaation syntyperää jne. ei vielä tiedetä, mutta kyllä se tässä mun tarinassa vielä tulee esille (tai itse asiassa sen hallusinaation alkuperä tuli jo tässä tarinassa esille jos joku sattui huomaamaan XD)

      Poista
  6. Wau mikä tarina! *o*Aivan mahtava jatko-osa, tosi jännittävä ja hienosti toteutettu! Hyvät ja huolella mietityt repliikit, jotka sopivat tarinaan ja sanojiinsa. Kaikki tarinasi hahmot ovat mielestäni uskottavia ja persoonallisia, nukettimillasi on mielenkiintoiset ja ainutlaatuiset persoonat.Tewi on niin ihana ja söppänä!<3 Hätkähdin tuossa alussa, kun Scarletin sijasta paikalle ilmestyikin Tewi! Muokkaukset on muuten tosi upeet ja laatu taas kerran nannaa;D Jatka pian tätä mahtavaista tarinaasi! :)

    VastaaPoista
  7. Täytyy sanoa että mahtava kuvatarina :3 Kuvien laatu oli jotain todella upeaa, ja nuketkin ovat oikein kauniita, + tietenkin tämä komea herra eli Oz 8D Saat luvan jatkaa nopeasti, koska tää jäi jänskään kohtaan ;) nyyh, ei oo nytten kommentti-inspiä niin tää jää ihan tönköksi ja huonoksi kommentiksi noiden muiden rinnalla D;

    VastaaPoista
  8. Waah!! Aivan upea tarina!! Nuo kuvat joissa Scarlett on osittain läpinäkyvä, ovat ihania, ja tarinan juoni jajajaja... Ihania kuvia ja nukkeja sinulla!

    VastaaPoista
  9. AIjajjajajaii !! ♥ Tää tarina on niin ihana :3 oon lukenu jo kaks kertaa ja täs on ihan m a h t a v a juoni! Tosi hyvin muokkattu noi Scarlett kuvat c, ♥

    VastaaPoista
  10. Oh god mahtava tarina ;___; shippaan Ozia ja Scarletia (tai siis kysymysmerkkinaista, mutta tajusit varmaan mitä tarkotan :D) niiiiiiin kovasti!

    VastaaPoista
  11. Apua kuinka hieno tarina ; o ; pakko sanoa et oon taas vähän jäljessä sun tarinasta kun ei oo tullut luettua mitään ajatuksella (blame it on my phone >///<) mutta silti pysyn tässä mukana ja tää on liian hieno äää :D musiikkivalinta loistava ja öhh anteeksi tasottomasta kommentistani. lupaan vielä joskus alkavani kirjoittaa aktiivisemmin pitkiä kommentteja >____<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pipari Marenki, Sara N, bunnygirl, Roosaemilia, Pirita ja Alli; vastaan teille nyt näin yhteisesti koska on hieman kiire tässä näin kun pitäisi vielä harjoitella ruotsin verbikokeeseen (jätän harjoittelun aina tänne yömyöhään öh) Kiitos paljon teille kaikille teidän ihanista kommenteista ♥♥ Ootte kaikki niin ihania wäh minä ja mun nuket on kiitollisia kehuista ja eww kiitos vielä kerran kaikille <3 ! ;3;' *ei tiedä mitä sanoa*

      Poista
  12. Ei. Ei. Ei. Mun kommentti, jota kirjoitin yli 20 minuuttia katosi DDDDD; ÄRSYTTÄÄ. LUULIN ETTÄ KONE OLISI PUOLELLANI MUTTA EI SITTEN. Sormiin sattuu kaikesta kirjoittamisesta kun en kirjota yleensä paljoa koneella mutta koska haluan sanoa kehua tän tarinan maasta taivaisiin on pakko kirjoittaa uusiksi ääää ; - ;

    Jotenkas here we go AGAIN *en keksi tähän hyvää hymiötä, kuvittele sellainen joka on samalla silleen "haha mun moka ois pitäny varmuuskopioida" mutta toisaalta se on vähän ärsyyntynyt*

    Se olikin Tewi??? En toki ollut noin 99% varma että se on Scarlet, mutta olisi samalla pitänyt arvata että Scarletpalleroinen on liian fiksu kävelemään suoraan Yukarin ansaan. Sun nuket on puvustettu suloisesti taas ja Tewi on ihana lettipäänä ♥ Ja arvaas kenen on sun vastauskommentin jälkeen PAKKO katsoa higurashi no naku koro ni koska se vaikuttaa kivan epälässyltä if u know what i mean (veri on kiva asia) *virnuilee mielipuolisesti*

    *kopioi tekstinsä ja jatkaa kirjoittamista*

    Yukarin ahterikommentit Ozille hymyilyttävät edelleen apua XDD Mun huumorintaju on selvästi liian mahtava köh... Tewi on suloinen kun se sanoo että Oz meni jo, kallistaen päätään noin ovelan ja lutuisen näköisenä :3 Vähänkuin Yuu olisi Tepsukkaisen mielestä vähän hidas x33 (gosh vasempaan käteen sattuu tää oikealla näppiksellä kirjoittaminen ja vasta nyt tajuan että oisin voinu kirjottaa tän versio kakkosen padilla... tyhmäminä :DD menköön nyt koneella loppuun asti)

    eii yyyhyy ei ei hallusinaatio rakastaa ozia ja tunnustaa sen ja kuolen awws-kohtaukseen (mun käsi on tulessa hghghghg kirjoitan liian tunteella kai) ja sitten se alkaa väreilemään ja muuttuu läpinäkyväksi ja mun mielessä kaikuu jostain sun vanhasta tarinasta hämärä muistikuva suunnilleen että "hallusinaation voi tuhota vain illuusiolla" ja sitten tajuan mitä tapahtuu ja meinaan itkeä ja sitten hallusinaatio muuttuu... korennoksi?? *sellanen kliseinen lampun syttyminen*

    (eiks ookkin hieno juttu joka yrittää kovasti olla lause)

    Musiikkivalinta perfectionnnn, biisi on ensinnäkin hyvä ja sitten musiikki hiljenee kivasti tuohon hallusinaation muutumiseen/kuolemiseen/johokin sonjan nerokkuuteen ja sitten voimistuu Ozin saapuessa paikalle ah ♥ Oz on söpönen vikassa kuvassa med suuri päätelmänsä x3 Nyt sitten odottelemaan tarinan jatkumista ja sitä, kuka avaimen vei *dramaattinen henkäisy* Eikun oikeesti, taaskaan en osaa sanoa varmaksi XDD Senkin cliffhangeroitsija.

    Noni. Kädet ovat kuolleet joten julkaisen tämän ja menen lojumaan sängylle ja yritän herättää raukat eloon. Jos kone julkaisikin edellisen yritelmäni niin se lentää ikkunasta ulos *ristiriitainen virnistys kera hysteerisen kikatuksen* Jutun pointti oli että ah rakastan jatka samaan malliin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ö_______________________________________________________Ö

      *lagaus, koska miten sä ajattelit että mä jättäisin vastaamatta tähän jätti kommenttiin ilman tällaista yksityisvastausta, mutta mulla on kiire mennä lukemaan ruotsin verbikokeeseen öh okei tästä tulee maailman KÖHKÖH laadukkain vastauskommentti varmasti*

      wäwäwäwä kiitos paljon kaikista kehuista sekä siitä että jaksoit kirjoittaa tän kommentin uudelleen ;____; ♥ ja hehe kyllä, Scarlet on liian ovela, joten sen takia se on punonut sellaisen hauskanjännän suunnitelman c; (spoilauksia ooooh) haha ja joo Tewin mielestä Yukari on oikeasti vähän hidas, ja sitä Yukari oikeasti onkin xD vaikka Yuu onkin aika fiksu niin silti se on yhtä hidas kuin aasin pehva *tässä vaiheessa Yukari keihästää mut, mutta tuun silti jatkaa vastailua kommentteihin*

      kliseinen lamppu XD ? Joo kyllä, hallusinaation voi tuhota illuusiolla ja sama juttu toimii myös toiste päin (; sekä mä voin spoilata sen, että toi toi kun hallusinaatio muuttui korennoksi niin se spoilaa jo aikas paljon sen hallusinaation alkuperää~

      No sitä avaimen viejää on turha miettiä kamalan kauaa, kaikki varmasti tietää että kuka se on 8D hehe okei en saa nauraa koska seuraava tarinan osa ei kyllä jää yhtään jännään kohtaan mutta äww kiitos tästä kommentista vielä kerran >3< !! ♥

      Poista
  13. Vastaukset
    1. // köh mun eilinen vastailu jäi tähän, koska netti meni joten sori teille jotka ootte joutunut odottamaan vastaustanne kommenttiin yhden päivän ajan enemmän kuin muut ;o;'

      Mutta heh kiitos paljon Iida sinulle ^-^ ♥

      Poista
  14. Hellouu, täällä taas myöhäistäkin myöhäisempi matti kommentoimassa, mutta toivottavasti se ei haittaa 8DD Ja jos haittaa niin saat vaikka leikata mun varpaat irti ja syöttää ne niille sorsille joita sä jäit kuvailemaan joku ilta salamalla sinne jonnekin minnelie (sadistinen heti aamusta HOHOHO)
    Mun mielestä toi otsikko oli oikeesti luova, koska mulle tuli siitä mieleen semmonen hieno tilanne, jossa Oz rutistaa hallusinaatio-Scarlettia ja kattoo muita semmosella jäätävällä ilmeellä ja sanoo: "Tämä on MINUN hallusinaationi, älkää vaan yrittäkö koskea tai puren teidän varpaat irti ja syötän lihansyöjäsorsille è_____é" Jos sä joskus voisit ottaa semmosen kuvan Ozista ja hallusinaatiosta niin mä olisin super happyyy 。◕‿◕。 ♥ *annikan supermahtaisat ideat part error*

    Mutta en oo näköjään päässy vielä ees sanomaan mitään tästä tarinasta, mutta tiiätkin jo varman että tää oli TÄYDELLISTÄÄÄH isolla t:llä \(*T▽T*)/ En melkeen koskaan muista mainita mitään musiikeista, mutta nyt sanon että musiikki sopi tosi hyvin ja toi jännäisää tunnelmaa tuohon loppuun, ja se olikin vähän erilaisemman tyylistä kuin sulla yleensä! :o Tai en mä tiiä, mutta musta tuntui siltä. Ja njahaa tää tarina oli taas niin mahtavasti toteutettu, sulla on aina ässä hihassa kun teet näitä tarinoita, aina tapahtuu jotain jännää JA TÄMÄ EI OLLUT PELKKÄÄ HÖPÖTTELYÄ vaan tässä oli taas actionia niin paljon että me likey very much oooh ♥
    Tepsukka on tosi sulonen kun se ilmestyi tuonne isojen ihmisten keskelle ihanainen ase kourassa. En muistanutkaan, että Tewi osaa olla noinkin naseva sanoissaan, sen vuorosanoja oli hauska lukea >3 Naurahdin siinä kohtaa, kun Tewi sanoo, että näki Ozin poistuneen paikalta jo aikoja sitten :D Yukarin ja Tewin keskustelut oli muutenkin mielenkiintoisia, odotan miten heidän kommunikointinsa mahtaa jatkua! Ja tähän väliin mainitsen, että olet taas asetellut nukkesi luonnollisesti kaikkiin kuviin, ja osaat kuvatakin niitä aina hyvistä kuvakulmista (en ookaan sanonu tota varmaan ennen kuin noin viissataa kertaa XD), mutta mä aina häkellyn noista sun kuvien rajauksista ja kuvakulmista ja nukkejen asennoista niin paljon ettei niitä voi olla hehkuttamatta! <3

    Eäh voi hallusinaatiota, mun kävi sitä kovasti sääliksi, koska tähän asti se on vaikuttanut niin huolettomalta ja nyt sitten kävi näin ; o ; JA se oikein myönsi rakastavansa Ozia, liian suloistaaaah * u * Hallusinaation katoaminen oli tietenkin upeasti toteutettu, siitä ei voi olla kuin yhtä mieltä ´u` Vuorosanat, musiikin mätsääminen ja toi avaimen viuhahdus (mikä sana XD) puuhun näytti niin aidolta! Rakastuin tän tarinan lopetukseen, se oli niin mysteerinen ja dramaattinen + siinä oli Oz hohoho. Oz on niin hottis kun se katsoo suoraan kameraan ja kertoo salapoliisimaisesti hypoteesinsa asiasta 8'33
    Tää tarina oli jälleen kerran täydellisesti toteutettu, kaikki kuvat oli parasta mahdollista laatua ja koko juoni kulkee niin upeasti että huhhuh *w* Jatka pian tai muuten sunkin varpaat syötetään lihansyöjäsorsille (ノಠ益ಠ)ノ No okei ehkä ei sun varpaita, mutta sovitaan että jos et jatka pian niin tungen pääni giljotiiniin ja lennän kanuunalla muumilaaksoon (tossa on kaikki mitä muistan siitä rimpsusta enää 8DD) Mutta perfecto tarina jälleen veliseni! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANNIKAINEEEEEN sinä ylipitkien kommenttien kirjoittaja wähyäh olen kiitollinen sinulle tästä ihanasta kommentistasi ♥♥♥ oot ihana pusmus paitsi yhteen asiaan pitää sanoa vastalause (meinasin kirjoittaa eka että vatsalause lol xd); NE SORSAT EIVÄT OLE LIHANSYÖJIÄ >;oo ihmiset kuule heitteli niille leipää siellä puistossa ja sitten se yksi sorsa kaakatti siellä koko ajan KÖHKÖH ei nyt sillä että tykkäisin sorsista tai mitään (-------88..

      Aww joo, kiitos tuosta söpöstä kuvaideasta, yritän joksikin kerraksi toteuttaa tuon sinun part error idean~ Ozkin varmasti pitäisi tuosta ideasta, hohoohohoh (;; <3 eiku mitä. No nawws kiitos paljon Annikainen ;3; (vaikka sä se nero olet) Ja on hyvä kuulla että sä huomasit ton musiikkityylin vaihdon, pyrinkin hakemaan erilaista musiikkia tähän osaan ^ u ^
      Hehe Tewi on aika jännä tyyppi tai no, ehkäpä jo seuraavassa osassa jotkut huomaa että miksi Tewi käyttää noinkin nasevia sanoja B-------) (oooooh spoilaus, eiku)

      Eih, miksi mä oikein nauroin tolle sanalle "avaimen viuhahdus" naws oot kyllä niin söpsykkä veliseni x3 ja köh Oz on synnynnäinen salapoliisi joka on perinyt tietysti salapoliisi katsekykynsä *heilauttaa ylpeästi hiuksiin* Minulta of course c; no eivaan, mutta heh kiitos paljon tästä sun upeanhassuta kommentista ♥ lennä sinä sillä kanuunalla muumilaaksoon niin minä kaadan päälleri fluoriantimonihappoa (ノಠ益ಠ)ノ !

      Poista
  15. Wau! Todella ihana kuvatarina! Ja kuvat oli täydellisiä!♥

    VastaaPoista
  16. Heti tähän alkuun, syvimmät pahoitteluni etten ole päässyt katsomaan postaustasi aiemmin saati sitten kommentoimaan ! ; - ;

    Mutta sitten tarinaan. Osa oli jälleen kerran mielenkiintoinen ja lopun cliff hanger yhyy haluan jo nähdä seuraavan osan >////< Mulle tuli ihan yllätyksenä että se pyssyllä osoittelija olikin Tewi! Ja kun minä luulin että neiti on kiltti pikku pastellipallero ;_; ♥ Mutta OMFg YUKARI kuolin hänen täydellisyytensä alle aamen aamen aaaaameeen! Kiero nainen aijaija ;)
    Ja Oz EYYEYEYEEY RAKKAUSPAKKAUS MENNÄÄN NAIMISIIN OZ eikumitähätththtäht owo hallusinaatio ooohhohohohoh hämmentävää että se on Scarlet hmm en vielä ihan 100% tajuu sitä kun en oo ihan kaikkia osia lukenut mutta yritän pysyä kärryillä!

    Kuvat oli niin ihanalaatuisia (taas vaihteeksi ;)) ja oh toi metsä on niin ihana kuvausympäristö ♥ Ja kappale sopi aivan älyttömän hyvin tuoden mukanaan tunnelman, jonka avulla pääs ite paremmin mukaan tähän osaan! (sen takia en voinutkaan kattoa tätä kokonaan vielä puhelimella, koska halusin kuulla musiikit! [mun lumila avaa ton kappaleen uudelle välilehdelle :( ])

    anteeks tästä hirveen lyhyestä ja öh kämyisestä kommentista mutta joo uutta postausta vaan pian kehiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wäääh Oona ei siun nyt anteeksi tarvitse pyyttää ; - ; !

      Hehee Tewihän se sieltä tupsahti hohoho, kyllä Tewikin aina välillä osaa ilkeillä..mutta mäkin hämmennyin että se osaa noinkin paljon ö u ö
      Yukari: Hehee olenkin aika kiero kyllä, kiitti hei B)
      Minä: . . .?? okei mutta Oz on myös otettu kehuistaan, että on niin hämmentynyt ettei uskalla edes sanoa mitään 8D Ja joo, seuraavissa osissa saadaan sitten selville että miksi se hallusinaatio näytti Letulta ja mikä se hallusinaatio oikein edes on ^o^

      Mäkin tykkään tosta metsästä missä (aina köh) kuvaan :3 Ja juu, lumia on ärsyttävä kun se aukaisee musiikin uuteen välilehteen aasldjfk D'8 Mutta älä pyytelee edellekkään anteeksi, koska kommenttisi ei ollut lyhyt ja kiitos vielä kerran <3 !

      Poista